Een beetje een vals dilemma.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij, vele van ons, het vanuit de emotie goed willen doen. Mensen helpen elkaar in nood. Daarvan schiet je geen gaten in het bootje en laat je ze zinken..
Zeg nou zelf, stel IS komt naar Nederland en jij vlucht, wil je dan ook niet geholpen worden door andere landen? Ook al betekent het dat hun cultuur en economie onzekerder wordt?
En de daders plus symphatisanten op een presenteerblaadje geven wat ze willen. Verliep met de war on terror ook uiterst succesvol.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:45 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Oorlog voeren als oplossing aanvoeren.Ja man.
Dan vluchten we niet naar islam landen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij, vele van ons, het vanuit de emotie goed willen doen. Mensen helpen elkaar in nood. Daarvan schiet je geen gaten in het bootje en laat je ze zinken..
Zeg nou zelf, stel IS komt naar Nederland en jij vlucht, wil je dan ook niet geholpen worden door andere landen? Ook al betekent het dat hun cultuur en economie onzekerder wordt?
Ach kom, je zit met je posts in het vorige deel op het niveau van een user als geavanceerd. Ik ben beter van je gewend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je maar opwinden over de terreurdaden uit naam van die prachtige religie; iets dat overigens dagelijks gebeurt, maar deze keer weer eens in Europa. Als je daar klaar mee bent, kun je je gaan opwinden over mijn recht op vrije meningsuiting.
Mijn "ware aard" is nooit anders geweest dat -ie altijd al was: ik ben altijd al zeer kritisch geweest over religie. Wie zich ook maar een beetje in de islam verdiept, ziet een zeer gewelddadige, barbaarse, mensonterende religie die dood en verderf zaait. De islam als zodanig is een groot probleem, voor de wereld en zeker ook voor Europa. Weg ermee.
Gezegd moet worden dat religie in welke vorm dan ook barbaars is, daar het remmend werkt op maatschappelijke, politieke en technologische vooruitgang.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Barbaarse religie. Proest. Zieke gast.
Ons is allang de oorlog verklaard; de oorlogsdaden zijn allang gaande. Dit is al de zoveelste terreurdaad van moslims in Europa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat zal erg veel oplossen ja.
We worden in al onze gaten genomen en maar in de goedheid van de mensen blijven geloven, die gasten lachen zich helemaal rot..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef IMVHI het volgende:
Zo mooi, die open grenzen van onze geliefde EU
Dan ga ik naar het eerstvolgende veilige land en ben ik dankbaar voor elke vorm van hulp.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat een paar zieke gekken je geloof in kwaad daglicht zetten moet je je hele geloof maar aan de kant gooien?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ik geen geweld gebruik en geen mensen om zeep help vanwege hun mening of geloofsovertuiging, zou ik je over mij geen zorgen maken. Ik zeg gewoon op een stevige en duidelijke manier wat ik vind, namelijk dat ik die hele schijt-islam spuug- en spuugzat ben.
En ik ben er zo onderhand ook een keer klaar mee om steeds het onderscheid te maken tussen 'goedwillende' moslims en radicale figuren. Iedere moslim kiest er met z'n volle verstand voor om deze barbaarse idioterie aan te hangen en te verdedigen, zoals we sommigen zelfs in dit topic zien doen.
Er is GEEN gematigde islam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Gelul. Laten we vooral niet het verschil uit het oog verliezen tussen extremistische en gematigde vredelievende Moslims
Moeten wij eens proberen, en dan gaan zeuren om betere wifiquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan vluchten we niet naar islam landen.
Barbaars idem, ja, zij doden mensen, vrouwen en kinderen zelfs zonder pardon dat is ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Barbaarse religie. Proest. Zieke gast.
Precies. Overal waar de islam is, is ellende. Overal waar de islam is, worden mensenrechten zeer ernstig geschonden. Overal waar de islam is, worden minderheden onderdrukt, vervolgd of zelfs vermoord.quote:
Sterker nog, je moet ze de oorlog verklaren!!!@11quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat een paar zieke gekken je geloof in kwaad daglicht zetten moet je je hele geloof maar aan de kant gooien?
twitter:VanVelzenMusic twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:21:43Hoe kán iemand zo iets doen? Kan er niet bij. Misselijk van woede en ongeloof #PrayForParis reageer retweet
twitter:Raffelinie twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:20:07Dit is wel heel bizar. Te dicht bij huis. #ParisAttacks reageer retweet
twitter:Amhali twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:49:54Afschuwelijk we leven mee geen woorden voor dit drama, #prayforparis reageer retweet
Hoe zie jij een oorlog tussen Europa en de islam voor je?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ons is allang de oorlog verklaard; de oorlogsdaden zijn allang gaande. Dit is al de zoveelste terreurdaad van moslims in Europa.
Nee maar de islamisering moet via wetgeving ingeperkt worden;quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik ben het met je eens dat onze westerse samenleving niet functioneert in combinatie met de islam maar mensen moeten godverdomme eens normaal doen. Elke moslim is geen terrorist en elke terrorist is geen moslim. Een religie de oorlog verklaren? Wil je onschuldige moslims de oorlog verklaren? Net zoals deze terroristen onschuldige mensen koelbloedig de oorlog verklaarden.
Morgen een betaald bericht op facebook over hoe moslims de wereld kapot maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef Rivalo het volgende:
[..]
En dat is dan de redactie van de Frontpage. En dan vinden ze het raar dat de bezoekersaantallen terug lopen
Beetje een homofoob statement.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Roeren in de shit van een ander moet je niet doen, je ziet wat er van komt, shit!
"Te dicht bij huis"quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef superniger het volgende:
twitter:VanVelzenMusic twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:21:43Hoe kán iemand zo iets doen? Kan er niet bij. Misselijk van woede en ongeloof #PrayForParis reageer retweet
twitter:Raffelinie twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:20:07Dit is wel heel bizar. Te dicht bij huis. #ParisAttacks reageer retweet
twitter:Amhali twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:49:54Afschuwelijk we leven mee geen woorden voor dit drama, #prayforparis reageer retweet
Moet wel lekker leven zijn in die waan van je.quote:
Ga eens kijken in wijken in Europa waar moslims in grote getalen aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat een paar zieke gekken je geloof in kwaad daglicht zetten moet je je hele geloof maar aan de kant gooien?
Een paar??quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Hij overdrijft niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ondanks het feit dat hij een beetje overdrijft,
quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
In welk geloof is wel liefde? In het Midden Oosten bv?! Flikker toch op. Al het geloof is ziekmakend.
Rectificatie, ik bedoel ook al het geloof maar moslims komen helaas iets meer in het nieuws de laatste tijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
In welk geloof is wel liefde? In het Midden Oosten bv?! Flikker toch op. Al het geloof is ziekmakend.
In dezelfde wereld als de jouwne. Alleen heb jij je IQ niet mee. Kan je ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef DSVM het volgende:
[..]
De islam niet als barbaarse religie zijn, gast, in welke wereld leef jij?
En hoe komen we daar achter dan? Het lukt de Fransen niet eens, en ik schat hun inlichtingendienst een stuk hoger in dan die van ons. Is het zo raar dat sommigen daar geen genoegen meenemen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Gelul. Laten we vooral niet het verschil uit het oog verliezen tussen extremistische en gematigde vredelievende Moslims
Dit zou de uitgelegene mogelijk zijn om die laatste groep nog dichter bij onze Westersev samenleving te betrekken.
Dit is de echte Inconvenient Truth van onze tijden. Een pasklare oplossing heb ik ook niet. Maar het is een veel groter taboe nog dan klimaatverandering.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Overal waar de islam is, is ellende. Overal waar de islam is, worden mensenrechten zeer ernstig geschonden. Overal waar de islam is, worden minderheden onderdrukt, vervolgd of zelfs vermoord.
Rutte is geschokt en mijn buurvrouw zei het vreselijk te vinden wat er is gebeurd in Parijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef superniger het volgende:
Ja, heel knap om het programma van Wilders even te herhalen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ondanks het feit dat hij een beetje overdrijft, geef ik Elfletterig best wat credits voor zijn posts.
Nogmaals: wind je maar op over de terreurdaden in Parijs vandaag, in plaats van selectieve verontwaardiging over mijn mening, die ik puur met woorden en zonder geweld uitdraag. Ik zeg gewoon wat ik vind. Dat kun je leuk vinden of niet, maar ik ben niet bezig om moslims om zeep te helpen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef deadprez het volgende:
Gadverdamme elf, ik mis de tijden dat je het PVVee nog de nuance bij probeerde te brengen. En nee, de wereld is niet opeens anders. Je bent gewoon geradicaliseerd.
Moet van het management hequote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef superniger het volgende:
Je moet sowieso stoppen met de vluchtelingenstroom en IS de totale oorlog verklaren. En niet de islam..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee maar de islamisering moet via wetgeving ingeperkt worden;
- geen geldstromen meer uit islamitische apenlanden
- niet het hele land volbouwen met moskeeën
- haatpredikende imams geen toegang meer verlenen
- IS sympathisanten deporteren
etc etc etc
Dat vind ik dus wel kwalijk.. maar is ook moeilijk tegen te gaan. Maar als je wijken vol hebt dan wordt het moeilijk intergreren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ga eens kijken in wijken in Europa waar moslims in grote getalen aanwezig zijn.
Je krijgt alleen maar 200 zweepslagen en een half jaar gevangenis als je verkracht bent als vrouw.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Overal waar de islam is, is ellende. Overal waar de islam is, worden mensenrechten zeer ernstig geschonden. Overal waar de islam is, worden minderheden onderdrukt, vervolgd of zelfs vermoord.
Moeten die geen thee drinken met de vluchtelingen die ze opvangen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef superniger het volgende:
Waarschijnlijk komt dit door het oorlogsverleden van ons land.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
We worden in al onze gaten genomen en maar in de goedheid van de mensen blijven geloven, die gasten lachen zich helemaal rot..
ik ook ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ondanks het feit dat hij een beetje overdrijft, geef ik Elfletterig best wat credits voor zijn posts.
Geert Wilders is ook aanwezig zie ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nogmaals: wind je maar op over de terreurdaden in Parijs vandaag, in plaats van selectieve verontwaardiging over mijn mening, die ik puur met woorden en zonder geweld uitdraag. Ik zeg gewoon wat ik vind. Dat kun je leuk vinden of niet, maar ik ben niet bezig om moslims om zeep te helpen.
Zeker in het licht van de vele moslims die momenteel Europa binnenkomen en waarbij laffe politici de deuren wagenwijd openzetten, mag ik hopen dat deze zoveelste terreurdaad functioneert als een wake-up-call.
twitter:doriensnijders twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 02:36:58Door een verdachte tas op #amsterdam #centraal voorlopig geen treinverkeer https://t.co/gjFbzjWAgk reageer retweet
Ooit in Rusland geweest, of China of Noord-Korea waar ze niet aan de islam doen? Want daar is het ook beregezelligquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk naar de gechiedenis van de mensen. Holocaust, slavernij doden, idianen die werden uitgemoord, anders breivik. en vandaag de moslims. Ellende was er altijd al. Niet de schuld op een religie afschuiven, mensen zijn zelf gek. Altijd die mannen die het doen trouwens, het is de schuld van de mannen. Vrouwen zijn vredelievend en goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OHJEE AMSTERDAM IS AAN DE BEURT MENSEN!!!twitter:doriensnijders twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 02:36:58Door een verdachte tas op #amsterdam #centraal voorlopig geen treinverkeer https://t.co/gjFbzjWAgk reageer retweet
Vind je het nou echt raar dat mensen een keer schoon genoeg hebben van die idiote religie?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:50 schreef deadprez het volgende:
Triest dat een verschrikkelijke aanslag meteen op deze manier gekaapt wordt.
Hoezo ben je daar klaar mee? Dat verschil bestaat toch gewoon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ik geen geweld gebruik en geen mensen om zeep help vanwege hun mening of geloofsovertuiging, zou ik je over mij geen zorgen maken. Ik zeg gewoon op een stevige en duidelijke manier wat ik vind, namelijk dat ik die hele schijt-islam spuug- en spuugzat ben.
En ik ben er zo onderhand ook een keer klaar mee om steeds het onderscheid te maken tussen 'goedwillende' moslims en radicale figuren. Iedere moslim kiest er met z'n volle verstand voor om deze barbaarse idioterie aan te hangen en te verdedigen, zoals we sommigen zelfs in dit topic zien doen.
Hij heeft toch wel een punt, er is geen versie van de islam waarin vrouwen niet onderdrukt worden, er is ook een versie van de koran waarin niet staat dat je ongelovige/homos/christenen moet doden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Moet wel lekker leven zijn in die waan van je.
Noem het een waan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Moet wel lekker leven zijn in die waan van je.
Vrouwen zijn net zo smerig. De mensheid is gewoon kut.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Kijk naar de gechiedenis van de mensen. Holocaust, slavernij doden, idianen die werden uitgemoord, anders breivik. en vandaag de moslims. Ellende was er altijd al. Altijd die mannen die het doen trouwens, het is de schuld van de mannen. Vrouwen zijn vredelievend en goed.
Een paar? Kijk eens naar topics met ellende met moslims hier..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik geloof het wel maar heb je een bron?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:52 schreef DSVM het volgende:
[..]
Noem het een waan.
Ik noem het realistisch.
Terug naar de wortels van de islam:
Duitsland 49,9 procent, Frankrijk 61,4, Nederland 54,5, België 66,1, Oostenrijk 65,0 en Zweden 43,4.
Slechts één interpretatie van de islam:
Duitsland 57,1 procent, Frankrijk 81,7, Nederland 74,3, België 82,2, Oostenrijk 79,1 en Zweden 67,4.
Religieuze wetten zijn belangrijker dan de seculiere wetten:
Duitsland 45,1 procent, Frankrijk 73,2, Nederland 70,0, België 69,6, Oostenrijk 73,1 en Zweden 52,1.
Eens zijn met alledrie de bovenstaande fundamentalistische thema's:
Duitsland 29,9 procent, Frankrijk 52,3, Nederland 44,6, België 52,5, Oostenrijk 55,2 en Zweden 30,8.
Geen homo-vrienden:
Duitsland 61,0 procent, Frankrijk 57,6, Nederland 47,4, België 60,9, Oostenrijk 70,8 en Zweden 42,9.
Joden zijn niet te vertrouwen:
Duitsland 28,0 procent, Frankrijk 43,4 , Nederland 40,4, België 56,7, Oostenrijk 64,1 en Zweden 36,8.
Het Westen wil de islam vernietigen:
Duitsland 33,4 procent, Frankrijk 52,5, Nederland 54,4, België 63,0, Oostenrijk 67,1 en Zweden 51,9.
Eens zijn met alledrie de bovenstaande opvattingen:
Duitsland 14,4 procent, Frankrijk 25,0, Nederland 21,7, België 35,0, Oostenrijk 43,2 en Zweden 19,0.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:51 schreef Max-Westerman het volgende:
OHJEE AMSTERDAM IS AAN DE BEURT MENSEN!!!twitter:doriensnijders twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 02:36:58Door een verdachte tas op #amsterdam #centraal voorlopig geen treinverkeer https://t.co/gjFbzjWAgk reageer retweet
1 miljard moslims. Altijd leuk dat de keiharde cijfers worden genegeerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind je het nou echt raar dat mensen een keer schoon genoeg hebben van die idiote religie?
Het zijn altijd de mannen die schieten en zo agressief moeten doen. Misschien moeten vrouwen de wereld regeren, is beterquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net zo smerig. De mensheid is gewoon kut.
Alsof iemand jouw linkse gezwets nog serieus neemt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:50 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ja, heel knap om het programma van Wilders even te herhalen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Een paar? Kijk eens naar topics met ellende met moslims hier..
Fijn voor je. Er is grens aan de hoeveelheid terreur die Europa kan verdragen. Die grens is ruimschoots bereikt. Ik zeg gewoon wat ik vind, namelijk dat ik wel een keer klaar ben met die hele islam. En dus ook met iedereen die er willens en wetens én met het volle verstand voor kiest om die primitieve, gewelddadige, haatreligie te omarmen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach kom, je zit met je posts in het vorige deel op het niveau van een user als geavanceerd. Ik ben beter van je gewend.
Inderdaad. Alleen kijken naar mensen die de wapens oppakken is iets té naïef.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:52 schreef DSVM het volgende:
[..]
Noem het een waan.
Ik noem het realistisch.
Terug naar de wortels van de islam:
Duitsland 49,9 procent, Frankrijk 61,4, Nederland 54,5, België 66,1, Oostenrijk 65,0 en Zweden 43,4.
Slechts één interpretatie van de islam:
Duitsland 57,1 procent, Frankrijk 81,7, Nederland 74,3, België 82,2, Oostenrijk 79,1 en Zweden 67,4.
Religieuze wetten zijn belangrijker dan de seculiere wetten:
Duitsland 45,1 procent, Frankrijk 73,2, Nederland 70,0, België 69,6, Oostenrijk 73,1 en Zweden 52,1.
Eens zijn met alledrie de bovenstaande fundamentalistische thema's:
Duitsland 29,9 procent, Frankrijk 52,3, Nederland 44,6, België 52,5, Oostenrijk 55,2 en Zweden 30,8.
Geen homo-vrienden:
Duitsland 61,0 procent, Frankrijk 57,6, Nederland 47,4, België 60,9, Oostenrijk 70,8 en Zweden 42,9.
Joden zijn niet te vertrouwen:
Duitsland 28,0 procent, Frankrijk 43,4 , Nederland 40,4, België 56,7, Oostenrijk 64,1 en Zweden 36,8.
Het Westen wil de islam vernietigen:
Duitsland 33,4 procent, Frankrijk 52,5, Nederland 54,4, België 63,0, Oostenrijk 67,1 en Zweden 51,9.
Eens zijn met alledrie de bovenstaande opvattingen:
Duitsland 14,4 procent, Frankrijk 25,0, Nederland 21,7, België 35,0, Oostenrijk 43,2 en Zweden 19,0.
Nee, de "goedwillende" moslims hebben dezelfde idool als de terroristen: Mohammed, die zelf een terrorist was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:51 schreef wuuht het volgende:
[..]
Hoezo ben je daar klaar mee? Dat verschil bestaat toch gewoon.
Jawel hoor. Net zoals er in elke geloof extremisten zijn te vinden zijn er ook in de Islam een hoop welwillende mensen die vooral opzoek zijn vreedzaam bestaan met hun naastenquote:
Klimaatverandering is een linkse leugen om ons een schuldgevoel aan te praten, nog meer Afrika naar Europa te halen en vlees eters aan te pakken. De islam en de bevolkingsexplosie in niet-westerse landen is het echte probleem.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is de echte Inconvenient Truth van onze tijden. Een pasklare oplossing heb ik ook niet. Maar het is een veel groter taboe nog dan klimaatverandering.
twitter:HLN_BE twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 02:49:04Extra veiligheidsmaatregelen voor België-Spanje https://t.co/ZzcyxQgmL5 #hln https://t.co/WxBsOAn35t reageer retweet
Dus alle Duitsers zijn Nazi's op non-actief?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"En vandaag de moslims"quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Kijk naar de gechiedenis van de mensen. Holocaust, slavernij doden, idianen die werden uitgemoord, anders breivik. en vandaag de moslims. Ellende was er altijd al. Niet de schuld op een religie afschuiven, mensen zijn zelf gek. Altijd die mannen die het doen trouwens, het is de schuld van de mannen. Vrouwen zijn vredelievend en goed.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik spreek op eigen titel, niet namens de Redactie Frontpage.
Zelf de koran gelezen inclusief hadeeth (Of een vertaling natuurlijk) of neem je dit ook gewoon klakkeloos over van "betrouwbare bronnen"?quote:Ik stel vast dat je er met je volle verstand voor kiest om een gewelddadige, barbaarse, haatzaaiende, mensonterende religie aan te hangen. Ik keur jouw keuze af; ik vind je keuze verwerpelijk.
Gelukkig woon, en ben ik getogen in Nederland. In Nederland hebben we namelijk een grondwet waarin staat dat iedere Nederlander het recht heeft om vrij te zijn in het kiezen van een godsdienst en levensovertuigingquote:Ik vind ook dat de islam in Europa niet thuishoort en met ingang van heden veel actiever moet worden bestreden. Ga maar fijn in Marokko, Turkije of ergens anders in de Arabische wereld je kutreligie belijden.
Met dit soort geneuzel ben ik dus klaar. Mijn antwoord op je vraag is ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Onzinnige reactie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus alle Duitsers zijn Nazi's op non-actief?
Ah Mohammed, nog zo een gefrustreerd mannetjequote:Op zaterdag 14 november 2015 02:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, de "goedwillende" moslims hebben dezelfde idool als de terroristen: Mohammed, die zelf een terrorist was.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)me-steunen-1716213W/quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel maar heb je een bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |