abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157537903
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nou ja, feitelijk is er maar één islam: die van de Quran. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Bij de aanhang van de PVV ligt dat toch iets moeilijker.
Puur en alleen omdat je het schrijft betekent nog niet gelijk dat je gelijk hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:28:42 #227
224960 highender
Travellin' Light
pi_157537904
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:01 schreef EggsTC het volgende:
Jawel, ze hebben die piloot verbrand. In de koran staat dat alleen Allah met vuur mag straffen.
Dat verkochten ze als een vergelding onder het mom van oog om oog, tand om tand. Met de 'juiste interpretatie' :') is dat dus Koranisch.
pi_157537906
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Omdat het grootste deel van christenen de KKK niet steunt waardoor ze geen aanslagen kunnen plegen. En hoe komt het precies dat moslims die aanslagen wel kunnen plegen? Stilzwijgend gedogen van andere moslims.
Nee de goede moslim wil er NIETS mee te maken hebben en ook niet zich erover uitlaten. Ik ken er een aantal en ze praten er NIET over. Mongolen, teringlijers of gekken worden ze genoemd en that''s it. Ze bemoeien zich met hun echte broeders. Hier moeten wij als Nederlanders een les uit leren; Niet willen bemoeien met iedereen daar komen problemen van,
pi_157537907
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:28 schreef highender het volgende:

[..]

Dat verkochten ze als een vergelding onder het mom van oog om oog, tand om tand. Met de 'juiste interpretatie' :') is dat dus Koranisch.
Ja met de juiste interpretatie kan ik van mijn knuffelbeer ook een jumbojet maken.
Lambo of Rekt
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:31:43 #230
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537908
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:16 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En staat op het lijstje van doelen ook daadwerkelijk:

"Bomb hospitals and children!"

Of lul je weer uit je nek en zijn het wel degelijk moslims die expres civilians vermoorden? Die mensen zoeken godverdomme gewoon drukke punten om bommen te laten ontploffen en jij gaat doen alsof dit hetzelfde is als een bom die verkeerd valt. Denk toch eens na.
Ze roeien allebei met de riemen die ze hebben. Het is alleen een stuk makkelijker roeien met een boel high-tech materiaal dan wanneer je aan de slag moet met wat hogedrukpannen.
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:32:45 #231
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537910
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nu is het alleen zo dat bij oorlogen geen burger-doelen worden getarget
Dream on.
pi_157537911
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dream on.
:')
pi_157537912
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dream on.
Dus jij denkt serieus dat ze een ziekenhuis bewust bombarderen? En scholen? Niet dat dat gewoon target-missers kunnen zijn?
Lambo of Rekt
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:34:03 #234
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537913
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:27 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Puur en alleen omdat je het schrijft betekent nog niet gelijk dat je gelijk hebt.
Er zijn tientallen duidelijk onderscheidbare stromingen binnen de islam. Er is maar één onderscheidbare stroming binnen de PVV.
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:35:15 #235
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537914
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dus jij denkt serieus dat ze een ziekenhuis bewust bombarderen? En scholen? Niet dat dat gewoon target-missers kunnen zijn?
Jep. Ze wisten verdomd goed dat het een ziekenhuis was.

En er zijn naast dat gevalletje nog meer dan genoeg voorbeelden van oorlogen waarin burgerdoelen bestookt werden.
pi_157537915
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in.

Maar dat is een zéér kleine groep, dat is gewoon een sekte wat bestaat uit enkeleleden vergeleken bij de 10 miljoen radicaliserende moslims waar we het over hebben. Dat is geen vergelijking.

De KKK is ook vorige eeuw ten onder gegaan, er heeft een kleine doorstart plaatsgevonden maar het zal nu slechts een sekte zijn van een paar honderd leden. Ik keur hun acties niet goed, maar ik weet ook niet van dingen af waarbij ze vele onschuldigen de dood in joegen. Misschien is dat wel geweest, maar mis ik mijn kennis erover. Dan ben ik blij dat het verboden of zoniet; bijna uitgeroeid is.
De KKK wilde nooit terrein kapen, dat is waar ze verschillen. Ze hebben nog nooit voor 't kruis gezworen dat de tijd rijp was om weer op kruistocht te gaan om de wereld in een bijbels kalifaat om te toveren. Ook omdat ze simpelweg te klein waren en nu helemaal te klein zijn als beweging.
pi_157537916
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er zijn tientallen duidelijk onderscheidbare stromingen binnen de islam. Er is maar één onderscheidbare stroming binnen de PVV.
Stromingen binnen de PVV? Net als met je bewuste ziekenhuis bommen, wat heb jij gerookt man, doe mij ook wat van die shit :D

PVV is geen religie, en dat word je niet in je strot gedouwd vanaf je geboorte. Dat zijn politieke denkbeelden waar je het mee eens kan zijn of niet, zo werkt dat bij religie niet helemaal.

Het is ZO, dus IS het ook ZO en NIET anders. Zo werkt het bij religie.
Bij de PVV maak ik zelf nog wel uit of ik het ermee eens ben of niet.

Big difference.
Lambo of Rekt
pi_157537918
De dag dat een PVV-er met bomvest zichzelf opblaast bij een moskee en mensen 't hoofd afhakt terwijl hij roept "Geert is groot! Geert is groot!" zal ik het eens zijn met Ser_Stragiatella.
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:37:53 #239
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537919
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Stromingen binnen de PVV? Net als met je bewuste ziekenhuis bommen, wat heb jij gerookt man, doe mij ook wat van die shit :D

PVV is geen religie, en dat word je niet in je strot gedouwd vanaf je geboorte. Dat zijn politieke denkbeelden waar je het mee eens kan zijn of niet, zo werkt dat bij religie niet helemaal.

Het is ZO, dus IS het ook ZO en NIET anders. Zo werkt het bij religie.
Bij de PVV maak ik zelf nog wel uit of ik het ermee eens ben of niet.

Big difference.
De halfgare ideologie van de PVV wordt veel mensen net zo goed van kinds af aan door de strot geduwd als bij religie gebeurt, alleen zal het subtieler gebeuren.

Voor de PVV is het net zo goed ZO, en NIET anders. Buitenlanders zijn gevaarlijk, de EU is slecht en links zijn landverraders. Punt.
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:38:26 #240
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537920
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
De dag dat een PVV-er met bomvest zichzelf opblaast bij een moskee en mensen 't hoofd afhakt terwijl hij roept "Geert is groot! Geert is groot!" zal ik het eens zijn met Ser_Stragiatella.
Een achterlijke situatie om een achterlijke user te overtuigen. Lijkt me fair.
pi_157537921
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jep. Ze wisten verdomd goed dat het een ziekenhuis was.

En er zijn naast dat gevalletje nog meer dan genoeg voorbeelden van oorlogen waarin burgerdoelen bestookt werden.
Ja daar wil ik dan wel wat bronnen en bewijs van zien, één ding wat wel als een paal boven water staat is dat die actie van gisteravond gewoon random onschuldigen waren, daar ben ik wel heel zeker van. Wrong place wrong time.
Lambo of Rekt
pi_157537922
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat vind ik nou weer laf. Of gooi alle moslims en PVV'ers op een hoop of geef toe dat er binnen beide groepen verschillen zitten.
pi_157537923
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

De halfgare ideologie van de PVV wordt veel mensen net zo goed van kinds af aan door de strot geduwd als bij religie gebeurt, alleen zal het subtieler gebeuren.

Voor de PVV is het net zo goed ZO, en NIET anders. Buitenlanders zijn gevaarlijk, de EU is slecht en links zijn landverraders. Punt.
Want de PVV is al eeuwenoud natuurlijk.
pi_157537924
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou, Hiroshima was ook oorlogsgeweld, en dat kunnen we toch niet echt meer plaatsen onder een missertje.

Maar ja, ik ben ook verre van blij met die idioten, en heb geen idee wat er tegen te doen.
pi_157537925
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Een achterlijke situatie om een achterlijke user te overtuigen. Lijkt me fair.
Achterlijke situatie? Het gebeurt op dit moment in Parijs waarbij het een moslim is die mensen opblaast. Maar dat is niet achterlijk? Heel apart dit allemaal. Of vind je het eigenlijk wel prima? Omdat er een keer een bom is gevallen op een ziekenhuis mogen die Fransen wel een koekje van eigen deeg? Maakt niet uit wie. Gewoon willekeurig wat mensen. Als het maar niet-moslims zijn immers.
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:43:06 #246
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537926
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat vind ik nou weer laf. Of gooi alle moslims en PVV'ers op een hoop of geef toe dat er binnen beide groepen verschillen zitten.
Maar dat is niet zo. De PVV-ideologie is monolithisch, want volledig gebaseerd op de ideeën van één man. De islam is pluriform, omdat het over duizenden zo niet miljoenen verschillende interpretaties van oude teksten gaat.
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:43:46 #247
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537928
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:39 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Want de PVV is al eeuwenoud natuurlijk.
De PVV niet, maar achterlijke tokkie-ideeën zijn al zo oud als de weg naar Rome.
pi_157537929
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Maar dat is niet zo. De islam is monolithisch, want volledig gebaseerd op de ideeën van één man, Mohammed. De PVV is pluriform, omdat het over duizenden zo niet miljoenen verschillende vraagstukken in de samenleving gaat.
  zaterdag 14 november 2015 @ 05:44:24 #249
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157537930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:40 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Achterlijke situatie? Het gebeurt op dit moment in Parijs waarbij het een moslim is die mensen opblaast. Maar dat is niet achterlijk? Heel apart dit allemaal. Of vind je het eigenlijk wel prima? Omdat er een keer een bom is gevallen op een ziekenhuis mogen die Fransen wel een koekje van eigen deeg? Maakt niet uit wie. Gewoon willekeurig wat mensen. Als het maar niet-moslims zijn immers.
Dat is ook achterlijk hoor. Ben maar niet bang.
pi_157537931
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 05:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De PVV niet, maar achterlijke tokkie-ideeën zijn al zo oud als de weg naar Rome.
Oh, dus nu veeg je het samen met andere "stromingen"? Interessant. Ik dacht dat het monolithisch was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')