Nope, nog genoeg mooie vrouwen. Wel hendig dat er meer info gegeven wordt (school/werk) zodat je de bots makkelijker kunt herkennen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:00 schreef psymeuk het volgende:
Tinder update is binnen, wat vinden jullie ervan? Is een nieuw algoritme uit voor matchmaking, lijkt wel alsof ik in het lelijke eendjes pooltje ben gezet.Maar zou ook kunnen dat de goo.gl-spammers hun spamtools nog niet hebben aangepast en dat dit gewoon is wat er over is op Tinder qua vrouwtjes...
Dunno...
Hier ook. Paar superlikes, maar niet echt mijn types.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:00 schreef psymeuk het volgende:
Tinder update is binnen, wat vinden jullie ervan? Is een nieuw algoritme uit voor matchmaking, lijkt wel alsof ik in het lelijke eendjes pooltje ben gezet.Maar zou ook kunnen dat de goo.gl-spammers hun spamtools nog niet hebben aangepast en dat dit gewoon is wat er over is op Tinder qua vrouwtjes...
Dunno...
En dit is relevant omdat? Je stopt met swipen zodra je iemand hebt getroffen die leuk genoeg is voor een date/waar je uiteindelijk mee date/waar je uiteindelijk die beruchte klik mee hebt. Zo moeilijk is het niet deezer. Stop eens met het zoeken van externe verklaringen en kijk eerst eens naar jezelf, jouw verwachtingen en hoe realistisch dat is. Of heb je dat al gedaan? Dat gaat je zoveel frustratie schelen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)vaker-een-relatie-op
Maar ook: wanneer stop je met swipen? Verlammend effect, altijd op zoek/het idee dat er betere visjes in de vijver zwemmen
Mijn date dinsdag is via tinder. Dus het kan welquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
En dit is relevant omdat? Je stopt met swipen zodra je iemand hebt getroffen die leuk genoeg is voor een date/waar je uiteindelijk mee date/waar je uiteindelijk die beruchte klik mee hebt. Zo moeilijk is het niet deezer. Stop eens met het zoeken van externe verklaringen en kijk eerst eens naar jezelf, jouw verwachtingen en hoe realistisch dat is. Of heb je dat al gedaan? Dat gaat je zoveel frustratie schelen...
On topic, is het überhaupt nuttig om de update van tinder te installeren? Ik heb nu nog de oude versie, dus zonder superlikes, opleidingsniveau etc maar de laatste keer dat ik tinder gebruikt stikte het van de bots.
Ja dat is het. Geen enkele bot gehad sinds ik de update heb geinstalleerd en weer vanaf 25 heb ingesteld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
On topic, is het überhaupt nuttig om de update van tinder te installeren? Ik heb nu nog de oude versie, dus zonder superlikes, opleidingsniveau etc maar de laatste keer dat ik tinder gebruikt stikte het van de bots.
Ik ook trouwensquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:33 schreef Fripsel het volgende:
Ik geloof dat ik dinsdag een date heb
Vind het nog het meest raar dat jij iedereen zo Facebookt en natrekt en er nog zonder schaamte voor uit komt dat je mensen stalkt op deze manier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Deezertje het volgende:
Spammers zijn er nog steeds op Tinder... rond de 24/25 jaar. Maar heb wel meer matches dan voorheen! Net alleen een rare.. trek d'r ff na op FB (blijkbaar koppelt Tinder ze nu op FB sneller, hoefde alleen maar voornaam in te tikken zonder woonplaats e.d.) en zie meteen een hoop foto's op haar profiel met d'r ex en op de profielfoto van haar ex staan ze nog samen op... of ze is pas een paar dagen single... of haar ex weet 't nog niet / is te lui om de foto te verwijderen
Ik stalk ze niet. Wanneer we een match zijn zoek ik ze even op FB op om te kijken of de foto's wel een beetje recent zijn enzo. Doen dames andersom ook hoor als ze binnen 3 zinnen je woonplaats vragen..quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:31 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Vind het nog het meest raar dat jij iedereen zo Facebookt en natrekt en er nog zonder schaamte voor uit komt dat je mensen stalkt op deze manier.
ik heb dat echt nog nooit gedaan en vraag wel altijd een woonplaats. Weet je waarom? Ik wil weten waar iemand woont. Gek hèquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik stalk ze niet. Wanneer we een match zijn zoek ik ze even op FB op om te kijken of de foto's wel een beetje recent zijn enzo. Doen dames andersom ook hoor als ze binnen 3 zinnen je woonplaats vragen..
Alsjeblieft, dat doe je niet alleen bij mensen die je matcht. Je hebt het wel eens gedaan met mensen waarmee je nog geen woord had gewisseld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik stalk ze niet. Wanneer we een match zijn zoek ik ze even op FB op om te kijken of de foto's wel een beetje recent zijn enzo. Doen dames andersom ook hoor als ze binnen 3 zinnen je woonplaats vragen..
Omdat dat tegenwoordig ook zo makkelijk is omdat iedereen alles online pleurt ja. Van sommige mensen die ik puur van gezicht ken uit de buurt weet ik binnen 1 minuut meer dan dat ik ze een paar jaar ken. Wat best absurd is ja, maar openbaar betekent openbaar. Dan moet je 't maar afschermen denk ik dan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsjeblieft, dat doe je niet alleen bij mensen die je matcht. Je hebt het wel eens gedaan met mensen waarmee je nog geen woord had gewisseld.
Dit was precies mijn punt, je gedachtengang is gewoon naar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat dat tegenwoordig ook zo makkelijk is omdat iedereen alles online pleurt ja. Van sommige mensen die ik puur van gezicht ken uit de buurt weet ik binnen 1 minuut meer dan dat ik ze een paar jaar ken. Wat best absurd is ja, maar openbaar betekent openbaar. Dan moet je 't maar afschermen denk ik dan.
Met google kom je een heel eind gewoon naam en woonplaats, een collega deed dat altijd bij sollicitanten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het net ook even geprobeerd maar ik vind echt niet zo makkelijk iemand? Het lukt me helemaal niet eigenlijk
Ha, ik heb het ook nog niet gedaan. Ergens ben ik bang voor dat ik denk "noooo nu kan ik niet meer terug!".quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt? Ik zoek de mensen ook wel op als ik ermee ga afspreken (en ik ze nog niet op facebook heb) En snel de woonplaats vragen vind ik vrij logisch, dat wil niet meteen iets zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja dat is het. Geen enkele bot gehad sinds ik de update heb geinstalleerd en weer vanaf 25 heb ingesteld.
Ik heb de update toch maar geïnstalleerd. Ik kan er nog niets zinnigs over zeggen verder aangezien ik hem maar kort gebruikt heb en geen matches erbij heb tot nu toe.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:13 schreef Subpoena het volgende:
Ha, ik heb het ook nog niet gedaan. Ergens ben ik bang voor dat ik denk "noooo nu kan ik niet meer terug!".
Heb er ook al een paar gehad, maar allemaal behalve eentje waren gewoon spamaccountsquote:
ah, ik heb gelukkig niet zon last meer van die spam apparaten. En deze is een prima dame, zeker geen spamquote:Op zondag 15 november 2015 12:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heb er ook al een paar gehad, maar allemaal behalve eentje waren gewoon spamaccounts![]()
watte?quote:Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Subpoena het volgende:
Zijn er bij de mannen ook spamaccounts?
Op tinder, ik heb dat nog nooit gehad spam.quote:
Ik ook niet maar vrouwen zijn ook niet zo de doelgroepquote:Op zondag 15 november 2015 14:43 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Op tinder, ik heb dat nog nooit gehad spam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik Tinder zelf ook meer als het niet zo lekker gaatMaar ze wonen wel lekker dichtbij! Binnenkort maar eens voorzichtig polsen of ze voor een date openstaan. App vreet alleen wel stroom! Ze mogen wel een webversie ala Whatsapp maken.. Maar bevestigd iig weer dat ik wel degelijk gesprekken op gang kan houden online
![]()
Bijna alleen maarquote:Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Subpoena het volgende:
Zijn er bij de mannen ook spamaccounts?
Na die update nog geen enkele match hierquote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar via Tinder aangegeven dat ik niet op zoek ben naar iets serieus. Ben die geforceerde interviews echt zat aan het worden.
Ja maar die liken je niet terugquote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, er zijn genoeg normale accounts.
Bij mij maar 2. Is tinder dood aan het gaan? :pquote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Na die update nog geen enkele match hier
Nah, als het goed is deze week nog een tinderdate.quote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Bij mij maar 2. Is tinder dood aan het gaan? :p
Wat voor update?quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Na die update nog geen enkele match hier
Precies dus waarom er niet gewoon op afstappen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef droppus het volgende:
Tijdens de opening van de 013 een heel leuke meid zien rondlopen.
Echt helemaal mijn type, uiterlijk technisch dan. Zitten dubben om
aan te spreken, maar uiteindelijk niet gedaan. Damn, die zien we noohooit meer terug.
De laatst gezien status is weg en je kunt nu invullen wat voor werk je doet en waar je op school gezeten hebt. Vooralsnog vind ik het geen vooruitgang.quote:
Droplul.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef droppus het volgende:
Tijdens de opening van de 013 een heel leuke meid zien rondlopen.
Echt helemaal mijn type, uiterlijk technisch dan. Zitten dubben om
aan te spreken, maar uiteindelijk niet gedaan. Damn, die zien we noohooit meer terug.
Nee, trek gewoon aan wat ik altijd aantrek.quote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Hebben jullie trouwens een vaste date outfit?
Ik merk dat ik bijna altijd het zelfde aan trek. Ook al heb ik mijn halve kast geprobeerd en toch weer iets anders aan gedaan.
Bij een eerste date bedoel ik
Niet echt. Kans is groot dat ik iets met stipjes of streepjes aan heb (quote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik merk dat ik bijna altijd het zelfde aan trek. Ook al heb ik mijn halve kast geprobeerd en toch weer iets anders aan gedaan.
Neh, ligt er een beetje aan of ik uit werk kom of niet.quote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
oh ja dat doe ik dus ook, om dan bij het zelfde jurkje uit te komenquote:Op maandag 16 november 2015 11:06 schreef Fripsel het volgende:
Nee sinds ik weet dat ik dinsdag een date heb gaat mijn hoofd zo: hakken? Ja maar dan ben je misschien langer, komen je benen wel mooi in uit. Broekje, rokje, jurkje? En dan alle imperfecties per kleding stuk. Haar los, haar vast, lipstick etc.. idk
Ja meestal kom ik ook weer bij m'n eerste ingeving uit. Maar nu weet ik het echt niet. Of ik een jurkje aan wil of een zwarte skinny met bloesje en hakkenquote:Op maandag 16 november 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ja dat doe ik dus ook, om dan bij het zelfde jurkje uit te komen
+1, vind al m'n outfits leuk en comfortabel. Krijg alleen de leukste niet gekozenquote:Op maandag 16 november 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb sowieso niks waar ik me niet goed in voel? Waarom zou je dat hebben?
Waar ik me goed in voel is afhankelijk van mijn stemming die dag.quote:Op maandag 16 november 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb sowieso niks waar ik me niet goed in voel? Waarom zou je dat hebben?
Haar al wel aangesproken?quote:Op maandag 16 november 2015 11:35 schreef Deezertje het volgende:
Even kijken hoe lang ze mijn match blijft.
Nope, ik doe geen speciale kleding aan voor een date.quote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Daten draait om gezelligheid? Really?Het zou wel veel verklaren...quote:Op maandag 16 november 2015 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Gewoon aantrekken waar je je goed in voelt. Al zou ik niet zo snel een maatpak aantrekken, maar daar voel ik me dus ook niet lekker inEen date draait om gezelligheid, dus dat moet je ook uitstralen en niet ongemakkelijk in je hippe kleding voelen.
Hier niet echt een vaste date outfit. Maar wel een ritueel aan dingen die ik doe tijdens het klaarmaken, besteed dan atlijd wel veel meer aandacht aan wat ik aan doe, make-up en haar. Zodat dat mooi zit. Dan ben ik rustig een uur bezig met klaar maken, terwijl ik normaal max een kwartier nodig hebquote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Dank je, nu heb ik de neiging om het weer te installerenquote:Op maandag 16 november 2015 12:32 schreef Westerling het volgende:
Die tinder update heeft me geen windeieren gelegd.
Echt waanzinnig veel matches ineens.
quote:Op maandag 16 november 2015 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Daten draait om gezelligheid? Really?Het zou wel veel verklaren...
Hij zet ook niet meer alle matches stomweg aan het begin klaar nu. Kwam er na een hele tijd nog steeds tegen, mooie motivatie om door te gaanquote:Op maandag 16 november 2015 12:36 schreef SiIk het volgende:
Ik krijg nu ook de melding dat er superlikes op me staan te wachten, terwijl ze er helemaal niet zijn
Maar toen ik van de week update, kreeg ik ook niet die nieuwe versie, dus weet niet wat er is.
Ik heb best een poosje lopen swipen na die melding.quote:Op maandag 16 november 2015 12:43 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hij zet ook niet meer alle matches stomweg aan het begin klaar nu. Kwam er na een hele tijd nog steeds tegen, mooie motivatie om door te gaan.
Misschien dat die dus later nog voorbij komt
Nou...hier nog steeds 0 matches. Al moet ik wel zeggen dat ik ook maar 10 a 15% like.quote:Op maandag 16 november 2015 12:32 schreef Westerling het volgende:
Die tinder update heeft me geen windeieren gelegd.
Echt waanzinnig veel matches ineens.
Uiteraardquote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |