Ik weet trouwens nooit zo goed wat ik op dat soort dingen moet zeggen. Kan mij er totaal geen voorstelling bij maken dat je het een leuk idee vindt om zoveel leed te vieren.quote:Op zondag 15 november 2015 19:24 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar, maar excuus dan
Dus als de ene moordenaar 30 moorden pleegt en de andere moordenaar 40 moorden dan pleit dat de eerste moordenaar vrij? De islam en het christendom zijn beide semitische broers van elkaar, wiens heilige boeken overlopen van geweld. Het wordt tijd om een statement voor die 2 Midden-Oosterse godsdiensten aan te geven.quote:Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toch een kleine nuance. De Islamitische wereld was gedurende een paar eeuwen in vele opzichten toleranter jegens Joden en niet-mainstream Christenen dan Europa was. Het is allemaal misgegaan na de val van het Ottomaanse Rijk, periode van kolonialisme en de intrede van politieke Islam vanaf het begin van de 20ste eeuw.
Dat is ook geen ISIS vlag.quote:Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef topdeck het volgende:
[..]
wat moet ik zien? toeteren doen ze bij van alles
het is helemaal nniet duidelijk waar ze voor toeteren. de vlag is geen isis vlagquote:Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 19:15:11VIDEO: #ISIS fans in #Gaziantep #Turkey celebrate the #ParisAttacks - @ornekali https://t.co/u661Kv1RTL reageer retweet
Niet echt een verrassing dit. Wel misselijke actie natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit is niet representatief voor Turkije, maar toch wel opmerkelijk, hoop dat de politie daar optreedt.twitter:Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 19:15:11VIDEO: #ISIS fans in #Gaziantep #Turkey celebrate the #ParisAttacks - @ornekali https://t.co/u661Kv1RTL reageer retweet
Zeker als je weet dat ISIS ook actief is in Turkije. Misschien toch een soort heldenstatus onder bepaalde Turken omdat ze tegen Koerden strijden?quote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nooit zo goed wat ik op dat soort dingen moet zeggen. Kan mij er totaal geen voorstelling bij maken dat je het een leuk idee vindt om zoveel leed te vieren.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ers-aanslagen-parijsquote:Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Iemand link van die video van die paniek op dat plein?
Als het zijn bedoeling is om ons ervan te overtuigen dat de Islam een achterlijke, middeleeuwse religie is o.a. vanwege hun kijk op seksuele oriëntatie, dan is hij i.i.g. goed bezig.quote:Op zondag 15 november 2015 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij maakt allemaal topics aan met beledigende TT's
weten we ook weer hoever we mogen gaanquote:
Normaal gaat dat toch veel sneller?quote:
Dat is het verschil tussen normale mensen en gehersenspoelde extremisten.quote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nooit zo goed wat ik op dat soort dingen moet zeggen. Kan mij er totaal geen voorstelling bij maken dat je het een leuk idee vindt om zoveel leed te vieren.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen normale mensen en gehersenspoelde extremisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |