neenquote:
Morgen, anders maandag.quote:Op zondag 15 november 2015 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Morgen inschakelen voor een remqo?
Ik weet het. Helaasquote:
Een zoontje opvoeden vergt tijd.quote:
en ik denk niet dat het er de komende tijd beter op gaat worden, met groeiend extreemrechts aan de ene kant en IS aan de andere kantquote:
Papa heeft zorgen over de toekomst van de kleine.quote:
Uhu.quote:Op zondag 15 november 2015 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
en ik denk niet dat het er de komende tijd beter op gaat worden, met groeiend extreemrechts aan de ene kant en IS aan de andere kant
Dat is ouder-eigen volgens mij. Komt denk ik helemaal goed met de kleine.quote:Op zondag 15 november 2015 01:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Papa heeft zorgen over de toekomst van de kleine.
maar met de wereld nietquote:Op zondag 15 november 2015 02:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ouder-eigen volgens mij. Komt denk ik helemaal goed met de kleine.
Het idee dat de wereld slecht en kut is,is ook zo oud als de weg naar Rome.quote:
Klopt, maar we zitten wel in rare tijden. Rusland knalt een passagiersvliegtuig uit de lucht, de redactie van een tijdschrift wordt overhoop geknald, mensen worden tijdens een concert een voor een afgeslacht terwijl elders in de stad op dat moment ook aanslagen gepleegd worden en in delen van het midden-oosten regeert een groepering bestaande uit psycho's.quote:Op zondag 15 november 2015 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het idee dat de wereld slecht en kut is,is ook zo oud als de weg naar Rome.
De kleine groeit op in een liefdevolle omgeving hoop ik en zak en zijn vrouw kunnen niet meer bieden dan een veilige haven. Dat komt echt wel goed met die kleine hoor.
Stel je eens 70 jaar geleden voor... Toen was het nog nijpender.quote:Op zondag 15 november 2015 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt, maar we zitten wel in rare tijden. Rusland knalt een passagiersvliegtuig uit de lucht, de redactie van een tijdschrift wordt overhoop geknald, mensen worden tijdens een concert een voor een afgeslacht terwijl elders ook aanslagen gepleegd worden en in delen van het midden-oosten regeert een groepering bestaande uit psycho's.
Ja, toen was er een directe oorlogsdreiging. Toen werd je niet vermoord terwijl je naar een concert staat te kijken. Mensen bliezen zich ook niet op buiten het stadion waarin je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent.quote:Op zondag 15 november 2015 02:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Stel je eens 70 jaar geleden voor... Toen was het nog nijpender.
Nee natuurlijk niet.quote:Als ouder heb je een taak, dat is liefde bieden. Een tweede is bescherming. Ik denk dat het echt nog niet zo erg gesteld met de wereld is dat je geen kinderen meer kan opvoeden.
Dat is de kracht van terreur, mensen bang maken.quote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, toen was er een directe oorlogsdreiging. Toen werd je niet vermoord terwijl je naar een concert staat te kijken. Mensen bliezen zich ook niet op buiten het stadion waarin je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent.
Dat is mijns inziens een behoorlijk groot verschil in de mate waarin je je onveilig voelt.
[..]
Nee natuurlijk niet.
Dat weet ik en het beter geef je er inderdaad niet aan toe. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen bang worden.quote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is de kracht van terreur, mensen bang maken.
Eens. Je moet er ook aan niet aan denken dat het je kinderen zijn die bij zoiets omkomen.quote:Op zondag 15 november 2015 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik en het beter geef je er inderdaad niet aan toe. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen bang worden.
Die in het stadion was mislukt he. Een van de terroristen zou zich binnen opblazen en de rest in de paniekerende menigte, maar zijn bomgordel werd ontdekt toen hij het stadion in wilde.quote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, toen was er een directe oorlogsdreiging. Toen werd je niet vermoord terwijl je naar een concert staat te kijken. Mensen bliezen zich ook niet op buiten het stadion waarin je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent.
Dat is mijns inziens een behoorlijk groot verschil in de mate waarin je je onveilig voelt.
[..]
Nee natuurlijk niet.
Buiten het stadion zei ik.quote:Op zondag 15 november 2015 02:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die in het stadion was mislukt he. Een van de terroristen zou zich binnen opblazen en de rest in de paniekerende menigte, maar zijn bomgordel werd ontdekt toen hij het stadion in wilde.
Zie je UI nu pas #sinterfrankquote:Op zondag 15 november 2015 02:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons hart.
Deze sc is informeel een zwarte piet-vrije zone.quote:Op zondag 15 november 2015 02:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel oppassen voor de roe hoor guus.
Hij is af, Werkman mag het openenquote:Op zondag 15 november 2015 02:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons hart.
Ga slapen kindquote:
En een blonde gast knalt een hoop gasten op een eiland omver omdat ze niet zijn politieke mening hadden en de schuldige waren volgens hemquote:Op zondag 15 november 2015 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt, maar we zitten wel in rare tijden. Rusland knalt een passagiersvliegtuig uit de lucht, de redactie van een tijdschrift wordt overhoop geknald, mensen worden tijdens een concert een voor een afgeslacht terwijl elders in de stad op dat moment ook aanslagen gepleegd worden en in delen van het midden-oosten regeert een groepering bestaande uit psycho's.
Breivikje krijgt zo langzamerhand wel gelijkquote:Op zondag 15 november 2015 05:01 schreef Prinsmaarten het volgende:
[..]
En een blonde gast knalt een hoop gasten op een eiland omver omdat ze niet zijn politieke mening hadden en de schuldige waren volgens hem
quote:Op zondag 15 november 2015 05:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Breivikje krijgt zo langzamerhand wel gelijk
quote:Op zondag 15 november 2015 05:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
IQ onder de 70. Kan niet andersquote:Op zondag 15 november 2015 05:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
tis allemaal de schuld van de rabobankquote:Op zondag 15 november 2015 10:10 schreef Che_ het volgende:
Alle pvv-tokkie oneliners worden nu uit de mouw geschud
Ze pikkuh al onze banen in!!quote:Op zondag 15 november 2015 10:12 schreef knucker het volgende:
[..]
tis allemaal de schuld van de rabobank
parijs topics?quote:Op zondag 15 november 2015 11:49 schreef ntm het volgende:
Godsamme wat een misselijke reacties weer in klb topics. bah bah, zieke geesten. Gelukkig heeft Danny er al wat topics gesloten zag ik
deed ik sowieso al niet.quote:Op zondag 15 november 2015 12:00 schreef ntm het volgende:
[..]
jep...ga niet meer lezen want word daar alleen maar chaggi van. Hoi
Beter. Ja gaat goed, moet zo studeren want maandag tentamenquote:Op zondag 15 november 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deed ik sowieso al niet.
hoe ist met ntm?
Mooie studeerdag, succes alvast.quote:Op zondag 15 november 2015 12:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Beter. Ja gaat goed, moet zo studeren want maandag tentamenen met jou ook alles goed?
ja, beetje doelloze zondagquote:Op zondag 15 november 2015 12:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Beter. Ja gaat goed, moet zo studeren want maandag tentamenen met jou ook alles goed?
nicequote:Op zondag 15 november 2015 12:16 schreef Crip het volgende:
Ga echt een dikke vette pizza straks bestellen voor avondeten. Wat een bleh dag.
en onhandig. want nu zie je niet meer wie mannetje of vrouwtje is.quote:Op zondag 15 november 2015 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind die sinterklaas icoontjes maar wat kinderachtig
wat jij?
Zo'n blackfacequote:Op zondag 15 november 2015 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
wat jij?
stinkpizzaquote:Op zondag 15 november 2015 12:33 schreef Crip het volgende:
[..]
ja vierkazen met champignon en rode ui
Ook met kaaskorst.quote:Op zondag 15 november 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stinkpizza
ik ga supermarkt shoarma maken
nooit gehad. die bezorgen niet in het durrupquote:Op zondag 15 november 2015 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook met kaaskorst.
ga voor de eerste keer ooit bij domino's pizza bestellen hopelijk stellen ze me niet teleur ;s
Met veel knoflooksaus en sriracha
telo?quote:Op zondag 15 november 2015 12:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n blackface
Is je date in een telo geëindigd?
Ohja, dat zie je nu ook niet meer.quote:Op zondag 15 november 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en onhandig. want nu zie je niet meer wie mannetje of vrouwtje is.
verder heb ik helemaal niks met sinterklaas
en jij bent druk spanjaarden aan het hosselen?quote:Op zondag 15 november 2015 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
telo?
Nee. Wandeling gemaakt door de stad en naar het strand geweest.
[..]
Ohja, dat zie je nu ook niet meer.Hossel je straks een man
1'tje maarquote:Op zondag 15 november 2015 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jij bent druk spanjaarden aan het hosselen?
gvd wat een goed idee!quote:Op zondag 15 november 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stinkpizza
ik ga supermarkt shoarma maken
je bent er ook pasquote:Op zondag 15 november 2015 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
1'tje maar
en dat is niet eens een Spanjaard
i knowquote:Op zondag 15 november 2015 12:56 schreef knucker het volgende:
[..]
gvd wat een goed idee!
Broodjes shoarma
Ja, echt wel beetje mad erom ookquote:Op zondag 15 november 2015 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
wat jij?
helemaal mad zelfsquote:Op zondag 15 november 2015 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, echt wel beetje mad erom ook
Heb echt twee minuten geleden het filmpje gezien, lekker om die trap vanuit verschillende hoeken te zienquote:
Ik snap kloons sowieso nietquote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik houd het niet meer bij, al die reeksen van klonen aangemaakt door mongooltjes.
Heb nog nooit een kloon aangemaakt. ;xquote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik houd het niet meer bij, al die reeksen van klonen aangemaakt door mongooltjes.
jij had ook een kloondraadje ;ssssquote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
linkquote:
Stuur via dm, heb alleen die gezien dat je schoten hoort tijdens het spelen?quote:Op zondag 15 november 2015 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Filmpje daarvan op Liveleak mocht er ook wel zijn.
Chocolate heeft ook geen ENDquote:Op zondag 15 november 2015 15:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk, garlicbread is lekker as fuk
quote:
quote:
Je bent al lekkerquote:Op zondag 15 november 2015 15:20 schreef Chai het volgende:
Oh yeah praat lekker over eten, maak me maar lekker, geef me maar trek.
mmm yeahquote:Op zondag 15 november 2015 15:20 schreef Chai het volgende:
Oh yeah praat lekker over eten, maak me maar lekker, geef me maar trek.
Jij bent gewoon meer kaaskop dan mcgrathquote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Crip het volgende:
gvd moet nu weer denkn aan dt McGrath geen kaas lust. maakt me emotioneel
Heb afgelopen week misschien in hetzelfde bed geslapen als McGrath ooit heeft geslapen. :$quote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Crip het volgende:
is nie zo moeilijk grath is neger vn binnenquote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent gewoon meer kaaskop dan mcgrath
Geil, meteen naakt alle hoeken van het bed gerubbed zeker.quote:Op zondag 15 november 2015 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb afgelopen week misschien in hetzelfde bed geslapen als McGrath ooit heeft geslapen. :$
Kreeg het warm van deze postquote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Geil, meteen naakt alle hoeken van het bed gerubbed zeker.
geef je nu lichtquote:Op zondag 15 november 2015 15:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kreeg het warm van deze post
hoequote:Op zondag 15 november 2015 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb afgelopen week misschien in hetzelfde bed geslapen als McGrath ooit heeft geslapen. :$
PARIJS MAAKT MIJ EMOTIONEEL DOMME KUTquote:Op zondag 15 november 2015 15:24 schreef Crip het volgende:
ik wil dat je helemaal niet meer typtquote:Op zondag 15 november 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wilde typen: wat een saaie koude kutdag
Kom bij mij onder dekentjequote:Op zondag 15 november 2015 15:32 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wilde typen: wat een saaie koude kutdag
risk of abuse occuringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
hoop dt je grpje maakt, echt tantoe lelijkquote:Op zondag 15 november 2015 15:36 schreef Neverknown het volgende:
http://www.debijenkorf.nl(...)a070-8ba96b4d7e8b%2c
ik wil deze blouse wie betaald
vind wel mooi met rode lipstick... hngggggggggquote:Op zondag 15 november 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
hoop dt je grpje maakt, echt tantoe lelijk
quote:Op zondag 15 november 2015 15:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
risk of abuse occuringhjbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Catkilller level qua smaak ditquote:Op zondag 15 november 2015 15:36 schreef Neverknown het volgende:
http://www.debijenkorf.nl(...)a070-8ba96b4d7e8b%2c
ik wil deze blouse wie betaald
Nee man, zelfs op de model is ie kapot lelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 15:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
vind wel mooi met rode lipstick... hnggggggggg
moet je aanzien wel...quote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee man, zelfs op de model is ie kapot lelijk.
komm fittie zette ik ben holly en jij rouseyquote:
op de modelquote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee man, zelfs op de model is ie kapot lelijk.
ik laat me niet pounden door jouquote:Op zondag 15 november 2015 15:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
komm fittie zette ik ben holly en jij rousey
okisgoedziejezo
xquote:
nee hijs gwn echt ugly die print en al.quote:Op zondag 15 november 2015 15:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
moet je aanzien wel...
Zwarte broek.... rode blousee, rode lipstick en rood of zwart tasje...
Dies ook wel leuk idd. maar ik vind die andere net wat minder saai.quote:Op zondag 15 november 2015 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
nee hijs gwn echt ugly die print en al.
deze is leuker
http://www.debijenkorf.nl(...)b06c-b5e29969095a%2c
zou voor andere print gaan dnquote:Op zondag 15 november 2015 15:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dies ook wel leuk idd. maar ik vind die andere net wat minder saai.
Ik zag wat je hier deed boefjequote:Op zondag 15 november 2015 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik laat me niet pounden door jou
Print is leuk, hoeft niet per se ordinair te zijn vind ik als je maar beetje goed combineert.quote:
alles combineert ordinair met jouquote:Op zondag 15 november 2015 15:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Print is leuk, hoeft niet per se ordinair te zijn vind ik als je maar beetje goed combineert.
Ben multilingualquote:Op zondag 15 november 2015 15:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Als we zo gaan praten is het e3leek, wannabemarokkaan.
hjbquote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
We zijn hier niet in één of ander theehuis, gewoon Nederlands aub.
quote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Samsam a bokoequote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat probeer je te zeggen.quote:Op zondag 15 november 2015 16:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maghrebia batata.
Ofzo.
[..]
Sevn Alias
nederland is toch al fucked up kan er wel bij.quote:Op zondag 15 november 2015 16:06 schreef knucker het volgende:
[..]
de doodsnagel aan de koffer van Nederland
Wat wordt er geleverdd?quote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Crip het volgende:
Spijt atm dat ik bezorging op 17:30 heb gezet, rip.
Hjb gvdquote:Op zondag 15 november 2015 16:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben westers, dus dat telt
Ja, bedankt daarvoor. Kutmocroquote:Op zondag 15 november 2015 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
nederland is toch al fucked up kan er wel bij.
Mmmmjammm... buikje bedoel jequote:
Anders at je elke dag bloemkoolquote:Op zondag 15 november 2015 16:06 schreef knucker het volgende:
[..]
de doodsnagel aan de koffer van Nederland
Beetje onzin dit, we zijn een volk van zeevaarders, we zijn heus niet te beroerd om even köfte te scoren en weer terug te varenquote:
Jij was toch aan afvallen of verwar ik je nu met stim?quote:
ja klopt ik ook. tenminstequote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij was toch aan afvallen of verwar ik je nu met stim?
wil jouw speklapje wel zijnquote:Op zondag 15 november 2015 16:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is het extra kwetsend als je een dikke moslima speklapje noemt?
Juist.quote:Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje onzin dit, we zijn een volk van zeevaarders, we zijn heus niet te beroerd om even köfte te scoren en weer terug te varen
Ja, is moeilijk vast te houden. Veel mensen die afgevallen zijn vallen vaak ook weer terug op hun oude gewicht.quote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ja klopt ik ook. tenminste
dat probeer ik
Jullie kunnen niet kokenquote:Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje onzin dit, we zijn een volk van zeevaarders, we zijn heus niet te beroerd om even köfte te scoren en weer terug te varen
En natuurlijk een paar inboorlingen doden omdat het kanquote:Op zondag 15 november 2015 16:12 schreef knucker het volgende:
[..]
Juist.
ff turkse pizza scoren en weer terugvaren.
Onderweg paar slaven droppen.
No biggie.
ben nie gestopt hoor, heb gwn geen zin om elke dag streng te doenquote:Op zondag 15 november 2015 16:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, is moeilijk vast te houden. Veel mensen die afgevallen zijn vallen vaak ook weer terug op hun oude gewicht.
Maar ja, je wil moet er gewoon zijn.
Ruik jij ook naar hotdogvocht?quote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Generaliserende opmerking, ik ben gekwetst...
Ja snap ik. Zou ik ook niet hebben. Sowieso eten wat je wil en wanneer dan ookquote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nie gestopt hoor, heb gwn geen zin om elke dag streng te doen
Is wel zo toch, geef toequote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Generaliserende opmerking, ik ben gekwetst...
Is jouw penis klein?quote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ruik jij ook naar cocosolie?
Ja, als je het zelf maar lekker vindtquote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onzin, ik kook heel lekker
Is vooruitgang voor mijquote:Op zondag 15 november 2015 16:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En ze ruiken naar natte hond als ze uit de regen komen.
Oh shitquote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ruik jij ook naar cocosolie?
HAHAH WOW wacht wowquote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt jouw haar op klitteband?
Ben wel teleurgesteld dat je naam niet knicker isquote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef knucker het volgende:
[..]
Waar denk je dat de huisnikker voor was.
Kan je dansen?quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt jouw haar op klitteband?
gvd dat was beter geweest ja.quote:Op zondag 15 november 2015 16:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben wel teleurgesteld dat je naam niet knicker is
doe neit alsof je een hart hebtquote:Op zondag 15 november 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ik wil alleen maar tonen dat generaliseren ongelofelijk treurig is
Wel eens een school of winkelcentrum overhoop geknald?quote:Op zondag 15 november 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan jij een kind opvoeden bij 1 vrouw?
Emotie pakket voor white sharks, add onquote:Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
is dt een nieuwe simulator game, hoe heet ie
niceeequote:Op zondag 15 november 2015 16:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Emotie pakket voor white sharks, add on
Wel eens niet neergeschoten door een white cop?quote:Op zondag 15 november 2015 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel eens een school of winkelcentrum overhoop geknald?
Hotel waar je per uur betaalt als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 15 november 2015 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
telo?
Nee. Wandeling gemaakt door de stad en naar het strand geweest.
[..]
Ohja, dat zie je nu ook niet meer.Hossel je straks een man
Wel eens incestueuze handelingen verricht? Of onzedelijke dingen met kinderen gedaan?quote:Op zondag 15 november 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel eens niet neergeschoten door een white cop?
Vies ben jijquote:Op zondag 15 november 2015 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hotel waar je per uur betaalt als je begrijpt wat ik bedoel
Weleens een KFC langsgelopen zonder iets te kopen?quote:Op zondag 15 november 2015 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel eens incestueuze handelingen verricht? Of onzedelijke dingen met kinderen gedaan?
Dit zeg jijquote:
Hee Djedjequote:Op zondag 15 november 2015 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel eens incestueuze handelingen verricht? Of onzedelijke dingen met kinderen gedaan?
watquote:
quote:Op zondag 15 november 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan jij een kind opvoeden bij 1 vrouw?
wrm zo ebola enthousiast over eten altijdquote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef Crip het volgende:
ben wel blij dat de wereld merendeel multiculti is, al dat voedsel waar je kennis mee maakt, gvd wt lkkr.
Wel eens aan cuckolding gedaan?quote:Op zondag 15 november 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weleens een KFC langsgelopen zonder iets te kopen?
Maar goed, we gaan door...quote:
waar moet ik anders blij van worden in me leven, tyves domme vraag dit.quote:Op zondag 15 november 2015 16:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
wrm zo ebola enthousiast over eten altijd
Wel eens ergens geen ellende gebracht op de wereld?quote:Op zondag 15 november 2015 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar goed, we gaan door...
weleens op een groepsfoto gegaan waarop je daadwerkelijk herkenbaar was?
Weleens ergens echt wat nuttigs toegevoegd?quote:Op zondag 15 november 2015 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel eens ergens geen ellende gebracht op de wereld?
die werkt niet zo lekker.quote:Op zondag 15 november 2015 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel eens ergens geen ellende gebracht op de wereld?
this why you're fatquote:Op zondag 15 november 2015 16:31 schreef Crip het volgende:
[..]
waar moet ik anders blij van worden in me leven, tyves domme vraag dit.
hardopquote:Op zondag 15 november 2015 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is bij hen toch een algemeen probleem
huehueheuheuheu
Bleghquote:
hjm voordat ik een holly holm krkakaka op je ga zette okkeeeejquote:
wabliefquote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
hjm voordat ik een holly holm krkakaka op je ga zette okkeeeej
oke danquote:Op zondag 15 november 2015 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hotel waar je per uur betaalt als je begrijpt wat ik bedoel
hoe ging je date met estebanquote:
quote:
Maak pic dan straks.quote:Op zondag 15 november 2015 17:38 schreef Montelly het volgende:
Aardappelpuree met kippetjes zetten zo meteen hhh....dat #sundaydinner
voor de beeldvorming
[ afbeelding ]
Dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 15 november 2015 17:38 schreef Montelly het volgende:
Aardappelpuree met kippetjes zetten zo meteen hhh....dat #sundaydinner
voor de beeldvorming
[ afbeelding ]
Mijn eten zo gaat er fucking lekker uitzienquote:Op zondag 15 november 2015 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil wel eens zien of het er echt zoals op de foto uit ziet.
zal welquote:Op zondag 15 november 2015 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn eten zo gaat er fucking lekker uitzien.
Ik eet om 10 uur pasquote:Op zondag 15 november 2015 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Picsquote:Op zondag 15 november 2015 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |