Werd hij hard aangepakt door Pauw?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef derLudolf het volgende:
Imam zegt ook nog mooi dat terrorisme geen kleur heeftBinnen en jaar tijd twee bloedbaden in een stad, met een vergelijkbare achtergrond, dat is toeval natuurlijk
Niet echt volgens mij. Toen ging mij pa zappenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Werd hij hard aangepakt door Pauw?
Jouw pa was een beetje Parijs-moequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij. Toen ging mij pa zappen
Nee die heeft gewoon last van dwangmatig zappenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jouw pa was een beetje Parijs-moe
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
Vrees de diversiteit toch niet, omarm hem of wees een vreemdelingenhater!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:59 schreef DrDentz het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
Ja ik hoorde het...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Meer dan 100 doden in het theater :s wow
twitter:pauwnl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:23:26Vanwege de aanslagen in Parijs vanavond een extra uitzending van Pauw om 20:30 uur op @NPO1. Erbij zijn? Mail naar: pauwacademy@bnnvara.nl reageer retweet
Alsof grenzen echt dicht kunnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Mwa, hij zei dat terrorisme geen religie kent en Pauw gaf wel wat tegengas.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Werd hij hard aangepakt door Pauw?
Hopelijk staan de smartphones vanavond op stil.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:23:26Vanwege de aanslagen in Parijs vanavond een extra uitzending van Pauw om 20:30 uur op @NPO1. Erbij zijn? Mail naar: pauwacademy@bnnvara.nl reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach je doet het nooit goed. Als ze de gewone uitzending laten doorgaan roept iedereen dat het een schande is dat ze over futiliteiten discussiëren, als ze dit ervan maken blijft het (ook naar mijn mening) veel te veel speculeren en gelul in de ruimte.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:34 schreef Kazenbazen het volgende:
Het was eigenlijk wel treurig gisteren. Oude heren die als een gek op hun telefoon aan het scrollen waren. En dan deed Frits weer een vinger omhoog om 'breaking news' te brengen
Als je heet nieuws wilt volgend moet je geen NL tv kijken kwam ik gisteren weer achter.
Dat is waar. Al stoorde ik niet zozeer om dat overdreven gedoe op de telefoon maar meer dat het geluid dan niet even uitgezet wordt, dan hoor je weer midden in het gesprek PINGGGGGGquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach je doet het nooit goed. Als ze de gewone uitzending laten doorgaan roept iedereen dat het een schande is dat ze over futiliteiten discussiëren, als ze dit ervan maken blijft het (ook naar mijn mening) veel te veel speculeren en gelul in de ruimte.
Van zo'n uitzending als vanavond verwacht ik dan meer. Meer afstand tot het nieuwsfeit en meer mogelijkheden tot duiding.
Helemaal mee eens...ik zat uit nieuwsgierigheid RTL Late Night terug te kijken en natuurlijk was dat eerder begonnen (22:30) en daardoor waren zij daar minder op hoogte dan ten tijde van Pauw, maar het had wel iets pijnlijk om toch gewoon de gasten over hun onderwerp te laten praten...quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach je doet het nooit goed. Als ze de gewone uitzending laten doorgaan roept iedereen dat het een schande is dat ze over futiliteiten discussiëren, als ze dit ervan maken blijft het (ook naar mijn mening) veel te veel speculeren en gelul in de ruimte.
Van zo'n uitzending als vanavond verwacht ik dan meer. Meer afstand tot het nieuwsfeit en meer mogelijkheden tot duiding.
Haten op Jood Barend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:34 schreef Kazenbazen het volgende:
Het was eigenlijk wel treurig gisteren. Oude heren die als een gek op hun telefoon aan het scrollen waren. En dan deed Frits weer een vinger omhoog om 'breaking news' te brengen
Als je heet nieuws wilt volgend moet je geen NL tv kijken kwam ik gisteren weer achter.
Blablabla .... terreur..... blabla....vele doden en gewonden.... blabla... oorlog...blabla... Het Weer.quote:
Na de reclame.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef schoolstudent het volgende:
Hoelaat komt het nou? Ik dacht iets na half 9?
Even proberenquote:
Ze pakt haar 15 minutes of fame.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Szura het volgende:
Deze vrouw is al een hele dag in alle media
Bij RTL Nieuws werd gezegd dat de terroristen uit naam van Syrië handeldenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef Houtenbeen het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak er vanavond ontkend wordt dat de aanvallen iets met de Islam te maken hadden en hoe vaak de westerse samenleving schuldig bevonden wordt aan de aanslagen
Jinekquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef superniger het volgende:
Gelukkig een uitzending van PAUW en niet 1 van Jinek.
Crisisactricequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Szura het volgende:
Deze vrouw is al een hele dag in alle media
Maar dat hebben ze ook niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Leuk er zit een kopvodje in het publiek. Die gaat natuurlijk even uitleggen dat de aanslagen helemaal niks met de islam te maken heeft.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze ook niet.
Onzin.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Kwis komt hiernaquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef svann het volgende:
WTF! Geen Kwis maar Pauw.
Was eigenlijk wel toe aan wat onzin na al dat terreurnieuws.
Nee, ze waren uit naam van Syrië dit keer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
quote:
Bekrompen PVV'ers.quote:
Wat is de criteria dat zoiets wel met de islam te maken heeft?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En dan zijn er ook mensen die 1 geloof meteen oordelen door een paar gekken. Nee, sorry ik scheer mensen niet over 1 kamquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Was gewoon een geïsoleerd incident.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat is de criteria dat zoiets wel met de islam te maken heeft?
Jammer, maar ik stem geen PVVquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
Bekrompen PVV'ers.
/Gutmensch modus uit.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Was gewoon een geïsoleerd incident.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef tralalala het volgende:
Tegen een paal aan gelopen, dat is te zien ja.
Je zou ook Ivo Niehe kunnen uitnodigen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Philip Freriks zit daar omdat het over Frankrijk gaat.
Die had het blijkbaar dus te drukquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je zou ook Ivo Niehe kunnen uitnodigen.
Of Hans Teeuwen, maar die heeft meer met Zuid-Frankrijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je zou ook Ivo Niehe kunnen uitnodigen.
"Heeft al enige jaren een pied-à-terre in Paris" was te lastig voor de ondertitelstagair.quote:
Deuren gesloten houdenquote:
Beatrice?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Fer het volgende:
Wie is de blonde ook alweer achter vder Laan?
Beatrice.... terrorisme expert.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Fer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2015 21:08:20 ]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Beatrice.... terrorisme expert.Jij durft zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pauw z'n scharrel vannacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Fer het volgende:
Pauw gaat haar sandwichen met die Turkse, lekkere multiculturele uitwisseling om al die emoties te verwerken met een herdistributie van lichaamssappen over het nakende licht hangende vleesch van dames wier biologische klok aan het einde loopt.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Pauw gaat haar sandwichen met die Turkse, lekkere multiculturele uitwisseling om al die emoties te verwerken met een herdistributie van lichaamssappen over het nakende licht hangende vleesch van dames wier biologische klok aan het einde loopt.
dafuq did I just readquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Pauw gaat haar sandwichen met die Turkse, lekkere multiculturele uitwisseling om al die emoties te verwerken met een herdistributie van lichaamssappen over het nakende licht hangende vleesch van dames wier biologische klok aan het einde loopt.
PVDA'er, logisch dusquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:14 schreef Szura het volgende:
Ik vind Bert Koenders geen plezante man
Het begin van pagina 456 van mijn boek, wordt vast een bestseller.quote:
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 20:24:48#BREAKING Two migrants sought over Paris attacks registered in Greece: police reageer retweet
dat gaat helpenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het is wachten op Putin die een Tupolev Tu-160tje langsstuurt met een Tsar Bomba eronder.
Gewoon even dat hele gebied even opschonen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twintig Bomba's dan.quote:
PANG PANG PANG.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:21 schreef Coco98 het volgende:
Geen kogels voor onze militairen maar woorden.
PANG
Met 1/2/3 wordt 4 alleen heel erg boos.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
1. Import islam stoppen.
2. Een eigen Guantanamo bouwen.
3. Salafisten opsporen en oppakken.
4. Handen af van het Midden-Oosten.
Leuk om een keertje thee mee te drinken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijnheer van der Laan is een beste kerel. Heel aardig en zo, maar man man man.....
Zijn vaak de meest radicalen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die vrouw is tot de islam bekeerdDan ben je als persoon echt gefaald in het leven.
Nou en.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Met 1/2/3 wordt 4 alleen heel erg boos.
Idd. Het toppuntquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die vrouw is tot de islam bekeerdDan ben je als persoon echt gefaald in het leven.
Geen islamiet zijn anno 2015.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De NSB'ers van de huidige tijdquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou voor de islam ook niet leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik me ook maar ga bekeren tot de Islam
De Islam wil jou nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou voor de islam ook niet leuk zijn.
Mijn eigen moslimstroompje starten en andere moslims en christenen opblazenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou voor de islam ook niet leuk zijn.
En Nick en Simon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn eigen moslimstroompje starten en andere moslims en christenen opblazen
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Nee joh, die mag wel blijven leven. Zorgt af en toe wel voor vermaak. Lekker doen of je het goed gedaan hebt als je met 2-3 wint van Walesquote:
Omdat het een symbool is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:30 schreef empa1010 het volgende:
Ik blijf het n i e t snappen dat Islamitsche vrouwen zich moeten bedekken zodat ze niet aantrekkelijk zijn enz enz. doch wel doodleuk make-up gebruiken. Dat strookt niet en is meten met 2 maten m.i.
Dat was echt chanant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Da's even grappig als Cillessen die blij is dat hij een penalty stopt terwijl de bal er gewoon ingaat
Ach die cijfers zijn al vaker langsgekomen, ze negeren het.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
95%
Pure lulkoek trut.
Zelfs de Guardian geeft hogere percentages:
http://www.theguardian.com/uk/2007/jan/29/thinktanks.religion
Misschien is ze heel lekker als ze haar hoofddoek af doet.quote:
Hij is dolblij met wat er gisteren is gebeurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze man is oprecht geëmotioneerd.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:32 schreef DSVM het volgende:
Deze gutmensch moslims zijn zoooo naïef , ongelofelijk
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:34 schreef Gruisman het volgende:
Die Anne is wel erg naïef hoor, met der potloden-actie
Moet ze niet denken van, doe ik een doek om mijn kop ben ik geen hoer meer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ga er dan ook niet bijlopen met zo'n absurde doek om je hoofd.
Het ligt niet aan de Islamquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Terroristische aanvallen van de afgelopen twee jaar, zoek de ideologie.
[ afbeelding ]
Je kunt er ook handig een bomhaarband onder verstoppenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Zo'n doek lijkt me wel handig als je handsfree wil bellen
Dan ben je gewoon een hoer met een doek om je kop.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ze niet denken van, doe ik een doek om mijn kop ben ik geen hoer meer.
Of na de sex om je swieber aan af te vegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Zo'n doek lijkt me wel handig als je handsfree wil bellen
Daar heeft ze toch gewoon haar voor?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Of na de sex om je swieber aan af te vegen.
Onder of boven?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heeft ze toch gewoon haar voor?
Nou ja, ik denk dat van de oorlogen van de laatste 100-200 jaar voor het grootste deel niet over geloof gingenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:37 schreef Rabieluh het volgende:
Lijkt me trouwens wel erg vervelend als mensen in naam van het atheïsme van alles gaan opblazen.
Dat gaat niet meer lukken he ouwe pik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Als ik puur rationeel kijk en alle emotie uitschakel denk ik dat het beter is als we een streep zetten onder de multiculturele samenleving, toegeven dat het niet heeft gewerkt en iedereen weer terugsturen naar zijn eigen oorspronkelijke plekje. En dan kijken hoe we het beter kunnen aanpakken.
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer lukken he ouwe pik.
Ik denk dat dit niet kloptquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat van de oorlogen van de laatste 100-200 jaar voor het grootste deel niet over geloof gingen
Voor heel veel is het niet duidelijk wat je eigen oorspronkelijke plekje is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Als ik puur rationeel kijk en alle emotie uitschakel denk ik dat het beter is als we een streep zetten onder de multiculturele samenleving, toegeven dat het niet heeft gewerkt en iedereen weer terugsturen naar zijn eigen oorspronkelijke plekje. En dan kijken hoe we het beter kunnen aanpakken.
#ManiRensindeoverheidquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Toen ging het nog over land veroveren en grondstoffen, niet de interpretatie van verhalenbundels van vroegerquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat van de oorlogen van de laatste 100-200 jaar voor het grootste deel niet over geloof gingen
Hoe denk je dat te bewerkstelligen? Moeten er weer treinen naar het Oosten rijden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Precies, gewoon halt nu en aanpakken hier. Dan verder kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze heeft hier wel een punt maar zodra je nog meer probleemgevallen blijft importeren blijft het dweilen met de kraan open.
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe denk je dat te bewerkstelligen? Moeten er weer treinen naar het Oosten rijden?
Ja, anders moet ik met de bus naar schoolquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe denk je dat te bewerkstelligen? Moeten er weer treinen naar het Oosten rijden?
Het westen juist, de noordzee in.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
doet me denken aan dat filmpje op Dumpertquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Maandag? Moeten die mensen niet werken ofzo? In plaats van op een plein te staan.
Dat is hun werk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Maandag? Moeten die mensen niet werken ofzo? In plaats van op een plein te staan.
nee, reclassering houdt ook toezicht als mensen ergens verdacht van worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
Ze heeft het over mensen bij de reclassering, maar ben je dan niet een beetje te laat?![]()
Wist ik niet. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, reclassering houdt ook toezicht als mensen ergens verdacht van worden.
We moeten kiezen voor het radicale middenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef Coco98 het volgende:
Wat is er nou productief uit deze uitzending gekomen?
Het is niet de schuld van de Islam, maar van de Westerse samenlevingquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef Coco98 het volgende:
Niks natuurlijk. Wat verwacht je dan? Dat ze bij een talkshow even de wereldproblematiek op gaan lossen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef Coco98 het volgende:
twitter:dennis_dw twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 20:50:16Moslims zijn de slachtoffers, IS is niet islamitisch en het grootste gevaar is de opkomst Wilders/Le Pen. Ik vat #Pauw alvast voor u samen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |