Zure Fleurtjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ligt die niet ergens te werpen?
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ligt die niet ergens te werpen?
quote:
Komt door SC denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg op Linkedin Panda te zien bij 'personen die je misschien kent'.![]()
Die heb ik niet als connectie. Niemand van hier trouwens.quote:
Zij had toch wat met Rachid Finch of Marghadi?quote:
Pandaplint staat bij iedereen als "personen die je misschien kent." BNer status hequote:Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heb ik niet als connectie. Niemand van hier trouwens.
Illuminatie
quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pandaplint staat bij iedereen als "personen die je misschien kent." BNer status he
Oh was het al fashionzeit?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
Bluray rip van de extended versie van Hobbit 3 gespot
Joints & Jams is een keihard bazenalbum, van voor de grote doorbraak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben de BEP ooit een fatsoenlijke plaat gemaakt?
Dat is mijn lievelings, samen met http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen op het VIVA forum tumblr is weer actief
Tja dat kan voorkomen. Heb je het overleefd?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
De enige keer dat ik alleen op kantoor zit en de radio hard heb staan komt er iemand langs![]()
Ik wel.quote:
Je gaat toch wel je eigen liedje hard mee zingen he?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wel.
De muziek was volgens mij alleen niet hun smaak
Het was de nieuwe van De Staat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat toch wel je eigen liedje hard mee zingen he?
Ik doelde op "Je bent de allerleukste van de show"quote:
Ik heb de radio niet aanstaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doelde op "Je bent de allerleukste van de show"
Ik ga ook zo naar huis! En maandag lekker thuis werkenquote:
Ik moet vanavond nog werken. Hopelijk zijn de mensen op kantoor naar huis, dan kan ik een beetje door knallen en genieten van gratis geld.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga ook zo naar huis! En maandag lekker thuis werken
Heb je joints & jams al gedownload of negeer je me gewoonquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet vanavond nog werken. Hopelijk zijn de mensen op kantoor naar huis, dan kan ik een beetje door knallen en genieten van gratis geld.
Ik negeer jou niet, ik negeer BEP.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je joints & jams al gedownload of negeer je me gewoon
Je kan beter Truus negerenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik negeer jou niet, ik negeer BEP.
Net op tijd deze post. Dequote:
Mijn ogen, jezis!quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is mijn lievelings, samen met http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/
quote:
Pareltje! http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/297529quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel een goed linkje voor Pino en Luna, nu dat ze de sleutel hebben.
Ze zullen je zeer erkentelijk zijn voor de decoratietips denk ik, ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel een goed linkje voor Pino en Luna, nu dat ze de sleutel hebben.
Die mensen hebben nog hulp nodig bij het ademhalen. Godallemachtig wat een domheid.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pareltje! http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/297529
Ik denk het ook. Maar niks zeggen tegen ze hoor. Ik wil dat het een verrassing blijft voor ze.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze zullen je zeer erkentelijk zijn voor de decoratietips denk ik, ja.
Ik ben trots op je Pino. Zo zegen je huis goed inquote:
quote:
Ik sta ook pas op 2 geloof ikquote:
Toen pas?quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Na 5 pagina's Viva forum kan ik maar 1 conclusie trekken: wat een domme wijven zeg.
Eigenlijk al eerder, maar ik moest iets meer bekijken om er zeker van te zijn. Je weet maar nooit of de topics naar 2 pagina's beter worden.quote:
Achter de schermen werken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens de twitter begrijp ik dus dat Fleur geen nieuws meer gaat lezen op 3FM?
Weet iemand wat ze wel gaat doen?
Misschien maar beter ookquote:
Yup.quote:
Ik zat in de auto op dat moment, erg mooi!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef Sirolf het volgende:
Barend en Wijnand die de luisteraar even bijpraten over het gebeuren in Parijs, en direct daarna de Manic Street Preachers met If You Tolerate This draaien. Mooie combi voor deze situatie.
Volgende week zaterdag staat een optreden hier in Eindhoven gepland..quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:50 schreef 3rdRock het volgende:
afgelopen week toevallig het nieuwste album van Eagles of Death Metal geluisterd. wil ze nog wel een keer live zien als ze naar NL komen.
en dat gedoe in Frankrijk: mensen, doe ff normaal! niet elkaar doodmaken. das niet leuk. ga liever met elkaar dansen en vingerverven!
dat is me dan net weer te ver weg....ben van het OV afhankelijk....hoewel.. ik ga toch ff checken hoe het vanuit mijn ouders te bereiken is. mits het concert nog niet uitverkocht is en doorgaat...quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag staat een optreden hier in Eindhoven gepland..
Sterker nog, volgende week zaterdag staan ze ook gepland om op te treden bij That's Live.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag staat een optreden hier in Eindhoven gepland..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |