SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Lonaa op 12-11-2015 14:12:21 ]Sterkheidsbaas van alles.
GMTAquote:Op donderdag 12 november 2015 13:36 schreef MutedFaith het volgende:
Lonaa, kom eens op met dat recept voor magere pulled pork dan.
Da's geen carbonara natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:32 schreef Artoo het volgende:
@ TT: Ik vind deze zelf heel erg lekker: http://www.jamieoliver.co(...)es/skinny-carbonara/
Het heeft ei en spek, ik zie 't probleem nietquote:Op donderdag 12 november 2015 13:37 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Da's geen carbonara natuurlijk.
Maar ziet er wel lekker uit, dus die gaat op mijn lijstje voor de niet-HF dagen.
quote:
http://fitmencook.com/quinoa-chicken-stuffed-bell-peppers/quote:Op donderdag 12 november 2015 14:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iets specifiekers dat awesome is?
loona deze ga ik dit weekend proberenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iets specifiekers dat awesome is?
quote:Op donderdag 12 november 2015 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht nog, dat doe je toch zelf wel even. Maar je bent natuurlijk niet meer blauw
Het is iets zurig.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zuurdesem spul he, is dat nou idd net als dat zure brood wat ze in Duitsland hebben?
Ik heb jaaaaaaaaren terug eens zuur brood gegeten in Dld, schijnt daar heel normaal te zijn, maar ik vond het zo vies.![]()
En dat weerhoudt me er nu dus van om het te proberen, maar het is heel hip enzo en ik loop graag achter de meute aan dus ja... Is het zuur? Of zit dat alleen in de naam?
Oh ja goeie, per pot iddquote:Op donderdag 12 november 2015 19:49 schreef MutedFaith het volgende:
Sunny: Die kcal, dat is per pot neem ik aan? Of als er staat 'genoeg voor drie potten', dan is t aantal kcal voor de totale hoeveelheid?
Even brood halen bij de bakker naast de Perry Sport zo ongeveer. Die heeft alleen maar desembrood. En is een goede bakker.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zuurdesem spul he, is dat nou idd net als dat zure brood wat ze in Duitsland hebben?
Ik heb jaaaaaaaaren terug eens zuur brood gegeten in Dld, schijnt daar heel normaal te zijn, maar ik vond het zo vies.![]()
En dat weerhoudt me er nu dus van om het te proberen, maar het is heel hip enzo en ik loop graag achter de meute aan dus ja... Is het zuur? Of zit dat alleen in de naam?
Is dat die aan de lange tiendeweg? Tegenover de legowinkel?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Even brood halen bij de bakker naast de Perry Sport zo ongeveer. Die heeft alleen maar desembrood. En is een goede bakker.
quote:Op donderdag 12 november 2015 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Is dat die aan de lange tiendeweg? Tegenover de legowinkel?
Daar had ik heeeeel lekker witbrood laatst in t weekend.
^^quote:Op vrijdag 13 november 2015 07:36 schreef Shandaly het volgende:
Moet geen probleem zijn, SQ. Je ziet er prachtig uit zo!
Sexy madderfakker....quote:Op vrijdag 13 november 2015 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ter ere van de gelegenheid een (voor mijn doen) nauwsluitende jurk aan. Es kijken of ik er ook mee de deur uit durf
[ afbeelding ]
Toen ik m kocht in 2013 was ie aanzienlijk strakker tho
Mooi zo!!!quote:Op vrijdag 13 november 2015 08:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik sta nog steeds oip 141.0 dus de buikgriepkilo's die er weer bij zijn zijn er minder dan waar ik vandaan kwam
Beterschap Sunny!
Staat beeldig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ter ere van de gelegenheid een (voor mijn doen) nauwsluitende jurk aan. Es kijken of ik er ook mee de deur uit durf
[ afbeelding ]
Die jurk staat je echt goed! Wowquote:Op vrijdag 13 november 2015 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
si! Al heb ik inmiddels hetzelfde probleem als sjeenquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou niet weten waarom je er de deur niet mee uit zou durven, hij zit perfect!!! Met laarzen? Ikjurkjes met laarzen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ziet er super uit! Slankiequote:Op vrijdag 13 november 2015 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op vrijdag 13 november 2015 08:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn lijf dacht me ff te helpen met mijn avaldoel zo dichtbij: 76.8.
Maar daarvoor is vannacht wel in 4 rondes alles er uit gekomen op 2 manieren![]()
Voel me niet bepaald jofel nu dus
hoezee!quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:18 schreef MutedFaith het volgende:
Die jurk staat je goed!
Beterschap aan iedereen die niet-beter is!
Hier 78,3. Die 78.2 van eerder deze week was een ATL (althans, sinds ik dik ben), dus vanaf nu elke week een record breken
ftfy!quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:18 schreef MutedFaith het volgende:
Die jurk staat je goed!
Beterschap aan iedereen die niet-beter is!
Hier 78,3. Die 78.2 van eerder deze week was een ATL (althans, sinds ik dik ben was), dus vanaf nu elke week een record breken
Bootcamp. Sinds nieuwe trainer kom ik niet meer thuis met het gevoel dat ik de wereld aan kan, maar met het gevoel dat ik het dikkertje uit groep 7 ben dat niks kan.quote:
Ja, begrijpelijk. Maar lieverd, als dit zo'n desastreuse uitwerking op jouw gemoed heeft, kap er dan nu meteen mee en ga even voor een sport die je wél een goed gevoel geeft. Want hier creeer je alleen maar nieuwe problemen meequote:Op vrijdag 13 november 2015 09:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bootcamp. Sinds nieuwe trainer kom ik niet meer thuis met het gevoel dat ik de wereld aan kan, maar met het gevoel dat ik het dikkertje uit groep 7 ben dat niks kan.
De manier waarop hij communiceert, wat hij ons laat doen (wat ik niet kan). Het werkt niet. Gisteren had ik een soort van breakdown tijdens bootcamp. Ik was boos ,gefrustreerd, moest huilen, de hele mikmak.
En het is kut, want in de essentie is het een lieve jongen, hij bedoeld het niet verkeerd, daar ben ik zeker van, maar het voelt zo als een mes in m'n ribben.
Ja, ik weet het. Ik geef mezelf nog tot 1 december om 'er aan te wennen'. Daarna zeg ik op. Maar wat moet ik dan gaan doen? Vanaf volgende maand geen PT meer en dus geen bootcamp. Ik ben zo bang dat ik dan weer verval in oud, lui gedrag en dik wordt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk. Maar lieverd, als dit zo'n desastreuse uitwerking op jouw gemoed heeft, kap er dan nu meteen mee en ga even voor een sport die je wél een goed gevoel geeft. Want hier creeer je alleen maar nieuwe problemen mee
Denk je dat je al klaar bent voor een teamsport? Dat is ook wel een lekkere motivatie. Of zwemmen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik geef mezelf nog tot 1 december om 'er aan te wennen'. Daarna zeg ik op. Maar wat moet ik dan gaan doen? Vanaf volgende maand geen PT meer en dus geen bootcamp. Ik ben zo bang dat ik dan weer verval in oud, lui gedrag en dik wordt.
Op dit moment weet ik het uberhaupt niet. Ofzo.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk je dat je al klaar bent voor een teamsport? Dat is ook wel een lekkere motivatie. Of zwemmen?
dat magquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik het uberhaupt niet. Ofzo.
Ik heb nog wel een sportschoolabbo, maar meh. En zolang het onduidelijk is wanneer vriend een nieuwe baan heeft, heb ik ook niet duizend geld. In geval van nog steeds werkloos op 1 januari moet ik iig of sportschool of bootcamp opzeggen. In eerste instantie wilde ik de sportschool opzeggen want bootcamp is awesome. Nu denk ik er andersom over.
Wil de komende week nog wel even wat rondshoppen voor andere bootcamp. Maar ja, uiteindelijk vind ik het gewoon HEEL KUT.
Staat super!! Kun je al geloven dat je er gewoon geweldig uitziet?!quote:Op vrijdag 13 november 2015 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:18 schreef MutedFaith het volgende:
vanaf nu elke week een record breken
ja, jullie hebben genoeg veren in mijn slappe derrière gestoken! Waarvoor dankquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:36 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Staat super!! Kun je al geloven dat je er gewoon geweldig uitziet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |