Echt hequote:Op zaterdag 14 november 2015 02:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij stond eerst nog neutraal in dit alles ja.
Oorlog is gebasseerd op religiequote:Op zaterdag 14 november 2015 02:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Denk je dat als er geen religies bestonden dat er vrede zou zijn? Dit gaat veel verder dan dat. Mensen zullen niet stoppen met oorlog voeren, ook als er geen religies mee bestaan.
Ik heb het ook wel gehad met de religie van de vrede inmiddels, Elf.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:24 schreef Elfletterig het volgende:
Zo, het was weer een fijn avondje dankzij de religie van de vrede. Mijn tolerantie voor de islam is gezakt tot een dieptepunt.
Iedereen die zichzelf moslim noemt, kiest voor die religie. Iedere moslim kan er ook voor kiezen om deze barbaarse, mensonterende, beestachtige, gewelddadige kutreligie te dumpen. Iedere moslim die dat NIET doet, kiest daar ook met z'n volle verstand voor.
We zullen als Europa / het Westen dringend moeten inzien dat we in oorlog zijn. In oorlog met de islam; met terroristen die maar één doel hebben: het westen om zeep helpen of destabiliseren.
Ik moet lachenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is te hopen dat er morgen geen terroristen tussen de Pieten zitten, Bomgordel Piet
Is mijn standaard smiley, vergeet die altijd aan te passen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Met een lachende smiley, wat een gek ben jij zeg
"4 policemen have been killed as 2 of the terrorists inside the Bataclan ignited their bomb belts."twitter:MathieuCavada twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 02:18:00F. Molins proc paris "4 policiers tues lors de l'assaut du bataclan par des kamikazes munis de ceintures d'explosifs" @itele reageer retweet
hebben ze veel aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:30 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Latuf(...)hoto/1?ref_src=twsrc^tfw
Krachtig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:30 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Latuf(...)hoto/1?ref_src=twsrc^tfw
Ik haal het op die livefeed van reddit: https://www.reddit.com/live/vwwmdb26t78vquote:
Volgens hun zeggen, (IS) zouden ze alleen de regeringen aanpakken en geen onschuldige burgers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het zijn gewoon laffe herders, ze schieten liever op ongewapende burgers.
De vorige keer na #jesuischarlie was het ook niet bepaald veiligquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is het er dan juist veiliger dan ooit.
En religie is gebaseerd op de mensheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oorlog is gebasseerd op religie
Echt van die kneuzen, die dan ook direct creabea worden door ellende hé?quote:
Sta dan eens op als moslim als je het hier niet mee eens bent, laat eens iets blijken dat dit afgekuerd wordt, we horen te weinig hoor, raar he dat (ongelovige klootzakken) mensen dan alle moslims zien als terroristquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik ben en blijf moslim, en kies daar zeker met mijn volle verstand voor, ook na dit gebeuren.
Lekker kortzichtig ook om weer eens iedereen over 1 kam te scheren... grappig dat het van de redactie frontpage komt
Tuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Volgens hun zeggen, (IS) zouden ze alleen de regeringen aanpakken en geen onschuldige burgers.
Ook ergens gelezen...
quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Inmiddels 155 doden en de daders lopen nog rond!!!
Ik spreek op eigen titel, niet namens de Redactie Frontpage. Ik stel vast dat je er met je volle verstand voor kiest om een gewelddadige, barbaarse, haatzaaiende, mensonterende religie aan te hangen. Ik keur jouw keuze af; ik vind je keuze verwerpelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik ben en blijf moslim, en kies daar zeker met mijn volle verstand voor, ook na dit gebeuren.
Lekker kortzichtig ook om weer eens iedereen over 1 kam te scheren... grappig dat het van de redactie frontpage komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |