Hij zal vast genoeg geld verdienen met z'n boek en niet te vergeten zijn bezoekjes aan Pauw.quote:Op maandag 16 november 2015 23:37 schreef Coco98 het volgende:
Gederadicaliseerde Moslim.
Staat mooi op je CV.
ik quote een idiootquote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds genoeg idioten op Fok hoor.
Is dat nieuw dan ?quote:Op maandag 16 november 2015 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De islam is dus inderdaad voedingsbodem voor terrorisme.
Ik heb er geen vertrouwen in dat straatcoaches ook maar enigszins helpen. Ik denk dat het meer belangrijk is om er voor te zorgen dat de 'bekeerden' echt voor een blok worden gezet, mochten er binnen de familie aanwijzingen zijn dat hij radicaliseert of echt dreigt uit te reizen. Zo bereik je veel meer. Straatcoaches zullen echt geen indruk maken. Ik acht de kans niet groot dat die 'coaches' echt emotioneel diep doordringen bij hen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:38 schreef Djoetma het volgende:
Die straatcoaches zijn vaak toch ook van Marokkaanse of Antilliaanse komaf? Al deed Samsom het ook.
Ik nu ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Iemand die zich Haags Kwartiertje noemt neem ik niet serieusquote:
Hoe zet je ze voor het blok?quote:Op maandag 16 november 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in dat straatcoaches ook maar enigszins helpen. Ik denk dat het meer belangrijk is om er voor te zorgen dat de 'bekeerden' echt voor een blok worden gezet, mochten er binnen de familie aanwijzingen zijn dat hij radicaliseert of echt dreigt uit te reizen. Zo bereik je veel meer. Straatcoaches zullen echt geen indruk maken. Ik acht de kans niet groot dat die 'coaches' echt emotioneel diep doordringen bij hen.
Nee hoor, afgelopen zaterdag zag ik ook zo'n oude gek met een baard.quote:Op maandag 16 november 2015 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Mag je alleen westerse moslim zijn als je een baard neemt?
Dit sluit mijn stelling niet uit maar sint is wel baasquote:Op maandag 16 november 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, afgelopen zaterdag zag ik ook zo'n oude gek met een baard.
Die is zeer onhygiënisch, heeft schimmel tussen zijn benenquote:Op maandag 16 november 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee hoor, afgelopen zaterdag zag ik ook zo'n oude gek met een baard.
Kinderen geloven ook nog in sprookjes.quote:Op maandag 16 november 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Die IS-gasten zijn beter ingevoerd in de Koran en de heilige geschriften dan Ali B.
Als ze echt zo trouw zijn aan hun religie als levenswijze, laat het dan maar zien zonder dat je geen bindingen (familie/vrienden etc) hebt.quote:
Ik heb vandaag een hyacint gekocht voor mijn vriendin. Leuk die speciale aanbiedingen van deze tijd.quote:Op maandag 16 november 2015 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit sluit mijn stelling niet uit maar sint is wel baas
En hij heeft nog gelijk ook. Saoedi-Arabië, onze grote "vriend" en "bondgenoot", is net zo erg als IS.quote:
Wat lief van jequote:Op maandag 16 november 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hyacint gekocht voor mijn vriendin. Leuk die speciale aanbiedingen van deze tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |