quote:De tatoeage links is van Persoon 1, die komt gewoon zijn tatoeage showen en krijgt dus veel toffe reacties daarop. Dan staat er ineens een reactie van Joy, die zegt dat ze de tatoeage superlelijk vindt en dat haar eigen tattoo-artist de beste is (de artiest van Joy heeft dat prachtwerk rechts bij Joy gezet). Dan reageert de artiest, dat hij het compliment van Joy waardeert maar dat hij niet de beste artiest is.
Duidelijker kan ik het niet maken
Is dat van die Pietitie-lui? Die laten wel even hun ware gezicht zien, nu.quote:
En om het dan ff af te maken hebben ze er ook nog een fotootje bij gedaan van moeder en dochter die naast elkaar opgebaard liggen...quote:Her ex killed her & her daughter tf
Don't scroll without saying "Amen" 👌
All blessing do count ✊
ziet er uit als een peter van opdorpjequote:Op zaterdag 14 november 2015 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat van die Pietitie-lui? Die laten wel even hun ware gezicht zien, nu.
Mijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:50 schreef Polenbatser het volgende:
Was Jihadi John niet dood?Trouwens wel ziek dat er mensen zijn die dit aangrijpen om dit soort tweets de wereld in te sturen. Ik denk dat ik facebook vandaag maar even mijdt.
Klopt, het is 'haat hebben aan'.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:18 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dat mag jij zeker vinden. Maar ik heb echt haat aan die gast.
ben je nou serieusquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:45 schreef Ireth het volgende:
ZOVEEL MOGELIJK DELEN!! IEDEREEN MOET DIT WETEN! VERMIJD DRUKKE PLAATSEN!!!
[ afbeelding ]
quote:Tis allemaal heel zielig enzo...
Naar daahmmm.. TYF OP MET JE FRANKRIJK MEUK... ik scroll al 10 minuten langs die meuk en zie niks anders...
Precies. Ik zie nu 75% van mijn vriendjes die hun profielfoto hebben voorzien van de Franse vlag. Wat zou het de mensen in Frankrijk dat mensen dat doen? Die zijn al geschokt genoeg lijkt me.quote:
Waar waren de Russische vlaggen en foto's toen er vorige week een bomaanslag was op een vliegtuig in Egypte?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Hier ook weer een overdosis aan Franse vlaggen, profielfoto's en je suis France plaatjes.
Russia is de bad guy hè......quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Waar waren de Russische vlaggen en foto's toen er vorige week een bomaanslag was op een vliegtuig in Egypte?
Ik wou hier net zeggen, al die vlaggetjes helpen ook geen zak.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:36 schreef zeefje het volgende:
Je mag er vooral niets van de vlaggenparade op Facebook zeggen want dan ben je weer diegene die de aanslagen/terreur niet erg vind.
Ik vind 2 minuut stilte maandag 12 uur dan wel mooi.
Ene site (pownews)zegt eu nos zegt alleen parijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wou hier net zeggen, al die vlaggetjes helpen ook geen zak.
1 minuut stilte was het toch? Tenminste n Frankrijk wel
quote:
Wat denk je zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ach, ik heb het ook, voor mijn vrienden in Frankrijk en voor de saamhorigheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:28 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Precies. Ik zie nu 75% van mijn vriendjes die hun profielfoto hebben voorzien van de Franse vlag. Wat zou het de mensen in Frankrijk dat mensen dat doen? Die zijn al geschokt genoeg lijkt me.
Don't get me wrong. Het is ook hartstikke erg wat er is gebeurd. Maar met het delen van de franse vlag wordt de situatie er echt niet beter op.
Ben jij dit?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:48 schreef Ypmaha het volgende:
De franse vlaggen vliegen me om de oren
Oh echtquote:
Toch echt absurd dat Europa vooral zich bekommert om Europees nieuws en de Russen om Russisch nieuws, Arabieren om Arabisch nieuws.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Waar waren de Russische vlaggen en foto's toen er vorige week een bomaanslag was op een vliegtuig in Egypte?
Dit. Ze zeggen dat de mensen die een franse profielfoto nu hebben om likes hoeren (dat terwijl ik mijn vrienden selectief kies, bijgevolg nooit echt meer dan 10 likes per post heb) terwijl ze maar al te graag op alle sociale media hun gal erover spuwen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:32 schreef snakelady het volgende:
Ik snap niet echt waarom dit zo'n probleem is voor vele, om te laten zien dat je samen achter een doel staat, dat je samen verdriet hebt om wat er is gebeurd.
Ik erger mij dan meer aan de mensen die daar dan commentaar over moeten gaan geven op facebook.
Maar dit zag je ook met de foto's in de kleuren van een regenboog.
Ik vind het alleen ietwat irritant dat ik nu door de profielfoto niet in 1 oogopslag kan zien wie het heeft gepostquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:32 schreef snakelady het volgende:
Ik snap niet echt waarom dit zo'n probleem is voor vele, om te laten zien dat je samen achter een doel staat, dat je samen verdriet hebt om wat er is gebeurd.
Ik erger mij dan meer aan de mensen die daar dan commentaar over moeten gaan geven op facebook.
Maar dit zag je ook met de foto's in de kleuren van een regenboog.
Dat eerste is wel een beetje hinderlijk, alle updates nu in 1x. Maarja, morgen is het grootste gedeelte al gedaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het alleen ietwat irritant dat ik nu door de profielfoto niet in 1 oogopslag kan zien wie het heeft gepostZe lijken allemaal op elkaar!
Maar mij boeit het niet dat ze het allemaal hebben verder. Ik heb het zelf alleen niet. Heb het met de MH17 niet gedaan, met die regenboogdinges niet. Ik doe gewoon niet mee aan dat soort dingen. Nooit gedaan, dus nu ook niet.
Dan is de kans groot dat mijn broertje nog op de OK ligt met een open schedel... mag toch hopen dat de chirurgen gewoon door gaan dan...quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:36 schreef zeefje het volgende:
Ik vind 2 minuut stilte maandag 12 uur dan wel mooi.
Stilstaan bij iets wil niet zeggen dat je plots incompetent of onverantwoordelijk bent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat mijn broertje nog op de OK ligt met een open schedel... mag toch hopen dat de chirurgen gewoon door gaan dan...
Eigenlijk moeten wij als "Franse vlag lozen" deze foto nu nemen als profielfoto.quote:
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:52 schreef Faxie het volgende:
Heb ik de Russische vlaggen soms gemist?
Eigenlijk heb ik best zin om mijn foto in een Russche vlag te veranderen, maar heb echt totaal geen zin in de discussies die zeker te weten gaan komen![]()
Als ik in mijn nieuwsoverzicht tussen elke normale post 2 of 3 berichtjes zie dat iemand zijn profielfoto heeft aangepast ga ik me daar aan ergeren ja.quote:Op zondag 15 november 2015 01:58 schreef snakelady het volgende:
Eigenlijk toch erg dat tijdens een dergelijke ramp als deze mensen het toch nog voor elkaar krijgen om te gaan zeiken tegen elkaar over pietleutige zaken als wat een ander met zijn of haar profielfoto doet.
True. Je vergeet echter één ding: er zijn ook mensen in Nederland, die onder andere vanwege hun geloof of afkomst, meer betrokken zijn met 'die andere landen'. Het gebrek aan media-aandacht (of zelfs correcte berichtgeving!) kan pijn doen. Wanneer zij een protestmars, stille tocht of iets dergelijks organiseren roept men 'als je je zo betrokken voelt blablabla, ga dan zelf daarheen blablabla'.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch echt absurd dat Europa vooral zich bekommert om Europees nieuws en de Russen om Russisch nieuws, Arabieren om Arabisch nieuws.
Je zou bijna kunnen zeggen dat hoe dichter bij iets is, hoe meer impact het heeft. Is toch ook logisch.
Als je een vreemdeling sterft, voel je niks. Sterft een kennis voel je je minder, sterft een vriend dan ben je verdrietig, sterft je kind dan heb je een levenlang verdriet.
We zijn gewoon veel betrokkener met Frankrijk dan met die andere landen. Maar blijkbaar is men tegenwoordig nog té autistisch om dat te begrijpen. Terwijl het zeer simpele logica is.
Dat is dan ook gewoon een suffe provocatie. Weer het andere uiterste van onnodig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Heb toen bij R&J een bericht geplaatst dat ik een kaarsje voor alle Syrische kindjes liet branden. Die shitload aan kritiek vergeet ik nooit weer
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op zondag 15 november 2015 00:39 schreef Lessien01 het volgende:
[..]
Stilstaan bij iets wil niet zeggen dat je plots incompetent of onverantwoordelijk bent.
Ik mijd Facebook nu even.
Vroeger had ik mijn haar in regenboogkleuren geverfd. Heb daar toevallig gisteren een foto van gedeeld, want ik kwam die weer eens tegen op de computer. Is een close-up van m'n haar, dus je ziet echt alleen die regenboogbanen. Als je door de tijdlijn scrollt zie je allemaal Franse vlaggen en dan mijn regenboogfoto. Overigens kwam ik er pas na het posten achter dat best veel mensen een verkeerde associatie daarmee zullen hebben en dat het nu net lijkt alsof ik nu idd die regenboog doe als tegenreactie op die vlaggen, maar ach.quote:Op zondag 15 november 2015 09:36 schreef Knijpflesje het volgende:
Eigenlijk moet je nu die gay vlag gaan instellen.![]()
Ik heb de Franse vlag over mijn gay filtered vlag staanquote:Op zondag 15 november 2015 09:36 schreef Knijpflesje het volgende:
Eigenlijk moet je nu die gay vlag gaan instellen.![]()
Met nog wat vage reacties.quote:Op zondag 15 november 2015 14:33 schreef Sheffield het volgende:
Hoe fixen jullie eenvoudig die screenshots?
Ik kwam laatst een mooie hier tegen:
https://www.facebook.com/SlijterijDenGouwenAar/
"Haal mijn foto van je facebook af. Je hebt 96.000 euro pgb gejat. En mijn vriendin heeft me gered met haar familie zij is geen vergif eigenares van de gouwenaar"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter had je het niet kunnen zeggen!quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch echt absurd dat Europa vooral zich bekommert om Europees nieuws en de Russen om Russisch nieuws, Arabieren om Arabisch nieuws.
Je zou bijna kunnen zeggen dat hoe dichter bij iets is, hoe meer impact het heeft. Is toch ook logisch.
Als je een vreemdeling sterft, voel je niks. Sterft een kennis voel je je minder, sterft een vriend dan ben je verdrietig, sterft je kind dan heb je een levenlang verdriet.
We zijn gewoon veel betrokkener met Frankrijk dan met die andere landen. Maar blijkbaar is men tegenwoordig nog té autistisch om dat te begrijpen. Terwijl het zeer simpele logica is.![]()
![]()
Hahah die spreuken zijn zo zieligVraag me dan altijd af of die mensen écht zo'n kutleven hebben. Ze hebben constant verdriet dat niemand ziet
![]()
Ik heb het topic nog niet doorgelezen maar is dat niet die Peter v Opdorp gast?quote:
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.![]()
Op welke manier terroriseren ze Estland? Althans, als ik er vanuit ga dat dit de vlaggen zijn van een deel van die 134 landen. Sowieso wel benieuwd naar de lijst van die 134 en op welke gronden er aangenomen wordt dat de VS daar terroriseert.quote:![]()
idd, ik wordt zo moe van die "JE HEBT EEN ANDERE MENING DAN IK, JE MOET JE BEK HOUDEN!!"-figuren, en dan aangeven dat ze onder het mom van vrije meningsuiting dat mogen zeggen, hun wel...quote:
Robert Moog died for our synths![]()
De terreur van de US in Kiribati, San Marino, Guyana of Noorwegen valt ook wel mee, geloof ikquote:Op maandag 16 november 2015 13:10 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Op welke manier terroriseren ze Estland? Althans, als ik er vanuit ga dat dit de vlaggen zijn van een deel van die 134 landen. Sowieso wel benieuwd naar de lijst van die 134 en op welke gronden er aangenomen wordt dat de VS daar terroriseert.![]()
![]()
Nu ineens weer allemaal IS/Al Queida posts van aanslagen komen, westen is een doelwit voor een aanslag, ja IS zal niet rusten. Allemaal dingen die gewoon al tich keer herhaalt zijn en gewoon vanuit eerder dit jaar komen.![]()
Ha en Luxemburg en Japan staan er ook tussen. Smerig land is de VS toch ook, zomaar een beetje alles terroriseren.quote:Op maandag 16 november 2015 15:26 schreef Ciora het volgende:
[..]
De terreur van de US in Kiribati, San Marino, Guyana of Noorwegen valt ook wel mee, geloof ik![]()
Echt hequote:
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
"He ik heb een antenne"quote:
"ik ben draadloos, vandaar dat ze mij een wifi noemen"
Zo zag 'm 10jaar terug eens. En toen was het al een oud plaatje.
Robert Moog died for our synths![]()
Oooo gelukkig is het me dan dik 10 jaar bespaard gebleven.quote:Op maandag 16 november 2015 21:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"He ik heb een antenne"
"ik ben draadloos, vandaar dat ze mij een wifi noemen"
Zo zag 'm 10jaar terug eens. En toen was het al een oud plaatje.Tot nu dan.
![]()
Ik ben paar weken geleden naar Parijs geweest en nu valt het me pas op dat ik toen mijn profielfoto had veranderd met demet op de achtergrond de Eiffeltoren
! I'm one of them….
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
![]()
Mijn moeder![]()
![]()
Ik heb dr *vannacht* toen ik het las gelijk een bericht gestuurd dat ze naar datums moest kijken en niet alles moest delen. Ik hoop dat ze zodra ze online is het er af haalt.
Als ze weet hoe dat moet![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
https://sites.google.com/(...)jarigedochtervermistquote:Op dinsdag 17 november 2015 08:48 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder![]()
![]()
Ik heb dr *vannacht* toen ik het las gelijk een bericht gestuurd dat ze naar datums moest kijken en niet alles moest delen. Ik hoop dat ze zodra ze online is het er af haalt.
Als ze weet hoe dat moet![]()
![]()
quote:Is dit nou van alle slachtoffers die de aanslag niet mochten overleven? En de mensen die wel slachtoffer zijn en het wel hebben overleefd?quote:Van alle slachtoffers die de aanslag niet mochten overleven
Vragen vragen vragen.![]()
Peter van Opdorp heeft er weer een paar mooie pagina's bij
Hier
Hier nog één
man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben inmiddels overleden![]()
dat moet je niet hier plaatsen, daarmee moet je naar de politie gaan.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Het is al lang bekend bij de politie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat moet je niet hier plaatsen, daarmee moet je naar de politie gaan.
Hij schijnt zelfs al opgepakt te zijn.
Edit: inderdaad.quote:MAN OPGEPAKT NA BEDREIGING MOSLIMS OP FACEBOOK
?#?ACTUEEL?
De politie heeft een 28-jarige man Lars Groeneveld uit Hoogezand opgepakt, na meldingen dat hij dreigementen tegen moslims op zijn Facebookpagina had geplaatst. Toen hij naar het politiebureau was overgebracht, bleek dat de verdachte nog 34 dagen celstraf moest uitzitten.
De politie onderzoekt de bedreiging."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Netjes, goed gedaan snakelady!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Inclusief foto van vader met kind.....quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:27 schreef Gehenna het volgende:
Maar wel een frans vlaggetje als profielfoto#solidair
![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 17 november 2015 15:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is al lang bekend bij de politie.
Hij schijnt zelfs al opgepakt te zijn.
Edit: inderdaad.
[..]![]()
![]()
Alleen wel apart dat zijn volledige naam in dat bericht staat? Meestal is het toch alleen 28-jarige man uit Hoogezand? Ik vind z'n bedreigingen debiel, maar dit lijkt me ook niet wenselijk.![]()
Als ik dit soort dingen lees ben ik toch enorm blij dat ik de enige ben met mijn naam in Nederland. Je zou maar naamgenoot zijn van zo iemand en aan het solliciteren zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:27 schreef Polenbatser het volgende:
Alleen wel apart dat zijn volledige naam in dat bericht staat? Meestal is het toch alleen 28-jarige man uit Hoogezand? Ik vind z'n bedreigingen debiel, maar dit lijkt me ook niet wenselijk.![]()
![]()
Hij is geen verdachte meer hè, dan ''mag'' zijn volledige naam worden genoemd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:27 schreef Polenbatser het volgende:
omdat zijn naam toch al bekend is, geen nut om het dan achter te houden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:27 schreef Polenbatser het volgende:
Alleen wel apart dat zijn volledige naam in dat bericht staat? Meestal is het toch alleen 28-jarige man uit Hoogezand? Ik vind z'n bedreigingen debiel, maar dit lijkt me ook niet wenselijk.
Hij is gewoon ook dom om iets dergelijks onder zijn eigen naam te typen."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: