Zo'n wereldvreemde sociaal-democraat, hopeloos dat soort gekjes.quote:Op maandag 16 november 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schrik wel van de argumentatie van meneer de wethouder.
Net als Marcouch en Pauw bedoel je?quote:Op maandag 16 november 2015 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo'n wereldvreemde sociaal-democraat, hopeloos dat soort gekjes.
Mij boeit het wel, maar ik heet ook geen John Rambo.quote:Op maandag 16 november 2015 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die emo-TV boeit niemand.
Europa heeft dit allemaal aan zich zelf te danken.
Zelfs Jeroen werd boos.quote:Op maandag 16 november 2015 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo'n wereldvreemde sociaal-democraat, hopeloos dat soort gekjes.
quote:
Op zich wel logisch dat hij voor zijn stad wil staan natuurlijk. Doet hij dit niet, dan kan hij zich thuis ook niet meer vertonen en verliest hij alle legitimiteit als vertegenwoordiger van die gemeente.quote:Op maandag 16 november 2015 23:26 schreef Pedroso het volgende:
Dat zo'n wethouder alles nog probeert goed te pratenZal vast een PS wethouder zijn.
Logisch dat je absolute onzin uitkraamt ?quote:Op maandag 16 november 2015 23:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Op zich wel logisch dat hij voor zijn stad wil staan natuurlijk. Doet hij dit niet, dan kan hij zich thuis ook niet meer vertonen en verliest hij alle legitimiteit als vertegenwoordiger van die gemeente.
Cobelens, volgens mij ex-directeur MIVD.quote:Op maandag 16 november 2015 23:29 schreef Djoetma het volgende:
Wie is die Kojak met overgewicht eigenlijk?
Hij wil zijn dikbetaalde baantje natuurlijk niet op het spel zetten...in het bedrijfsleven is dit een nobuddie.quote:Op maandag 16 november 2015 23:26 schreef Pedroso het volgende:
Dat zo'n wethouder alles nog probeert goed te pratenZal vast een PS wethouder zijn.
Dat je loyaal bent.quote:Op maandag 16 november 2015 23:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Logisch dat je absolute onzin uitkraamt ?
Is al een tijdje bekend hoor, net als Vilvoorde. Dat je er nog nooit van gehoord hebt ligt aan jou waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 november 2015 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Vorige week wist nog niemand wat voor een aidsvlek Molenbeek was. Dat het überhaupt bestond.
Allemaal hypocriet gelul.
Spreek voor jezelf, Molenbeek staat al jaren zo bekend.quote:Op maandag 16 november 2015 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Vorige week wist nog niemand wat voor een aidsvlek Molenbeek was. Dat het überhaupt bestond.
slecht advies. Bij Tan is er nu niet boeiende emo tv.quote:Op maandag 16 november 2015 23:24 schreef Coco98 het volgende:
Ik adviseer iedereen hier bij hoge uitzondering Tan nog terug te kijken.
Jij ligt onder een steenquote:Op maandag 16 november 2015 23:28 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |