Ah oke, had je bericht verkeerd gelezen. Nog wel wat nuance dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik nergens? Ik zeg IEDERE moslim die zulke gedachte erop nahoudt, is er 1 teveel. Dus moslims die zulke gedachten niet hebben, zijn prima welkom.
Whatsup?
Dat komt omdat wij, vele van ons, het vanuit de emotie goed willen doen. Mensen helpen elkaar in nood. Daarvan schiet je geen gaten in het bootje en laat je ze zinken..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind het veel erger dat mensen zingen en juichen als een boot vol illegalen Nederland binnen komt. Daardoor zitten we nu met een totaal verloederde multiculturele samenleving opgescheept
Dat volk in die bootjes zijn overigens geen vluchtelingen, maar illegale migranten.
Barbaarse religie. Proest. Zieke gast.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
So what? Het is allang oorlog. Het wordt hoog tijd dat dat besef eens doordringt in de hoofden van poco's en van politici die denken dat ze deze barbaarse religie kunnen beteugelen.
Ik interpreteerde je post verkeerd, excuses.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik nergens? Ik zeg IEDERE moslim die zulke gedachte erop nahoudt, is er 1 teveel. Dus moslims die zulke gedachten niet hebben, zijn prima welkom.
Whatsup?
Want als ze ergens tijdens een grenscontrole aan de Belgisch-Franse grens waren tegengehouden was dit allemaal niet gebeurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef IMVHI het volgende:
Zo mooi, die open grenzen van onze geliefde EU
Actiegroep Kick Out Zwarte Piet (KOZP) zou er ook iets mee te maken kunnen hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IS zou het geclaimed hebben. Volgens iemand op Twitter.
Maar op Twitter zeiden ze ook dat de eifeltoren op zwart ging voor de slachtoffers en dat belgie de grenzen dicht heeft gegooid.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben klaar met nuanceren, met problemen downplayen. De islam als zodanig een bron van terreur, geweld en grove mensenrechtenschendingen. Iedereen die zichzelf moslim noemt, gematigd of streng, kiest er met z'n volle verstand voor om deze bagger aan te hangen. Religie is een keuze. Wil je zonodig moslim zijn, ga dan fijn wonen in een moslimland.
Europa moet de islam de oorlog verklaren.
Jij bent ook gehersenspoeld door de media? Pim heeft dit alles ook al eens gezegd hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ideale volgelingen die alles voor je doen als je de juiste woorden spreekt, kijkt maar naar Geertje.
Zolang ik geen geweld gebruik en geen mensen om zeep help vanwege hun mening of geloofsovertuiging, zou ik je over mij geen zorgen maken. Ik zeg gewoon op een stevige en duidelijke manier wat ik vind, namelijk dat ik die hele schijt-islam spuug- en spuugzat ben.quote:
Wat een onzin, ik ben het met je eens dat onze westerse samenleving niet functioneert in combinatie met de islam maar mensen moeten godverdomme eens normaal doen. Elke moslim is geen terrorist en elke terrorist is geen moslim. Een religie de oorlog verklaren? Wil je onschuldige moslims de oorlog verklaren? Net zoals deze terroristen onschuldige mensen koelbloedig de oorlog verklaarden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. De islam hoort niet thuis in een westerse samenleving. Het is een ziekelijke ideologie dat een voedingsbodem voor terrorisme is.
Gelul. Laten we vooral niet het verschil uit het oog verliezen tussen de extremistische en gematigde vredelievende Moslimsquote:
Verdiep je eens in de islam. Je kunt geen onderscheid maken tussen IS-aanhangers en de rest, zo duidelijk is het namelijk niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik vind het streven naar een islam-vrij Europa té extreem. Wél ben ik ervoor om Turkije uit de NAVO te gooien en sympathisanten van bijvoorbeeld IS te deporteren, goedschiks of kwaadschiks.
De wereld is wel degelijk anders. Jaren geleden hadden we deze 'invasie' van vluchtelingen en de bijkomende ellende nog niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef deadprez het volgende:
Gadverdamme elf, ik mis de tijden dat je het PVVee nog de nuance bij probeerde te brengen. En nee, de wereld is niet opeens anders. Je bent gewoon geradicaliseerd.
Met jou kan ik wel door 1 deurquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
So what? Het is allang oorlog. Het wordt hoog tijd dat dat besef eens doordringt in de hoofden van poco's en van politici die denken dat ze deze barbaarse religie kunnen beteugelen.
De islam niet als barbaarse religie zijn, gast, in welke wereld leef jij?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Barbaarse religie. Proest. Zieke gast.
Een beetje een vals dilemma.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij, vele van ons, het vanuit de emotie goed willen doen. Mensen helpen elkaar in nood. Daarvan schiet je geen gaten in het bootje en laat je ze zinken..
Zeg nou zelf, stel IS komt naar Nederland en jij vlucht, wil je dan ook niet geholpen worden door andere landen? Ook al betekent het dat hun cultuur en economie onzekerder wordt?
En de daders plus symphatisanten op een presenteerblaadje geven wat ze willen. Verliep met de war on terror ook uiterst succesvol.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:45 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Oorlog voeren als oplossing aanvoeren.Ja man.
Dan vluchten we niet naar islam landen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij, vele van ons, het vanuit de emotie goed willen doen. Mensen helpen elkaar in nood. Daarvan schiet je geen gaten in het bootje en laat je ze zinken..
Zeg nou zelf, stel IS komt naar Nederland en jij vlucht, wil je dan ook niet geholpen worden door andere landen? Ook al betekent het dat hun cultuur en economie onzekerder wordt?
Ach kom, je zit met je posts in het vorige deel op het niveau van een user als geavanceerd. Ik ben beter van je gewend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je maar opwinden over de terreurdaden uit naam van die prachtige religie; iets dat overigens dagelijks gebeurt, maar deze keer weer eens in Europa. Als je daar klaar mee bent, kun je je gaan opwinden over mijn recht op vrije meningsuiting.
Mijn "ware aard" is nooit anders geweest dat -ie altijd al was: ik ben altijd al zeer kritisch geweest over religie. Wie zich ook maar een beetje in de islam verdiept, ziet een zeer gewelddadige, barbaarse, mensonterende religie die dood en verderf zaait. De islam als zodanig is een groot probleem, voor de wereld en zeker ook voor Europa. Weg ermee.
Gezegd moet worden dat religie in welke vorm dan ook barbaars is, daar het remmend werkt op maatschappelijke, politieke en technologische vooruitgang.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ons is allang de oorlog verklaard; de oorlogsdaden zijn allang gaande. Dit is al de zoveelste terreurdaad van moslims in Europa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat zal erg veel oplossen ja.
We worden in al onze gaten genomen en maar in de goedheid van de mensen blijven geloven, die gasten lachen zich helemaal rot..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef IMVHI het volgende:
Zo mooi, die open grenzen van onze geliefde EU
Dan ga ik naar het eerstvolgende veilige land en ben ik dankbaar voor elke vorm van hulp.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat een paar zieke gekken je geloof in kwaad daglicht zetten moet je je hele geloof maar aan de kant gooien?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ik geen geweld gebruik en geen mensen om zeep help vanwege hun mening of geloofsovertuiging, zou ik je over mij geen zorgen maken. Ik zeg gewoon op een stevige en duidelijke manier wat ik vind, namelijk dat ik die hele schijt-islam spuug- en spuugzat ben.
En ik ben er zo onderhand ook een keer klaar mee om steeds het onderscheid te maken tussen 'goedwillende' moslims en radicale figuren. Iedere moslim kiest er met z'n volle verstand voor om deze barbaarse idioterie aan te hangen en te verdedigen, zoals we sommigen zelfs in dit topic zien doen.
Er is GEEN gematigde islam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Gelul. Laten we vooral niet het verschil uit het oog verliezen tussen extremistische en gematigde vredelievende Moslims
Moeten wij eens proberen, en dan gaan zeuren om betere wifiquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan vluchten we niet naar islam landen.
Barbaars idem, ja, zij doden mensen, vrouwen en kinderen zelfs zonder pardon dat is ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Precies. Overal waar de islam is, is ellende. Overal waar de islam is, worden mensenrechten zeer ernstig geschonden. Overal waar de islam is, worden minderheden onderdrukt, vervolgd of zelfs vermoord.quote:
Sterker nog, je moet ze de oorlog verklaren!!!@11quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat een paar zieke gekken je geloof in kwaad daglicht zetten moet je je hele geloof maar aan de kant gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |