Wijkagenten en straatcoaches, wat zou je daar überhaupt mee opschieten? Alsof dat enig nut heeft. Zie jij al Ali Abdul Abghazi rondlopen over straat al Arabisch tierend. Komt er een straatcoach: ''Praat Vlaams met me, jij''.quote:Op maandag 16 november 2015 23:31 schreef Djoetma het volgende:
Waarom heeft die groep straatcoaches nodig en bijna geen enkele andere groep?
Of Anwar el Ghaziquote:Op maandag 16 november 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijkagenten en straatcoaches, wat zou je daar überhaupt mee opschieten? Alsof dat enig nut heeft. Zie jij al Ali Abdul Abghazi rondlopen over straat al Arabisch tierend. Komt er een straatcoach: ''Praat Vlaams met me, jij''.
Nee, draag het uit, verspreid het. Maar doe het niet instrumentaal. Zorg wel dat je de tekst ook zingt.quote:Op maandag 16 november 2015 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop met het verkrachten van dit nummer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit dus. het gaat voornamelijk om de tekst bij dit nummer.quote:Op maandag 16 november 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, draag het uit, verspreid het. Maar doe het niet instrumentaal. Zorg wel dat je de tekst ook zingt.
Op zich heeft ie gelijk, prachtig nummer maar heel erg naief.quote:Op maandag 16 november 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topartiest Ali B. die het meesterwerk van John Lennon gaat afkraken.![]()
Bekritiseren als afkraken zienquote:Op maandag 16 november 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topartiest Ali B. die het meesterwerk van John Lennon gaat afkraken.![]()
Nee. Die gast heeft gewoon vettig vies haar en er hangt een bouwlamp boven.quote:
Ik mis klaasweetalles een beetjequote:Op maandag 16 november 2015 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
piet, klaas........... die heeft vast naar de intocht gekeken.
Wijkagenten zijn er overal ben ik kort geleden achter gekomen. Kennelijk hebben we die hier ook. Moet alleen wel een paar duizend mensen overzien.quote:Op maandag 16 november 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijkagenten en straatcoaches, wat zou je daar überhaupt mee opschieten? Alsof dat enig nut heeft. Zie jij al Ali Abdul Abghazi rondlopen over straat al Arabisch tierend. Komt er een straatcoach: ''Praat Vlaams met me, jij''.
Die heet dus Nico.quote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mis klaasweetalles een beetje
Er zijn nog steeds genoeg idioten op Fok hoor.quote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou dit topic zeker hebben opgeleukt.quote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |