Op welke manier terroriseren ze Estland? Althans, als ik er vanuit ga dat dit de vlaggen zijn van een deel van die 134 landen. Sowieso wel benieuwd naar de lijst van die 134 en op welke gronden er aangenomen wordt dat de VS daar terroriseert.quote:
idd, ik wordt zo moe van die "JE HEBT EEN ANDERE MENING DAN IK, JE MOET JE BEK HOUDEN!!"-figuren, en dan aangeven dat ze onder het mom van vrije meningsuiting dat mogen zeggen, hun wel...quote:
De terreur van de US in Kiribati, San Marino, Guyana of Noorwegen valt ook wel mee, geloof ikquote:Op maandag 16 november 2015 13:10 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Op welke manier terroriseren ze Estland? Althans, als ik er vanuit ga dat dit de vlaggen zijn van een deel van die 134 landen. Sowieso wel benieuwd naar de lijst van die 134 en op welke gronden er aangenomen wordt dat de VS daar terroriseert.
Ha en Luxemburg en Japan staan er ook tussen. Smerig land is de VS toch ook, zomaar een beetje alles terroriseren.quote:Op maandag 16 november 2015 15:26 schreef Ciora het volgende:
[..]
De terreur van de US in Kiribati, San Marino, Guyana of Noorwegen valt ook wel mee, geloof ik
Echt hequote:
"He ik heb een antenne"quote:
Oooo gelukkig is het me dan dik 10 jaar bespaard gebleven.quote:Op maandag 16 november 2015 21:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"He ik heb een antenne"
"ik ben draadloos, vandaar dat ze mij een wifi noemen"
Zo zag 'm 10jaar terug eens. En toen was het al een oud plaatje.
https://sites.google.com/(...)jarigedochtervermistquote:Op dinsdag 17 november 2015 08:48 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder![]()
![]()
Ik heb dr *vannacht* toen ik het las gelijk een bericht gestuurd dat ze naar datums moest kijken en niet alles moest delen. Ik hoop dat ze zodra ze online is het er af haalt.
Als ze weet hoe dat moet![]()
quote:
Is dit nou van alle slachtoffers die de aanslag niet mochten overleven? En de mensen die wel slachtoffer zijn en het wel hebben overleefd?quote:Van alle slachtoffers die de aanslag niet mochten overleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben inmiddels overleden
dat moet je niet hier plaatsen, daarmee moet je naar de politie gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |