Anders is het geen echte Fok!ker natuurlijkquote:
Ik ga er morgen heenquote:Op zondag 15 november 2015 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
fijn, even kaartjes besteld voor cabaret van Harrie Jekkers en Jeroen van Merwijk. is al 9 december, bijna uitverkocht en toch nog een plekje op rij 2 kunnen bemachtigen
Lekkere stafquote:
quote:Op maandag 16 november 2015 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha eindelijk de MH die het weken geleden al geworden zijn, maarja Adele en Coldplay met hun singles waren belangrijker
Nou ja, dat dus idd...quote:
Knop radioquote:Op maandag 16 november 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nou weer een week lang aanhoren hoe het mensen allemaal raakt enzo? Hoe dicht het wel niet bij huis kwam? Enz. enz. enz...
Eensquote:Op maandag 16 november 2015 10:52 schreef Bronson het volgende:
Heel erg allemaal, maar wat een gezever weer. Tering man.
Idd... ik vind het echt werkelijk verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar die reactie van sommige mensenquote:Op maandag 16 november 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nou weer een week lang aanhoren hoe het mensen allemaal raakt enzo? Hoe dicht het wel niet bij huis kwam? Enz. enz. enz...
met z'n grote stafquote:
quote:
Niks ervan, wordt van mijn belastingcenten betaald!quote:
Nou ja, dat dus idd...quote:Op maandag 16 november 2015 10:58 schreef Sersjee het volgende:
Al die o zo toepasselijke platen en de bijbehorende "het raakt me zo erg"-verhalen zorgen er bij mij alleen maar voor dat ik hard hollend richting non-stop internetzenders ga.
Het was vrijdag. Het is nu maandag. Life goes on, zeker als je niet in de buurt van de aanslaglocaties zit.
JAMAaar dan zien mensen hoe medelevend ik ben en hoe ik emotioneel geraakt ben@!21!1!quote:Op maandag 16 november 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En je FB pic beschilderen in de kleuren rood wit blauw, werkt ook echt om een betere wereld te krijgen
Goedemorgen.quote:Op maandag 16 november 2015 11:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
JAMAaar dan zien mensen hoe medelevend ik ben en hoe ik emotioneel geraakt ben@!21!1!
Als ik dat niet doe, wat moeten ze dan wel niet van me denken!@>>>????
Die van iedereen hier minimaalquote:Op maandag 16 november 2015 11:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee, die van Pandaplint is toch ook 30cm?
Dat vind ik opzich nog wel een mooi gebaar, net zoals de belichten van zo'n beetje alle gebouwen en de 1 minuut stilte straks.quote:Op maandag 16 november 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En je FB pic beschilderen in de kleuren rood wit blauw, werkt ook echt om een betere wereld te krijgen
Hoi Lama!quote:
Triest genoeg doen ze het alleen om de mediahype. Net of dit de eerste aanslag van IS is. Nee, 2 dagen ervoor zijn er ook 80 doden gevallen met een aanslag.quote:Op maandag 16 november 2015 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich nog wel een mooi gebaar, net zoals de belichten van zo'n beetje alle gebouwen en de 1 minuut stilte straks.
Ik denk dat het gevoel van saamhorigheid heel erg belangrijk is in een samenleving, triest genoeg zijn er vaak dit soort dingen voor nodig om dat gevoel te creëren.
Ik verwacht ook nog wel iets in NL/België eigenlijk, Den Haag of Rotterdam... misschien Brussel... je doet er weinig aan. Maar idd, het is niet de enige aanslag, maar het komt erg dichtbij.quote:Op maandag 16 november 2015 11:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Triest genoeg doen ze het alleen om de mediahype. Net of dit de eerste aanslag van IS is. Nee, 2 dagen ervoor zijn er ook 80 doden gevallen met een aanslag.
Het stomme is gewoon dat wat in de media komt, dat wordt versterkt door de mensen. Maar het is natuurlijk ook het gevoel dat het nu zo dichtbij is. Ik bedoel parijs, daar ben je zo.
Edit: Hey skat, gaat prima. Met jou dan?
Dat komt er ook wel, je moet ze een stap voor zijn. En een stap voor zijn is lastig.quote:Op maandag 16 november 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog wel iets in NL/België eigenlijk, Den Haag of Rotterdam... misschien Brussel... je doet er weinig aan. Maar idd, het is niet de enige aanslag, maar het komt erg dichtbij.
Maar goed, met mij gaat alles primabeetje moe, druk weekend, veel speciaalbier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |