quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:00 schreef franske19 het volgende:
Zweden heeft wel een leuke ploeg. Veel beweging.
Nederland is tenminste veiligquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:15 schreef vincenzo78 het volgende:
Nederland zal geen probleem ondervinden van Zweden op het EK...matig team
Oh nee wacht...
ja, europese regels.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Is er ook een uitgoal-regeling of hoe werkt dit?
jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Is er ook een uitgoal-regeling of hoe werkt dit?
Het is dan ook in wezen een lachwekkend elftalquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die nummer 8 is ook nog de enige van de Zweden bij de paalrest op eiland afstand van hem.
Ik durf niets te zeggen over de WKQ voor Nederland, ghehe.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is dan ook in wezen een lachwekkend elftal
3rde plaatsquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik durf niets te zeggen over de WKQ voor Nederland, ghehe.
Dat gun ik Bert van O nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch op basis van het fairplayklassement naar het WK...
Hopelijk is die van de trap geflikkerd bij de piekquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bert heeft wel de kerstboom opgetuigd.
Goed voor de wedstrijd / quasi-neutrale voetbal supporters idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:30 schreef vincenzo78 het volgende:
Sowieso prettig voor de return...
Haalt het niet bij die van 2011-12.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Adidas-templates?
Broeknummers veel te groot. En Adidas valt veel te veel op, hoop niet dat Ajax dit ook krijgt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Adidas-templates?
twitter:ecetoksabay twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:32:15Istanbul fans boo minute of silence for Paris attacks, chant "Allahu akbar" before Turkey vs Greece soccer friendly reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:59 schreef Joezi het volgende:
twitter:ecetoksabay twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:32:15Istanbul fans boo minute of silence for Paris attacks, chant "Allahu akbar" before Turkey vs Greece soccer friendly reageer retweet
Idd na 18 seconden alweer klaar met de minuut stiltequote:
Wat is dezequote:Op dinsdag 17 november 2015 20:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heb er zin in. Hoop op Denemarken. (ben absoluut geen Zlatanfan)
DE vrouwen weet ik niet, bij mij wel iigquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is Zlatan echt zo populair bij de vrouwen ja?
Banwaardige post.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heb er zin in. Hoop op Denemarken. (ben absoluut geen Zlatanfan)
Haha oké, en waarom dan? Wat vind je leuk aan hem?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
DE vrouwen weet ik niet, bij mij wel iig
Wen er maar aanquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:50 schreef Coco98 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van dit schakelen moet vinden.
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo arrogant overkomen. hij lijkt me wel vriendelijk. Leuke lach ook. Ja en uiteraard geweldige voetballer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha oké, en waarom dan? Wat vind je leuk aan hem?
(Ik vind het een geweldige voetballer, maar verder een arrogante lul, sorry)
Niet serieus nemen, zo gaat dat hier.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leuk die inhoudelijke commentaren.
Ja zie je, die was even in de warquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie een Sloveen met een hockeymasker.
Haha oké, ja dat kan. Ikzelf vind de Denen altijd erg sympathiek. Stikt altijd van de Denen in het Nederlandse voetbal. Spreken meestal binnen een half jaar vloeiend Nederlands. Leuke gasten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo arrogant overkomen. hij lijkt me wel vriendelijk. Leuke lach ook. Ja en uiteraard geweldige voetballer.
Ja hij heeft auquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Coco98 het volgende:
Oei Zlatan, je maakt Karina onrustig nu.
Nou Denen vind ik ook altijd vriendelijk en inderdaad wat je zegt, die spreken echt heel snel Nederlands. Al klinkt Zlatan in het NEderlands ook best grappigquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha oké, ja dat kan. Ikzelf vind de Denen altijd erg sympathiek. Stikt altijd van de Denen in het Nederlandse voetbal. Spreken meestal binnen een half jaar vloeiend Nederlands. Leuke gasten.
Jij bent zeker een ajacied.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is echt iedereen hier voor Zweden ja? Voel zelf veel sympathie voor de Denen.
Is fok! humor. Ik snap wel dat iemand die ook op FR12 post dat niet begrijpt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leuk die inhoudelijke commentaren.
Gastquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is fok! humor. Ik snap wel dat iemand die ook op FR12 post dat niet begrijpt.
Humorquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, hij was al 20 toen hij naar Ajax kwam
Hoe weet jij dat steeds zo snel? Misschien even wachten met posten andersquote:
Je kijkt toch gewoon via tv?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat steeds zo snel? Misschien even wachten met posten andersHij komt nu pas hier.
Goaalllll
Ik kijk via stream, dan lopen jullie achterquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. En de rest hier ook. Dus waarom ziet hij het dan eerder?
Ah kijk dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik kijk via stream, dan lopen jullie achter
Denemarken en Zweden zijn nou niet bepaald landen met veel zwarte kolonies.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
Valt me altijd op dat Denemarken en Zweden met vrijwel volledig blanke elftallen spelen. Is niet racistisch bedoeld deze vraag, maar wonen er in Scandinavië percentueel minder allochtonen dan in Nederland?
Ietsjes maar niet zoveel. Ik kan mijn analoge tv aanzetten dan loop ik gelijkquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Deense_koloni%C3%ABn Denemarken heeft nog vrij veel kolonies gehad hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Denemarken en Zweden zijn nou niet bepaald landen met veel zwarte kolonies.
http://www.theguardian.co(...)cial-slur-politician
De wereld is gek geworden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:12 schreef Pascalus het volgende:
Bij Fox loopt de stream altijd dik achter, bij Ziggo sport lopen streams dus voor.
Kijk je alleen interlandvoetbal?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wie is eigenlijk de commentator bij Denemarken-Zweden? Vind het verreweg de slechtste die er is. Geef mij Oldenburger maar.
Ja ik ken die gozer wel van andere wedstrijden ja. Maar ik kan hem even niet thuisbrengen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk je alleen interlandvoetbal?
Ok, doei.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
Allebei eigenlijk ook 2 waardeloze elftallen he. Gaat nergens over.
Die proberen allebei Frankrijk te ontlopen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
Allebei eigenlijk ook 2 waardeloze elftallen he. Gaat nergens over.
Je zou het bijna zeggen ja. Maar ik mis creativiteit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die proberen allebei Frankrijk te ontlopen.
Jack van Gelderquote:
Ik zie op twitter de gekste wedstrijd langskomen johquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog wedstrijden die wel de moeite zijn? Engeland-Frankrijk is inderdaad de zaadwedstrijd die van tevoren verwachtten.
Kaapverdië kan ik me nog best goed voorstellen, aangezien er best veel Kaapverdianen in Nederland zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie op twitter de gekste wedstrijd langskomen johCape Verde Islands-Kenya was er bijvoorbeeld.
Op dat soort momenten mis je Jack bij SV.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef Pascalus het volgende:
Klaverjaswedstrijd waarin schoppen troef is.
Die ga ik vanaf nu ook gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehh...quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:46 schreef Joezi het volgende:
Het zou echt walgelijk zijn dat Engeland Frankrijk niet laat winnen
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:46 schreef Joezi het volgende:
Het zou echt walgelijk zijn dat Engeland Frankrijk niet laat winnen
Joezi is een gekke user die vaak expres rare dingen roept om anders te zijn.quote:
Rabieluh is een user die expres dingen roept om hetzelfde te zijnquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Joezi is een gekke user die vaak expres rare dingen roept om anders te zijn.
Open wond, heelt niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:52 schreef Joezi het volgende:
Tis niet zo'n rare gedachte, voetbalwinst heelt alle wonden
Deze moet je me toch even uitleggen. Engeland moet Frankrijk gewoon een bal in het doel laten wandelen omdat de Fransen daar enorm door getroost worden ofzo? Vind het echt onzinnig. Ik vind het eerlijk gezegd sowieso onzinnig dat heel Frankrijk of heel Europa in rouw zou (moeten) zijn omdat er een aanslag gepleegd is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
verzacht de pijn wel iets dan, denk dat ze in de rust wel onderhandelen
Nahja deze wedstrijd is wel onzinnig, een EK winnen zou meer helpen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Deze moet je me toch even uitleggen. Engeland moet Frankrijk gewoon een bal in het doel laten wandelen omdat de Fransen daar enorm door getroost worden ofzo? Vind het echt onzinnig. Ik vind het eerlijk gezegd sowieso onzinnig dat heel Frankrijk of heel Europa in rouw zou (moeten) zijn omdat er een aanslag gepleegd is.
Had Nederland Duitsland vanavond ook gewoon moeten laten winnen omdat de Duitse ploeg zoiets verschrikkelijks heeft meegemaakt. (wat ook nog steeds wordt overdreven trouwens)
Denemarken gaat het niet redden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:04 schreef Coco98 het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor de goal.
Ok.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Beetje jammer, terreurdreiging bleek nergens op gegrond. Zoals ik al zei, wedstrijd onterecht afgelast.
Maar goed, achteraf sportief gezien misschien wel beter. We hadden toch niet gewonnen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:21 schreef Pascalus het volgende:
Karina heeft nu een natte onderbroek.
Vaker dan je denkt wel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeuren dat soort mirakels? Een keer in de 10 jaar? Minder?
SCF rent nooit weg!quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:26 schreef Brammess het volgende:
VUURWERK
AMSTERDAM
HOOLIGANS
AMSTERDAM
HOOLIGANS
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:34 schreef McGrath het volgende:
Zlatan op het EK, dat is gewoon genot
Zorgt voor verwarring in de 16. Daardoor kon die andere Deen scoren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:34 schreef Zorro het volgende:
Waarom gaat de keeper eigenlijk mee? Denkt hij dat zijn doelpunt evt voor 3 telt of zo?
Ja en dan? Moeten ze er nog steeds 2. In 2 minuten. Onzinnig.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zorgt voor verwarring in de 16. Daardoor kon die andere Deen scoren.
Jup. Klinkt misschien gek maar heb echt te doen met die Denen. Heb op een of andere manier altijd een zwak voor die ploeg. Het is altijd net niet. (net als Nederland)quote:
Vriend, die 3-2 was nog bijna gevallen in de 92ste minuut. (enorme kans) Weet niet of je het nog hebt meegekregen maar het is vaak zat gebeurt dat het laatste doelpunt daarna ook nog viel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja en dan? Moeten ze er nog steeds 2. In 2 minuten. Onzinnig.
Vriendquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vriend, die 3-2 was nog bijna gevallen in de 92ste minuut. (enorme kans) Weet niet of je het nog hebt meegekregen maar het is vaak zat gebeurt dat het laatste doelpunt daarna ook nog viel.
Drie in blessuretijd? Zelden tot nooit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vriend, die 3-2 was nog bijna gevallen in de 92ste minuut. (enorme kans) Weet niet of je het nog hebt meegekregen maar het is vaak zat gebeurt dat het laatste doelpunt daarna ook nog viel.
In Zweden zijn de Denen keihard genaaid door de arbitrage. Zweden heeft alleen wel een wat beter team (Zlatan) dan Denemarken dus dan zie ik liever de Zweden op het EK.quote:
De Denen zijn in beide wedstrijden genaaid, dus Zweden staat inderdaad onterecht op het EK. Zlatan is een geweldige speler, maar ik vind Denemarken dan weer een veel leuker team. Dus ik had liever Denemarken gehad.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
In Zweden zijn de Denen keihard genaaid door de arbitrage. Zweden heeft alleen wel een wat beter team (Zlatan) dan Denemarken dus dan zie ik liever de Zweden op het EK.
Daar zit toch helemaal niets in, dat Denemarken. Belangrijkste speler moet mietmans Eriksen zijn. Nou poepoe.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De Denen zijn in beide wedstrijden genaaid, dus Zweden staat inderdaad onterecht op het EK. Zlatan is een geweldige speler, maar ik vind Denemarken dan weer een veel leuker team. Dus ik had liever Denemarken gehad.
Dat is waar, maar ik kijk ook naar de traditie van de teams. Wie herinnert zich niet het glorieuze WK van 1986, het EK van 1992 of het prachtige voetbal tijdens het WK 1998? Denemarken is een land met historie, Zweden niet echt vind ik. Alleen daarom is het dood en doodzonde dat Denemarken en Nederland niet vertegenwoordigd zijn op het EK. Die horen gewoon altijd bij een groot toernooi aanwezig te zijn. Plus de positieve rode en oranje supporters die altijd een positieve bijdrage leveren aan toernooien. (nooit rellen ofzo)quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zit toch helemaal niets in, dat Denemarken. Belangrijkste speler moet mietmans Eriksen zijn. Nou poepoe.
Genaaid? Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
In Zweden zijn de Denen keihard genaaid door de arbitrage. Zweden heeft alleen wel een wat beter team (Zlatan) dan Denemarken dus dan zie ik liever de Zweden op het EK.
Denemarken heeft geen leuk team joh.. spelen vaak oervervelende 0-0 wedstrijden. Denemarken is een beetje het gehandicapte broertje van Nederland, omdat ik denk dat zij een van de weinige landen zijn die nog slechter zijn dan wijquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De Denen zijn in beide wedstrijden genaaid, dus Zweden staat inderdaad onterecht op het EK. Zlatan is een geweldige speler, maar ik vind Denemarken dan weer een veel leuker team. Dus ik had liever Denemarken gehad.
Nog nooit zoveel bullshit gelezen. Zlatan is in zijn eentje een honderd keer betere reden dat Zweden naar het EK moet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik kijk ook naar de traditie van de teams. Wie herinnert zich niet het glorieuze WK van 1986, het EK van 1992 of het prachtige voetbal tijdens het WK 1998? Denemarken is een land met historie, Zweden niet echt vind ik. Alleen daarom is het dood en doodzonde dat Denemarken en Nederland niet vertegenwoordigd zijn op het EK. Die horen gewoon altijd bij een groot toernooi aanwezig te zijn. Plus de positieve rode en oranje supporters die altijd een positieve bijdrage leveren aan toernooien. (nooit rellen ofzo)
Vind ik altijd een beetje jammer dit soort reacties, getuigd van weinig respect voor de historie van zowel Denemarken en Nederland. Prachtige voetballanden die in het verleden vele legendarische wedstrijden hebben gespeeld. Doet me een beetje denken aan de Belgen, die dan weer totaal geen voetbalverleden hebben maar nu wel het hoogste woord hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denemarken heeft geen leuk team joh.. spelen vaak oervervelende 0-0 wedstrijden. Denemarken is een beetje het gehandicapte broertje van Nederland, omdat ik denk dat zij een van de weinige landen zijn die nog slechter zijn dan Nederland
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:34 schreef McGrath het volgende:
Zlatan op het EK, dat is gewoon genot
Ik vind Denemarken al sinds ik mij kan heugen een saai team. Zweden is dat ook, de enige reden dat ik het Zweden wel gun is dat Zlatan nog 1x op een groot toernooi te zien is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar goed, misschien vind ik historie belangrijker dan veel andere mensen op dit forum.
Danish Dynamitequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Denemarken al sinds ik mij kan heugen een saai team. Zweden is dat ook, de enige reden dat ik het Zweden wel gun is dat Zlatan nog 1x op een groot toernooi te zien is.
Das toch al lang geleden joh.. wat voor onvergetelijke spelers heeft Denemarken sinds die tijd voortgebracht? Het is alleen maar middelmaat wat uit dat land komt, met af en toe een iets beter spelertje (Eriksen)quote:
Das waar. Beetje hetzelfde als Nederland de komende jaren dus. Verklaring voor al die middelmaat (die ook in andere Scandinavische landen inclusief Zweden volop aanwezig is) lijkt me toch de slappe mentaliteit en alle verwende blanke jongetjes die dit soort landen voortbrengen. Er zit te weinig passie in, en er wordt niet meer op straat gevoetbald. Je bent dus afhankelijk van allochtone jongens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Das toch al lang geleden joh.. wat voor onvergetelijke spelers heeft Denemarken sinds die tijd voortgebracht? Het is alleen maar middelmaat wat uit dat land komt, met af en toe een iets beter spelertje (Eriksen)
Dit is een juiste conclusie denk ik. Zat toevallig net te denken waarom er uit die landen al zo lang geen echte toppers meer komen. En wij zijn de volgendequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Das waar. Beetje hetzelfde als Nederland de komende jaren dus. Verklaring voor al die middelmaat (die ook in andere Scandinavische landen inclusief Zweden volop aanwezig is) lijkt me toch de slappe mentaliteit en alle verwende blanke jongetjes die dit soort landen voortbrengen. Er zit te weinig passie in, en er wordt niet meer op straat gevoetbald. Je bent dus afhankelijk van allochtone jongens.
Jep. De laatste supersterren die wij hebben voortgebracht (RVP, Robben, Sneijder, Van der Vaart) groeiden op in de jaren 90, toen kinderen nog net op straat voetbalden. Die gasten braken allemaal rond 2001/2002 door, daarna hebben we geen echt goede speler meer gehad. In de Scandinavische landen is dat precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is een juiste conclusie denk ik. Zat toevallig net te denken waarom er uit die landen al zo lang geen echte toppers meer komen. En wij zijn de volgende
Dat het mentaal niet goed zit bij veel Nederlandse spelers kon je een beetje merken na de EK-uitschakeling. Had niet echt de indruk dat ze er ziek van waren of dat het hen überhaupt iets deed. De enige die liet merken dat hij er de ziekte in had was Robben.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jep. De laatste supersterren die wij hebben voortgebracht (RVP, Robben, Sneijder, Van der Vaart) groeiden op in de jaren 90, toen kinderen nog net op straat voetbalden. Die gasten braken allemaal rond 2001/2002 door, daarna hebben we geen echt goede speler meer gehad. In de Scandinavische landen is dat precies hetzelfde.
Klopt, het is te schandalig voor woorden. Maarja, wat doe je eraan? De meeste van die gasten zijn niet de slimste jongens, (qua denkniveau) die zijn bezig met andere dingen. Klaassen, Veltman, De Vrij, dat soort gasten hebben nog wel mentaliteit. Maarja, dat zijn weer geen wereldvoetballers.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat het mentaal niet goed zit bij veel Nederlandse spelers kon je een beetje merken na de EK-uitschakeling. Had niet echt de indruk dat ze er ziek van waren of dat het hen überhaupt iets deed. De enige die liet merken dat hij er de ziekte in had was Robben.
Je doet er niks aan idd.. enige dat we kunnen doen is hopen op betere tijden. Zal alleen nog wel ff duren. Ik merk dat ik met het huidige Oranje helemaal niks meer heb.. de schandalige kwalificatiereeks, de lauwe reacties, een bondscoach die 3 beslissende potjes verliest en doodleuk blijft zitten.. behalve Robben kan die hele teringbende me gestolen worden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt, het is te schandalig voor woorden. Maarja, wat doe je eraan? De meeste van die gasten zijn niet de slimste jongens, (qua denkniveau) die zijn bezig met andere dingen. Klaassen, Veltman, De Vrij, dat soort gasten hebben nog wel mentaliteit. Maarja, dat zijn weer geen wereldvoetballers.
Kan zijn niveau niet goed inschatten maar wat me aan hem bevalt is dat hij net als Van Nistelrooij zich op karakter steeds verder ontwikkelt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Net nog even de samenvatting van Jong Oranje teruggekeken. Ben zelf erg enthousiast over Vincent Janssen, zie in hem wellicht een goede toekomstige topspits. Maakt vanavond 2 geweldige goals met rechts terwijl het eigenlijk een linksbenige speler is. Top. (als een van de weinige talenten)
Ikzelf vind de historie dus toch ook wel meetellen. We zijn toch het land van Cruijff, Van Hanegem, Rensenbrink, Krol, Van Basten, Gullit, Rijkaard, Bergkamp, de Boertjes, Van der Sar, Seedorf, Davids, Van Bommel, Van Nistelrooy, Van Bronckhorst, Robben, Sneijder, Van Persie en noem maar op. Weinig landen die zoveel wereldspelers hebben voortgebracht als Nederland. Daarom is het des te meer zonde dat zo'n prachtige historie verloren gaat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je doet er niks aan idd.. enige dat we kunnen doen is hopen op betere tijden. Zal alleen nog wel ff duren. Ik merk dat ik met het huidige Oranje helemaal niks meer heb.. de schandalige kwalificatiereeks, de lauwe reacties, een bondscoach die 3 beslissende potjes verliest en doodleuk blijft zitten.. behalve Robben kan die hele teringbende me gestolen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |