ik zou zo graag! Maar we werken echt teveel, is ook sneu als zo'n beestje uren alleen thuis zit. Dan maar rondjes door de kamerquote:Op woensdag 9 september 2015 08:03 schreef Ryuuzen het volgende:
ik zie het al helemaal voor me rond lopen in je woonkamer m aan je stappen te komen![]()
neem dan een hond dan moet je naar buiten
Kwakzor, listen to this very wise womanquote:Op woensdag 9 september 2015 08:15 schreef Lonaa het volgende:
En kwak, gooi je gewicht in een grafiek. Als het goed is zie je dan over langere tijd dat de trend echt wel dalend is. Dat gewicht op de weegschaal is het belangrijkste niet op een dag.
Misschien is een weegschaal die je vochtpercentage meet iets voor je? Ik vind het heel geruststellend als er wat bij zit en mijn vochtpercentage is flink hoger.quote:Op woensdag 9 september 2015 06:29 schreef kwakz0r het volgende:
Gofter, weer wat erbij. Ik mag hopen dat het vocht is, snap er anders niks van. Eet juist weer keurig (of het is backlash van eerder...)
Hoe dan ook, tijd om weer netjes in MFP alles in te voeren ipv in mijn hoofd (ik heb er zoooooo'n hekel aan).
Dit. Gaat lukken kwakkie! Stom vocht!quote:Op woensdag 9 september 2015 08:15 schreef Lonaa het volgende:
En kwak, gooi je gewicht in een grafiek. Als het goed is zie je dan over langere tijd dat de trend echt wel dalend is. Dat gewicht op de weegschaal is het belangrijkste niet op een dag.
Yeahquote:Op woensdag 9 september 2015 06:50 schreef BananaPancake het volgende:
Zo ik heb de afgelopen week even onder een steen geleefd, maar ik leverde wel mn scriptie in!![]()
Gezond eten is er ook niet echt van gekomen maar ik ga zo eens even kijken wat de schade is en vanavond weer beginnen met sporten.
Vraag om het receptquote:Op woensdag 9 september 2015 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
clubpowerjuf had suikervrije appelmuffins gemaakt
Super lekker!! Alleen weet ik niet hoe ik die in moet vullen
Kan je dat gebruikenquote:Op woensdag 9 september 2015 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb ik gedaan, gaat ze op facebook zetten
Beterschap voor je meisje en een heel goed excuus voor kippensoepquote:
quote:
Ik zet het hier neer als ik het heb gekregenquote:Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef Sugarsnap het volgende:
En dat recept voor suikervrije appelmuffins zou ik ook wel willen hebben.
Is vochtquote:Op woensdag 9 september 2015 11:12 schreef Artoo het volgende:
4 dagen naar Rome geweest! Thunder lekker gegeten, thunder veel gelopen (en de St. Pieter beklommen), thunder veel aangekomenDe schade na 5 dagen #yolo: +2,3 kg
Huilie. Gisteren al wel weer gesport en goed gegeten, dus het komt wel weer goed, I guess.
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zet het hier neer als ik het heb gekregen
wat een faal weer dit....samen met een andere man naar Rome gaanquote:Op woensdag 9 september 2015 11:12 schreef Artoo het volgende:
4 dagen naar Rome geweest! Thunder lekker gegeten, thunder veel gelopen (en de St. Pieter beklommen), thunder veel aangekomenDe schade na 5 dagen #yolo: +2,3 kg
Huilie. Gisteren al wel weer gesport en goed gegeten, dus het komt wel weer goed, I guess.
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
Aankomen is altijd vocht. Ik ben nu al ruim 31 kilo vocht verloren.
Ja eh, ik moest toch watquote:Op woensdag 9 september 2015 11:32 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
wat een faal weer dit....samen met een andere man naar Rome gaan
21 sushi's is ongeveer 800 caloos?quote:Op woensdag 9 september 2015 11:21 schreef Barreltje het volgende:
ik ben eigenlijk best geschrokken van de sushi calorien!
voorlopig geen sushi meer voor mij
Jup net als dat afvallen een kwestie is van even gaan poepen, daarom poep ik de hele dagquote:Op woensdag 9 september 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
Die eet ik dus niet. Nooit geprobeerd ook, ik ben bang dat het lekker is en ik sushi zonder niet meer lust, terwijl ik het nu niet mis. Wel wasabi trouwensquote:Op woensdag 9 september 2015 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
21 sushi's is ongeveer 800 caloos?
Ik vind het wel meevallen, ik vind het erger wat het effect er van is: drie liter vocht vasthouden voor een maand
Maar dat komt ook wel door de sojasaus
:-Dquote:Op woensdag 9 september 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
eerder 1300 kcals (plus duie twee wijntjes dan nog)quote:Op woensdag 9 september 2015 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
21 sushi's is ongeveer 800 caloos?
Ik vind het wel meevallen, ik vind het erger wat het effect er van is: drie liter vocht vasthouden voor een maand
Maar dat komt ook wel door de sojasaus
MFP..quote:Op woensdag 9 september 2015 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
1300? Dat is wel serieus veel rijst hoor, dat red je niet zo snel
Nee klopt, ik weet bijvoorbeeld wel dat een Amerikaans stuk sushi iets groter is dan een Nederlandse. Ik zie op een site dat ze voor 1 serving 85 gram aanhoudenquote:Op woensdag 9 september 2015 12:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
MFP..
ik ga het ook niet allemaal wegen en ontleden hoor
Ik heb bewust de heerlijk Twentse aanhef laten staanquote:Super lekkere suikervrije glutenvrije appelmuffins! Wat ben je nodig? Voor 18 muffins
3 bananen
6 eieren
2 eetlepels kaneel
105 gram kokosmeel
1 theelepel bakpoeder
80 gram rozijnen (10 min. wellen in warm water)
1 appel (jonagold of goudreinet)
2 handjes walnoten (zelf breken)
75 ml kokosolie
Prak de bananen en voeg de eieren toe, roer dit goed door.
Meng in een aparte kom de kokosmeel, kaneel en bakpoeder.
Voeg dit mengsel toe aan het bananenmengsel. En smelt ondertussen de kokosolie in een pannetje. Voeg dit toe aan je cakemengsel. En voeg dan de rest van de ingrediënten toe!
Oven voorverwarmen op 175 graden, 30 min in het midden van de oven en klaar zijn je heerlijke muffins
Wat bin ie neudig dan?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Op verzoek:
[..]
Ik heb bewust de heerlijk Twentse aanhef laten staan![]()
quote:
Hardnekkig is het soms hoor. Mijn ramen staan ook nooit open, alleen maar losquote:Op woensdag 9 september 2015 13:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja, dat accent mag je er ff bij bedenken..
Zo leuk altijd als Tukkers hun dialect letterlijk gaan vertalen![]()
En 'dat lijkt mooi!' is een hardnekkige van mijn schoonmoeder. Nee, dat lijkt niet mooi, dat ís mooiquote:Op woensdag 9 september 2015 13:27 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hardnekkig is het soms hoor. Mijn ramen staan ook nooit open, alleen maar los
Even opslaanquote:Op woensdag 9 september 2015 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Super lekkere suikervrije glutenvrije appelmuffins! Wat ben je nodig? Voor 18 muffins
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Op verzoek:
[..]
Ik heb bewust de heerlijk Twentse aanhef laten staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |