Jaaaaa.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan foto's ruilen met iemand anders die hetzelfde had gedaan. Want bij de Blokker kreeg je de 2e foto toch gratis.
De Veluwe is prachtig niks mis meequote:Op donderdag 12 november 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij ook last van het het over de IJssel syndroom?
Of ben jij meer van de Veluwe?
Zit smiddags bij Frank dacht ik, maar daar luistert niemand naar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 06:44 schreef SilentChaos het volgende:
.
Over nieuwslezers gesproken, wat is er gebeurd met Fleur wallenburg? Hoor haar nooit meer!
Nee daar zit iemand anders... ik hoor Frank soms in de auto, maar heb Fleur daar nog nooit het nieuws horen doen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit smiddags bij Frank dacht ik, maar daar luistert niemand naar.
Oh, ik ook niet, maar dat was wel het plan: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Fleur-naar-de-middagquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee daar zit iemand anders... ik hoor Frank soms in de auto, maar heb Fleur daar nog nooit het nieuws horen doen.
Ligt die niet ergens te werpen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 06:44 schreef SilentChaos het volgende:
.
Over nieuwslezers gesproken, wat is er gebeurd met Fleur wallenburg? Hoor haar nooit meer!
Zure Fleurtjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ligt die niet ergens te werpen?
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ligt die niet ergens te werpen?
quote:
Komt door SC denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg op Linkedin Panda te zien bij 'personen die je misschien kent'.![]()
Die heb ik niet als connectie. Niemand van hier trouwens.quote:
Zij had toch wat met Rachid Finch of Marghadi?quote:
Pandaplint staat bij iedereen als "personen die je misschien kent." BNer status hequote:Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heb ik niet als connectie. Niemand van hier trouwens.
Illuminatie
quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pandaplint staat bij iedereen als "personen die je misschien kent." BNer status he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |