Ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik nergens geschreven dat ik religie wil verbieden. Zou sowieso niet zo zinvol zijn, want je kunt niet lezen wat mensen denken. En het handhaven van een dergelijke wet wordt ook een knap lastig verhaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ga met je mee in je betoog als je consequent ervoor kiest alle religies te verbieden. Maar dan ook allemaal.
Niet dat laffe gedoe van Greet, alleen de Islam, maar het schijtchristendom, jodendom, hindoeisme etc. buiten beschouwing laten. Neen, alle religies. Ook van zijn politieke vriendjes bij de thee-partij uit de VS die de radicale tak van het Evangelisme aanhangen.
Net zoals Enver Hoxha deed toen hij die schijtitalianen samen met zijn partisanen de zee in dreef in 1945. Dat was een baas. En dat beleid werkte.
Ook nu nog leeft iedereen in vrede in Albanie, omdat religie er nooit wortel heeft kunnen schieten, ook al is in theorie Albanie een Moslimland.
Religie is opium voor het volk.

En staat op het lijstje van doelen ook daadwerkelijk:quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik suggereer dat extremistische christenen het iets makkelijker hebben, omdat hun mening redelijk populair is in het machtigste land ter wereld.

Ik hoop het. Ik vrees dat het zo gemakkelijk niet gaat en dat ons continent eerst nog meer op Afrika moet gaan lijken voordat men wat probeert (en dan is het al te laat).quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Europa gaat ook klappen, althans de EU 10000% zeker. Binnen 10 jaar hebben wij de gulden weer terug. David Cameron sprak er gisteren of eergisteren nog over op de tv. Het werkt gewoon niet om Spanjaarden de wil op te leggen dat ze tot hun 67ste moeten werken terwijl ze altijd tot hun 50ste moesten werken (om maar een voorbeeld aan te geven).

Je doelt op Rusland?quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:17 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens als Europa als Unie gaat klappen dan kunnen we een bezoekje van een van de Oost-Europese landen verwachten. Ik denk dat we ons daar nu veel meer zorgen over moeten maken.

Suggereer je nu dat Rusland Europa gaat veroveren als de EU ineenstort?quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:17 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens als Europa als Unie gaat klappen dan kunnen we een bezoekje van een van de Oost-Europese landen verwachten. Ik denk dat we ons daar nu veel meer zorgen over moeten maken.

Cameron heeft al gezegd uit de EU te stappen in zijn geheel als de EU niet eens gaat luisteren. Nederland heeft een probleem, aangezien wij een van de mede-oprichters van het hele carnavalgebeuren zijn, dus dan is eruit stappen nog niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vrees dat het zo gemakkelijk niet gaat en dat ons continent eerst nog meer op Afrika moet gaan lijken voordat men wat probeert (en dan is het al te laat).
Alleen Oost-Europa is nog niet verloren, omdat zij dankzij 'de muur' geen naoorlogse niet-westerse immigranten hebben gekregen (elk nadeel heeft z'n voordeel) en ze nu niet met open armen ontvangen. Ik vrees dat er niets anders op zit dan immigratie naar een Oost-Europees land als ik mijn kinderen op een leefbare plek wil laten opgroeien.

Tijdsverschil, woon in Midden Oosten. Nog veiliger dan Parijs blijkbaar.quote:

Nee. Ik verwacht een zeer agressief Oost-Europa en niet alleen Rusland nee. Dit is overigens al tijden voorspelt sinds het gezeik binnen de EU.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Rusland Europa gaat veroveren als de EU ineenstort?

KKK is nog steeds actief, en nog steeds op grote schaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in.
Maar dat is een zéér kleine groep, dat is gewoon een sekte wat bestaat uit enkeleleden vergeleken bij de 10 miljoen radicaliserende moslims waar we het over hebben. Dat is geen vergelijking.
De KKK is ook vorige eeuw ten onder gegaan, er heeft een kleine doorstart plaatsgevonden maar het zal nu slechts een sekte zijn van een paar honderd leden. Ik keur hun acties niet goed, maar ik weet ook niet van dingen af waarbij ze vele onschuldigen de dood in joegen. Misschien is dat wel geweest, maar mis ik mijn kennis erover. Dan ben ik blij dat het verboden of zoniet; bijna uitgeroeid is.

ik heb vakantiequote:

Haha eerder in dit topic noemde ik dat al, dat moslims graag oorlogen tussen landen als "terreuraanslagen" wegzetten omdat dan hun eigen aandeel aanzienlijk kleiner wordt. Nu is het alleen zo dat bij oorlogen geen burger-doelen worden getarget en dat bij (in mijn ogen) echte terreur aanslagen juist wél burgers en onschuldigen worden gepakt, puur om angst (en inderdaad ja) terreur in mensen aan te jagen. Dit vind ik twee heel verschillende dingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Even onthouden dat je die 10 miljoen zojuist uit je reet hebt getrokken hé.
En fundamentalistische christenen worden senator en laten bommen op ziekenhuizen gooien. Dat is net zo crimineel als een zelfmoordaanslag, al zit het in een iets formeler jasje.

Jawel. Voor mede-oprichters geldt ook het verdrag van Lissabon, en die bevat een bepaling die uittreden mogelijk maakt. Ik hoop dat de EU klapt, want je hebt niets aan een enkele uittreder als de EU als geheel blijft bestaan. Beter is een totale ineenstorting, zodat landen weer soeverein kunnen worden, eigen munten en eigen grenzen. En vanuit dat punt (terug in de jaren '50) de EEG heruitvinden zonder al dat geouwehoer over de kromming van een banaan of het vermogen van een stofzuiger. En al helemaal geen subsidies, open grenzen en migratie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cameron heeft al gezegd uit de EU te stappen in zijn geheel als de EU niet eens gaat luisteren. Nederland heeft een probleem, aangezien wij een van de mede-oprichters van het hele carnavalgebeuren zijn, dus dan is eruit stappen nog niet zo makkelijk.

Nooit begrepen waarom wij onze redelijk stabiele gulden in moesten leveren en Engeland bijv niet (ook al was de pond nog steviger maar de gulden lag niet slecht in de markt).quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jawel. Voor mede-oprichters geldt ook het verdrag van Lissabon, en die bevat een bepaling die uittreden mogelijk maakt. Ik hoop dat de EU klapt, want je hebt niets aan een enkele uittreder als de EU als geheel blijft bestaan. Beter is een totale ineenstorting, zodat landen weer soeverein kunnen worden, eigen munten en eigen grenzen. En vanuit dat punt (terug in de jaren '50) de EEG heruitvinden zonder al dat geouwehoer over de kromming van een banaan of het vermogen van een stofzuiger.

morgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ik nie , ik ben gewoon slapeloos ..
goedemorgen..

Opt-out. Daar doet Nederland niet aan. Intelligentere landen, zoals Denemarken en Engeland, hebben een opt-out op de munt en op immigratiebeleid. Nog beter is neutraal blijven wat Zwitserland doet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom wij onze redelijk stabiele gulden in moesten leveren en Engeland bijv niet (ook al was de pond nog steviger maar de gulden lag niet slecht in de markt).

Ja exact.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Opt-out. Daar doet Nederland niet aan. Intelligentere landen, zoals Denemarken en Engeland, hebben een opt-out op de munt en op immigratiebeleid. Nog beter is neutraal blijven wat Zwitserland doet.

Serieus ja? Dat wist ik niet, ik weet dat er 2 clans waren opgericht en dat ze allebei ten onder zijn gegaan en dat ze een voorzichtige doorstart hebben gemaakt. Maar blijkbaar is dat nog groter dan dat ik in mn hoofd heb zitten dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
KKK is nog steeds actief, en nog steeds op grote schaal.
Daar word ook niet veel tegen opgetreden.
Maar ook niet zo vreemd, omdat apartheid in Amerika zelfs eind jaren 50, begin jaren 60 nog bestond in sommige delen.
Daarom is het ook lachwekkend dat Amerika zich zoveel bemoeit met andere landen.
Daardoor is nog de meeste rotzooi ontstaan.
Daarom ook de actie van Anonymous om kopstukken van de KKK bekent te maken.

99% wordt gegijzeld door de 1%, laat het iets meer zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:59 schreef Punkman het volgende:
Maar dan even een opsomming van deze avond/nacht.
99% van de moslims zijn goed.
Oke.
Dan is het dus 1% die rotzooi trapt.
99% van de goede moslims zijn niet in staat om die 1 procent rotzooi trappers in bedwang te houden.
Die terroriseren landen en steden en Europa en o.a. Amerika mogen dat oplossen.
Dus 99% van die moslims zijn gewoon laf ?
Dat lijkt mij ook niet heel erg logisch.

Nou ja, feitelijk is er maar één PVV-ideologie: die van Geert Wilders. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Bij de islam ligt dat toch iets moeilijker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik waag dat te betwijfelen. En jij kunt die stelling vanzelfsprekend niet hard maken.

Oh, nu heb je me overtuigd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In jouw wereld niet. Jij bagatelliseert namelijk alles wat je maar tegenkomt. Als de wereld rond jou instort zal je nog op een doos staan om te verkondigen dat het allemaal wel meevalt. Je bent ziende blind.

Omdat het grootste deel van christenen de KKK niet steunt waardoor ze geen aanslagen kunnen plegen. En hoe komt het precies dat moslims die aanslagen wel kunnen plegen? Stilzwijgend gedogen van andere moslims.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Serieus ja? Dat wist ik niet, ik weet dat er 2 clans waren opgericht en dat ze allebei ten onder zijn gegaan en dat ze een voorzichtige doorstart hebben gemaakt. Maar blijkbaar is dat nog groter dan dat ik in mn hoofd heb zitten dus.
Goed, dan nog zie ik nooit een KKKer in een zwarte wijk met kalashnikovs of bommen rennen en panden opblazen. Ik hoor er nóóit wat van.

Dus stiekem zijn ze allemaal radicaal, maar sommigen undercover? Dat zou een hoop duidelijk maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat het grootste deel van christenen de KKK niet steunt waardoor ze geen aanslagen kunnen plegen. En hoe komt het precies dat moslims die aanslagen wel kunnen plegen? Stilzwijgend gedogen van andere moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |