Deze moet je me toch even uitleggen. Engeland moet Frankrijk gewoon een bal in het doel laten wandelen omdat de Fransen daar enorm door getroost worden ofzo? Vind het echt onzinnig. Ik vind het eerlijk gezegd sowieso onzinnig dat heel Frankrijk of heel Europa in rouw zou (moeten) zijn omdat er een aanslag gepleegd is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
verzacht de pijn wel iets dan, denk dat ze in de rust wel onderhandelen
Nahja deze wedstrijd is wel onzinnig, een EK winnen zou meer helpen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Deze moet je me toch even uitleggen. Engeland moet Frankrijk gewoon een bal in het doel laten wandelen omdat de Fransen daar enorm door getroost worden ofzo? Vind het echt onzinnig. Ik vind het eerlijk gezegd sowieso onzinnig dat heel Frankrijk of heel Europa in rouw zou (moeten) zijn omdat er een aanslag gepleegd is.
Had Nederland Duitsland vanavond ook gewoon moeten laten winnen omdat de Duitse ploeg zoiets verschrikkelijks heeft meegemaakt. (wat ook nog steeds wordt overdreven trouwens)
Denemarken gaat het niet redden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:04 schreef Coco98 het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor de goal.
Ok.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Beetje jammer, terreurdreiging bleek nergens op gegrond. Zoals ik al zei, wedstrijd onterecht afgelast.
Maar goed, achteraf sportief gezien misschien wel beter. We hadden toch niet gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |