Deze keer ben ik het wel met je eens.quote:
*SantaKlaasquote:Op donderdag 12 november 2015 12:43 schreef ChatGirl het volgende:
SinterKlaas van Kruistum en Annemieke doen mee aan WIDM
Je hebt gewoon een katerquote:
quote:
Joe Roel. Ik ga binnenkort een weekendje naar Maastricht. Nog tips? (jij hebt daar toch een tijd gewoond?quote:
Yup, tien jaarquote:Op donderdag 12 november 2015 13:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Joe Roel. Ik ga binnenkort een weekendje naar Maastricht. Nog tips? (jij hebt daar toch een tijd gewoond?)
Lonely Planet Maastricht editionquote:Op donderdag 12 november 2015 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, tien jaar.
Lijstje:
- Authentieke winkels in Rechtstraat,
- Lunch bij Semplice e Buono (Rechtstraat).
- Bezoek boekenkerk bij Vrijthof (Dominicanerkerkstraat, mooiste boekhandel die ik ken).
- Heerlijke koffie bij Coffeelovers (Plein 1992, maar ook in boekenkerk).
- Neem zeker ook even een kijkje in Kruisherenhotel (achter Vrijthof). In oud klooster.
- Wandel door oude deel van Maastricht en stadspark, rond Sint Pieterstraat.
- En vergeet de oude Sint Servaas Basiliek (Vrijthof) en Onze Lieve Vrouwe Basiliek niet.
- Typische Maastrichtse lekkernijen (chutney, jam, mosterd etc.): Adriaan de Smaakmaker (Sint Pieterstraat).
- Bier, gezelligheid en lekker eten voor redelijke prijs? John Mullins Irish pub @ Wycker Brugstraat
- Pilsje in de kleinste cafés van Maastricht/Nederland? In de Karkol (Stokstraat 5) en In de Moriaan (Stokstraat 12)
- Leukste terrassen op OLV Plein, niet op Vrijthof!
- Geld uitgeven? Check winkels in Stokstraat en Havenstraat.
Wordt een vogel, want alleen de vogels vliegen van Oost naar West Berlijn zonder tegengehouden te worden.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Ik ga tussen kerst en oud/nieuw naar Berlijn, heeft iemand daar ook nog tips voor?
Roel!!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, tien jaar.
Lijstje:
- Bezoek boekenkerk bij Vrijthof (Dominicanerkerkstraat, mooiste boekhandel die ik ken).
- Neem zeker ook even een kijkje in Kruisherenhotel (achter Vrijthof). In oud klooster.
- En vergeet de oude Sint Servaas Basiliek (Vrijthof) en Onze Lieve Vrouwe Basiliek niet.
- Typische Maastrichtse lekkernijen (chutney, jam, mosterd etc.): Adriaan de Smaakmaker (Sint Pieterstraat).
- Bier, gezelligheid en lekker eten voor redelijke prijs? John Mullins Irish pub @ Wycker Brugstraat
- Pilsje in de kleinste cafés van Maastricht/Nederland? In de Karkol (Stokstraat 5) en In de Moriaan (Stokstraat 12)
Dit jaar nog geweest, hartje zomer weliswaar dus toen fietsen gehuurd en gewoon alle bezienswaardigheden afgefietst!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Ik ga tussen kerst en oud/nieuw naar Berlijn, heeft iemand daar ook nog tips voor?
Ik kan sommige nummers van Volbeat best waarderen, maar dit is wel kut ja.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:22 schreef Bronson het volgende:
Jezus, dit beter dan het origineel vinden.
Volgens mij zat hij op een ezel...quote:
Ach, een muilezel is niks anders dan een paard en een ezel in tha mixquote:Op donderdag 12 november 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij op een ezel...
Als je dan gaat schelden doe het tenminste correctquote:Op donderdag 12 november 2015 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, een muilezel is niks anders dan een paard en een ezel in tha mix
Christus te muilezel!
Fiets hurenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Roelgod!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, tien jaar.
Lijstje:
Ga naar Story of Berlin, dan krijg je ook een tour door een grote ondergrondse schuilkelder in hartje Berlijn, impressive! Tja en ik moest naar het Olympia stadion om van het lijstje bezochte voetbalstadions af te vinkenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Ouderwets bier zuipenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Ja heb ik ook gedaan. Is tof! Vraag naar Gustav.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik dacht aan Berlin on Bike. Dan ga je met een gids.
Was hij een beetje knap?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan. Is tof! Vraag naar Gustav.
Soberso in Berlijnquote:
Oosten is altijd beter.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soberso in Berlijn
En niet van die laffe kleintjes, nee minimaal 0,5L! Goed te betalen, zeker in Oost.\
Oost-Berlijn
Dat is een goeie als het waardeloos weer is. Thanks.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:48 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ga naar Story of Berlin, dan krijg je ook een tour door een grote ondergrondse schuilkelder in hartje Berlijn, impressive! Tja en ik moest naar het Olympia stadion om van het lijstje bezochte voetbalstadions af te vinken
Dat soberso.quote:
Mooi. Gustav is gids?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan. Is tof! Vraag naar Gustav.
Ons hotel zit in Oost-Berlijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soberso in Berlijn
En niet van die laffe kleintjes, nee minimaal 0,5L! Goed te betalen, zeker in Oost.\
Oost-Berlijn
Als het om Berlijn gaat wel ja.quote:
Nederland ook.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het om Berlijn gaat wel ja.
Nee, want Grolsch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |