twitter:dennis_dw twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 20:50:16Moslims zijn de slachtoffers, IS is niet islamitisch en het grootste gevaar is de opkomst Wilders/Le Pen. Ik vat #Pauw alvast voor u samen. reageer retweet
Voorspelbaar maar waarquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:53 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:dennis_dw twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 20:50:16Moslims zijn de slachtoffers, IS is niet islamitisch en het grootste gevaar is de opkomst Wilders/Le Pen. Ik vat #Pauw alvast voor u samen. reageer retweet
Ehh sjakie...ik ben hier geboren en mijn moeder zou in het Arische rijk vereerd worden vanwege haar witte genen, haar blonde haren en blauwe ogen...pleur je mij ergens halverwege de terugreis overboord in de Atlantische Oceaan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Als ik puur rationeel kijk en alle emotie uitschakel denk ik dat het beter is als we een streep zetten onder de multiculturele samenleving, toegeven dat het niet heeft gewerkt en iedereen weer terugsturen naar zijn eigen oorspronkelijke plekje. En dan kijken hoe we het beter kunnen aanpakken.
Komen je voorouders uit Atlantis?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ehh sjakie...ik ben hier geboren en mijn moeder zou in het Arische rijk vereerd worden vanwege haar witte genen, haar blonde haren en blauwe ogen...pleur je mij ergens halverwege de terugreis overboord in de Atlantische Oceaan?
Of ik jou tijdens een bootreis overboord gooi in de Atlantische Oceaan? Nou nee dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ehh sjakie...ik ben hier geboren en mijn moeder zou in het Arische rijk vereerd worden vanwege haar witte genen, haar blonde haren en blauwe ogen...pleur je mij ergens halverwege de terugreis overboord in de Atlantische Oceaan?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Komen je voorouders uit Atlantis?
Als je cultureel maar in orde bent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]![]()
Aangezien een van mijn ouders volgens het CBS een niet-westerse allochtoon is vraag ik me af wat Premier Mani89 als mijn oorspronkelijke plekje ziet...
Nee zo simpel is het inderdaad niet, het is dan ook een hypothetisch scenario die ik alleen opgooi omdat ik zie dat de culturen hier met elkaar clashen op zo'n manier dat het over een paar generaties gaat uitdraaien op burgeroorlogen in heel Europa. En ik zie alleen maar rigoureuze oplossingen voor die problemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]![]()
Aangezien een van mijn ouders volgens het CBS een niet-westerse allochtoon is vraag ik me af wat Premier Mani89 als mijn oorspronkelijke plekje ziet...
Verklaar je nader...quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je cultureel maar in orde bent.
Wat is 'politiek correct' volgens jouw? Gewoon benieuwd naar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
Dat gelul allemaal. Daarom verliezen we deze oorlog, omdat er alleen maar geluld wordt en we zo vreselijk politiek correct willen zijn.
Daarom zijn de extremisten ons steeds een stap voor, omdat wij dat wat moet gebeuren niet doen zodat zij dat geen wat zij vinden wat moet gebeuren wel kunnen doen.
We zijn in het Westen een stel slappe zakken en dan is het gewoon een kwestie van tijd tot de sterkere het van ons overneemt. Gewoon Darwin.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:53 schreef Sunri5e het volgende:
Je hebt liever de Putin- of Erdogan-style?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
Dat gelul allemaal. Daarom verliezen we deze oorlog, omdat er alleen maar geluld wordt en we zo vreselijk politiek correct willen zijn.
Daarom zijn de extremisten ons steeds een stap voor, omdat wij dat wat moet gebeuren niet doen zodat zij dat geen wat zij vinden wat moet gebeuren wel kunnen doen.
We zijn in het Westen een stel slappe zakken en dan is het gewoon een kwestie van tijd tot de sterkere het van ons overneemt. Gewoon Darwin.
Ga toch weg man.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
Die bommen daar halen geen flikker uit man. Gedachtegoed en extremisme versla je niet met bommen. Als er bij zo'n bom 10 extremisten omkomen dan worden er weer 40 door gecreerd omdat het grote kwaad Amerika daar bezig is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ga toch weg man.
Elke maand worden er zo'n 2000 bommen gegooid op IS doelwitten door Amerika alleen al, nu is er een aanslag en de extremisten zijn ons opeens steeds een stap voor! Laat je niet zo bang maken.
En ondertussen bestaat de meerderheid in de grote steden uit deze 'asielzoekers of gelukstoeristen'. Het zijn natuurlijk niet allemaal slechte mensen, maar deze groep, vooral de onderklasse, is een prima vijver om uit te vissen voor IS, Al Qaida en consorten.quote:Op zondag 15 november 2015 00:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die bommen daar halen geen flikker uit man. Gedachtegoed en extremisme versla je niet met bommen. Als er bij zo'n bom 10 extremisten omkomen dan worden er weer 40 door gecreerd omdat het grote kwaad Amerika daar bezig is.
De oorlog is niet daar, die is hier langzaam aan het ontstaan. En niet door een paar asielzoekers of gelukstoeristen. Nee, door het wegkijken en het niet aan durven pakken van mensen die hier duidelijk de weg kwijt zijn. Elke keer weer 'de aanslagpleger was een bekende van de geheime dienst'of 'de terrorist stond bij de politie op een watchlist'.
Daar ben ik het op zich wel met je eens, al is er voor mijn gevoel totaal geen reden om te denken dat we ooit worden overgenomen door IS oid. Het gevaar is dat de samenleving hier polariseert en verdeeld wordt. Niet-islamieten komen tegenover islamieten en dat is precies wat de terroristen voor ogen hebben. Maar goed, hoe wil je dat met de harde hand oplossen?quote:Op zondag 15 november 2015 00:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die bommen daar halen geen flikker uit man. Gedachtegoed en extremisme versla je niet met bommen. Als er bij zo'n bom 10 extremisten omkomen dan worden er weer 40 door gecreerd omdat het grote kwaad Amerika daar bezig is.
De oorlog is niet daar, die is hier langzaam aan het ontstaan. En niet door een paar asielzoekers of gelukstoeristen. Nee, door het wegkijken en het niet aan durven pakken van mensen die hier duidelijk de weg kwijt zijn. Elke keer weer 'de aanslagpleger was een bekende van de geheime dienst'of 'de terrorist stond bij de politie op een watchlist'.
Het was geen "eerdere" uitzending. Het was een extra uitzending. Normaal is Pauw alleen van maandag t/m vrijdag op de buis.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:15 schreef svann het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Pauw eerder uitgezonden moest worden.
Hmmm.. Ja. Maar ik denk hier zo over. Grondleggers van EU wilden een superstaat met verzwakte maatschappij. Dommig ziekig en de onrendabelen (bijstand) dood. Hierdoor onstaat tweedeling waar middenklasse het volk vormt tegenover de elite. De populatie moest ook omlaag. Allereerst zouden zij voorzieningen versoberen armoe creeeren en ziektekosten onbetaalbaar maken. Dan moest Europa een smeltkroes worden. Toekomstige Europeaan moet lichtbruin, blank en zwart vergaat (zie jarenlange zwartengeknuffel op tv, opzettelijke vluchtelingenstroom veroorzaken en goedpraten via nl media). In deze zin zal IS alleen gebruikt worden om terreur te veroorzaken. Voldoende om Islam en westen juist tot elkaar te laten komen (Islamieten wijzen daden IS nu eindelijk af, Rutte roept strijd is met IS niet Islam bijvoorbeeld).quote:Op zondag 15 november 2015 00:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich wel met je eens, al is er voor mijn gevoel totaal geen reden om te denken dat we ooit worden overgenomen door IS oid. Het gevaar is dat de samenleving hier polariseert en verdeeld wordt. Niet-islamieten komen tegenover islamieten en dat is precies wat de terroristen voor ogen hebben. Maar goed, hoe wil je dat met de harde hand oplossen?
Een afgewezen proefcolumn voor De Speld.quote:
Ik heb duizend keer liever dat de samenleving polariseert en 'verdeeld wordt' (alsof dat nu nog niet het geval is, haha) dan dat iedereen maar meeknikt en knielt voor de Islam. Als jij denkt dat de moslims in Nederland terroristen nodig hebben om tegenover de rest van de samenleving te gaan staan, moet je eens je ogen openen en de geschiedenis (en huidige ontwikkelingen) binnen de politieke Islam gaan lezen.quote:Op zondag 15 november 2015 00:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich wel met je eens, al is er voor mijn gevoel totaal geen reden om te denken dat we ooit worden overgenomen door IS oid. Het gevaar is dat de samenleving hier polariseert en verdeeld wordt. Niet-islamieten komen tegenover islamieten en dat is precies wat de terroristen voor ogen hebben. Maar goed, hoe wil je dat met de harde hand oplossen?
Vind 'm altijd erg vermakelijk. Is ook meteen helemaal doorgeslagen naar de andere kant. Kan leuk worden.quote:Op maandag 16 november 2015 18:11 schreef DrDentz het volgende:
Dennis Honing is gewoon een flapdrol, die moet je geen podium geven.
quote:Op maandag 16 november 2015 19:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vind 'm altijd erg vermakelijk. Is ook meteen helemaal doorgeslagen naar de andere kant. Kan leuk worden.
quote:Jeroen Pauw stopt nog lang niet. Die neemt elke dag weer wat vrouwen mee naar huis om de motor bij te tanken.
Ik ook niet, vandaarquote:Op maandag 16 november 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die hele OP nog nooit gelezen blijkbaar.
Inderdaad, pak dan gewoon een random persoon van de straat, waarschijnlijk een stuk interessanter.quote:
Misschien heeft hij een rap geschreven voor de slachtoffers.quote:
Die hebben wat meegemaakt zeg.quote:Op maandag 16 november 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Bij RTL LN nu Nederlanders die in Bataclan waren.
IS hebben we zelf bedacht.quote:Op maandag 16 november 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje zoals Fidan ook als excuuspersoon werd ingezet.
Als hij maar niet weer gaat janken.quote:Op maandag 16 november 2015 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een rap geschreven voor de slachtoffers.
Eerst in eigen land de boel 'zuiveren'quote:Op maandag 16 november 2015 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tijd voor boots on the ground.
Fidan hield absoluut geen soft pro multiculti praatje. Waren stevige teksten.quote:Op maandag 16 november 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje zoals Fidan ook als excuuspersoon werd ingezet.
En dan? Honderden/Duizenden militairen die uiteindelijk de dood vinden?quote:Op maandag 16 november 2015 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tijd voor boots on the ground.
Fidan was toch niet bij Pauw?quote:Op maandag 16 november 2015 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fidan hield absoluut geen soft pro multiculti praatje. Waren stevige teksten.
Dit jaquote:Op maandag 16 november 2015 23:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kijk nooit tan, maar verhaal van die gasten uit de concertzaal is enorm indrukwekkend.
Eentje had er beter niet kunnen zitten lijkt het, nog in shock.
Altijd vermakelijk dit soort gelulquote:Op maandag 16 november 2015 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De beste oplossing blijft toch echt door eerst dat hele kalifaat plat te bombarderen en als dat klaar is dan ga je in samenwerking met de Russen met grondtroepen eroverheen met zo'n 200 a 300.000 man.
Je hoeft niet te kijken...voor jullie is er Powned TV.quote:Op maandag 16 november 2015 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tijd om de bingokaart in te vullen.
[ afbeelding ]
Die willen zelden komen, alleen als het over iets anders dan de PVV gaat...quote:Op maandag 16 november 2015 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Pauw nodigt altijd voors en tegens uit. Behalve als er een PVV bash is.
De GBL wil niet aan tafel zitten...durft hij blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 november 2015 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Pauw nodigt altijd voors en tegens uit. Behalve als er een PVV bash is.
Kortzichtig hoorquote:Op maandag 16 november 2015 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Molenbeek; het bewijs dat de multicul een grote mislukking is.
Madurodam is geen stad.quote:Op maandag 16 november 2015 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Uit mijn stad komen lekker 0 terroristen.
Want?quote:Op maandag 16 november 2015 23:24 schreef Coco98 het volgende:
Ik adviseer iedereen hier bij hoge uitzondering Tan nog terug te kijken.
Ging Tan huilen?quote:Op maandag 16 november 2015 23:24 schreef Coco98 het volgende:
Die emo-TV boeit niemand.quote:Op maandag 16 november 2015 23:24 schreef Coco98 het volgende:
Verhaal van nederlandse jongens die bij dat concert waren.quote:
Zo'n wereldvreemde sociaal-democraat, hopeloos dat soort gekjes.quote:Op maandag 16 november 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schrik wel van de argumentatie van meneer de wethouder.
Net als Marcouch en Pauw bedoel je?quote:Op maandag 16 november 2015 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo'n wereldvreemde sociaal-democraat, hopeloos dat soort gekjes.
Mij boeit het wel, maar ik heet ook geen John Rambo.quote:Op maandag 16 november 2015 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die emo-TV boeit niemand.
Europa heeft dit allemaal aan zich zelf te danken.
Zelfs Jeroen werd boos.quote:Op maandag 16 november 2015 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo'n wereldvreemde sociaal-democraat, hopeloos dat soort gekjes.
quote:
Op zich wel logisch dat hij voor zijn stad wil staan natuurlijk. Doet hij dit niet, dan kan hij zich thuis ook niet meer vertonen en verliest hij alle legitimiteit als vertegenwoordiger van die gemeente.quote:Op maandag 16 november 2015 23:26 schreef Pedroso het volgende:
Dat zo'n wethouder alles nog probeert goed te pratenZal vast een PS wethouder zijn.
Logisch dat je absolute onzin uitkraamt ?quote:Op maandag 16 november 2015 23:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Op zich wel logisch dat hij voor zijn stad wil staan natuurlijk. Doet hij dit niet, dan kan hij zich thuis ook niet meer vertonen en verliest hij alle legitimiteit als vertegenwoordiger van die gemeente.
Cobelens, volgens mij ex-directeur MIVD.quote:Op maandag 16 november 2015 23:29 schreef Djoetma het volgende:
Wie is die Kojak met overgewicht eigenlijk?
Hij wil zijn dikbetaalde baantje natuurlijk niet op het spel zetten...in het bedrijfsleven is dit een nobuddie.quote:Op maandag 16 november 2015 23:26 schreef Pedroso het volgende:
Dat zo'n wethouder alles nog probeert goed te pratenZal vast een PS wethouder zijn.
Dat je loyaal bent.quote:Op maandag 16 november 2015 23:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Logisch dat je absolute onzin uitkraamt ?
Is al een tijdje bekend hoor, net als Vilvoorde. Dat je er nog nooit van gehoord hebt ligt aan jou waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 november 2015 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Vorige week wist nog niemand wat voor een aidsvlek Molenbeek was. Dat het überhaupt bestond.
Allemaal hypocriet gelul.
Spreek voor jezelf, Molenbeek staat al jaren zo bekend.quote:Op maandag 16 november 2015 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Vorige week wist nog niemand wat voor een aidsvlek Molenbeek was. Dat het überhaupt bestond.
slecht advies. Bij Tan is er nu niet boeiende emo tv.quote:Op maandag 16 november 2015 23:24 schreef Coco98 het volgende:
Jij ligt onder een steenquote:Op maandag 16 november 2015 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Wijkagenten en straatcoaches, wat zou je daar überhaupt mee opschieten? Alsof dat enig nut heeft. Zie jij al Ali Abdul Abghazi rondlopen over straat al Arabisch tierend. Komt er een straatcoach: ''Praat Vlaams met me, jij''.quote:Op maandag 16 november 2015 23:31 schreef Djoetma het volgende:
Waarom heeft die groep straatcoaches nodig en bijna geen enkele andere groep?
Of Anwar el Ghaziquote:Op maandag 16 november 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijkagenten en straatcoaches, wat zou je daar überhaupt mee opschieten? Alsof dat enig nut heeft. Zie jij al Ali Abdul Abghazi rondlopen over straat al Arabisch tierend. Komt er een straatcoach: ''Praat Vlaams met me, jij''.
Nee, draag het uit, verspreid het. Maar doe het niet instrumentaal. Zorg wel dat je de tekst ook zingt.quote:Op maandag 16 november 2015 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop met het verkrachten van dit nummer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit dus. het gaat voornamelijk om de tekst bij dit nummer.quote:Op maandag 16 november 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, draag het uit, verspreid het. Maar doe het niet instrumentaal. Zorg wel dat je de tekst ook zingt.
Op zich heeft ie gelijk, prachtig nummer maar heel erg naief.quote:Op maandag 16 november 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topartiest Ali B. die het meesterwerk van John Lennon gaat afkraken.![]()
Bekritiseren als afkraken zienquote:Op maandag 16 november 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topartiest Ali B. die het meesterwerk van John Lennon gaat afkraken.![]()
Nee. Die gast heeft gewoon vettig vies haar en er hangt een bouwlamp boven.quote:
Ik mis klaasweetalles een beetjequote:Op maandag 16 november 2015 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
piet, klaas........... die heeft vast naar de intocht gekeken.
Wijkagenten zijn er overal ben ik kort geleden achter gekomen. Kennelijk hebben we die hier ook. Moet alleen wel een paar duizend mensen overzien.quote:Op maandag 16 november 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijkagenten en straatcoaches, wat zou je daar überhaupt mee opschieten? Alsof dat enig nut heeft. Zie jij al Ali Abdul Abghazi rondlopen over straat al Arabisch tierend. Komt er een straatcoach: ''Praat Vlaams met me, jij''.
Die heet dus Nico.quote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mis klaasweetalles een beetje
Er zijn nog steeds genoeg idioten op Fok hoor.quote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou dit topic zeker hebben opgeleukt.quote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zal vast genoeg geld verdienen met z'n boek en niet te vergeten zijn bezoekjes aan Pauw.quote:Op maandag 16 november 2015 23:37 schreef Coco98 het volgende:
Gederadicaliseerde Moslim.
Staat mooi op je CV.
ik quote een idiootquote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds genoeg idioten op Fok hoor.
Is dat nieuw dan ?quote:Op maandag 16 november 2015 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De islam is dus inderdaad voedingsbodem voor terrorisme.
Ik heb er geen vertrouwen in dat straatcoaches ook maar enigszins helpen. Ik denk dat het meer belangrijk is om er voor te zorgen dat de 'bekeerden' echt voor een blok worden gezet, mochten er binnen de familie aanwijzingen zijn dat hij radicaliseert of echt dreigt uit te reizen. Zo bereik je veel meer. Straatcoaches zullen echt geen indruk maken. Ik acht de kans niet groot dat die 'coaches' echt emotioneel diep doordringen bij hen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef Djoetma het volgende:
Die straatcoaches zijn vaak toch ook van Marokkaanse of Antilliaanse komaf? Al deed Samsom het ook.
Ik nu ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Iemand die zich Haags Kwartiertje noemt neem ik niet serieusquote:
Hoe zet je ze voor het blok?quote:Op maandag 16 november 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in dat straatcoaches ook maar enigszins helpen. Ik denk dat het meer belangrijk is om er voor te zorgen dat de 'bekeerden' echt voor een blok worden gezet, mochten er binnen de familie aanwijzingen zijn dat hij radicaliseert of echt dreigt uit te reizen. Zo bereik je veel meer. Straatcoaches zullen echt geen indruk maken. Ik acht de kans niet groot dat die 'coaches' echt emotioneel diep doordringen bij hen.
Nee hoor, afgelopen zaterdag zag ik ook zo'n oude gek met een baard.quote:Op maandag 16 november 2015 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Mag je alleen westerse moslim zijn als je een baard neemt?
Dit sluit mijn stelling niet uit maar sint is wel baasquote:Op maandag 16 november 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, afgelopen zaterdag zag ik ook zo'n oude gek met een baard.
Die is zeer onhygiënisch, heeft schimmel tussen zijn benenquote:Op maandag 16 november 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, afgelopen zaterdag zag ik ook zo'n oude gek met een baard.
Kinderen geloven ook nog in sprookjes.quote:Op maandag 16 november 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Die IS-gasten zijn beter ingevoerd in de Koran en de heilige geschriften dan Ali B.
Als ze echt zo trouw zijn aan hun religie als levenswijze, laat het dan maar zien zonder dat je geen bindingen (familie/vrienden etc) hebt.quote:
Ik heb vandaag een hyacint gekocht voor mijn vriendin. Leuk die speciale aanbiedingen van deze tijd.quote:Op maandag 16 november 2015 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit sluit mijn stelling niet uit maar sint is wel baas
En hij heeft nog gelijk ook. Saoedi-Arabië, onze grote "vriend" en "bondgenoot", is net zo erg als IS.quote:
Wat lief van jequote:Op maandag 16 november 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hyacint gekocht voor mijn vriendin. Leuk die speciale aanbiedingen van deze tijd.
quote:Op maandag 16 november 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hij heeft nog gelijk ook. Saoedi-Arabië, onze grote "vriend" en "bondgenoot", is net zo erg als IS.
quote:Op maandag 16 november 2015 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan de vingerplant of de komseklaria.
Durfden er mensen dat te ontkennen? Saudi-Arabië dat even een belangrijke positie krijgt in het mensenrechtenverhaal van de, was het, VN? Mensen worden onthoofd, maar jongens dat maakt niet uit!11!!!11! Voor je kijken, doorlopen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hij heeft nog gelijk ook. Saoedi-Arabië, onze grote "vriend" en "bondgenoot", is net zo erg als IS.
Ik geef graag een cactus.quote:Op maandag 16 november 2015 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan de vingerplant of de komseklaria.
Het is allemaal de schuld van Bert van Marwijk.quote:Op maandag 16 november 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durfden er mensen dat te ontkennen? Saudi-Arabië dat even een belangrijke positie krijgt in het mensenrechtenverhaal van de, was het, VN? Mensen worden onthoofd, maar jongens dat maakt niet uit!11!!!11! Voor je kijken, doorlopen.
Zolang zij geen aanslagen plegen zo als laatst in Parijs zijn ze niet net zo erg. Echt een domme opmerking.quote:Op maandag 16 november 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je de woordenschat van een Arabier vergelijken met een gemiddelde westerse taal?quote:Op maandag 16 november 2015 23:45 schreef Onnoman het volgende:
Wat is de woordenschat van een Arabier in aantallen in vergelijking met een gemiddelde westerse taal? Kan iemand daar iets over zeggen?
Dit...hij durft als Moslim wel zijn bek open te trekken. Laat normale Moslims opstaan en zeggen dat ze dit niet meer pikken.quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 23:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Bert van Marwijk.
International Superstar Soccer!quote:Op maandag 16 november 2015 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haal IS en ISS altijd door elkaar. Ik waan mij in een baan rond de aarde.
twitter:HLN_BE twitterde op maandag 16-11-2015 om 23:49:37BREAKING Interland België - Spanje wordt afgelast door terreurdreiging … Meer op https://t.co/5zH69MhzdU reageer retweet
Dat is wat Ali het gematigde midden noemt.quote:Op maandag 16 november 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Marokko is ook behoorlijk extreem, waar je als homo de cel in belandt.
En zal altijd bestaan. Gematigd is er ook niets mis mee.quote:Op maandag 16 november 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies.
Religie is de slechtste uitvinding die de mensheid ooit heeft gedaan.
Nu Neger nog.quote:Op maandag 16 november 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:HLN_BE twitterde op maandag 16-11-2015 om 23:49:37BREAKING Interland België - Spanje wordt afgelast door terreurdreiging … Meer op https://t.co/5zH69MhzdU reageer retweet
Ali B. voelt zich aangevallen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ali rot op met je Marokko is niet extreem....
#Geertiseenlulwanthijgeneraliseertquote:Op maandag 16 november 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ali B. voelt zich aangevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |