Ze hoeven er voor mij niet te staan, maar ze staan er al helemaal niet voor Parijs.quote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Zeiksnor ben je toch ook.
Ze staan er tenminste om medeleven te getuigen voor de slachtoffers en jij jankt om een plaatje waarin er ook medeleven wordt getuigt voor Syriers?
Ik ga van t meest logische af, zodat de syriers weten dat er ook medeleven voor hun is
Volgens de Fransen was de waarschuwing niet specifiek.quote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom zou dat ongeloofwaardig zijn dan?
Een 6-tal Irakezen beweerd nu anders:quote:The dispatch said the Iraqis had no specific details on when or where the attack would take place, and a senior French security official told the AP that French intelligence gets this kind of communication "all the time" and "every day."
En twee zeggen dus zelfs te weten waar het geplanned is:quote:However, six senior Iraqi officials corroborated the information in the dispatch, a copy of which was obtained by the AP, and four of these intelligence officials said they also warned France specifically of a potential attack. Two officials told the AP that France was warned beforehand of details that French authorities have yet to make public.
quote:Among them: that the Paris attacks appear to have been planned in Raqqa, Syria — the Islamic State's de-facto capital — where the attackers were trained specifically for this operation and with the intention of sending them to France.
Het is niet "een herdenking"quote:Op zondag 15 november 2015 20:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is ongepast om bij een herdenking voor de slachtoffers van Parijs aandacht voor Syrie op te gaan eisen.
Al helemaal als je weet dat Syrie een motief was van de daders.
Ja, en feitelijk is de Holocaust ook erger dan Parijs.quote:Op zondag 15 november 2015 20:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja probeerde net dat spandoek te lezen. Die vooraan maar was mij niet gelukt. Maar feitelijk is Syrië ook erger dan Parijs.
Ja alleen vind die nu niet plaats...quote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, en feitelijk is de Holocaust ook erger dan Parijs.
Nee, het is ongepastquote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Het is niet "een herdenking"
De hele wereld heeft zowat franse vlaggen op hun gebouwen staan.
Zowat iedereen staat stil voor Parijs. Iets wat nooit zal gebeuren voor Syrie. Mogen ze?
Het is ongepast dat er andere mensen bepalen dat alleen het leed van Parijs mag worden genoemd...quote:
Mijn agenda?quote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Het zegt wat meer over jouw mentaliteit en jouw agenda.
Precies. En ik zou wel eens een gedegen discussie willen over dat onderwerp. Laten we gelovigen eens heel duidelijk met de neus op de feiten drukken; allemaal. Elke religie hoort onder de wet thuis, niet erboven.quote:Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Gelovigen gbruiken per definitie niet hun volle verstand
Als je je solidariteit met Syrië wilt laten zien, gebruik dan een ander moment. Ga niet dit moment aangrijpen om met een provocerend spandoek te roepen dat Syrië erger is dan Parijs.quote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja alleen vind die nu niet plaats...
Enige wat vervelend is zijn van die mensen die klagen dat Syrië niet herdacht wordt. Ik denk als het moet elke dag aan iedereen die in de ellende zit. Maar dat geklaag hoeft ook niet, vind ikquote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is ongepast dat er andere mensen bepalen dat alleen het leed van Parijs mag worden genoemd...
is het ookquote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
dat Syrië erger is dan Parijs.
Zo is het.quote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als je je solidariteit met Syrië wilt laten zien, gebruik dan een ander moment. Ga niet dit moment aangrijpen om met een provocerend spandoek te roepen dat Syrië erger is dan Parijs.
quote:Op zondag 15 november 2015 20:06 schreef Nintex het volgende:
Dat verhaal van de Iraakse veiligheidsdiensten vind ik iets te mooi geschetst. Het wijst praktisch Raqqa als doelwit aan voor de NAVO.
"Elftellerig vindt dat ik maar moet oprotten naar een moslim land dus ik pak mijn spullen in en verkas gauw!"quote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. En ik zou wel eens een gedegen discussie willen over dat onderwerp. Laten we gelovigen eens heel duidelijk met de neus op de feiten drukken; allemaal. Elke religie hoort onder de wet thuis, niet erboven.
En wat al die moslim-fanboys betreft; als je hart alleen bij moslims ligt en als je onze westerse samenleving verafschuwt, flikker dan in godsnaam op.
'Pray for the world'quote:Op zondag 15 november 2015 20:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
het is heel simpel: terwijl heel Parijs in rouw is en op respectvolle manier hun verdriet uit, ga je niet aandacht opeisen voor Syrie.
Net zo als je niet tijdens de gay-pride in de grachten met een free-palestine bootje gaat dobberen. Dan wordt je er ook uit gehaald
Ik vind jou aanstootgevendquote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Inspireme het volgende:
[..]
'Pray for the world'
Vind je dat ook aanstootgevend?
Jeetje.quote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vind jou aanstootgevend
Maar goed, jij vind er dus niets verkeerds aan dat mensen nu in Parijs met spandoeken lopen datquote:
Hij heeft geen idee waar hij mee bezig is. Dacht een rustig baantje te krijgen uit de VVD/PvdA carroussel, maar moet daadwerkelijk dingen gaan doen en problemen gaan oplossen. Tja, dan maar wat roepen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:21 schreef empa1010 het volgende:
Wat een domme uitspraak van v. Aartsen![]()
Over Wilders. En ook dat wij 'radicaal' moeten zijn blabla. Komt ook geen normale zin uit die man, geen touw aan vast te knopen. Slechte burgemeester.
Ja zou ik het zelf doen, denk het niet. Ik zie trouwens ook borden met vrede voor beiden.quote:Op zondag 15 november 2015 20:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar goed, jij vind er dus niets verkeerds aan dat mensen nu in Parijs met spandoeken lopen dat
het in Syrie veel erger is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |