Dit was het eerste waar ik aan dacht ja, heb je met veel grotere rampen wel.quote:Op zondag 15 november 2015 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Alan jackson is of course the man who wrote the song "Where were you when the world stopped turning" About the tragedies on september 11th. And now he's here once again to capitalize on people's emotions.
Let's listen in.
Mag ik Jeroen van de boom toevoegen aan dat lijstje van je wegens het verkrachten van een prachtig mooi nummer 'mag ik dan bij jou'quote:Op zondag 15 november 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na de aanslagen van Parijs komt ene Nielson met een liedje.
Schandalig dit is een slaatje slaan uit een verschrikkelijke ramp.
En het ergste is nog aan de reacties onder het filmpje te zien valt iedereen er nog voor ook.
Erg dat dit kan Nielson je bent een walgelijk mannetje.
Ik zou ''Mag ik dan bij jouw'' niet als prachtig omschrijven.quote:Op zondag 15 november 2015 19:13 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Mag ik Jeroen van de boom toevoegen aan dat lijstje van je wegens het verkrachten van een prachtig mooi nummer 'mag ik dan bij jouw'
Nou ik vind het wel wat en sta dus achter de klacht omtrent de heer van den Boom.quote:Op zondag 15 november 2015 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou ''Mag ik dan bij jouw'' niet als prachtig omschrijven.
Uithalen (of schreeuwen) is dan ook niet iets wat je moet kunnen als zanger(es)..quote:Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef Aiciu het volgende:
Faal zanger met zn kut muziek en gebrek aan uithaal.
Wat een knikker inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Uithalen (of schreeuwen) is dan ook niet iets wat je moet kunnen als zanger(es)..
Maar deze flippo kan uberhaupt niets
Het geeft goed aan waarom het mis gaat. In plaats dat mensen boos worden omdat er koelbloedig mensen afgeknald worden zoeken ze het in een droomliedje over hoe het zou zijn als alle mensen leuk met elkaar om zouden gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:17 schreef PatatFriet het volgende:
Die David Martello zit het komende jaar ook volgeboekt
En die moslims maar lachen, knal je 120 ongelovigen af, gaat de rest met z'n alle een liedje zingenquote:Op dinsdag 17 november 2015 00:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het geeft goed aan waarom het mis gaat. In plaats dat mensen boos worden omdat er koelbloedig mensen afgeknald worden zoeken ze het in een droomliedje over hoe het zou zijn als alle mensen leuk met elkaar om zouden gaan.
Alan Jackson met deze kutfiguur vergelijkenquote:Op zondag 15 november 2015 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Alan jackson is of course the man who wrote the song "Where were you when the world stopped turning" About the tragedies on september 11th. And now he's here once again to capitalize on people's emotions.
Let's listen in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |