Nja, ik zou als ik jou was gewoon je doel iets verlagen.. Maak er iets van wat voor jou goed haalbaar is zodat je lekker gemotiveerd blijftquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik red met m'n heup gewoon niet iedere dag 10000 stappen. Als ik 1 dag doe dan heb ik de volgende dag echt wel een rustigere dag nodig, maar ik voel me wel echt een luie donder vergeleken met jullie.
Ik heb niet zo'n telefoon. Wel deze week gratis prepaid internet gekregen van KPN. Heel aardig. Alleen kan ik niet op internet met mijn telefoonquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je kijkt via de website dan denk ik? Ik gebruik de app op m'n telefoon. Daar ziet het er nog als van ouds uit.
Ik zit mobielWil iemand een nieuwe openen?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n telefoon. Wel deze week gratis prepaid internet gekregen van KPN. Heel aardig. Alleen kan ik niet op internet met mijn telefoon
Als m'n heup (ik lijk wel een oud wijfquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ik zou als ik jou was gewoon je doel iets verlagen.. Maak er iets van wat voor jou goed haalbaar is zodat je lekker gemotiveerd blijftZo heb ik mijn trapjes naar 5 gezet ipv 10. Blijk ik nu dus regelmatig tot 15-18 te komen doordat ik in het Saxion op en neer loop
Maar op mijn dagen thuis loop ik veul minder trap, dan is 5 een mooi doel.
En ik neig er naar mijn stapjes ook iets lager te zetten. Over een maand gezien is mijn gemiddelde 8000 nogwat. Dus zou 8000 een mooi dagelijks doel zijn voor me. Haalbaar en toch uitdagend.
Kun je die niet van iemand overnemen? Ik heb bijvoorbeeld nog een oudere IPhone liggen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n telefoon. Wel deze week gratis prepaid internet gekregen van KPN. Heel aardig. Alleen kan ik niet op internet met mijn telefoon
Ik weet niet zo heel goed wat ik er precies mee moet, behalve whatsapp lijkt me wel handig qua werk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kun je die niet van iemand overnemen? Ik heb bijvoorbeeld nog een oudere IPhone liggen.
Nog geen 5000 stappen vandaag! Dus.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Met Isa als grote loopheld natuurlijk
En meer dan 120.000 in de rest van de weekquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog geen 5000 stappen vandaag! Dus.
Wacht maar.. dat zei ik ook. Nu doe ik ALLES met dat ding. Ja, echt ALLESquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet zo heel goed wat ik er precies mee moet, behalve whatsapp lijkt me wel handig qua werk.
Maar ik loop niet wekelijks 25 km! (en dan 2 dagen later 15)quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
En meer dan 120.000 in de rest van de week![]()
Ik gebruik m'n smartphone eigenlijk overal voor. Routeplanner, bankzaken, werk, etc.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet zo heel goed wat ik er precies mee moet, behalve whatsapp lijkt me wel handig qua werk.
Denk dat ik geen WoW kan spelen op een smartphonequote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Wacht maar.. dat zei ik ook. Nu doe ik ALLES met dat ding. Ja, echt ALLES![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Bankieren, agenda, notities, what's app, nieuws, alarmen (mijn pil-alarm bijv, maar ook wekker), mail, interwebz, facebook, my fitness pal, endomondo, fitbit, (wandel en fiets)routeplanners, NS-app.. Even een greep wat ik allemaal vrijwel dagelijks/wekelijks gebruik![]()
Ik kan er ook nog de verwarming mee bedienen in ultieme luiheidDeclaraties doen via de zilveren kruis app, ik heb de afvalwijzer geactiveerd zodat we nooit meer de bak vergeten aan de weg te zetten.. Enz enz enz
![]()
Tja, ik ook. Maar veel apps werken net ff sneller/makkelijker ben ik achter. En de rest is voor onderweg super handigquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik zie eigenlijk niets wat ik nu mis! Ik zit toch elke avond achter mijn pc.
Oh wacht, zo'n routeplanner klinkt wel handig! En mijn collega's hebben een whatsapp groepje, dat is ook wel makkelijk.
quote:
Ik liep net als een idioot door de kamer voor de laatste 4 stappenquote:
WD!quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef Sjeen het volgende:
Ook nog even rondje door de kamer gelopen om aan de 10.000 stappen te komen
Ik had er gister maar iets van 1500quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog geen 5000 stappen vandaag! Dus.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wacht maar.. dat zei ik ook. Nu doe ik ALLES met dat ding. Ja, echt ALLES![]()
Kunnen we ook verandering in brengenquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik loop niet wekelijks 25 km! (en dan 2 dagen later 15)
http://us.battle.net/wow/(...)remote-app-4-27-2011quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat ik geen WoW kan spelen op een smartphone
Ja, kletsen met je guildquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
http://us.battle.net/wow/(...)remote-app-4-27-2011
Kan je de iPod weer verkopen want dat kan de telefoon ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kletsen met je guildStaat al op mijn ipod.
Dat is echt vocht kwak. Niet jezelf zo neerhalen. Pak het weer op en het is er zo af.quote:Op woensdag 9 september 2015 06:56 schreef kwakz0r het volgende:
Nja het kán er niet echt bijzitten... Met mijn gewicht is ca 2500 kcal (ene berekening zegt 2400 andere 2600) mijn onderhoud. Ik heb echt niet in 1 week daar 15.000 kcal overheen gegeten. No wai.
Maar toch vind ik het stom en voel ik me ietwat een vette zeug.
Een mede-Utrechter?quote:Op woensdag 9 september 2015 07:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren echt heerlijk gegeten en gedronken bij Vaartsche Rijn, het is een aanrader! Gezond ook met veel groenten![]()
Wel had ik honger uit m'n werk en ik moest brood kopen, kocht er wat bananen bij, had niet opgelet, ze waren open. Vervolgens had ik file en toen waren ze alle 4 opGelukkig aten we laat.
Vandaag uni introductie, ben zo benieuwd!
Dat zijn de bestequote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef Sjeen het volgende:
Ook nog even rondje door de kamer gelopen om aan de 10.000 stappen te komen
Die heb ikquote:Op woensdag 9 september 2015 08:03 schreef Ryuuzen het volgende:
ik zie het al helemaal voor me rond lopen in je woonkamer m aan je stappen te komen![]()
neem dan een hond dan moet je naar buiten
Kwak, ik schommel me een ongeluk.. halve kilo er af, 7ons er weer bij, 3 ons er af, 2 er weer bij, 5 er af, 1 er weer bij.. en dan ineens duikt ie naar beneden. En dan begint het geschommel weer opnieuw. Misschien heb jij dit ook wel.. geen vloeiende lijn naar beneden maar een nogal grillig berglandschap..quote:Op woensdag 9 september 2015 06:29 schreef kwakz0r het volgende:
Gofter, weer wat erbij. Ik mag hopen dat het vocht is, snap er anders niks van. Eet juist weer keurig (of het is backlash van eerder...)
Hoe dan ook, tijd om weer netjes in MFP alles in te voeren ipv in mijn hoofd (ik heb er zoooooo'n hekel aan).
als ik al naar de voordeur kijk stata hij er al naast te springen "Let's go!!!!"quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 08:14 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
als ik al naar de voordeur kijk stata hij er al naast te springen "Let's go!!!!"
mja ik heb een duitse herder die is nogal baas gerichtquote:Op woensdag 9 september 2015 08:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]die van mij is lui.. en een cocker dus die bepaalt zelf wel wanneer hij zin heeft iets wel of niet te doen
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 08:18 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
mja ik heb een duitse herder die is nogal baas gericht
81,2quote:Op woensdag 9 september 2015 08:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
80,2ineens gaat het weer hard. Nu blijf ik vast weer 1,5-2 weken zo net boven de 80 hangen.. Zo ging het ook bij 81, 82 en 83..
Dat dusquote:Op woensdag 9 september 2015 08:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kwak, ik schommel me een ongeluk.. halve kilo er af, 7ons er weer bij, 3 ons er af, 2 er weer bij, 5 er af, 1 er weer bij.. en dan ineens duikt ie naar beneden. En dan begint het geschommel weer opnieuw. Misschien heb jij dit ook wel.. geen vloeiende lijn naar beneden maar een nogal grillig berglandschap..
ik zou zo graag! Maar we werken echt teveel, is ook sneu als zo'n beestje uren alleen thuis zit. Dan maar rondjes door de kamerquote:Op woensdag 9 september 2015 08:03 schreef Ryuuzen het volgende:
ik zie het al helemaal voor me rond lopen in je woonkamer m aan je stappen te komen![]()
neem dan een hond dan moet je naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |