ah, ik heb gelukkig niet zon last meer van die spam apparaten. En deze is een prima dame, zeker geen spamquote:Op zondag 15 november 2015 12:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heb er ook al een paar gehad, maar allemaal behalve eentje waren gewoon spamaccounts![]()
watte?quote:Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Subpoena het volgende:
Zijn er bij de mannen ook spamaccounts?
Op tinder, ik heb dat nog nooit gehad spam.quote:
Ik ook niet maar vrouwen zijn ook niet zo de doelgroepquote:Op zondag 15 november 2015 14:43 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Op tinder, ik heb dat nog nooit gehad spam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik Tinder zelf ook meer als het niet zo lekker gaatMaar ze wonen wel lekker dichtbij! Binnenkort maar eens voorzichtig polsen of ze voor een date openstaan. App vreet alleen wel stroom! Ze mogen wel een webversie ala Whatsapp maken.. Maar bevestigd iig weer dat ik wel degelijk gesprekken op gang kan houden online
![]()
Bijna alleen maarquote:Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Subpoena het volgende:
Zijn er bij de mannen ook spamaccounts?
Na die update nog geen enkele match hierquote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar via Tinder aangegeven dat ik niet op zoek ben naar iets serieus. Ben die geforceerde interviews echt zat aan het worden.
Ja maar die liken je niet terugquote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, er zijn genoeg normale accounts.
Bij mij maar 2. Is tinder dood aan het gaan? :pquote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Na die update nog geen enkele match hier
Nah, als het goed is deze week nog een tinderdate.quote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Bij mij maar 2. Is tinder dood aan het gaan? :p
Wat voor update?quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Na die update nog geen enkele match hier
Precies dus waarom er niet gewoon op afstappen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef droppus het volgende:
Tijdens de opening van de 013 een heel leuke meid zien rondlopen.
Echt helemaal mijn type, uiterlijk technisch dan. Zitten dubben om
aan te spreken, maar uiteindelijk niet gedaan. Damn, die zien we noohooit meer terug.
De laatst gezien status is weg en je kunt nu invullen wat voor werk je doet en waar je op school gezeten hebt. Vooralsnog vind ik het geen vooruitgang.quote:
Droplul.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef droppus het volgende:
Tijdens de opening van de 013 een heel leuke meid zien rondlopen.
Echt helemaal mijn type, uiterlijk technisch dan. Zitten dubben om
aan te spreken, maar uiteindelijk niet gedaan. Damn, die zien we noohooit meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |