Anders at je elke dag bloemkoolquote:Op zondag 15 november 2015 16:06 schreef knucker het volgende:
[..]
de doodsnagel aan de koffer van Nederland
Beetje onzin dit, we zijn een volk van zeevaarders, we zijn heus niet te beroerd om even köfte te scoren en weer terug te varenquote:
Jij was toch aan afvallen of verwar ik je nu met stim?quote:
ja klopt ik ook. tenminstequote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij was toch aan afvallen of verwar ik je nu met stim?
wil jouw speklapje wel zijnquote:Op zondag 15 november 2015 16:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is het extra kwetsend als je een dikke moslima speklapje noemt?
Juist.quote:Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje onzin dit, we zijn een volk van zeevaarders, we zijn heus niet te beroerd om even köfte te scoren en weer terug te varen
Ja, is moeilijk vast te houden. Veel mensen die afgevallen zijn vallen vaak ook weer terug op hun oude gewicht.quote:Op zondag 15 november 2015 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ja klopt ik ook. tenminste
dat probeer ik
Jullie kunnen niet kokenquote:Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje onzin dit, we zijn een volk van zeevaarders, we zijn heus niet te beroerd om even köfte te scoren en weer terug te varen
En natuurlijk een paar inboorlingen doden omdat het kanquote:Op zondag 15 november 2015 16:12 schreef knucker het volgende:
[..]
Juist.
ff turkse pizza scoren en weer terugvaren.
Onderweg paar slaven droppen.
No biggie.
ben nie gestopt hoor, heb gwn geen zin om elke dag streng te doenquote:Op zondag 15 november 2015 16:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, is moeilijk vast te houden. Veel mensen die afgevallen zijn vallen vaak ook weer terug op hun oude gewicht.
Maar ja, je wil moet er gewoon zijn.
Ruik jij ook naar hotdogvocht?quote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Generaliserende opmerking, ik ben gekwetst...
Ja snap ik. Zou ik ook niet hebben. Sowieso eten wat je wil en wanneer dan ookquote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nie gestopt hoor, heb gwn geen zin om elke dag streng te doen
Is wel zo toch, geef toequote:Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Generaliserende opmerking, ik ben gekwetst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |