neenquote:
Morgen, anders maandag.quote:Op zondag 15 november 2015 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Morgen inschakelen voor een remqo?
Ik weet het. Helaasquote:
Een zoontje opvoeden vergt tijd.quote:
en ik denk niet dat het er de komende tijd beter op gaat worden, met groeiend extreemrechts aan de ene kant en IS aan de andere kantquote:
Papa heeft zorgen over de toekomst van de kleine.quote:
Uhu.quote:Op zondag 15 november 2015 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
en ik denk niet dat het er de komende tijd beter op gaat worden, met groeiend extreemrechts aan de ene kant en IS aan de andere kant
Dat is ouder-eigen volgens mij. Komt denk ik helemaal goed met de kleine.quote:Op zondag 15 november 2015 01:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Papa heeft zorgen over de toekomst van de kleine.
maar met de wereld nietquote:Op zondag 15 november 2015 02:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ouder-eigen volgens mij. Komt denk ik helemaal goed met de kleine.
Het idee dat de wereld slecht en kut is,is ook zo oud als de weg naar Rome.quote:
Klopt, maar we zitten wel in rare tijden. Rusland knalt een passagiersvliegtuig uit de lucht, de redactie van een tijdschrift wordt overhoop geknald, mensen worden tijdens een concert een voor een afgeslacht terwijl elders in de stad op dat moment ook aanslagen gepleegd worden en in delen van het midden-oosten regeert een groepering bestaande uit psycho's.quote:Op zondag 15 november 2015 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het idee dat de wereld slecht en kut is,is ook zo oud als de weg naar Rome.
De kleine groeit op in een liefdevolle omgeving hoop ik en zak en zijn vrouw kunnen niet meer bieden dan een veilige haven. Dat komt echt wel goed met die kleine hoor.
Stel je eens 70 jaar geleden voor... Toen was het nog nijpender.quote:Op zondag 15 november 2015 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt, maar we zitten wel in rare tijden. Rusland knalt een passagiersvliegtuig uit de lucht, de redactie van een tijdschrift wordt overhoop geknald, mensen worden tijdens een concert een voor een afgeslacht terwijl elders ook aanslagen gepleegd worden en in delen van het midden-oosten regeert een groepering bestaande uit psycho's.
Ja, toen was er een directe oorlogsdreiging. Toen werd je niet vermoord terwijl je naar een concert staat te kijken. Mensen bliezen zich ook niet op buiten het stadion waarin je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent.quote:Op zondag 15 november 2015 02:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Stel je eens 70 jaar geleden voor... Toen was het nog nijpender.
Nee natuurlijk niet.quote:Als ouder heb je een taak, dat is liefde bieden. Een tweede is bescherming. Ik denk dat het echt nog niet zo erg gesteld met de wereld is dat je geen kinderen meer kan opvoeden.
Dat is de kracht van terreur, mensen bang maken.quote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, toen was er een directe oorlogsdreiging. Toen werd je niet vermoord terwijl je naar een concert staat te kijken. Mensen bliezen zich ook niet op buiten het stadion waarin je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent.
Dat is mijns inziens een behoorlijk groot verschil in de mate waarin je je onveilig voelt.
[..]
Nee natuurlijk niet.
Dat weet ik en het beter geef je er inderdaad niet aan toe. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen bang worden.quote:Op zondag 15 november 2015 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is de kracht van terreur, mensen bang maken.
Eens. Je moet er ook aan niet aan denken dat het je kinderen zijn die bij zoiets omkomen.quote:Op zondag 15 november 2015 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik en het beter geef je er inderdaad niet aan toe. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen bang worden.
Die in het stadion was mislukt he. Een van de terroristen zou zich binnen opblazen en de rest in de paniekerende menigte, maar zijn bomgordel werd ontdekt toen hij het stadion in wilde.quote:Op zondag 15 november 2015 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, toen was er een directe oorlogsdreiging. Toen werd je niet vermoord terwijl je naar een concert staat te kijken. Mensen bliezen zich ook niet op buiten het stadion waarin je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent.
Dat is mijns inziens een behoorlijk groot verschil in de mate waarin je je onveilig voelt.
[..]
Nee natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |