en jij bent druk spanjaarden aan het hosselen?quote:Op zondag 15 november 2015 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
telo?
Nee. Wandeling gemaakt door de stad en naar het strand geweest.
[..]
Ohja, dat zie je nu ook niet meer.Hossel je straks een man
1'tje maarquote:Op zondag 15 november 2015 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jij bent druk spanjaarden aan het hosselen?
gvd wat een goed idee!quote:Op zondag 15 november 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stinkpizza
ik ga supermarkt shoarma maken
je bent er ook pasquote:Op zondag 15 november 2015 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
1'tje maar
en dat is niet eens een Spanjaard
i knowquote:Op zondag 15 november 2015 12:56 schreef knucker het volgende:
[..]
gvd wat een goed idee!
Broodjes shoarma
Ja, echt wel beetje mad erom ookquote:Op zondag 15 november 2015 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind die sinterklaas icoontjes maar wat kinderachtig
wat jij?
helemaal mad zelfsquote:Op zondag 15 november 2015 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, echt wel beetje mad erom ook
Heb echt twee minuten geleden het filmpje gezien, lekker om die trap vanuit verschillende hoeken te zienquote:
Ik snap kloons sowieso nietquote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik houd het niet meer bij, al die reeksen van klonen aangemaakt door mongooltjes.
Heb nog nooit een kloon aangemaakt. ;xquote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik houd het niet meer bij, al die reeksen van klonen aangemaakt door mongooltjes.
jij had ook een kloondraadje ;ssssquote:Op zondag 15 november 2015 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |