Ik zou graag iets positiefs willen zeggen, maar ik kan me dat goed voorstellen, de natuur zoalsquote:Op zondag 15 november 2015 11:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk wel eens... in wat voor wereld gaat die kleine kabouter van mij opgroeien
oe... een eigen fotoquote:Op zondag 15 november 2015 11:48 schreef just me het volgende:
Dat plaatje heb ik geschoten toen ik 'n stukje aan het fietsen was hier in de omgeving het was toen een mooie herfstochtend
en daar moeten we dan maar aan denkenquote:Op zondag 15 november 2015 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... een eigen fotoja op sommige plekjes is de wereld nog mooi gelukkig
Preciesquote:Op zondag 15 november 2015 11:58 schreef just me het volgende:
[..]
en daar moeten we dan maar aan denken
Was allemaal met de boottocht toen we mijn moeders as gingen verstrooien, en toen kwam ineensquote:
zeker mooi, heeft zo moeten zijnquote:Op zondag 15 november 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Was allemaal met de boottocht toen we mijn moeders as gingen verstrooien, en toen kwam ineens
deze tevoorschijn, dat was mooi maar ook een beetje weird![]()
[ afbeelding ]
Was een bijzondere dag...quote:Op zondag 15 november 2015 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
zeker mooi, heeft zo moeten zijn![]()
die onderste is ook echt heel mooi met al die kleuren!
Jij is goed...quote:Op zondag 15 november 2015 12:15 schreef just me het volgende:
Ow vergeet ik nog helemaal te zeggen... ik heb KT een tweet gestuurd met iets van we missen je!
Warme smoothie in de vorm van een soepje doet het nu beter...quote:Op zondag 15 november 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een bordje Brinta ga makenSmoothie is een beetje koud
daarom woon ik waar mijn huis woontquote:Op zondag 15 november 2015 11:52 schreef FANN het volgende:
ja op sommige plekjes is de wereld nog mooi gelukkig
Mijn huis is ook een veilig plekjequote:
Hij komt zo aan in Amsterdam, even snel doorvaren dus nog...quote:Op zondag 15 november 2015 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag Sinterklaas voorbij varen, met zwarte Pieten
Koud, winderig en erg druk.quote:
Ik ontmoet regelmatig een Oostblok klarinet speler die op zich best goed kan spelen, maar die slangenbezweerder deuntjes werken inmiddels op mijn zenuwen. Daarentegen zijn er best leuke andere acts.quote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef FANN het volgende:
Dit vind ik nou zó jammer weer![]()
NWS / [Goed nieuws!] Straatmuzikantenverbod in hartje Amsterdam
Soms zitten er gasten bij die spelen best goed, vrolijkt mij altijd wel opquote:Op zondag 15 november 2015 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ontmoet regelmatig een Oostblok klarinet speler die op zich best goed kan spelen, maar die slangenbezweerder deuntjes werken inmiddels op mijn zenuwen. Daarentegen zijn er best leuke andere acts.
Het is maar net wat er door wie gespeeld wordt...
Ik zeg ook niet dat het belangrijk is, maar het schijnt dat sommige plekken continue bemand worden door muzikanten en dat de omwonenden ook wel eens rust willen hebben. Ook begrijpelijk...quote:Op zondag 15 november 2015 13:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms zitten er gasten bij die spelen best goed, vrolijkt mij altijd wel op![]()
maar dan nog, die mensen doen niemand kwaad, je hóeft niet te blijven staan of iets te geven,
dus ik snap het probleem weer niet, alsof er geen belangrijker dingen zijn
ah... als je erboven woont heb je wel een probleem misschienquote:Op zondag 15 november 2015 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het belangrijk is, maar het schijnt dat sommige plekken continue bemand worden door muzikanten en dat de omwonenden ook wel eens rust willen hebben. Ook begrijpelijk...
Als ze de plekken een beetje verdelen en de muzikanten wat rouleren dan heb ik er ook geen moeite mee.quote:Op zondag 15 november 2015 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... als je erboven woont heb je wel een probleem misschienhad ik niet aan gedacht, ik dacht gewoon in de winkelstraten.... toch vind ik het wel zonde hoor, kan er niks aan doen
Altijd beter dan afschaffen of verbieden....quote:Op zondag 15 november 2015 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze de plekken een beetje verdelen en de muzikanten wat rouleren dan heb ik er ook geen moeite mee.
Elke dag hetzelfde op dezelfde plek hoeft voor mij ook niet...
Grote AUquote:Op zondag 15 november 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
Zo wordt het pas écht oorlog hier...
http://www.volkskrant.nl/(...)dstichting~a4186720/
Gaan er een paar idioten moskeën in de fik zetten, dom dom dom
Bij ons die vent zit er al een paar jaar en het klinkt nog steeds van geen meter.quote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Altijd beter dan afschaffen of verbieden....
zijn domme mensen Hut, in hun ogen zijn álle moslims terroristen, kunnen ze ook niks aan doenquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij ons die vent zit er al een paar jaar en het klinkt nog steeds van geen meter.
Ik denk dat ze meer geld krijgen zo.quote:
Alleen als ze een beetje behoorlijk spelenquote:Op zondag 15 november 2015 14:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer geld krijgen zo.
Welnee.... die zijn er ook niet...quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is het gezeur ik zie geen hordes zigeuners
Ja, zo af en toe zit er zo'n figuur tussen maar die herken je toch?quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Karzai het volgende:
Bij de Appie op de Elandsgracht zat er eentje en die werd opgahaald door een dikke mercedes
Van mij mag het.quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is het gezeur ik zie geen hordes zigeuners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 15 november 2015 14:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Van mij mag het.en nog wel op Zondag, Hut, ga je schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het meegemaakt op een parkeerplaats langs de Duitse Autobahn dat er een oud, smoezelig vrouwtje lege blikjes en flesjes uit de vuilnisbakken aan het halen was. In Duitsland zit daar statiegeld op.quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Karzai het volgende:
Bij de Appie op de Elandsgracht zat er eentje en die werd opgahaald door een dikke mercedes
Wat had je dan verwacht, de antipathie jegens moslims wordt met de dag groter, en dan krijg je dat de goede onder de kwade moeten lijden, zo is de mens nu eenmaal.quote:Op zondag 15 november 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
Zo wordt het pas écht oorlog hier...
http://www.volkskrant.nl/(...)dstichting~a4186720/
Gaan er een paar idioten moskeën in de fik zetten, dom dom dom
Een container vol zal die blij mee zijnquote:Op zondag 15 november 2015 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je oude computers kun je bij PP kwijt
Draaiorgels zijn hel, die dingen draaien tegenwoordig vanzelf, het klinkt nergens naar en dan die dwingende, bedelende ogen van een of andere kamper 'reiziger' erbij, rammelend met een bakje...quote:Op zondag 15 november 2015 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen als ze een beetje behoorlijk spelenmaar dat zal inderdaad wel een reden kunnen
zijn dat ze daar zitten.
Zouden die draaiorgels ook verboden worden?
[ afbeelding ]
Ik zal wel een trut zijn, maar ik vind dat leuk
quote:Op zondag 15 november 2015 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koud, winderig en erg druk.
Nichtjes stonden vooraan en hebben een handje gehad van Sinterklaas.
Ze waren happy...
Meestal zat er dan een drumband achter.quote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Karzai het volgende:
Vroegah had je nog majorette bands die zie ik ook niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn majorettestok nog steedsquote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Karzai het volgende:
Vroegah had je nog majorette bands die zie ik ook niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ow, mijn beeld van jou...quote:Op zondag 15 november 2015 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn majorettestok nog steeds
Het kan erger, van mijn 8e tot 12e speelde ik dwarsfluit bij de drumband, daarna schoof ik voor 2 jaar door naar de majorettesquote:
Dwarsfluit mag, dat hoort toch niemand boven dat drumgeweld uit...quote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan erger, van mijn 8e tot 12e speelde ik dwarsfluit bij de drumband, daarna schoof ik voor 2 jaar door naar de majorettes
Dat is bekend sinds het aanschaffen van je dirndl...quote:Maar was/ben geen 90+.
Ik weet niet waarom, maaar dwarsfluitspelers werden pijpers genoemdquote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dwarsfluit mag, dat hoort toch niemand boven dat drumgeweld uit...
[..]
Dat is bekend sinds het aanschaffen van je dirndl...
Jje hebt een goede muzikale opvoeding gehad in ieder gevalquote:Op zondag 15 november 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maaar dwarsfluitspelers werden pijpers genoemd
Ja ik had ook niet anders verwacht Mo, maar daarom is het nog niet goed toch?quote:Op zondag 15 november 2015 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, de antipathie jegens moslims wordt met de dag groter, en dan krijg je dat de goede onder de kwade moeten lijden, zo is de mens nu eenmaal.
Jezus heb je een pestbui?quote:Op zondag 15 november 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draaiorgels zijn hel, die dingen draaien tegenwoordig vanzelf, het klinkt nergens naar en dan die dwingende, bedelende ogen van een of andere kamper 'reiziger' erbij, rammelend met een bakje...![]()
quote:Op zondag 15 november 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jong geleerd en zo...quote:Op zondag 15 november 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, ik zeg ook niet dat ik het goedkeur, wel dat ik dit verwacht had.quote:Op zondag 15 november 2015 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik had ook niet anders verwacht Mo, maar daarom is het nog niet goed toch?
[..]
Jezus heb je een pestbui?
De zus van Dees, Jody:quote:Op zondag 15 november 2015 15:39 schreef FANN het volgende:
Zouden ze meisjes van 10 jaar dan aankondigen met
Hier zijn De Pijpers!!!!
Ik had het ook verwacht hoor en ik verwacht nog wel meer rottigheidquote:Op zondag 15 november 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann, ik zeg ook niet dat ik het goedkeur, wel dat ik dit verwacht had.
Nee, die ken ik wel, van Top Popquote:Op zondag 15 november 2015 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zus van Dees, Jody:
[ afbeelding ]
En ga niet zeggen dat je die niet kent...
Dat welquote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jje hebt een goede muzikale opvoeding gehad in ieder geval
Natuurlijk ken ik Jody Pijpsterquote:Op zondag 15 november 2015 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zus van Dees, Jody:
[ afbeelding ]
En ga niet zeggen dat je die niet kent...
Dansen?quote:Op zondag 15 november 2015 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvan dan?
Er zijn meerdere antwoorden mogelijk...
Wat mij betreft moet zulke 'ongein' ook gewoon in rekening worden gebracht.quote:Op zondag 15 november 2015 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het ook verwacht hoor en ik verwacht nog wel meer rottigheid![]()
Sommige dingen zijn ook gewoon raaaaaaaaaaaaaaar....
Mijn ene zus woont ook in een dorp en daar hebben ze ook gezinnen gehuisvest, tja maar er waren ook wachtlijsten van Nederlanders die op een huis wachten, da's lullig natuurlijk,
en blijkbaar krijgen ze allemaal dezelfde meubels en bij 2 gezinnen staat het bankstel in de
tuin en ze hebben zelf een nieuw bankstel gekocht, was niet goed genoeg, tja.........
ik weet ook niet wat ik dan moet zeggen
quote:Op zondag 15 november 2015 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik Jody Pijpster
Van de achtergrondkoortjes vooral.
Jawel, weet je wel...quote:
Tja... als ik de oplossing wist dat regeerde ik de wereld Moquote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet zulke 'ongein' ook gewoon in rekening worden gebracht.
eerste plaatje is wel lekker trouwensquote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Jawel, weet je wel...
Het intro:
En deze #1 hit:
En nog meer uit Toppop:
En vele van dit soort:
Hoe onfatsoenlijk is het om dat gewoon in de tuin te zetten in dit kikkerlandje? Zulk gedrag is het toppunt van ontevredenheid en aso gedrag, dan denk ik vluchteling 'my ass', als je er echt een zou zijn dan stel je je toch even anders op.quote:Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja... als ik de oplossing wist dat regeerde ik de wereld Mo
Van vroegâh natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
eerste plaatje is wel lekker trouwensen ja ik herken het maar geen idee waarvan
Tja, niet alle vluchtelingen komen zonder geld, maar het is zuur hoorquote:Op zondag 15 november 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe onfatsoenlijk is het om dat gewoon in de tuin te zetten in dit kikkerlandje? Zulk gedrag is het toppunt van ontevredenheid en aso gedrag, dan denk ik vluchteling 'my ass', als je er echt een zou zijn dan stel je je toch even anders op.
Als ik het voor het zeggen had ging zo iemand linea recta rechtsomkeert, dit moeten we niet pikken.quote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, niet alle vluchtelingen komen zonder geld, maar het is zuur hooren moeilijk
uit te leggen zulke dingen, zeg maar gerust onmogelijk
Dat jij dat allemaal zo kan oplepelen uit je geheugenquote:Op zondag 15 november 2015 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van vroegâh natuurlijk.
De zus van Deisyy is de bekendste achtergrond-/studio zangeres van Nederland...
quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal zo kan oplepelen uit je geheugenbij mij is véél verdwenen vrees ik
Ik heb een muziek tic sinds mijn 6e jaar en veel heb ik onthouden.quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal zo kan oplepelen uit je geheugenbij mij is véél verdwenen vrees ik
zoiets jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van het geheugen van Fann.
Oké, even koptelefoon pakkenquote:Op zondag 15 november 2015 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Fann e.a., ik ga plaatjes draaien.
Niks heftigs, zondag middag deuntjes...
Ik moest ineens aan Juup denken, die heb ik hier ook al een tijdje niet meer gezien.quote:Een naakte, verwarde man heeft zaterdagavond de toiletten van een café aan de Hoogstraat in Eindhoven vernield. Ook at hij glas op. De politie wist de man tot bedaren weten te brengen.
Die is vertrokken nadat Karina er de brui aan gegeven had om verder bij ons te moddenquote:Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan Juup denken, die heb ik hier ook al een tijdje niet meer gezien.
Ook handig bij andere aanslagen!quote:Op zondag 15 november 2015 17:50 schreef sacha het volgende:
http://speld.nl/2015/11/1(...)aanslagen-in-parijs/
Opzouten met die bedelaars We zijn wel eens van een terras weggegaan omdat er van die kut pan fluiters in poncho's waren. Draaiorgel vind ik dan niet zo erg, hoort bij het straatbeeld maar die staan niet voor je tafel met een centenbak te rammelen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:21 schreef Karzai het volgende:
Naar mijn idee is er nu veel minder muziek op straat in amsterdam
Klopt redelijk ..quote:Op zondag 15 november 2015 17:50 schreef sacha het volgende:
http://speld.nl/2015/11/1(...)aanslagen-in-parijs/
quote:Op zondag 15 november 2015 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb soury gemeet en ze is leuk
En Fann wat mooi die bootjes en die bloemetjes
Ik las dat jullie het érg gezellig hebben gehadquote:Op zondag 15 november 2015 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb soury gemeet en ze is leuk
En Fann wat mooi die bootjes en die bloemetjes
Ik bedoel de dag van die foto's, welke dag bedoel jij?quote:Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef chufi het volgende:
Het was een grijze dag... Thats for sure ....
'quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoel de dag van die foto's, welke dag bedoel jij?
Komende dagen weer spannend.... Gesprekken met 2 internationalsquote:Op zondag 15 november 2015 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het op werkgebied eigenlijk Chuf?
VW en Microsoftquote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Komende dagen weer spannend.... Gesprekken met 2 internationals
Op één of andere manier ben je daar zelf niet blij meequote:
Naar de filistijnenquote:
Bij VW ben ik nog niet langs geweest... MS verhuist 020 uit...quote:Op zondag 15 november 2015 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Op één of andere manier ben je daar zelf niet blij mee
Succes morgenquote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij VW ben ik nog niet langs geweest... MS verhuist 020 uit...
Suc6!quote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het nu verdomme maar een keer mag lukken Chufquote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan fok denken tijdens je gesprek en dan denk je fuck it.quote:
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 15 november 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
Ik kijk naar De Kleine Waarheid met Marleen Spaargaren
Dat er mensen zijn die dat uploaden ...quote:
Had die Griek gedaan en ik dachtquote:Op zondag 15 november 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die dat uploaden ...Ja sorry niet mn ding...
En ja ik hoop meer op de een dan de andere.. Maar goed...
Gelijk de hele meuk?quote:Op zondag 15 november 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Had die Griek gedaan en ik dacht ik![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu zit ik toch te kijken![]()
effe pauze dat wel
Welnee dat is een paar uurquote:Op zondag 15 november 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn dat? 10 jaargangen?
Ah OK maar 26 delenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK maar 26 delenBen ik lekker even van Fann afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zo is datquote:
Je hebt inmiddels weer een hoop nieuwe CUL vriendjes..quote:
jaquote:Op zondag 15 november 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels weer een hoop nieuwe CUL vriendjes..Fijn om te horen dat het een geslaagde meet was...
Je eigen leeftijd als puber bedoel je?quote:Op zondag 15 november 2015 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond John Leddy toen spannend. Weet niet waarom, de leeftijd en zijn rol denk ik
Ja welk jaar was het?quote:Op zondag 15 november 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je eigen leeftijd als puber bedoel je?
quote:
Begin 70 of zo was die seriequote:Op zondag 15 november 2015 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja welk jaar was het?
1967 ? Toen was ik 8... mm dan heb ik het w.s. in een herhaling of zo gezien anders vind je een man nog niet 'spannend'
Ik wel , maar niet daaromquote:Op zondag 15 november 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
mijn vriendinnetje van de lagere school speelde in de kleine waarheid![]()
wie wil mij aanraken?
Ik weet het wel en het antwoord is nee.. maar die wereldleiders zijn toch volslagen idioot.quote:Op maandag 16 november 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Vergelding..... Ik weet niet of dit zo slim is ...
http://www.nu.nl/buitenla(...)fdstad-in-syrie.html
Zijn er al theorien dat het allemaal opgezet is zodat ze nu extra bommen kunnen gooien op Syrie?quote:Op maandag 16 november 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Vergelding..... Ik weet niet of dit zo slim is ...
http://www.nu.nl/buitenla(...)fdstad-in-syrie.html
Doen ze al...quote:Op maandag 16 november 2015 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn er al theorien dat het allemaal opgezet is zodat ze nu extra bommen kunnen gooien op Syrie?
O ik ben zelf zeker weer eens laat ermeequote:
Ja dat zijn we inmiddels al gewend van jequote:Op maandag 16 november 2015 12:32 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik ben zelf zeker weer eens laat ermee
Better Let as net zeggen ze hier danquote:Op maandag 16 november 2015 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zijn we inmiddels al gewend van je
quote:
Van welk bericht is men hier nou het stilst geworden?quote:
Dees weet het einde van Lost nog nietquote:
Ik het begin niet eensquote:Op maandag 16 november 2015 13:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Dees weet het einde van Lost nog niet
Daar begint het alquote:
Ik denk die van Bluezzquote:Op maandag 16 november 2015 13:44 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Van welk bericht is men hier nou het stilst geworden?
Gisteren met seizoen 5 begonnen, ik vind het een goede serie, maar wel een beetje vreemd.quote:Op maandag 16 november 2015 13:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Dees weet het einde van Lost nog niet
Niet het laatste bericht van jou?quote:
Ik ben in seizoen 3 of 4 blijven steken, maar heb in een artikel over wanneer je nou wel spoilers moet gebruiken en wanneer niet het einde gelezen, ging over hoelang je moet wachten met iets geheim houden en omdat lost al x jaar geleden was vertelden ze aan het eind van het artikel het einde van lost.quote:Op maandag 16 november 2015 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren met seizoen 5 begonnen, ik vind het een goede serie, maar wel een beetje vreemd.
Heb jij hem gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 16 november 2015 14:49 schreef Treehut362 het volgende:
JeromIn een spoiler omdat we anders het einde zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
IK vind dan wordt het zo rommelig zonder spoiler.quote:Op maandag 16 november 2015 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
In een spoiler omdat we anders het einde zien?
Ik ga niet klikken.quote:Op maandag 16 november 2015 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
In een spoiler omdat we anders het einde zien?
Zou ik ook niet doen, ik kan het niet terug draaien, moet altijd op die dingen klikkenquote:
Alsof die IS lui zich iets aantrekken van wel of geen Franse bombardementen, die gasten plegen toch wel aanslagen, met of zonder aanleiding, aanslagen plegen is namelijk hun core business.quote:Op maandag 16 november 2015 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet het wel en het antwoord is nee.. maar die wereldleiders zijn toch volslagen idioot.
Vanaf 2001 zijn de Amerikanen verantwoordelijk voor deze toestand. Eikelsquote:Op maandag 16 november 2015 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alsof die IS lui zich iets aantrekken van wel of geen Franse bombardementen, die gasten plegen toch wel aanslagen, met of zonder aanleiding, aanslagen plegen is namelijk hun core business.
Net zoals een bakker dagelijks brood bakt, plegen terroristen vrijwel dagelijks aanslagen.
Het is idioot, maar wel de realiteit.
Dat vind ik nogal kort door de bocht.quote:Op maandag 16 november 2015 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanaf 2001 zijn de Amerikanen verantwoordelijk voor deze toestand. Eikels
Wij staan tesaam voor het gerichtquote:
Ik dacht 2 ?quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Gesprekje bij een werkgever
[..]
Dank
Ik loop achter.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag 2 telefonische interviews vanuit Finland....
Ik vertel ook niet altijd alles... Afwachten dus... Mogelijk keuze uit 2 jobs of uit 1 of niks....quote:
Finnen zijn wel tof, wel zo gek als een deur.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag 2 telefonische interviews vanuit Finland....
I knowquote:Op dinsdag 17 november 2015 01:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Finnen zijn wel tof, wel zo gek als een deur.
Het wat niet mee dat solliciteren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
Maar ik ga mn bed opzoeken... anders wordt het weer te laat...
SeeYa.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
Maar ik ga mn bed opzoeken... anders wordt het weer te laat...
Die mannen zijn niets gewend. Kloptquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:54 schreef PP_Sound het volgende:
Ook lachen in Finland zijn de vrouwen, de kerels liggen bezopen in de hoek en je ken de gang gaan.
Nou dat zijn dwazen, heb ze meegemaakt in NL toen ze machine bouwde en in Finlandquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mannen zijn niets gewend. Klopt
Kan me er niets bij voorstellen dat een van mijn broers zoiets stiekem zouden doen, en mooi dat die ene idioot alleen zichzelf opgeblazen heeft, dat zouden er meer moeten doen.quote:Mohamed is verrast door de terreurdaden van z'n broers.
De broers Mohamed, Ibrahim en Salah Abdeslam uit het Brusselse stadsdeel Molenbeek houden vanwege hun betrokkenheid bij de gruwelijke aanslagen in Parijs, heel België bezig.
Ibrahims zelfmoordaanslag liep overigens bizar af: hij struikelde waardoor zijn bomgordel afging en hij alleen zichzelf doodde.![]()
Ik heb geen idee wat mijn broer uitvreet nu, weet dat ie dicht bij Rara zat ooit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan me er niets bij voorstellen dat een van mijn broers zoiets stiekem zouden doen, en mooi dat die ene idioot alleen zichzelf opgeblazen heeft, dat zouden er meer moeten doen.
Ik weet wel wat die van mij nu doen, die ene is aan het werk bij de EU en die ander zit thuis, die is wel al wakker, dat kan ik van hieruit zien.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn broer uitvreet nu, weet dat ie dicht bij Rara zat ooit.
Ik was al vroeg weg thuis en mijn broer was nakomer en probleemgeval.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet wel wat die van mij nu doen, die ene is aan het werk bij de EU en die ander zit thuis, die is wel al wakker, dat kan ik van hieruit zien.
Bij ons waren alleen ik en mijn broertje enigszins probleemgevallen, de oudste 2 hebben zich altijd keurig gedragen, en de 2 jongsten waren dus minder in het gareel lopend, maar het kwam ook doordat wij (de 2 jongsten) onze vader niet meer hadden, dus niemand die ons corrigeerde.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik was al vroeg weg thuis en mijn broer was nakomer en probleemgeval.
Wanneer hij mij nodig heeft komt ie langs.
Succes gozer, blijft kut op jouw leeftijd maar je ken wel wat toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:49 schreef chufi het volgende:
Zo bijna vakantie ....![]()
Kom ik bij mn sollicitatie mn leipe oud college uit Brussels tegen ... Als het aan hem ligt heb ik zn baan.... Maar goed hij beslist er niet over .. Afwachten dus maar
Jarenlang wel iets gekund dus ja ik ken wel watquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Succes gozer, blijft kut op jouw leeftijd maar je ken wel wat toch?
Nou mijn schoonzussen word ik niet vrolijk van en mijn zus is getrouwd met hopman.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zonder mijn zussen zou moeten.
Dan bof ik maar met mijn zussenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nou mijn schoonzussen word ik niet vrolijk van en mijn zus is getrouwd met hopman.
Mijn zus is wel ok verder maar zit in andere dimensie dan ik.quote:
Ik hoop deze week meer te weten over beidequote:Op dinsdag 17 november 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zonder mijn zussen zou moeten.
Spannend chuf, je sollicitaties, heb je er 2 lopen nu? Wanneer denk je er meer over te horen?
Willen haar zussen ook met je trouwen dan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn zus is wel ok verder maar zit in andere dimensie dan ik.
Schoonzussen zijn altijd lastig, ik trouw met 1 vrouw.
Geen idee, heb de jongste.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Willen haar zussen ook met je trouwen dan?
nee joh, vechten om n plekjequote:
Ken ik niet zo, was sowieso veel slimmer dan zus en broer kwam als nakomer 8 jaar later en niet geplanned.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:50 schreef PP_Sound het volgende:
Toen broer lastig deed was ik al jaren weg thuis en het is een bijzondere.
bestaat dat dan ?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wanneer hij in de penarie zit dan weet hij me te vinden maar verder issie nog eigenwijzer.
Ben een taaie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:34 schreef chufi het volgende:
Hij heeft weer eens een nachtje doorgehaald..... Die stort vanzelf in
Ik heb vannacht gewoon geslapen en heb nu alweer problemen.. Ik ga zo maar een middagdutje doen of zoquote:
Watje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gewoon geslapen en heb nu alweer problemen.. Ik ga zo maar een middagdutje doen of zo
Ik drink nooit wat op het Rembrandtplein, maar daar heb ik ook een hekel aanquote:Op zondag 15 november 2015 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Opzouten met die bedelaars We zijn wel eens van een terras weggegaan omdat er van die kut pan fluiters in poncho's waren. Draaiorgel vind ik dan niet zo erg, hoort bij het straatbeeld maar die staan niet voor je tafel met een centenbak te rammelen.
Gaat het daar nog leuk worden ook, dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:08 schreef Karzai het volgende:
Ik stel voor om alle muzikanten naar de muziekwijk in almere te sturen, moet daar maar niet gaan wonen
Je had toch geen FB?quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:16 schreef FANN het volgende:
https://www.facebook.com/jrous92/videos/10156190732035487/
Hmm, zulke gasten zitten dus zelfs bij mij om de hoek.quote:Bij de Duitse stad Aken zijn dinsdagochtend drie personen aangehouden in verband met de aanslagen in Parijs. Dat maakte de politie bekend.
Volgens lokale media gaat het om twee vrouwen en een man die rond half tien 's ochtends door een speciale eenheid van de politie werden gepakt.
Tuurlijk geloof ik je welquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gelooft me niet écht héh![]()
hiero
NWS / Veel doden bij aanslagen in Parijs #44
Ik begin toch te twijfelen, nog even en we ontdekken dat ze dagelijks een half rund badend in het bloed op haar bord heeft liggen.quote:
Achquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:16 schreef FANN het volgende:
https://www.facebook.com/jrous92/videos/10156190732035487/
Wat een leuke, lieve vader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een leuke, lieve vader.spreek je ook zo goed FransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Een paar worden, geen gesprekken.quote:
Ik vind het een hele mooie taal!quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een paar worden, geen gesprekken.
Ik vind het ook helemaal geen leuke taal.
Ik zou niet weten waarom, er is niks mis met Nederlands en Engels.quote:
Ik zeg alleen dat ik het een mooie taal vind.. Niks over Engels of Nederlandsquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, er is niks mis met Nederlands en Engels.
I know, maar waarom zou de ene taal mooier zijn dan de andere, het doel van taal is communiceren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het een mooie taal vind.. Niks over Engels of Nederlands
Ik vind de Franse taal mooier dan het Nederlands, dat heeft van die harde klanken met de K en G (bij jou dan weer nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, maar waarom zou de ene taal mooier zijn dan de andere, het doel van taal is communiceren.
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de Franse taal mooier dan het Nederlands, dat heeft van die harde klanken met de K en G (bij jou dan weer niet). Het Frans klinkt zo melodieus.
Hier nog éénquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dus!
Maar een zachte g kan ik dan ook wel weer waarderen
of van die kut kleine franse mannetjes die ook nog eens veel beter kunnen skieënquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier nog één
Wat ik dan weer niet uit kan staan is dat dat kleine jongetje beter Frans kan praten dan ik
Waar heb ik het over het Rembrandtpleinquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik drink nooit wat op het Rembrandtplein, maar daar heb ik ook een hekel aan
Inderdaad, onuitstaanbaarquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
of van die kut kleine franse mannetjes die ook nog eens veel beter kunnen skieën
maar dit mannetje was wel heel ergquote:
Ik vind het raar, kinderen op die leeftijd moeten dat niet kunnen beseffenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
maar dit mannetje was wel heel erg
Inderdaad, wat een schatje, maar zijn vader ook, hoe makkelijk hij zijn zoontje wist te overtuigen dat de bloemen en de kaarsjes ze wel zouden beschermenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
maar dit mannetje was wel heel erg
Heel mooi, indrukwekkendquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een schatje, maar zijn vader ook, hoe makkelijk hij zijn zoontje wist te overtuigen dat de bloemen en de kaarsjes ze wel zouden beschermen
Echt hè.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Heel mooi, indrukwekkend
just emomuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |