quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wacht maar.. dat zei ik ook. Nu doe ik ALLES met dat ding. Ja, echt ALLES![]()
Kunnen we ook verandering in brengenquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik loop niet wekelijks 25 km! (en dan 2 dagen later 15)
http://us.battle.net/wow/(...)remote-app-4-27-2011quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat ik geen WoW kan spelen op een smartphone
Ja, kletsen met je guildquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
http://us.battle.net/wow/(...)remote-app-4-27-2011
Kan je de iPod weer verkopen want dat kan de telefoon ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kletsen met je guildStaat al op mijn ipod.
Dat is echt vocht kwak. Niet jezelf zo neerhalen. Pak het weer op en het is er zo af.quote:Op woensdag 9 september 2015 06:56 schreef kwakz0r het volgende:
Nja het kán er niet echt bijzitten... Met mijn gewicht is ca 2500 kcal (ene berekening zegt 2400 andere 2600) mijn onderhoud. Ik heb echt niet in 1 week daar 15.000 kcal overheen gegeten. No wai.
Maar toch vind ik het stom en voel ik me ietwat een vette zeug.
Een mede-Utrechter?quote:Op woensdag 9 september 2015 07:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren echt heerlijk gegeten en gedronken bij Vaartsche Rijn, het is een aanrader! Gezond ook met veel groenten![]()
Wel had ik honger uit m'n werk en ik moest brood kopen, kocht er wat bananen bij, had niet opgelet, ze waren open. Vervolgens had ik file en toen waren ze alle 4 opGelukkig aten we laat.
Vandaag uni introductie, ben zo benieuwd!
Dat zijn de bestequote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef Sjeen het volgende:
Ook nog even rondje door de kamer gelopen om aan de 10.000 stappen te komen
Die heb ikquote:Op woensdag 9 september 2015 08:03 schreef Ryuuzen het volgende:
ik zie het al helemaal voor me rond lopen in je woonkamer m aan je stappen te komen![]()
neem dan een hond dan moet je naar buiten
Kwak, ik schommel me een ongeluk.. halve kilo er af, 7ons er weer bij, 3 ons er af, 2 er weer bij, 5 er af, 1 er weer bij.. en dan ineens duikt ie naar beneden. En dan begint het geschommel weer opnieuw. Misschien heb jij dit ook wel.. geen vloeiende lijn naar beneden maar een nogal grillig berglandschap..quote:Op woensdag 9 september 2015 06:29 schreef kwakz0r het volgende:
Gofter, weer wat erbij. Ik mag hopen dat het vocht is, snap er anders niks van. Eet juist weer keurig (of het is backlash van eerder...)
Hoe dan ook, tijd om weer netjes in MFP alles in te voeren ipv in mijn hoofd (ik heb er zoooooo'n hekel aan).
als ik al naar de voordeur kijk stata hij er al naast te springen "Let's go!!!!"quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 08:14 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
als ik al naar de voordeur kijk stata hij er al naast te springen "Let's go!!!!"
mja ik heb een duitse herder die is nogal baas gerichtquote:Op woensdag 9 september 2015 08:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]die van mij is lui.. en een cocker dus die bepaalt zelf wel wanneer hij zin heeft iets wel of niet te doen
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 08:18 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
mja ik heb een duitse herder die is nogal baas gericht
81,2quote:Op woensdag 9 september 2015 08:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
80,2ineens gaat het weer hard. Nu blijf ik vast weer 1,5-2 weken zo net boven de 80 hangen.. Zo ging het ook bij 81, 82 en 83..
Dat dusquote:Op woensdag 9 september 2015 08:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kwak, ik schommel me een ongeluk.. halve kilo er af, 7ons er weer bij, 3 ons er af, 2 er weer bij, 5 er af, 1 er weer bij.. en dan ineens duikt ie naar beneden. En dan begint het geschommel weer opnieuw. Misschien heb jij dit ook wel.. geen vloeiende lijn naar beneden maar een nogal grillig berglandschap..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |