Deze keer ben ik het wel met je eens.quote:
*SantaKlaasquote:Op donderdag 12 november 2015 12:43 schreef ChatGirl het volgende:
SinterKlaas van Kruistum en Annemieke doen mee aan WIDM
Je hebt gewoon een katerquote:
quote:
Joe Roel. Ik ga binnenkort een weekendje naar Maastricht. Nog tips? (jij hebt daar toch een tijd gewoond?quote:
Yup, tien jaarquote:Op donderdag 12 november 2015 13:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Joe Roel. Ik ga binnenkort een weekendje naar Maastricht. Nog tips? (jij hebt daar toch een tijd gewoond?)
Lonely Planet Maastricht editionquote:Op donderdag 12 november 2015 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, tien jaar.
Lijstje:
- Authentieke winkels in Rechtstraat,
- Lunch bij Semplice e Buono (Rechtstraat).
- Bezoek boekenkerk bij Vrijthof (Dominicanerkerkstraat, mooiste boekhandel die ik ken).
- Heerlijke koffie bij Coffeelovers (Plein 1992, maar ook in boekenkerk).
- Neem zeker ook even een kijkje in Kruisherenhotel (achter Vrijthof). In oud klooster.
- Wandel door oude deel van Maastricht en stadspark, rond Sint Pieterstraat.
- En vergeet de oude Sint Servaas Basiliek (Vrijthof) en Onze Lieve Vrouwe Basiliek niet.
- Typische Maastrichtse lekkernijen (chutney, jam, mosterd etc.): Adriaan de Smaakmaker (Sint Pieterstraat).
- Bier, gezelligheid en lekker eten voor redelijke prijs? John Mullins Irish pub @ Wycker Brugstraat
- Pilsje in de kleinste cafés van Maastricht/Nederland? In de Karkol (Stokstraat 5) en In de Moriaan (Stokstraat 12)
- Leukste terrassen op OLV Plein, niet op Vrijthof!
- Geld uitgeven? Check winkels in Stokstraat en Havenstraat.
Wordt een vogel, want alleen de vogels vliegen van Oost naar West Berlijn zonder tegengehouden te worden.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Ik ga tussen kerst en oud/nieuw naar Berlijn, heeft iemand daar ook nog tips voor?
Roel!!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, tien jaar.
Lijstje:
- Bezoek boekenkerk bij Vrijthof (Dominicanerkerkstraat, mooiste boekhandel die ik ken).
- Neem zeker ook even een kijkje in Kruisherenhotel (achter Vrijthof). In oud klooster.
- En vergeet de oude Sint Servaas Basiliek (Vrijthof) en Onze Lieve Vrouwe Basiliek niet.
- Typische Maastrichtse lekkernijen (chutney, jam, mosterd etc.): Adriaan de Smaakmaker (Sint Pieterstraat).
- Bier, gezelligheid en lekker eten voor redelijke prijs? John Mullins Irish pub @ Wycker Brugstraat
- Pilsje in de kleinste cafés van Maastricht/Nederland? In de Karkol (Stokstraat 5) en In de Moriaan (Stokstraat 12)
Dit jaar nog geweest, hartje zomer weliswaar dus toen fietsen gehuurd en gewoon alle bezienswaardigheden afgefietst!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Ik ga tussen kerst en oud/nieuw naar Berlijn, heeft iemand daar ook nog tips voor?
Ik kan sommige nummers van Volbeat best waarderen, maar dit is wel kut ja.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:22 schreef Bronson het volgende:
Jezus, dit beter dan het origineel vinden.
Volgens mij zat hij op een ezel...quote:
Ach, een muilezel is niks anders dan een paard en een ezel in tha mixquote:Op donderdag 12 november 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij op een ezel...
Als je dan gaat schelden doe het tenminste correctquote:Op donderdag 12 november 2015 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, een muilezel is niks anders dan een paard en een ezel in tha mix
Christus te muilezel!
Fiets hurenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Roelgod!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, tien jaar.
Lijstje:
Ga naar Story of Berlin, dan krijg je ook een tour door een grote ondergrondse schuilkelder in hartje Berlijn, impressive! Tja en ik moest naar het Olympia stadion om van het lijstje bezochte voetbalstadions af te vinkenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Ouderwets bier zuipenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Ja heb ik ook gedaan. Is tof! Vraag naar Gustav.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik dacht aan Berlin on Bike. Dan ga je met een gids.
Was hij een beetje knap?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan. Is tof! Vraag naar Gustav.
Soberso in Berlijnquote:
Oosten is altijd beter.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soberso in Berlijn
En niet van die laffe kleintjes, nee minimaal 0,5L! Goed te betalen, zeker in Oost.\
Oost-Berlijn
Dat is een goeie als het waardeloos weer is. Thanks.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:48 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ga naar Story of Berlin, dan krijg je ook een tour door een grote ondergrondse schuilkelder in hartje Berlijn, impressive! Tja en ik moest naar het Olympia stadion om van het lijstje bezochte voetbalstadions af te vinken
Dat soberso.quote:
Mooi. Gustav is gids?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan. Is tof! Vraag naar Gustav.
Ons hotel zit in Oost-Berlijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soberso in Berlijn
En niet van die laffe kleintjes, nee minimaal 0,5L! Goed te betalen, zeker in Oost.\
Oost-Berlijn
Als het om Berlijn gaat wel ja.quote:
Nederland ook.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het om Berlijn gaat wel ja.
Nee, want Grolsch.quote:
Heb jij ook last van het het over de IJssel syndroom?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:36 schreef Bronson het volgende:
Oost-Nederland is prachtig, mijn hele familie komt er vandaan.![]()
Maar inderdaad, hier moet ik SC toch gelijk in geven: Grolsch.
Leg uit.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij ook last van het het over de IJssel syndroom?
Of ben jij meer van de Veluwe?
Dat zodra je aan de goede kant van de IJssel komt, je weer denkt: ha ik ben thuis. Dat het leven mooier is aan de andere kant van de IJssel.quote:
Hm nee dat niet, want ik ben geboren en getogen op de Veluwe. Maar Twente is wel een soort 2e thuis.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zodra je aan de goede kant van de IJssel komt, je weer denkt: ha ik ben thuis. Dat het leven mooier is aan de andere kant van de IJssel.
Ik heb het sterk als ik in de trein zit en ik ga bij Zutphen de IJssel over
Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb dit weekend een Veluwse Schavuyt Amber gedronken, dat was een heerlijk biertje
Sisyphos was ook een ervaring kan ik je vertellenquote:Op donderdag 12 november 2015 16:04 schreef Pandaplint het volgende:
Funky pussy club is trouwens ook een aanrader![]()
Vlakbij station Zoologischen Garten
goed spulquote:Op donderdag 12 november 2015 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb dit weekend een Veluwse Schavuyt Amber gedronken, dat was een heerlijk biertje
Doe je morgen een klein filmpje maken?quote:
waarvan?quote:Op donderdag 12 november 2015 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe je morgen een klein filmpje maken?
KRKNquote:
Je achterbank seks met Mint natuurlijk!quote:
Misschien kan eend het Periscopen?quote:Op donderdag 12 november 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je achterbank seks met Mint natuurlijk!![]()
Nee een stukje CHVRCHES.
ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 12 november 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je achterbank seks met Mint natuurlijk!![]()
Nee een stukje CHVRCHES.
neequote:Op donderdag 12 november 2015 17:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien kan eend het Periscopen?
Veenstra, ben jij het?quote:
Hij ook niet? Haha ik heb echt 0,0 seconde van dat programma gezien... Weet niet eens waar het over gaatquote:
Bart Janquote:Op donderdag 12 november 2015 18:46 schreef Sirolf het volgende:
Morgen bestaat het 3FM Nieuws/NOS Headlines/NOSop3 15 jaar, en daarom elk uur een andere nieuwslezer.
[ afbeelding ]
Ik mis Peter de Vriesquote:Op donderdag 12 november 2015 18:46 schreef Sirolf het volgende:
Morgen bestaat het 3FM Nieuws/NOS Headlines/NOSop3 15 jaar, en daarom elk uur een andere nieuwslezer.
[ afbeelding ]
Ik weet wel waar het over gaat, alleen nog nooit gezien.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij ook niet? Haha ik heb echt 0,0 seconde van dat programma gezien... Weet niet eens waar het over gaat
gezellig de hele avond met je mobiel omhoog, ik kan me daar zo aan ergerenquote:
Geluidsopnames dan? Als ik bij een concert ben zie ik meestal toch alleen maar lichtjes en hoofden. Ik weet alleen hoe de artiest eruit ziet van google plaatjes .quote:Op donderdag 12 november 2015 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gezellig de hele avond met je mobiel omhoog, ik kan me daar zo aan ergeren
quote:Op donderdag 12 november 2015 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geluidsopnames dan? Als ik bij een concert ben zie ik meestal toch alleen maar lichtjes en hoofden. Ik weet alleen hoe de artiest eruit ziet van google plaatjes .
Doe maar waar jezelf zin heb.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]voordeel van Melkweg is dat er wat verhogingen inzitten
Dan zet je zo'n mijnwerkerslamp op je kop, en dan in plaats van een lamp zet je je mobiel er op.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gezellig de hele avond met je mobiel omhoog, ik kan me daar zo aan ergeren
Ik denk serieus dat het een kwestie van tijd is voordat we dit soort capriolen gaan zien bij concerten.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zet je zo'n mijnwerkerslamp op je kop, en dan in plaats van een lamp zet je je mobiel er op.
goed stil blijven staan danquote:Op donderdag 12 november 2015 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zet je zo'n mijnwerkerslamp op je kop, en dan in plaats van een lamp zet je je mobiel er op.
bij Kraftwerk in het Evoluon parkeerde gewoon iemand netjes zijn videocamera op de rand van het balkon, netjes gestabiliseerd en filmde het hele optredenquote:Op donderdag 12 november 2015 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het een kwestie van tijd is voordat we dit soort capriolen gaan zien bij concerten.
Jezus.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij Kraftwerk in het Evoluon parkeerde gewoon iemand netjes zijn videocamera op de rand van het balkon, netjes gestabiliseerd en filmde het hele optreden
En dan foto's ruilen met iemand anders die hetzelfde had gedaan. Want bij de Blokker kreeg je de 2e foto toch gratis.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Jezus.![]()
Vroegâh was het spannender. Cameraatje met rolletje van 36 opnames tussen de tetten of in een wijde broek mee naar binnen smokkelen, flitser afplakken en dan allemaal mislukte foto's maken. 2 waren dan nog oké en daar was ik dan zo blij mee.
Jaaaaa.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan foto's ruilen met iemand anders die hetzelfde had gedaan. Want bij de Blokker kreeg je de 2e foto toch gratis.
De Veluwe is prachtig niks mis meequote:Op donderdag 12 november 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij ook last van het het over de IJssel syndroom?
Of ben jij meer van de Veluwe?
Zit smiddags bij Frank dacht ik, maar daar luistert niemand naar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 06:44 schreef SilentChaos het volgende:
.
Over nieuwslezers gesproken, wat is er gebeurd met Fleur wallenburg? Hoor haar nooit meer!
Nee daar zit iemand anders... ik hoor Frank soms in de auto, maar heb Fleur daar nog nooit het nieuws horen doen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit smiddags bij Frank dacht ik, maar daar luistert niemand naar.
Oh, ik ook niet, maar dat was wel het plan: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Fleur-naar-de-middagquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee daar zit iemand anders... ik hoor Frank soms in de auto, maar heb Fleur daar nog nooit het nieuws horen doen.
Ligt die niet ergens te werpen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 06:44 schreef SilentChaos het volgende:
.
Over nieuwslezers gesproken, wat is er gebeurd met Fleur wallenburg? Hoor haar nooit meer!
Zure Fleurtjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ligt die niet ergens te werpen?
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ligt die niet ergens te werpen?
quote:
Komt door SC denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg op Linkedin Panda te zien bij 'personen die je misschien kent'.![]()
Die heb ik niet als connectie. Niemand van hier trouwens.quote:
Zij had toch wat met Rachid Finch of Marghadi?quote:
Pandaplint staat bij iedereen als "personen die je misschien kent." BNer status hequote:Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heb ik niet als connectie. Niemand van hier trouwens.
Illuminatie
quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pandaplint staat bij iedereen als "personen die je misschien kent." BNer status he
Oh was het al fashionzeit?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
Bluray rip van de extended versie van Hobbit 3 gespot
Joints & Jams is een keihard bazenalbum, van voor de grote doorbraak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben de BEP ooit een fatsoenlijke plaat gemaakt?
Dat is mijn lievelings, samen met http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen op het VIVA forum tumblr is weer actief
Tja dat kan voorkomen. Heb je het overleefd?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
De enige keer dat ik alleen op kantoor zit en de radio hard heb staan komt er iemand langs![]()
Ik wel.quote:
Je gaat toch wel je eigen liedje hard mee zingen he?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wel.
De muziek was volgens mij alleen niet hun smaak
Het was de nieuwe van De Staat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat toch wel je eigen liedje hard mee zingen he?
Ik doelde op "Je bent de allerleukste van de show"quote:
Ik heb de radio niet aanstaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doelde op "Je bent de allerleukste van de show"
Ik ga ook zo naar huis! En maandag lekker thuis werkenquote:
Ik moet vanavond nog werken. Hopelijk zijn de mensen op kantoor naar huis, dan kan ik een beetje door knallen en genieten van gratis geld.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga ook zo naar huis! En maandag lekker thuis werken
Heb je joints & jams al gedownload of negeer je me gewoonquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet vanavond nog werken. Hopelijk zijn de mensen op kantoor naar huis, dan kan ik een beetje door knallen en genieten van gratis geld.
Ik negeer jou niet, ik negeer BEP.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je joints & jams al gedownload of negeer je me gewoon
Je kan beter Truus negerenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik negeer jou niet, ik negeer BEP.
Net op tijd deze post. Dequote:
Mijn ogen, jezis!quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is mijn lievelings, samen met http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/
quote:
Pareltje! http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/297529quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel een goed linkje voor Pino en Luna, nu dat ze de sleutel hebben.
Ze zullen je zeer erkentelijk zijn voor de decoratietips denk ik, ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel een goed linkje voor Pino en Luna, nu dat ze de sleutel hebben.
Die mensen hebben nog hulp nodig bij het ademhalen. Godallemachtig wat een domheid.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pareltje! http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/297529
Ik denk het ook. Maar niks zeggen tegen ze hoor. Ik wil dat het een verrassing blijft voor ze.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze zullen je zeer erkentelijk zijn voor de decoratietips denk ik, ja.
Ik ben trots op je Pino. Zo zegen je huis goed inquote:
quote:
Ik sta ook pas op 2 geloof ikquote:
Toen pas?quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Na 5 pagina's Viva forum kan ik maar 1 conclusie trekken: wat een domme wijven zeg.
Eigenlijk al eerder, maar ik moest iets meer bekijken om er zeker van te zijn. Je weet maar nooit of de topics naar 2 pagina's beter worden.quote:
Achter de schermen werken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens de twitter begrijp ik dus dat Fleur geen nieuws meer gaat lezen op 3FM?
Weet iemand wat ze wel gaat doen?
Misschien maar beter ookquote:
Yup.quote:
Ik zat in de auto op dat moment, erg mooi!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef Sirolf het volgende:
Barend en Wijnand die de luisteraar even bijpraten over het gebeuren in Parijs, en direct daarna de Manic Street Preachers met If You Tolerate This draaien. Mooie combi voor deze situatie.
Volgende week zaterdag staat een optreden hier in Eindhoven gepland..quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:50 schreef 3rdRock het volgende:
afgelopen week toevallig het nieuwste album van Eagles of Death Metal geluisterd. wil ze nog wel een keer live zien als ze naar NL komen.
en dat gedoe in Frankrijk: mensen, doe ff normaal! niet elkaar doodmaken. das niet leuk. ga liever met elkaar dansen en vingerverven!
dat is me dan net weer te ver weg....ben van het OV afhankelijk....hoewel.. ik ga toch ff checken hoe het vanuit mijn ouders te bereiken is. mits het concert nog niet uitverkocht is en doorgaat...quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag staat een optreden hier in Eindhoven gepland..
Sterker nog, volgende week zaterdag staan ze ook gepland om op te treden bij That's Live.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag staat een optreden hier in Eindhoven gepland..
dat, en de chemie in de ochtend is ook weg. Fleur vs Giel werkte gewoon erg goedquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
Fleur en Frank gaf denk ik niet echt lekkere chemie ofzo
Sorry ik moet je toch even wijzen op een typfout. Het is Churches.quote:
Hij zei het wél goed, de aankondiging was niet te verstaan heb ik vernomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry ik moet je toch even wijzen op een typfout. Het is Churches.
Groetjes,
wolfrolf.
Ja, je moet er wel op je paasbest uitzien als Eend straks als prins wordt gekozenquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:24 schreef minthy het volgende:
Een eind gemaakt aan pyjamadag. Was fijn.
Prins Rubber dn Urstequote:Op zaterdag 14 november 2015 17:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel op je paasbest uitzien als Eend straks als prins wordt gekozen
Gratis bier voor onsquote:
Ik drink vanwege meds weinig bier...quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gratis bier voor ons![]()
Hoi Bossie
Dan krijg je vast wel een Fristi van Eend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik drink vanwege meds weinig bier...
Chatje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan krijg je vast wel een Fristi van Eend.
Hoe is het in het Zuiden?
Donker, en daar??quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan krijg je vast wel een Fristi van Eend.
Hoe is het in het Zuiden?
Hier ook. En natquote:
Nat weet ik niet. Ik zit lekker hoog en droog in mijn appartementjequote:
Ik zit nu ook lekker binnen, maar vanmiddag heeft het geregend en nu weer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nat weet ik niet. Ik zit lekker hoog en droog in mijn appartementje
MSN messenger all over againquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:48 schreef Lamabal het volgende:
Godverdomme, hele fb vol met die Franse vlagprofielfotoding.
Heerlijk hypocriet, wel mooi gebaar.
Je ICQ ook?quote:
Van heul Wamel en omstreken!quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
Zou Eend ondertussen al Prins Carnaval zijn?
#teamroelquote:Op zondag 15 november 2015 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff rellen met fucking Nielson. Met z'n Parijsliedje![]()
![]()
![]()
.
Ik vind dit soort berichten/"liedjes" net zo kansloos als berichten "BN'er vindt het heel erg wat in Parijs is gebeurd." Het boeit niemand ook maar ene f*ck. Waarom staat daar niet dat tante Jannie uit Schubbekutteveen het ook heel erg vindt? Puur en alleen omdat dat geen zogenaamd bekende Nederlander is.quote:Op zondag 15 november 2015 00:29 schreef Cee het volgende:
De een maakt een peace/Parijs logo, de ander schrijft er gedichten over, de meesten kalken hun avatars onder het blauw-wit-rood en iedereen mag en moet het zien en horen.
Nielson is zanger, schrijft een liedje en brengt het ten gehore. Ik zie het probleem niet. In hoeverre is dat meer aandacht zoeken dan wat we zelf ook doen? Alleen omdat de media het oppikt?
quote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef ChatGirl het volgende:
Dat hele 'kijk mij eens betrokken zijn bij de wereld' gedoe staat me gewoon tegen.
Het boeit jou geen fuck maar Jannie uit Schubbekutteveen wellicht wel.quote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dit soort berichten/"liedjes" net zo kansloos als berichten "BN'er vindt het heel erg wat in Parijs is gebeurd." Het boeit niemand ook maar ene f*ck.
Daar heb je Facebook en Twitter voor. Alle Jannies hebben nu een Franse ava.quote:Waarom staat daar niet dat tante Jannie uit Schubbekutteveen het ook heel erg vindt?
Niemand vraagt Adele om een plaat vol te zingen over haar break-ups, die ze liever ook niet had gehad maar toch deed ze het want dat is wat artiesten doen. Schrijven en creeëren uit inspiratie, ervaring en nieuws.quote:Als je die berichten van Nielson ook leest.. "Uiteraard had ik liever gehad dat ik het liedje nooit had hoeven maken. Ik voel me gesterkt door jullie." Flikker toch op, man. Niemand vráágt je om een liedje te schrijven.
Nee, je hebt gewoon gelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
Maar nu ben ik vast een zure kut ofzo
quote:
hij is toch wel jouw prins??quote:Op zondag 15 november 2015 01:37 schreef minthy het volgende:
Rubbereend is niet prins geworden maar toch een feestje 🍻
KLB / Nielson de lijkenpikker (Parijs)quote:Op zondag 15 november 2015 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dit soort berichten/"liedjes" net zo kansloos als berichten "BN'er vindt het heel erg wat in Parijs is gebeurd." Het boeit niemand ook maar ene f*ck. Waarom staat daar niet dat tante Jannie uit Schubbekutteveen het ook heel erg vindt? Puur en alleen omdat dat geen zogenaamd bekende Nederlander is.
Als je die berichten van Nielson ook leest.. "Uiteraard had ik liever gehad dat ik het liedje nooit had hoeven maken. Ik voel me gesterkt door jullie." Flikker toch op, man. Niemand vráágt je om een liedje te schrijven.
in mijn broekje welquote:
een blanke kerel met een bruine leuter.... dus.....quote:
Shit happens....quote:Op zondag 15 november 2015 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een blanke kerel met een bruine leuter.... dus.....
Anders is het geen echte Fok!ker natuurlijkquote:
Ik ga er morgen heenquote:Op zondag 15 november 2015 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
fijn, even kaartjes besteld voor cabaret van Harrie Jekkers en Jeroen van Merwijk. is al 9 december, bijna uitverkocht en toch nog een plekje op rij 2 kunnen bemachtigen
Lekkere stafquote:
quote:Op maandag 16 november 2015 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha eindelijk de MH die het weken geleden al geworden zijn, maarja Adele en Coldplay met hun singles waren belangrijker
Nou ja, dat dus idd...quote:
Knop radioquote:Op maandag 16 november 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nou weer een week lang aanhoren hoe het mensen allemaal raakt enzo? Hoe dicht het wel niet bij huis kwam? Enz. enz. enz...
Eensquote:Op maandag 16 november 2015 10:52 schreef Bronson het volgende:
Heel erg allemaal, maar wat een gezever weer. Tering man.
Idd... ik vind het echt werkelijk verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar die reactie van sommige mensenquote:Op maandag 16 november 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nou weer een week lang aanhoren hoe het mensen allemaal raakt enzo? Hoe dicht het wel niet bij huis kwam? Enz. enz. enz...
met z'n grote stafquote:
quote:
Niks ervan, wordt van mijn belastingcenten betaald!quote:
Nou ja, dat dus idd...quote:Op maandag 16 november 2015 10:58 schreef Sersjee het volgende:
Al die o zo toepasselijke platen en de bijbehorende "het raakt me zo erg"-verhalen zorgen er bij mij alleen maar voor dat ik hard hollend richting non-stop internetzenders ga.
Het was vrijdag. Het is nu maandag. Life goes on, zeker als je niet in de buurt van de aanslaglocaties zit.
JAMAaar dan zien mensen hoe medelevend ik ben en hoe ik emotioneel geraakt ben@!21!1!quote:Op maandag 16 november 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En je FB pic beschilderen in de kleuren rood wit blauw, werkt ook echt om een betere wereld te krijgen
Goedemorgen.quote:Op maandag 16 november 2015 11:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
JAMAaar dan zien mensen hoe medelevend ik ben en hoe ik emotioneel geraakt ben@!21!1!
Als ik dat niet doe, wat moeten ze dan wel niet van me denken!@>>>????
Die van iedereen hier minimaalquote:Op maandag 16 november 2015 11:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee, die van Pandaplint is toch ook 30cm?
Dat vind ik opzich nog wel een mooi gebaar, net zoals de belichten van zo'n beetje alle gebouwen en de 1 minuut stilte straks.quote:Op maandag 16 november 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En je FB pic beschilderen in de kleuren rood wit blauw, werkt ook echt om een betere wereld te krijgen
Hoi Lama!quote:
Triest genoeg doen ze het alleen om de mediahype. Net of dit de eerste aanslag van IS is. Nee, 2 dagen ervoor zijn er ook 80 doden gevallen met een aanslag.quote:Op maandag 16 november 2015 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich nog wel een mooi gebaar, net zoals de belichten van zo'n beetje alle gebouwen en de 1 minuut stilte straks.
Ik denk dat het gevoel van saamhorigheid heel erg belangrijk is in een samenleving, triest genoeg zijn er vaak dit soort dingen voor nodig om dat gevoel te creëren.
Ik verwacht ook nog wel iets in NL/België eigenlijk, Den Haag of Rotterdam... misschien Brussel... je doet er weinig aan. Maar idd, het is niet de enige aanslag, maar het komt erg dichtbij.quote:Op maandag 16 november 2015 11:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Triest genoeg doen ze het alleen om de mediahype. Net of dit de eerste aanslag van IS is. Nee, 2 dagen ervoor zijn er ook 80 doden gevallen met een aanslag.
Het stomme is gewoon dat wat in de media komt, dat wordt versterkt door de mensen. Maar het is natuurlijk ook het gevoel dat het nu zo dichtbij is. Ik bedoel parijs, daar ben je zo.
Edit: Hey skat, gaat prima. Met jou dan?
Dat komt er ook wel, je moet ze een stap voor zijn. En een stap voor zijn is lastig.quote:Op maandag 16 november 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog wel iets in NL/België eigenlijk, Den Haag of Rotterdam... misschien Brussel... je doet er weinig aan. Maar idd, het is niet de enige aanslag, maar het komt erg dichtbij.
Maar goed, met mij gaat alles primabeetje moe, druk weekend, veel speciaalbier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |