Haha oké, ja dat kan. Ikzelf vind de Denen altijd erg sympathiek. Stikt altijd van de Denen in het Nederlandse voetbal. Spreken meestal binnen een half jaar vloeiend Nederlands. Leuke gasten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo arrogant overkomen. hij lijkt me wel vriendelijk. Leuke lach ook. Ja en uiteraard geweldige voetballer.
Ja hij heeft auquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:53 schreef Coco98 het volgende:
Oei Zlatan, je maakt Karina onrustig nu.
Nou Denen vind ik ook altijd vriendelijk en inderdaad wat je zegt, die spreken echt heel snel Nederlands. Al klinkt Zlatan in het NEderlands ook best grappigquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha oké, ja dat kan. Ikzelf vind de Denen altijd erg sympathiek. Stikt altijd van de Denen in het Nederlandse voetbal. Spreken meestal binnen een half jaar vloeiend Nederlands. Leuke gasten.
Jij bent zeker een ajacied.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is echt iedereen hier voor Zweden ja? Voel zelf veel sympathie voor de Denen.
Is fok! humor. Ik snap wel dat iemand die ook op FR12 post dat niet begrijpt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leuk die inhoudelijke commentaren.
Gastquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is fok! humor. Ik snap wel dat iemand die ook op FR12 post dat niet begrijpt.
Humorquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, hij was al 20 toen hij naar Ajax kwam
Hoe weet jij dat steeds zo snel? Misschien even wachten met posten andersquote:
Je kijkt toch gewoon via tv?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat steeds zo snel? Misschien even wachten met posten andersHij komt nu pas hier.
Goaalllll
Ik kijk via stream, dan lopen jullie achterquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. En de rest hier ook. Dus waarom ziet hij het dan eerder?
Ah kijk dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik kijk via stream, dan lopen jullie achter
Denemarken en Zweden zijn nou niet bepaald landen met veel zwarte kolonies.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
Valt me altijd op dat Denemarken en Zweden met vrijwel volledig blanke elftallen spelen. Is niet racistisch bedoeld deze vraag, maar wonen er in Scandinavië percentueel minder allochtonen dan in Nederland?
Ietsjes maar niet zoveel. Ik kan mijn analoge tv aanzetten dan loop ik gelijkquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Deense_koloni%C3%ABn Denemarken heeft nog vrij veel kolonies gehad hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Denemarken en Zweden zijn nou niet bepaald landen met veel zwarte kolonies.
http://www.theguardian.co(...)cial-slur-politician
De wereld is gek geworden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:12 schreef Pascalus het volgende:
Bij Fox loopt de stream altijd dik achter, bij Ziggo sport lopen streams dus voor.
Kijk je alleen interlandvoetbal?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wie is eigenlijk de commentator bij Denemarken-Zweden? Vind het verreweg de slechtste die er is. Geef mij Oldenburger maar.
Ja ik ken die gozer wel van andere wedstrijden ja. Maar ik kan hem even niet thuisbrengen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk je alleen interlandvoetbal?
Ok, doei.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
Allebei eigenlijk ook 2 waardeloze elftallen he. Gaat nergens over.
Die proberen allebei Frankrijk te ontlopen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
Allebei eigenlijk ook 2 waardeloze elftallen he. Gaat nergens over.
Je zou het bijna zeggen ja. Maar ik mis creativiteit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die proberen allebei Frankrijk te ontlopen.
Jack van Gelderquote:
Ik zie op twitter de gekste wedstrijd langskomen johquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog wedstrijden die wel de moeite zijn? Engeland-Frankrijk is inderdaad de zaadwedstrijd die van tevoren verwachtten.
Kaapverdië kan ik me nog best goed voorstellen, aangezien er best veel Kaapverdianen in Nederland zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie op twitter de gekste wedstrijd langskomen johCape Verde Islands-Kenya was er bijvoorbeeld.
Op dat soort momenten mis je Jack bij SV.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef Pascalus het volgende:
Klaverjaswedstrijd waarin schoppen troef is.
Die ga ik vanaf nu ook gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehh...quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:46 schreef Joezi het volgende:
Het zou echt walgelijk zijn dat Engeland Frankrijk niet laat winnen
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:46 schreef Joezi het volgende:
Het zou echt walgelijk zijn dat Engeland Frankrijk niet laat winnen
Joezi is een gekke user die vaak expres rare dingen roept om anders te zijn.quote:
Rabieluh is een user die expres dingen roept om hetzelfde te zijnquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Joezi is een gekke user die vaak expres rare dingen roept om anders te zijn.
Open wond, heelt niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:52 schreef Joezi het volgende:
Tis niet zo'n rare gedachte, voetbalwinst heelt alle wonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |