Ik zou graag iets positiefs willen zeggen, maar ik kan me dat goed voorstellen, de natuur zoalsquote:Op zondag 15 november 2015 11:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk wel eens... in wat voor wereld gaat die kleine kabouter van mij opgroeien
oe... een eigen fotoquote:Op zondag 15 november 2015 11:48 schreef just me het volgende:
Dat plaatje heb ik geschoten toen ik 'n stukje aan het fietsen was hier in de omgeving het was toen een mooie herfstochtend
en daar moeten we dan maar aan denkenquote:Op zondag 15 november 2015 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... een eigen fotoja op sommige plekjes is de wereld nog mooi gelukkig
Preciesquote:Op zondag 15 november 2015 11:58 schreef just me het volgende:
[..]
en daar moeten we dan maar aan denken
Was allemaal met de boottocht toen we mijn moeders as gingen verstrooien, en toen kwam ineensquote:
zeker mooi, heeft zo moeten zijnquote:Op zondag 15 november 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Was allemaal met de boottocht toen we mijn moeders as gingen verstrooien, en toen kwam ineens
deze tevoorschijn, dat was mooi maar ook een beetje weird![]()
[ afbeelding ]
Was een bijzondere dag...quote:Op zondag 15 november 2015 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
zeker mooi, heeft zo moeten zijn![]()
die onderste is ook echt heel mooi met al die kleuren!
Jij is goed...quote:Op zondag 15 november 2015 12:15 schreef just me het volgende:
Ow vergeet ik nog helemaal te zeggen... ik heb KT een tweet gestuurd met iets van we missen je!
Warme smoothie in de vorm van een soepje doet het nu beter...quote:Op zondag 15 november 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een bordje Brinta ga makenSmoothie is een beetje koud
daarom woon ik waar mijn huis woontquote:Op zondag 15 november 2015 11:52 schreef FANN het volgende:
ja op sommige plekjes is de wereld nog mooi gelukkig
Mijn huis is ook een veilig plekjequote:
Hij komt zo aan in Amsterdam, even snel doorvaren dus nog...quote:Op zondag 15 november 2015 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag Sinterklaas voorbij varen, met zwarte Pieten
Koud, winderig en erg druk.quote:
Ik ontmoet regelmatig een Oostblok klarinet speler die op zich best goed kan spelen, maar die slangenbezweerder deuntjes werken inmiddels op mijn zenuwen. Daarentegen zijn er best leuke andere acts.quote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef FANN het volgende:
Dit vind ik nou zó jammer weer![]()
NWS / [Goed nieuws!] Straatmuzikantenverbod in hartje Amsterdam
Soms zitten er gasten bij die spelen best goed, vrolijkt mij altijd wel opquote:Op zondag 15 november 2015 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ontmoet regelmatig een Oostblok klarinet speler die op zich best goed kan spelen, maar die slangenbezweerder deuntjes werken inmiddels op mijn zenuwen. Daarentegen zijn er best leuke andere acts.
Het is maar net wat er door wie gespeeld wordt...
Ik zeg ook niet dat het belangrijk is, maar het schijnt dat sommige plekken continue bemand worden door muzikanten en dat de omwonenden ook wel eens rust willen hebben. Ook begrijpelijk...quote:Op zondag 15 november 2015 13:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms zitten er gasten bij die spelen best goed, vrolijkt mij altijd wel op![]()
maar dan nog, die mensen doen niemand kwaad, je hóeft niet te blijven staan of iets te geven,
dus ik snap het probleem weer niet, alsof er geen belangrijker dingen zijn
ah... als je erboven woont heb je wel een probleem misschienquote:Op zondag 15 november 2015 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het belangrijk is, maar het schijnt dat sommige plekken continue bemand worden door muzikanten en dat de omwonenden ook wel eens rust willen hebben. Ook begrijpelijk...
Als ze de plekken een beetje verdelen en de muzikanten wat rouleren dan heb ik er ook geen moeite mee.quote:Op zondag 15 november 2015 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... als je erboven woont heb je wel een probleem misschienhad ik niet aan gedacht, ik dacht gewoon in de winkelstraten.... toch vind ik het wel zonde hoor, kan er niks aan doen
Altijd beter dan afschaffen of verbieden....quote:Op zondag 15 november 2015 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze de plekken een beetje verdelen en de muzikanten wat rouleren dan heb ik er ook geen moeite mee.
Elke dag hetzelfde op dezelfde plek hoeft voor mij ook niet...
Grote AUquote:Op zondag 15 november 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
Zo wordt het pas écht oorlog hier...
http://www.volkskrant.nl/(...)dstichting~a4186720/
Gaan er een paar idioten moskeën in de fik zetten, dom dom dom
Bij ons die vent zit er al een paar jaar en het klinkt nog steeds van geen meter.quote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Altijd beter dan afschaffen of verbieden....
zijn domme mensen Hut, in hun ogen zijn álle moslims terroristen, kunnen ze ook niks aan doenquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij ons die vent zit er al een paar jaar en het klinkt nog steeds van geen meter.
Ik denk dat ze meer geld krijgen zo.quote:
Alleen als ze een beetje behoorlijk spelenquote:Op zondag 15 november 2015 14:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer geld krijgen zo.
Welnee.... die zijn er ook niet...quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is het gezeur ik zie geen hordes zigeuners
Ja, zo af en toe zit er zo'n figuur tussen maar die herken je toch?quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Karzai het volgende:
Bij de Appie op de Elandsgracht zat er eentje en die werd opgahaald door een dikke mercedes
Van mij mag het.quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is het gezeur ik zie geen hordes zigeuners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 15 november 2015 14:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Van mij mag het.en nog wel op Zondag, Hut, ga je schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het meegemaakt op een parkeerplaats langs de Duitse Autobahn dat er een oud, smoezelig vrouwtje lege blikjes en flesjes uit de vuilnisbakken aan het halen was. In Duitsland zit daar statiegeld op.quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Karzai het volgende:
Bij de Appie op de Elandsgracht zat er eentje en die werd opgahaald door een dikke mercedes
Wat had je dan verwacht, de antipathie jegens moslims wordt met de dag groter, en dan krijg je dat de goede onder de kwade moeten lijden, zo is de mens nu eenmaal.quote:Op zondag 15 november 2015 11:08 schreef FANN het volgende:
Zo wordt het pas écht oorlog hier...
http://www.volkskrant.nl/(...)dstichting~a4186720/
Gaan er een paar idioten moskeën in de fik zetten, dom dom dom
Een container vol zal die blij mee zijnquote:Op zondag 15 november 2015 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je oude computers kun je bij PP kwijt
Draaiorgels zijn hel, die dingen draaien tegenwoordig vanzelf, het klinkt nergens naar en dan die dwingende, bedelende ogen van een of andere kamper 'reiziger' erbij, rammelend met een bakje...quote:Op zondag 15 november 2015 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen als ze een beetje behoorlijk spelenmaar dat zal inderdaad wel een reden kunnen
zijn dat ze daar zitten.
Zouden die draaiorgels ook verboden worden?
[ afbeelding ]
Ik zal wel een trut zijn, maar ik vind dat leuk
quote:Op zondag 15 november 2015 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koud, winderig en erg druk.
Nichtjes stonden vooraan en hebben een handje gehad van Sinterklaas.
Ze waren happy...
Meestal zat er dan een drumband achter.quote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Karzai het volgende:
Vroegah had je nog majorette bands die zie ik ook niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn majorettestok nog steedsquote:Op zondag 15 november 2015 14:39 schreef Karzai het volgende:
Vroegah had je nog majorette bands die zie ik ook niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ow, mijn beeld van jou...quote:Op zondag 15 november 2015 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn majorettestok nog steeds
Het kan erger, van mijn 8e tot 12e speelde ik dwarsfluit bij de drumband, daarna schoof ik voor 2 jaar door naar de majorettesquote:
Dwarsfluit mag, dat hoort toch niemand boven dat drumgeweld uit...quote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan erger, van mijn 8e tot 12e speelde ik dwarsfluit bij de drumband, daarna schoof ik voor 2 jaar door naar de majorettes
Dat is bekend sinds het aanschaffen van je dirndl...quote:Maar was/ben geen 90+.
Ik weet niet waarom, maaar dwarsfluitspelers werden pijpers genoemdquote:Op zondag 15 november 2015 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dwarsfluit mag, dat hoort toch niemand boven dat drumgeweld uit...
[..]
Dat is bekend sinds het aanschaffen van je dirndl...
Jje hebt een goede muzikale opvoeding gehad in ieder gevalquote:Op zondag 15 november 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maaar dwarsfluitspelers werden pijpers genoemd
Ja ik had ook niet anders verwacht Mo, maar daarom is het nog niet goed toch?quote:Op zondag 15 november 2015 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, de antipathie jegens moslims wordt met de dag groter, en dan krijg je dat de goede onder de kwade moeten lijden, zo is de mens nu eenmaal.
Jezus heb je een pestbui?quote:Op zondag 15 november 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draaiorgels zijn hel, die dingen draaien tegenwoordig vanzelf, het klinkt nergens naar en dan die dwingende, bedelende ogen van een of andere kamper 'reiziger' erbij, rammelend met een bakje...![]()
quote:Op zondag 15 november 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jong geleerd en zo...quote:Op zondag 15 november 2015 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, ik zeg ook niet dat ik het goedkeur, wel dat ik dit verwacht had.quote:Op zondag 15 november 2015 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik had ook niet anders verwacht Mo, maar daarom is het nog niet goed toch?
[..]
Jezus heb je een pestbui?
De zus van Dees, Jody:quote:Op zondag 15 november 2015 15:39 schreef FANN het volgende:
Zouden ze meisjes van 10 jaar dan aankondigen met
Hier zijn De Pijpers!!!!
Ik had het ook verwacht hoor en ik verwacht nog wel meer rottigheidquote:Op zondag 15 november 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann, ik zeg ook niet dat ik het goedkeur, wel dat ik dit verwacht had.
Nee, die ken ik wel, van Top Popquote:Op zondag 15 november 2015 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zus van Dees, Jody:
[ afbeelding ]
En ga niet zeggen dat je die niet kent...
Dat welquote:Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jje hebt een goede muzikale opvoeding gehad in ieder geval
Natuurlijk ken ik Jody Pijpsterquote:Op zondag 15 november 2015 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zus van Dees, Jody:
[ afbeelding ]
En ga niet zeggen dat je die niet kent...
Dansen?quote:Op zondag 15 november 2015 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvan dan?
Er zijn meerdere antwoorden mogelijk...
Wat mij betreft moet zulke 'ongein' ook gewoon in rekening worden gebracht.quote:Op zondag 15 november 2015 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het ook verwacht hoor en ik verwacht nog wel meer rottigheid![]()
Sommige dingen zijn ook gewoon raaaaaaaaaaaaaaar....
Mijn ene zus woont ook in een dorp en daar hebben ze ook gezinnen gehuisvest, tja maar er waren ook wachtlijsten van Nederlanders die op een huis wachten, da's lullig natuurlijk,
en blijkbaar krijgen ze allemaal dezelfde meubels en bij 2 gezinnen staat het bankstel in de
tuin en ze hebben zelf een nieuw bankstel gekocht, was niet goed genoeg, tja.........
ik weet ook niet wat ik dan moet zeggen
quote:Op zondag 15 november 2015 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik Jody Pijpster
Van de achtergrondkoortjes vooral.
Jawel, weet je wel...quote:
Tja... als ik de oplossing wist dat regeerde ik de wereld Moquote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet zulke 'ongein' ook gewoon in rekening worden gebracht.
eerste plaatje is wel lekker trouwensquote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Jawel, weet je wel...
Het intro:
En deze #1 hit:
En nog meer uit Toppop:
En vele van dit soort:
Hoe onfatsoenlijk is het om dat gewoon in de tuin te zetten in dit kikkerlandje? Zulk gedrag is het toppunt van ontevredenheid en aso gedrag, dan denk ik vluchteling 'my ass', als je er echt een zou zijn dan stel je je toch even anders op.quote:Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja... als ik de oplossing wist dat regeerde ik de wereld Mo
Van vroegâh natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
eerste plaatje is wel lekker trouwensen ja ik herken het maar geen idee waarvan
Tja, niet alle vluchtelingen komen zonder geld, maar het is zuur hoorquote:Op zondag 15 november 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe onfatsoenlijk is het om dat gewoon in de tuin te zetten in dit kikkerlandje? Zulk gedrag is het toppunt van ontevredenheid en aso gedrag, dan denk ik vluchteling 'my ass', als je er echt een zou zijn dan stel je je toch even anders op.
Als ik het voor het zeggen had ging zo iemand linea recta rechtsomkeert, dit moeten we niet pikken.quote:Op zondag 15 november 2015 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, niet alle vluchtelingen komen zonder geld, maar het is zuur hooren moeilijk
uit te leggen zulke dingen, zeg maar gerust onmogelijk
Dat jij dat allemaal zo kan oplepelen uit je geheugenquote:Op zondag 15 november 2015 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van vroegâh natuurlijk.
De zus van Deisyy is de bekendste achtergrond-/studio zangeres van Nederland...
quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal zo kan oplepelen uit je geheugenbij mij is véél verdwenen vrees ik
Ik heb een muziek tic sinds mijn 6e jaar en veel heb ik onthouden.quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal zo kan oplepelen uit je geheugenbij mij is véél verdwenen vrees ik
zoiets jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van het geheugen van Fann.
Oké, even koptelefoon pakkenquote:Op zondag 15 november 2015 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Fann e.a., ik ga plaatjes draaien.
Niks heftigs, zondag middag deuntjes...
Ik moest ineens aan Juup denken, die heb ik hier ook al een tijdje niet meer gezien.quote:Een naakte, verwarde man heeft zaterdagavond de toiletten van een café aan de Hoogstraat in Eindhoven vernield. Ook at hij glas op. De politie wist de man tot bedaren weten te brengen.
Die is vertrokken nadat Karina er de brui aan gegeven had om verder bij ons te moddenquote:Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan Juup denken, die heb ik hier ook al een tijdje niet meer gezien.
Ook handig bij andere aanslagen!quote:Op zondag 15 november 2015 17:50 schreef sacha het volgende:
http://speld.nl/2015/11/1(...)aanslagen-in-parijs/
Opzouten met die bedelaars We zijn wel eens van een terras weggegaan omdat er van die kut pan fluiters in poncho's waren. Draaiorgel vind ik dan niet zo erg, hoort bij het straatbeeld maar die staan niet voor je tafel met een centenbak te rammelen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:21 schreef Karzai het volgende:
Naar mijn idee is er nu veel minder muziek op straat in amsterdam
Klopt redelijk ..quote:Op zondag 15 november 2015 17:50 schreef sacha het volgende:
http://speld.nl/2015/11/1(...)aanslagen-in-parijs/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |