Onder of boven?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch gewoon haar voor?
Nou ja, ik denk dat van de oorlogen van de laatste 100-200 jaar voor het grootste deel niet over geloof gingenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:37 schreef Rabieluh het volgende:
Lijkt me trouwens wel erg vervelend als mensen in naam van het atheïsme van alles gaan opblazen.
Dat gaat niet meer lukken he ouwe pik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Als ik puur rationeel kijk en alle emotie uitschakel denk ik dat het beter is als we een streep zetten onder de multiculturele samenleving, toegeven dat het niet heeft gewerkt en iedereen weer terugsturen naar zijn eigen oorspronkelijke plekje. En dan kijken hoe we het beter kunnen aanpakken.
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer lukken he ouwe pik.
Ik denk dat dit niet kloptquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat van de oorlogen van de laatste 100-200 jaar voor het grootste deel niet over geloof gingen
Voor heel veel is het niet duidelijk wat je eigen oorspronkelijke plekje is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Als ik puur rationeel kijk en alle emotie uitschakel denk ik dat het beter is als we een streep zetten onder de multiculturele samenleving, toegeven dat het niet heeft gewerkt en iedereen weer terugsturen naar zijn eigen oorspronkelijke plekje. En dan kijken hoe we het beter kunnen aanpakken.
#ManiRensindeoverheidquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Toen ging het nog over land veroveren en grondstoffen, niet de interpretatie van verhalenbundels van vroegerquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat van de oorlogen van de laatste 100-200 jaar voor het grootste deel niet over geloof gingen
Hoe denk je dat te bewerkstelligen? Moeten er weer treinen naar het Oosten rijden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Precies, gewoon halt nu en aanpakken hier. Dan verder kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze heeft hier wel een punt maar zodra je nog meer probleemgevallen blijft importeren blijft het dweilen met de kraan open.
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe denk je dat te bewerkstelligen? Moeten er weer treinen naar het Oosten rijden?
Ja, anders moet ik met de bus naar schoolquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe denk je dat te bewerkstelligen? Moeten er weer treinen naar het Oosten rijden?
Het westen juist, de noordzee in.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
doet me denken aan dat filmpje op Dumpertquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Maandag? Moeten die mensen niet werken ofzo? In plaats van op een plein te staan.
Dat is hun werk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Maandag? Moeten die mensen niet werken ofzo? In plaats van op een plein te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |