Meer als reactie dat China geen connecties heeft met moslims.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Strijd tegen terrorisme. Meer niet.
Op het Chinese briefgeld staat de tekst ook in Arabische letters; in veel steden heb je een Oeigoerse minderheid met moskeeën die soms ook de muezzin laten horen, etc.
Dat zou best wel eens kunnen kloppen inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zolang beiden theocratieen blijven komt er sowieso geen oplossing.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
Als er radicale moslims hier zitten en dit lezen: JULLIE ZIJN ECHT STOM EN JULLIE MOETEN ECHT OPHOUDEN MET AANSLAGEN PLEGEN, ANDERS WORD IK HEEL BOOS!!!!!!!!!
wat is dit voor domme reactie.. het feit is dat ze uberhaupt nog nooit geprobeerd hebben om ook maar aanstalte te maken om een dergelijke rol tot zich te krijgen..quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:03 schreef Arkai het volgende:
[..]
Als allochtonen zich in deze stijl zouden uitspreken dan zou dat weer geclassificeerd worden als het kruipen in de slachtofferrol.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
Als er radicale moslims hier zitten en dit lezen: JULLIE ZIJN ECHT STOM EN JULLIE MOETEN ECHT OPHOUDEN MET AANSLAGEN PLEGEN, ANDERS WORD IK HEEL BOOS!!!!!!!!!
Maxima en Willem Alexander heb ik dat best vaak horen zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gaat er niet om of het spannend is.. het gaat erom wat er in de hoofden van dit soort gastjes rondspeelt.. ik woon gelukkig in een wijk waar ik dit soort gastjes niet zo heel vaak zie
Heb jij wel eens een allochtoon horen spreken in de trant van "ik maak me zorgen" of "ik vind het super erg wat er gebeurd is"?
Die gasten hebben nu eenmaal geen empathisch vermogen
FOK! is niet haram lijkt mequote:Op zaterdag 14 november 2015 14:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vind het super erg wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gaat er niet om of het spannend is.. het gaat erom wat er in de hoofden van dit soort gastjes rondspeelt.. ik woon gelukkig in een wijk waar ik dit soort gastjes niet zo heel vaak zie
Heb jij wel eens een allochtoon horen spreken in de trant van "ik maak me zorgen" of "ik vind het super erg wat er gebeurd is"?
Godverquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:06 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Maxima en Willem Alexander heb ik dat best vaak horen zeggen.
En? Grenzen sluiten heeft geen zin, want dat heeft geen zin. Omdat dat gewoon geen zin heeft.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Komt wel goed met die vluchtelingenstroom hoor.twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:23:48#BREAKING: Syrian passport found near body of one of Paris attackers: police reageer retweet
Jazeker, als de angst in je hoofd regeert dan zal je ongetwijfeld hele snode plannen hebben gezien in de ogen van die jongens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Uit de intonatie en blik uit de ogen kan je veel opmaken.
Maar goed.. steek jij je kop maar weer in het zand!
Heel wat berichten in deze stijl voorbij zien komen op Facebook ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
en als terrorist neem je natuurljk je paspoort mee ter identificatie, mocht je omkomenquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En? Grenzen sluiten heeft geen zin, want dat heeft geen zin. Omdat dat gewoon geen zin heeft.
Zeker wel, scheelt gelijk een hoop gelukzoekers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En? Grenzen sluiten heeft geen zin, want dat heeft geen zin. Omdat dat gewoon geen zin heeft.
Men snapt toch wel dat goed getrainde, toegewijde figuren die iets van plan zijn en die het goed willen uitvoeren niet openlijk op straat zoiets bespreken, of bevind ik mij in de minderheid hiermee?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jazeker, als de angst in je hoofd regeert dan zal je ongetwijfeld hele snode plannen hebben gezien in de ogen van die jongens.
Had je nou maar het nummerbord genoteerd man, dan was je misschien wel tot held uitgeroepen...
dat zal de religekkies leren!!quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ff in spoiler ivm toch aardig offtopic.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Misschien wordt je uitgelaten omdat iedereen al weet dat er aanslagen kunnen gebeuren en je iets roept als in als je in de auto stapt kan je een ongeluk krijgen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:08 schreef luxerobots het volgende:
Normaliter als ik waarschuw voor aanslagen word ik uitgelachen. Je ziet maar hoe snel mensen zoiets als gisteren vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |