Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En elke PVV-stemmer is een tokkie?
In Zweden heb je nu ook een extreem-rechtse regering, dan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is nog ergerMeer dan 50% van Nederland is extreem-rechts, wil dat er geen vluchteling meer inkomt.
Heb ik niet geschreven. Ik stel wel vast dat moslims een religie blijven omarmen en verdedigen die dood en verderf zaait; een religie vol gruwelijkheden en haat, gewoon na te lezen in de koran.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is het. Moslims die dat niet doen, stemmen (stilzwijgend) in met deze aanslagen.
Dat heb je goed gedaan, want je hebt het frame gebruikt dat voortdurend gebruikt wordt: Het onterecht gebruiken van het woord 'vluchtelingen' voor mensen die van ver buiten onze regio komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik volgde even de linkse denkwijze.
Die 99% interesseert het geen reet wat andere moslims doen. Iets wat wij Nederlanders ook minder zouden moeten doen (bemoeizuchtigheid bedoel ik dan).quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:59 schreef Punkman het volgende:
Maar dan even een opsomming van deze avond/nacht.
99% van de moslims zijn goed.
Oke.
Dan is het dus 1% die rotzooi trapt.
99% van de goede moslims zijn niet in staat om die 1 procent rotzooi trappers in bedwang te houden.
Die terroriseren landen en steden en Europa en o.a. Amerika mogen dat oplossen.
Dus 99% van die moslims zijn gewoon laf ?
Dat lijkt mij ook niet heel erg logisch.
Zelfs IS doet niets wat de koran verboden heeft.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik niet geschreven. Ik stel wel vast dat moslims een religie blijven omarmen en verdedigen die dood en verderf zaait; een religie vol gruwelijkheden en haat, gewoon na te lezen in de koran.
Vergelijk het met voetbal fans en hooligans... die 50.000 fans gaan ook geen 100 hooligans aanpakken. Dus daar kan ik nog wel in komen dat ze dat niet doen. Maar spreek je wel er over uit als moslimzijnde denk ik dan. Ik zou niet lid willen zijn van zo'n club wat een naam krijg vanwege die ene procent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:59 schreef Punkman het volgende:
Oke.
99% van de goede moslims zijn niet in staat om die 1 procent rotzooi trappers in bedwang te houden.
Wat is het probleem precies? Dat sommige mensen radicaliseren? Dat is zo, maar dat is in alle religies en ideologieën zo. Er zijn zelfs extremistische atheïsten, die kerken in de fik steken en zo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou het lukt dus niet bij 100% van die miljard moslims, en dáár ligt het gevaar... want al is het maar 1% van een miljard wat radicaal zou zijn (en ik denk dat het dan lager ingeschat is dan de realiteit) en je hebt al 10 miljoen moslims die dus de westerse maatschappij letterlijk kapot willen maken. Dan heb je toch een flink probleem.
Jawel, ze hebben die piloot verbrand. In de koran staat dat alleen Allah met vuur mag straffen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zelfs IS doet niets wat de koran verboden heeft.
Dat is deels waar. Ik werk zelf als begeleider in een sociaal werkproject samen met veel lagere kansengroepen waaronder veel migranten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De vergelijking met het verre verleden is krom. Wat er vandaag de dag binnen komt zijn geen vluchtelingen maar tuig die hier de ruif komen kaalvreten. Sinds WO2 kost immigratie ons alleen maar heel veel geld.
Combinatie van jarenlang bezuinigen op onderwijs en vertokkificatie van de maatschappij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:57 schreef HSG het volgende:
[..]
De populariteit van Wilders komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Het enige wat ik mij bij het lezen van jouw verhaal afvraag is wat die "vluchteling" helemaal in België doet, aangezien dat totaal niet in de regio ligt. Dit is de kern van het probleem: "Vluchtelingen" krijgen het recht toebedeeld om zelf een land uit te kiezen, ook al ligt het ver weg en komt de cultuur totaal niet overeen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is deels waar. Ik werk zelf als begeleider in een sociaal werkproject samen met veel lagere kansengroepen waaronder veel migranten.
Vanavond kreeg ik opeens telefoon van een van die vluchtelingen (iemand die al 6 jaar in België woont weliswaar) die oprecht bezorgd en verontwaardigd was. Die man (een Irakees) had oprecht schrik dat hetgeen waarvoor hij een paar jaar na de val van Saddam Bagdad ontvlucht was (nergens nog veilig zijn, overal kan een aanslag gebeuren, oa zijn dochter en broer kwamen daar om toen een gek een brandbom in een soort café binnen gooide (39 doden) , ... ) hier ook stond te gebeuren ...
Een van dé problemen is dat de huidige migrantenstroom zo groot is dat we het kaf van het koren niet meer kunnen scheiden.
En we mogen ons ook eens afvragen waarom hé ...
Dhr Hollande die vandaag zo verontwaardigd is, was dé dé dé man die een tijd terug moest en zou Khadafi afzetten in Libië. Dat is toen gebeurd. Sindsdien is de sluis aan de middenlandse zee daar open gezet en is daar in Libië zelf ook maar iemand van de "normale bevolking" beter van geworden eigenlijk ? Gaat Hollande daar ooit voor verantwoordelijk gesteld worden ? Ik dacht het niet ...
De realiteit is heel anders. Hooguit 60 procent van de moslims is "goed", in de zin van: gematigd. Circa 30-35 procent is radicaal, de resterende groep is ronduit extremistisch. Ik ben van mening - en dat zeg ik echt niet pas sinds vanavond - dat niet alleen de extremisten, maar ook de radicalen een probleem vormen. Radicalen gebruiken in principe geen geweld, maar hun aanwezigheid in Europa is problematisch. Ze houden er normen en waarden op na die mijlenver van de onze zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:59 schreef Punkman het volgende:
Oke.
Die niet toevalligerwijs begon met grootschalige immigratie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Combinatie van jarenlang bezuinigen op onderwijs en vertokkificatie van de maatschappij.
Heb ik gedaan, maar het zijn toch echt niet mijn normen en waarden die triest zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je vormt een minderheid. Het is tijd om jezelf af te vragen of jouw normen en waarden niet triest zijn.
Onder IS gelden ongeveer dezelfde wetten als in de 100 procent islamitische staat Saoedi-Arabië.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zelfs IS doet niets wat de koran verboden heeft.
Elke vorm van religie heeft deze idioten. KKK, iemand? Zodra de moslims tot bedaren zijn gebracht zullen de christenen weer beginnen etc etc. Het zal niet stoppen en het zijn niet alleen de moslims etc. Religie is de kanker van de maatschappij, helaas maar waar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De realiteit is heel anders. Hooguit 60 procent van de moslims is "goed", in de zin van: gematigd. Circa 30-35 procent is radicaal, de resterende groep is ronduit extremistisch. Ik ben van mening - en dat zeg ik echt niet pas sinds vanavond - dat niet alleen de extremisten, maar ook de radicalen een probleem vormen. Radicalen gebruiken in principe geen geweld, maar hun aanwezigheid in Europa is problematisch. Ze houden er normen en waarden op na die mijlenver van de onze zijn verwijderd.
Je hebt nu ook Fabius die zich graag met Syrië bemoeit, en als voorwaarde voor vredesonderhandelingen stelt dat Assad eerst moet aftreden. De Fransen hebben inderdaad kilo's boter op hun hoofd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is deels waar. Ik werk zelf als begeleider in een sociaal werkproject samen met veel lagere kansengroepen waaronder veel migranten.
Vanavond kreeg ik opeens telefoon van een van die vluchtelingen (iemand die al 6 jaar in België woont weliswaar) die oprecht bezorgd en verontwaardigd was. Die man (een Irakees) had oprecht schrik dat hetgeen waarvoor hij een paar jaar na de val van Saddam Bagdad ontvlucht was (nergens nog veilig zijn, overal kan een aanslag gebeuren, oa zijn dochter en broer kwamen daar om toen een gek een brandbom in een soort café binnen gooide (39 doden) , ... ) hier ook stond te gebeuren ...
Een van dé problemen is dat de huidige migrantenstroom zo groot is dat we het kaf van het koren niet meer kunnen scheiden.
En we mogen ons ook eens afvragen waarom hé ...
Dhr Hollande die vandaag zo verontwaardigd is, was dé dé dé man die een tijd terug moest en zou Khadafi afzetten in Libië. Dat is toen gebeurd. Sindsdien is de sluis aan de middenlandse zee daar open gezet en is daar in Libië zelf ook maar iemand van de "normale bevolking" beter van geworden eigenlijk ? Gaat Hollande daar ooit voor verantwoordelijk gesteld worden ? Ik dacht het niet ...
Vergelijking vind ik wat krom.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vergelijk het met voetbal fans en hooligans... die 50.000 fans gaan ook geen 100 hooligans aanpakken. Dus daar kan ik nog wel in komen dat ze dat niet doen. Maar spreek je wel er over uit als moslimzijnde denk ik dan. Ik zou niet lid willen zijn van zo'n club wat een naam krijg vanwege die ene procent.
Het zal loslopen voor de 'grote jongens' inderdaad ... De economische slachtoffers zullen vallen bij de kleintjes die mikken op de gewone toerist. En dat is feitelijk erger.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, ik zou er geen tripje naar Parijs om schieten. Verder heb je nog het Disneyland-publiek en de zeer welgestelden met hun Ritz-Carlton's en warenhuizen. Het zal wel los lopen.....
Je bent de enige die een religie als een onwrikbaar feit neerzet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn mening niet populair is, maar ik geef 'm toch. Ik ben er een beetje klaar mee dat religie als een soort onwrikbaar feit wordt neergezet. Religie is een keuze. Zeker in het huidige tijdperk waarin nieuws onmiddellijk overal beschikbaar is, kan iedere moslim zien welke ellende uit naam van de islam wordt aangericht, dag-in, dag-uit.
Riedeltjes als "niet mijn islam" hebben we vaak genoeg gehoord. Het is wél jouw islam. En het staat jou vrij om die religie te verlaten. Moslim is geen huidskleur, geaardheid of sekse; je kunt er afstand van doen. Ik moedig mensen daartoe aan.
Het heeft allemaal verband met elkaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die niet toevalligerwijs begon met grootschalige immigratie.
Si, tiene razon! Cafe Colombiano! Me gusto!quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Respect. Colombiaanse koffie is zeker zeer goed te pruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |