abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:51:11 #101
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537724
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:47 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

95% van de banen waren toen simpele baantjes voor ongeschoolde analfabeten en als je niet ging werken dan had je geen eten. Je begrijpt toch wel dat de huidige immigratie andere gevolgen heeft?
Dat is ten eerste schromelijk overdreven, en ten tweede waren die ongeschoolde analfabeten snel genoeg geschoold om de ruggengraat van de VOC-bemanningen te kunnen vormen.

We zouden tegenwoordig ook eens zoiets kunnen proberen, als niet alle pogingen tot integratiecursussen en zo worden afgedaan als linkse hobby's.
pi_157537725
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nou ja, de islam is een stuk minder uniform en coherent dan het PVV-gedachtegoed. Iedere moslim gelooft iets anders. Iedere PVV-er heeft naar Wilders te luisteren.
Ja maar dan nog word vaak het begrip "interpretatie" aangehaald over wat er in bijvoorbeeld de koran staat. Dit wordt met de paplepel ingegoten, en ga jij een kind van 4 maar eens uitleggen dat hij "dood alle ongelovigen" anders moet interpreteren dan dat het daar staat.
Lambo of Rekt
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:51:57 #103
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_157537727
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De bende van Nijvel is volgens mijn nooit opgespoort en is nog altijd een mysterie.

Je kunt er laatdunkend over doen maar hij heeft gelijk, het was ook terreur. En in welke gradatie iets plaatsvind maakt ik principe niet zoveel uit. Het gaat mensen erom dat ze zich ergens tot op zekere hoogte veilig kunnen voelen. En of het nu salafisten zijn, de IRA, de Duitsers, of de bende van Nijvel. In alle gevallen zit je als inwoner niet lekker, zeker niet met een gezin achter de deur waarmee je flexibiliteit afneemt.
Inderdaad. Men vergeet trouwens nog het ergste aan die aanslagen in Parijs vandaag: Dit gaat Parijs op jaarbasis miljoenen aan toeristen en inkomen kosten ! Honderdduizenden gezinnen die eventueel een uitstap naar Parijs zouden doen gaan nu onbewust zeggen "mwah toch maar niet".

Dat kost jobs, dat kost inkomen ... Wie werkt in die hotels ect ? Mensen van de lagere bevolkingsgroepen, misschien zelfs al van een 'andere origine'. Wat gaan die dan doen ? Die krijgen dan retorieken te horen van die slechte Westerse samenleving die ze laat vallen , kom eens op bezoek bij ons in de (extremistische) Moskee en voor je het weet heb je weer x aantal potentiële IS strijders erbij aangeworven ...

ect ect ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_157537728
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Inderdaad. Men vergeet trouwens nog het ergste aan die aanslagen in Parijs vandaag: Dit gaat Parijs op jaarbasis miljoenen aan toeristen en inkomen kosten ! Honderdduizenden gezinnen die eventueel een uitstap naar Parijs zouden doen gaan nu onbewust zeggen "mwah toch maar niet".

Dat kost jobs, dat kost inkomen ... Wie werkt in die hotels ect ? Mensen van de lagere bevolkingsgroepen, misschien zelfs al van een 'andere origine'. Wat gaan die dan doen ? Die krijgen dan retorieken te horen van die slechte Westerse samenleving die ze laat vallen , kom eens op bezoek bij ons in de (extremistische) Moskee en voor je het weet heb je weer x aantal potentiële IS strijders erbij aangeworven ...

ect ect ...
Nou het ergste is gewoon dat al die mensen dood zijn hoor.
Lambo of Rekt
pi_157537729
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:46 schreef Morendo het volgende:

[..]

Voor de coke of studie?
Voor de koffie
pi_157537730
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Tientallen? Volgens mij staat de PVV op 38 zetels in de peilingen.
Het is nog erger :o Meer dan 50% van Nederland is extreem-rechts, wil dat er geen vluchteling meer inkomt.
pi_157537731
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nou ja, de islam is een stuk minder uniform en coherent dan het PVV-gedachtegoed. Iedere moslim gelooft iets anders. Iedere PVV-er heeft naar Wilders te luisteren.
Ik luister graag naar Wilders en voel me hellemaal niet verplicht om naar hem te luisteren.
Ik vind het vooral leuk als de voorzitter dan roept Geerd dit gaat echt te ver stop daar nu onmiddellijk mee.
En dat Wilders dan zegt DACHT HET NIET sterker nog ik zal het nu nog ff herhalen :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:53:24 #108
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157537732
quote:

[..]

Er zijn inderdaad 1,2 miljard interpretaties van de Koran en Hadith. Zo zeggen sommigen dat varkensvlees immer haram is. Anderen zeggen dat wanneer je varkensvlees goed na zout het weer halal wordt. Weer een ander zegt dat je wel varkensvlees mag kopen, alleen niet bij een verkoper van wie de naam begint met een A of G.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:53:37 #109
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537734
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar dan nog word vaak het begrip "interpretatie" aangehaald over wat er in bijvoorbeeld de koran staat. Dit wordt met de paplepel ingegoten, en ga jij een kind van 4 maar eens uitleggen dat hij "dood alle ongelovigen" anders moet interpreteren dan dat het daar staat.
Meer dan een miljard moslims lukt het prima. Net zoals meer dan een miljard christenen begrijpen dat ze niet letterlijk hun oog moeten uitrukken of hun homoseksuele buur moeten stenigen.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:54:08 #110
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157537735
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Voor de koffie
Respect. Colombiaanse koffie is zeker zeer goed te pruimen.
pi_157537736
quote:

[..]

Iedere moslim omarmt een religie met ziekelijke, haatdragende denkbeelden die zwart op wit staan in het vod dat koran heet. Dat mag op zich allemaal, maar die "wir haben es nicht gewusst"-houding slaat nergens op. Je kiest met je volle verstand voor het aanhangen en uitdragen van een intolerante, gewelddadige religie. Voorbeelden te over, keer op keer weer.

Iedereen die er nu voor kiest om moslim te zijn, kan er ook voor kiezen om dat geloof af te zweren.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:55:19 #112
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537737
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is nog erger :o Meer dan 50% van Nederland is extreem-rechts, wil dat er geen vluchteling meer inkomt.
Ja, het is best triest gesteld met het land. Overigens dacht ik dat die 50% alleen sloeg op de mensen die dachten dat vluchtelingen een negatieve invloed op Nederland hebben.
pi_157537738
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Gingen er alleen gezinnen naar Parijs?

Het kost Parijs inderdaad veel geld. Dat kan toegevoegd worden aan het enorme bedrag dat niet-westerse immigratie Europa al heeft gekost.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:55:55 #114
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537739
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Iedere moslim omarmt een religie met ziekelijke, haatdragende denkbeelden die zwart op wit staan in het vod dat koran heet. Dat mag op zich allemaal, maar die "wir haben es nicht gewusst"-houding slaat nergens op. Je kiest met je volle verstand voor het aanhangen en uitdragen van een intolerante, gewelddadige religie. Voorbeelden te over, keer op keer weer.

Iedereen die er nu voor kiest om moslim te zijn, kan er ook voor kiezen om dat geloof af te zweren.
Je snapt het nog steeds niet hé? :D
pi_157537740
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Meer dan een miljard moslims lukt het prima. Net zoals meer dan een miljard christenen begrijpen dat ze niet letterlijk hun oog moeten uitrukken of hun homoseksuele buur moeten stenigen.
Nou het lukt dus niet bij 100% van die miljard moslims, en dáár ligt het gevaar... want al is het maar 1% van een miljard wat radicaal zou zijn (en ik denk dat het dan lager ingeschat is dan de realiteit) en je hebt al 10 miljoen moslims die dus de westerse maatschappij letterlijk kapot willen maken. Dan heb je toch een flink probleem.
Lambo of Rekt
pi_157537741
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ben je extreem rechts als je geen niet-westerse immigranten wil?

Die 50% wil dat er geen niet-westerse mensen binnen komen.

Vrijwel heel Nederland wil vluchtelingen opvangen, als dat ooit nodig zou zijn.
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:57:41 #117
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_157537745
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is nog nooit een dode gevallen als gevolg van extreem-rechts.

Het aantal doden dankzij extreem-links is enorm.
Franco, Pinochet, Mussolini, Salazar en een toffe Oostenrijkse schilder/dichter/schrijver/politicus en vegetariër.
Doodseskaders in Centraal-Amerika.
Huidige Azov-gasten in Oekraine.
Ach, kleine voorbeeldjes uit een reeks van velen.

Toffe jongens allemaal inderdaad. Erg pacifistische lieden ook wel, viel inderdaad nooit een dode of gewonde tijdens hun bewind. :')
pi_157537746
quote:

[..]

De populariteit van Wilders komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zaterdag 14 november 2015 @ 04:57:48 #119
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157537747
quote:

[..]

ect ect ...
Ach, ik zou er geen tripje naar Parijs om schieten. Verder heb je nog het Disneyland-publiek en de zeer welgestelden met hun Ritz-Carlton's en warenhuizen. Het zal wel los lopen.....
pi_157537748
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat is het. Moslims die dat niet doen, stemmen (stilzwijgend) in met deze aanslagen.
pi_157537749
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Franco, Pinochet, Mussolini, Salazar en een toffe Oostenrijkse schilder/dichter/schrijver/politicus en vegetariër.
Doodseskaders in Centraal-Amerika.
Huidige Azov-gasten in Oekraine.
Ach, kleine voorbeeldjes uit een reeks van velen.

Toffe jongens allemaal inderdaad. Erg pacifistische lieden ook wel, viel inderdaad nooit een dode of gewonde tijdens hun bewind. :')
Ik heb het over ons eigen land.
pi_157537750
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:57 schreef HSG het volgende:

[..]

De populariteit van Wilders komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Ik wou net zeggen, als iedereen zo tevreden was over zulke vriendelijke mensen met die tolerante religie had niemand ze weg willen hebben.
Lambo of Rekt
pi_157537751
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, het is best triest gesteld met het land. Overigens dacht ik dat die 50% alleen sloeg op de mensen die dachten dat vluchtelingen een negatieve invloed op Nederland hebben.
Je vormt een minderheid. Het is tijd om jezelf af te vragen of jouw normen en waarden niet triest zijn.
pi_157537752
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet hé? :D
Ik weet dat mijn mening niet populair is, maar ik geef 'm toch. Ik ben er een beetje klaar mee dat religie als een soort onwrikbaar feit wordt neergezet. Religie is een keuze. Zeker in het huidige tijdperk waarin nieuws onmiddellijk overal beschikbaar is, kan iedere moslim zien welke ellende uit naam van de islam wordt aangericht, dag-in, dag-uit.

Riedeltjes als "niet mijn islam" hebben we vaak genoeg gehoord. Het is wél jouw islam. En het staat jou vrij om die religie te verlaten. Moslim is geen huidskleur, geaardheid of sekse; je kunt er afstand van doen. Ik moedig mensen daartoe aan.
pi_157537753
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 04:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ben je extreem rechts als je geen niet-westerse immigranten wil?

Die 50% wil dat er geen niet-westerse mensen binnen komen.

Vrijwel heel Nederland wil vluchtelingen opvangen, als dat ooit nodig zou zijn.
Ik volgde even de linkse denkwijze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')