parijs topics?quote:Op zondag 15 november 2015 11:49 schreef ntm het volgende:
Godsamme wat een misselijke reacties weer in klb topics. bah bah, zieke geesten. Gelukkig heeft Danny er al wat topics gesloten zag ik
deed ik sowieso al niet.quote:Op zondag 15 november 2015 12:00 schreef ntm het volgende:
[..]
jep...ga niet meer lezen want word daar alleen maar chaggi van. Hoi
Beter. Ja gaat goed, moet zo studeren want maandag tentamenquote:Op zondag 15 november 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deed ik sowieso al niet.
hoe ist met ntm?
Mooie studeerdag, succes alvast.quote:Op zondag 15 november 2015 12:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Beter. Ja gaat goed, moet zo studeren want maandag tentamenen met jou ook alles goed?
ja, beetje doelloze zondagquote:Op zondag 15 november 2015 12:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Beter. Ja gaat goed, moet zo studeren want maandag tentamenen met jou ook alles goed?
nicequote:Op zondag 15 november 2015 12:16 schreef Crip het volgende:
Ga echt een dikke vette pizza straks bestellen voor avondeten. Wat een bleh dag.
en onhandig. want nu zie je niet meer wie mannetje of vrouwtje is.quote:Op zondag 15 november 2015 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind die sinterklaas icoontjes maar wat kinderachtig
wat jij?
Zo'n blackfacequote:Op zondag 15 november 2015 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind die sinterklaas icoontjes maar wat kinderachtig
wat jij?
stinkpizzaquote:Op zondag 15 november 2015 12:33 schreef Crip het volgende:
[..]
ja vierkazen met champignon en rode ui
Ook met kaaskorst.quote:Op zondag 15 november 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stinkpizza
ik ga supermarkt shoarma maken
nooit gehad. die bezorgen niet in het durrupquote:Op zondag 15 november 2015 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook met kaaskorst.
ga voor de eerste keer ooit bij domino's pizza bestellen hopelijk stellen ze me niet teleur ;s
Met veel knoflooksaus en sriracha
telo?quote:Op zondag 15 november 2015 12:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n blackface
Is je date in een telo geëindigd?
Ohja, dat zie je nu ook niet meer.quote:Op zondag 15 november 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en onhandig. want nu zie je niet meer wie mannetje of vrouwtje is.
verder heb ik helemaal niks met sinterklaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |