Helemaal eensquote:Op donderdag 12 november 2015 17:47 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij met zijn leven doet.
Als zijn leven alleen bestaat uit klagen, bankhangen en zuipen (generalisatie) dan hoeft het niet.
Is hij x maanden werkloos of afgekeurd, maar hij houdt zich wel bezig, of doet er alles aan om aan werk te komen, dan is dat helemaal geen probleem.
oooh dat lijkt me echt een heel leuke date!quote:Op donderdag 12 november 2015 19:12 schreef Doum het volgende:
Leuk! een nieuw datingtopic. Met duidelijke instructies, mooi initiatief. Ik hoop dat het deze keer gaat lukken. Vind het nog steeds jammer dat er niemand van dit topic uitgesloten kan worden. Als je zo ontzettend hardleers bent, dan moeten er toch consequenties tegenover kunnen staan? Is irl ook zo.
Maar goed, afgelopen weekend met een eerste date naar museumnacht geweest. Met het fietsje van museum naar museum in de hoofdstad. Museumnacht heeft trouwens weinig met kunst (of iets dat op er lijkt) kijken te maken, maar is tegenwoordig meer een zuipfesteyn geworden. Anyway, mag iedereen zelf weten.
Wel een verrassend leuke date gehad. Ik zie alleen een nadeel: dit is iemand die een nog drukkere baan heeft dan ikecht sick gewoon. Als ze er ook nog eens goed voor betaald werd...maar het tegendeel is waar. Dat zou nog wel eens problemen kunnen opleveren. Maar misschien juist ook wel weer fijn om elkaar niet te vaak te zien.
Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:25 schreef K44S het volgende:
Heren: zouden jullie daten als je momenteel werkloos bent?
Eigenlijk hetzelfde. Het ligt aan haar houding. Is ze actief, wil ze iets aan haar situatie veranderen, hoe staat ze in het leven? Dat soort dingen.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:53 schreef Doum het volgende:
Mannen: hoe kijken jullie tegen daten met een vrouw die tijdelijk werkloos is aan?
quote:Op donderdag 12 november 2015 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ben ook nog nooit een vrouw tegen gekomen die daar een punt van heeft gemaakt. Zoals broccoli ook zegt, het is je houding, hoe je in het leven staat.
Als je werkloos bent en ook een luie mindset hebt dan zal ze zich aan dat eerste storen vanwege dat tweede.
Je kan prima werkloos zijn, zolang je maar niet overkomt als een pauper.
Dat is het eigenlijk grote voordeel van vrouwen in NL. Ze zijn bijzonder zelfstandig en kunnen prima hun eigen boontjes doppen. Daardoor minder afhankelijk van de man. En ja, als je in een werkzoekende situatie zit is het onvermijdelijk dat je vrouwen gaat daten die een hoger inkomen dan jij hebben. Maak er geen ego ding van. Zie het als een positief punt. Doe ik ook.
[..]
Eigenlijk hetzelfde. Het ligt aan haar houding. Is ze actief, wil ze iets aan haar situatie veranderen, hoe staat ze in het leven? Dat soort dingen.
Nee was echt online status. Ik wil liever ook gewoon dat een gesprek vlot loopt, maar als je ziet dat bijna iedereen nonstop op zijn telefoon zit en wifi beschikbaar is, is bijna een dag niks horen al raar tegenwoordig, ondanks de vele redenen die er kunnen zijn uiteraard. Maar ik heb ook matches gehad die geen mobiel internet hadden/wilden en alleen 's avonds online waren bijvoorbeeld. Als je dat weet is er niks aan de handquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:14 schreef SiIk het volgende:
Boeiend. Op mijn whatsapp staat laatst gezien en die blauwe vinkjes ook uit. Stalkmentaliteit van tegenwoordig..
Sowieso ging dat laatst gezien volgens mij alleen over wanneer iemand voor t laatst geswiped had, en niet voor t laatst gewoon online. Dus boeit sowieso vrij weinig.
Ik had anders hele gesprekken met mensen die uren geleden voor t laatst online waren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee was echt online status. Ik wil liever ook gewoon dat een gesprek vlot loopt, maar als je ziet dat bijna iedereen nonstop op zijn telefoon zit en wifi beschikbaar is, is bijna een dag niks horen al raar tegenwoordig, ondanks de vele redenen die er kunnen zijn uiteraard. Maar ik heb ook matches gehad die geen mobiel internet hadden/wilden en alleen 's avonds online waren bijvoorbeeld. Als je dat weet is er niks aan de hand
Maar da's weer de hele altijd beschikbaar mentaliteit: je had ook ff 1 seconde een berichtje kunnen tikken: ik ben ff naar buitenland komende dagen! Meteen alle onduidelijkheid weg. Of als je een bericht krijgt kan je ook reageren: hier kom ik vanavond op terug. Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar dankzij al deze apps heb je al snel het idee dat degene geen interesse meer heeft, door is naar de volgende etc. Gesprekken bloeden best vaak dood.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had anders hele gesprekken met mensen die uren geleden voor t laatst online waren.
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Laatst ook iemand die zat te stressen of ik em geblokkeerd had. Was alleen maar even naar t buitenland gegaan zonder het te zeggen
Mensen zijn niet verplicht om jouw onzekerheid en onduidelijkheid weg te nemen door een berichtje te sturen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar da's weer de hele altijd beschikbaar mentaliteit: je had ook ff 1 seconde een berichtje kunnen tikken: ik ben ff naar buitenland komende dagen! Meteen alle onduidelijkheid weg. Of als je een bericht krijgt kan je ook reageren: hier kom ik vanavond op terug. Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar dankzij al deze apps heb je al snel het idee dat degene geen interesse meer heeft, door is naar de volgende etc. Gesprekken bloeden best vaak dood.
Ik hoor van veel mensen dat ze altijd door blijven tinderen etc. als ze contact hebben met mensen. Meerde lijntjes juist omdat het best onvoorspelbaar is. En nee, niet verplicht. Maar zoals ik al zei: mensen turen de hele dag op hun scherm tegenwoordig dus kan je prima 1 luttele seconde tijd vinden om een berichtje te antwoorden. Zelfde als met klasgenoten die ala minute antwoord verwachten op hun mailtjes maar zelf zo laks zijn om dat zelf nooit te doen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen zijn niet verplicht om jouw onzekerheid en onduidelijkheid weg te nemen door een berichtje te sturen.
En dat gesprekken doodbloeden ligt vaak aan jou denk ik
Het kan idd, maar het hoeft niet. Tis niet verplicht en mensen hebben er ook niet altijd zin in.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat ze altijd door blijven tinderen etc. als ze contact hebben met mensen. Meerde lijntjes juist omdat het best onvoorspelbaar is. En nee, niet verplicht. Maar zoals ik al zei: mensen turen de hele dag op hun scherm tegenwoordig dus kan je prima 1 luttele seconde tijd vinden om een berichtje te antwoorden. Zelfde als met klasgenoten die ala minute antwoord verwachten op hun mailtjes maar zelf zo laks zijn om dat zelf nooit te doen!
er is sowieso niks aan de hand. Dat jij van alles invult maakt het niet opeens waar of een feit dat voor iedereen geldtquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee was echt online status. Ik wil liever ook gewoon dat een gesprek vlot loopt, maar als je ziet dat bijna iedereen nonstop op zijn telefoon zit en wifi beschikbaar is, is bijna een dag niks horen al raar tegenwoordig, ondanks de vele redenen die er kunnen zijn uiteraard. Maar ik heb ook matches gehad die geen mobiel internet hadden/wilden en alleen 's avonds online waren bijvoorbeeld. Als je dat weet is er niks aan de hand
Dat ligt echt aan jou deezer. Als iemand op tinder of app even niet meer reageert zal daar vast een reden voor zijn. Dat kan inderdaad zijn dat ze geen interesse meer heeft, dat is dan jammer maar haar verlies, niet het mijne. Ik word er in ieder geval niet onzeker van.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar da's weer de hele altijd beschikbaar mentaliteit: je had ook ff 1 seconde een berichtje kunnen tikken: ik ben ff naar buitenland komende dagen! Meteen alle onduidelijkheid weg. Of als je een bericht krijgt kan je ook reageren: hier kom ik vanavond op terug. Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar dankzij al deze apps heb je al snel het idee dat degene geen interesse meer heeft, door is naar de volgende etc. Gesprekken bloeden best vaak dood.
Van de organisatie. Als ze een vrouwentekort hebben (of mannentekort) krijgen degene die eerder eens hebben meegedaan een mailtje voor een gratis avond.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:10 schreef Weissman het volgende:
Wat leuk Cue!
Heb je er een beetje zin in? En van wie krijg je dat mailtje?
Ik ben vanplan om binnenkort ook eens een speeddate avond te gaan doen. Lijkt me wel eens leuk om mee te maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat ik (weer) mee mag doen met een gratis speeddateavond aanstaande dinsdag
Ach best leuk voor een keertje, ik heb er nu 2 gehadquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:11 schreef K44S het volgende:
Ik ben vanplan om binnenkort ook eens een speeddate avond te gaan doen. Lijkt me wel eens leuk om mee te maken.
Jij zit gemakkelijk 4 minuten stil tegenover een ander?quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:23 schreef Fripsel het volgende:
Zou echt niks voor mij zijn. Kijk altijd de kat uit de boom dus voor het gesprek loopt is de tijd weer om
Nee maar de eerste 4 minuten ben ik wel een stuk meer timide en minder leuk dan ik kan zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zit gemakkelijk 4 minuten stil tegenover een ander?
Bij mannen is het dan niet gratis maar goedkoper. Die mailtjes kreeg ik begin dit jaar ook een paar keer nadat ik eind vorig jaar een keer naar een speeddate avond geweest ben. Best leuk om eens zo'n avond mee te maken overigens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van de organisatie. Als ze een vrouwentekort hebben (of mannentekort) krijgen degene die eerder eens hebben meegedaan een mailtje voor een gratis avond.
Grotere kans dat ze dan niet de hele avond hoeven af te zeggen natuurlijk.
Effe bedenken of ik erheen ga...
Straks zitten wij voor mekaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach best leuk voor een keertje, ik heb er nu 2 gehad
Denk het nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:16 schreef K44S het volgende:
Straks zitten wij voor mekaar.
Maar het lijkt me wel eens leuk ipv doelloos zuipen en vrouwen pas in een aangeschoten bui aanspreken.
Wat is de gemiddelde leeftijd op zo'n avond van mannen en vrouwen? Lijkt me ook best leuk maar volgens mij kan je onder de 35 beter daten via sites en apps..quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Tja, dat heb je zelf in de hand natuurlijk.
Je stelt een vraag en voordat je een antwoord hebt trek je al een conclusie?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd op zo'n avond van mannen en vrouwen? Lijkt me ook best leuk maar volgens mij kan je onder de 35 beter daten via sites en apps..
Gelukkig wel, anders zou Deezer, Deezer niet zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je stelt een vraag en voordat je een antwoord hebt trek je al een conclusie?
Ach, ik ben ook een romanticus. Aan de andere kant, je moet alles een keer proberen toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Speeddate lijkt me totale horror en awkward voor zo'n romantische ziel als ik
Dus eigenlijk doet het antwoord er niet toe, want je conclusie staat toch al vast?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders zou Deezer, Deezer niet zijn.
Ik sta juist open voor een avontuurquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook een romanticus. Aan de andere kant, je moet alles een keer proberen toch?
Je kent Deezer toch? Fok! Is niet anders dan een dagboek (wat nog eens reageert ook nog).quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doet het antwoord er niet toe, want je conclusie staat toch al vast?
Stel dan die vraag ook niet
ja als ik meer geld en tijd had deed ik ook een boel dingenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik sta juist open voor een avontuur.
Als ik het geld en de tijd zou hebben, zou ik prima op date gaan voor een weekend Londen.
Geld is bij mij echt een prioriteit. Ook bij het daten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja als ik meer geld en tijd had deed ik ook een boel dingen
En als ik knapper was had ik meer dates. En als ik sportiever was ging ik wandklimmen of zo etc.
Echt een beetje een zinloze opmerking
Eind volgende week een date staan. Zie post #10.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:20 schreef K44S het volgende:
Enifn. Weissman, hoe gaat het met jouw dating?
Er zijn genoeg goedkope en gratis opties. Daten hoeft echt niks te kosten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:25 schreef K44S het volgende:
Geld is bij mij echt een prioriteit. Ook bij het daten.
Ik heb geen zin om tussen neus en lippen door te gaan vragen:"zeg, betaal jij de eerste date? Ik ben namelijk werkloos zoals je weet en hebt dus bijna geen geld voor dit soort zaken".
Te lui om alles terug te lezenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eind volgende week een date staan. Zie post #10.
[..]
Er zijn genoeg goedkope en gratis opties. Daten hoeft echt niks te kosten.
Als deze gast je niet kan overtuigen weet ik het ook niet meer;
Wanneer was je laatste date?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Te lui om alles terug te lezen
Regelmatig dit filmpje gezien ja, en ja er zit wat in. Ik ben ook beetje bang om weer te gaan daten en dat het dan weer niks is.
En ja, ook daar van weet ik: Je kan dat niet weten, voor dat je het doet
Mijn laatste date: Dinsdag 18 Aug om heeeel precies te zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wanneer was je laatste date?
Ik wil niet meteen een fittie starten of zo hoor, maar ik krijg het idee dat je ook bijna niet date en vast zit in je eigen cirkel. Dus misschien moet je wat minder kritisch doen op andere users
dat was niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 13 november 2015 14:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Mijn laatste date: Dinsdag 18 Aug om heeeel precies te zijn.
Dat zou kunnen: Eerst werk vinden en op mezelf wonen. Dat zijn de hoogste prioriteiten.
Er zit een verschil tussen: janken dat het niet lukt. En dat je andere prioriteiten hebt.
Maar je hebt gelijk. Ik zal voortaan niet meer op ander users vitten voor dat ik zelf weer wat gehosseld heb
Ik vind de aandacht prettig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was niet helemaal wat ik bedoelde
Is het echt andere prioriteiten? Want je schakelt hier bijna dagelijks van tinder aan naar tinder uit etc en je geeft net zelf aan dat je bang bent
Nope, nog genoeg mooie vrouwen. Wel hendig dat er meer info gegeven wordt (school/werk) zodat je de bots makkelijker kunt herkennen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:00 schreef psymeuk het volgende:
Tinder update is binnen, wat vinden jullie ervan? Is een nieuw algoritme uit voor matchmaking, lijkt wel alsof ik in het lelijke eendjes pooltje ben gezet.Maar zou ook kunnen dat de goo.gl-spammers hun spamtools nog niet hebben aangepast en dat dit gewoon is wat er over is op Tinder qua vrouwtjes...
Dunno...
Hier ook. Paar superlikes, maar niet echt mijn types.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:00 schreef psymeuk het volgende:
Tinder update is binnen, wat vinden jullie ervan? Is een nieuw algoritme uit voor matchmaking, lijkt wel alsof ik in het lelijke eendjes pooltje ben gezet.Maar zou ook kunnen dat de goo.gl-spammers hun spamtools nog niet hebben aangepast en dat dit gewoon is wat er over is op Tinder qua vrouwtjes...
Dunno...
En dit is relevant omdat? Je stopt met swipen zodra je iemand hebt getroffen die leuk genoeg is voor een date/waar je uiteindelijk mee date/waar je uiteindelijk die beruchte klik mee hebt. Zo moeilijk is het niet deezer. Stop eens met het zoeken van externe verklaringen en kijk eerst eens naar jezelf, jouw verwachtingen en hoe realistisch dat is. Of heb je dat al gedaan? Dat gaat je zoveel frustratie schelen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)vaker-een-relatie-op
Maar ook: wanneer stop je met swipen? Verlammend effect, altijd op zoek/het idee dat er betere visjes in de vijver zwemmen
Mijn date dinsdag is via tinder. Dus het kan welquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
En dit is relevant omdat? Je stopt met swipen zodra je iemand hebt getroffen die leuk genoeg is voor een date/waar je uiteindelijk mee date/waar je uiteindelijk die beruchte klik mee hebt. Zo moeilijk is het niet deezer. Stop eens met het zoeken van externe verklaringen en kijk eerst eens naar jezelf, jouw verwachtingen en hoe realistisch dat is. Of heb je dat al gedaan? Dat gaat je zoveel frustratie schelen...
On topic, is het überhaupt nuttig om de update van tinder te installeren? Ik heb nu nog de oude versie, dus zonder superlikes, opleidingsniveau etc maar de laatste keer dat ik tinder gebruikt stikte het van de bots.
Ja dat is het. Geen enkele bot gehad sinds ik de update heb geinstalleerd en weer vanaf 25 heb ingesteld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
On topic, is het überhaupt nuttig om de update van tinder te installeren? Ik heb nu nog de oude versie, dus zonder superlikes, opleidingsniveau etc maar de laatste keer dat ik tinder gebruikt stikte het van de bots.
Ik ook trouwensquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:33 schreef Fripsel het volgende:
Ik geloof dat ik dinsdag een date heb
Vind het nog het meest raar dat jij iedereen zo Facebookt en natrekt en er nog zonder schaamte voor uit komt dat je mensen stalkt op deze manier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Deezertje het volgende:
Spammers zijn er nog steeds op Tinder... rond de 24/25 jaar. Maar heb wel meer matches dan voorheen! Net alleen een rare.. trek d'r ff na op FB (blijkbaar koppelt Tinder ze nu op FB sneller, hoefde alleen maar voornaam in te tikken zonder woonplaats e.d.) en zie meteen een hoop foto's op haar profiel met d'r ex en op de profielfoto van haar ex staan ze nog samen op... of ze is pas een paar dagen single... of haar ex weet 't nog niet / is te lui om de foto te verwijderen
Ik stalk ze niet. Wanneer we een match zijn zoek ik ze even op FB op om te kijken of de foto's wel een beetje recent zijn enzo. Doen dames andersom ook hoor als ze binnen 3 zinnen je woonplaats vragen..quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:31 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Vind het nog het meest raar dat jij iedereen zo Facebookt en natrekt en er nog zonder schaamte voor uit komt dat je mensen stalkt op deze manier.
ik heb dat echt nog nooit gedaan en vraag wel altijd een woonplaats. Weet je waarom? Ik wil weten waar iemand woont. Gek hèquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik stalk ze niet. Wanneer we een match zijn zoek ik ze even op FB op om te kijken of de foto's wel een beetje recent zijn enzo. Doen dames andersom ook hoor als ze binnen 3 zinnen je woonplaats vragen..
Alsjeblieft, dat doe je niet alleen bij mensen die je matcht. Je hebt het wel eens gedaan met mensen waarmee je nog geen woord had gewisseld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik stalk ze niet. Wanneer we een match zijn zoek ik ze even op FB op om te kijken of de foto's wel een beetje recent zijn enzo. Doen dames andersom ook hoor als ze binnen 3 zinnen je woonplaats vragen..
Omdat dat tegenwoordig ook zo makkelijk is omdat iedereen alles online pleurt ja. Van sommige mensen die ik puur van gezicht ken uit de buurt weet ik binnen 1 minuut meer dan dat ik ze een paar jaar ken. Wat best absurd is ja, maar openbaar betekent openbaar. Dan moet je 't maar afschermen denk ik dan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsjeblieft, dat doe je niet alleen bij mensen die je matcht. Je hebt het wel eens gedaan met mensen waarmee je nog geen woord had gewisseld.
Dit was precies mijn punt, je gedachtengang is gewoon naar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat dat tegenwoordig ook zo makkelijk is omdat iedereen alles online pleurt ja. Van sommige mensen die ik puur van gezicht ken uit de buurt weet ik binnen 1 minuut meer dan dat ik ze een paar jaar ken. Wat best absurd is ja, maar openbaar betekent openbaar. Dan moet je 't maar afschermen denk ik dan.
Met google kom je een heel eind gewoon naam en woonplaats, een collega deed dat altijd bij sollicitanten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het net ook even geprobeerd maar ik vind echt niet zo makkelijk iemand? Het lukt me helemaal niet eigenlijk
Ha, ik heb het ook nog niet gedaan. Ergens ben ik bang voor dat ik denk "noooo nu kan ik niet meer terug!".quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt? Ik zoek de mensen ook wel op als ik ermee ga afspreken (en ik ze nog niet op facebook heb) En snel de woonplaats vragen vind ik vrij logisch, dat wil niet meteen iets zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja dat is het. Geen enkele bot gehad sinds ik de update heb geinstalleerd en weer vanaf 25 heb ingesteld.
Ik heb de update toch maar geïnstalleerd. Ik kan er nog niets zinnigs over zeggen verder aangezien ik hem maar kort gebruikt heb en geen matches erbij heb tot nu toe.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:13 schreef Subpoena het volgende:
Ha, ik heb het ook nog niet gedaan. Ergens ben ik bang voor dat ik denk "noooo nu kan ik niet meer terug!".
Heb er ook al een paar gehad, maar allemaal behalve eentje waren gewoon spamaccountsquote:
ah, ik heb gelukkig niet zon last meer van die spam apparaten. En deze is een prima dame, zeker geen spamquote:Op zondag 15 november 2015 12:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heb er ook al een paar gehad, maar allemaal behalve eentje waren gewoon spamaccounts![]()
watte?quote:Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Subpoena het volgende:
Zijn er bij de mannen ook spamaccounts?
Op tinder, ik heb dat nog nooit gehad spam.quote:
Ik ook niet maar vrouwen zijn ook niet zo de doelgroepquote:Op zondag 15 november 2015 14:43 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Op tinder, ik heb dat nog nooit gehad spam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik Tinder zelf ook meer als het niet zo lekker gaatMaar ze wonen wel lekker dichtbij! Binnenkort maar eens voorzichtig polsen of ze voor een date openstaan. App vreet alleen wel stroom! Ze mogen wel een webversie ala Whatsapp maken.. Maar bevestigd iig weer dat ik wel degelijk gesprekken op gang kan houden online
![]()
Bijna alleen maarquote:Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Subpoena het volgende:
Zijn er bij de mannen ook spamaccounts?
Na die update nog geen enkele match hierquote:Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar via Tinder aangegeven dat ik niet op zoek ben naar iets serieus. Ben die geforceerde interviews echt zat aan het worden.
Ja maar die liken je niet terugquote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, er zijn genoeg normale accounts.
Bij mij maar 2. Is tinder dood aan het gaan? :pquote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Na die update nog geen enkele match hier
Nah, als het goed is deze week nog een tinderdate.quote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Bij mij maar 2. Is tinder dood aan het gaan? :p
Wat voor update?quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Na die update nog geen enkele match hier
Precies dus waarom er niet gewoon op afstappen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef droppus het volgende:
Tijdens de opening van de 013 een heel leuke meid zien rondlopen.
Echt helemaal mijn type, uiterlijk technisch dan. Zitten dubben om
aan te spreken, maar uiteindelijk niet gedaan. Damn, die zien we noohooit meer terug.
De laatst gezien status is weg en je kunt nu invullen wat voor werk je doet en waar je op school gezeten hebt. Vooralsnog vind ik het geen vooruitgang.quote:
Droplul.quote:Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef droppus het volgende:
Tijdens de opening van de 013 een heel leuke meid zien rondlopen.
Echt helemaal mijn type, uiterlijk technisch dan. Zitten dubben om
aan te spreken, maar uiteindelijk niet gedaan. Damn, die zien we noohooit meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |