Jack van Gelderquote:
Ik zie op twitter de gekste wedstrijd langskomen johquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog wedstrijden die wel de moeite zijn? Engeland-Frankrijk is inderdaad de zaadwedstrijd die van tevoren verwachtten.
Kaapverdië kan ik me nog best goed voorstellen, aangezien er best veel Kaapverdianen in Nederland zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie op twitter de gekste wedstrijd langskomen johCape Verde Islands-Kenya was er bijvoorbeeld.
Op dat soort momenten mis je Jack bij SV.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef Pascalus het volgende:
Klaverjaswedstrijd waarin schoppen troef is.
Die ga ik vanaf nu ook gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehh...quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:46 schreef Joezi het volgende:
Het zou echt walgelijk zijn dat Engeland Frankrijk niet laat winnen
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:46 schreef Joezi het volgende:
Het zou echt walgelijk zijn dat Engeland Frankrijk niet laat winnen
Joezi is een gekke user die vaak expres rare dingen roept om anders te zijn.quote:
Rabieluh is een user die expres dingen roept om hetzelfde te zijnquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Joezi is een gekke user die vaak expres rare dingen roept om anders te zijn.
Open wond, heelt niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:52 schreef Joezi het volgende:
Tis niet zo'n rare gedachte, voetbalwinst heelt alle wonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |