Jij zit gemakkelijk 4 minuten stil tegenover een ander?quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:23 schreef Fripsel het volgende:
Zou echt niks voor mij zijn. Kijk altijd de kat uit de boom dus voor het gesprek loopt is de tijd weer om
Nee maar de eerste 4 minuten ben ik wel een stuk meer timide en minder leuk dan ik kan zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zit gemakkelijk 4 minuten stil tegenover een ander?
Bij mannen is het dan niet gratis maar goedkoper. Die mailtjes kreeg ik begin dit jaar ook een paar keer nadat ik eind vorig jaar een keer naar een speeddate avond geweest ben. Best leuk om eens zo'n avond mee te maken overigens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van de organisatie. Als ze een vrouwentekort hebben (of mannentekort) krijgen degene die eerder eens hebben meegedaan een mailtje voor een gratis avond.
Grotere kans dat ze dan niet de hele avond hoeven af te zeggen natuurlijk.
Effe bedenken of ik erheen ga...
Straks zitten wij voor mekaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach best leuk voor een keertje, ik heb er nu 2 gehad
Denk het nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:16 schreef K44S het volgende:
Straks zitten wij voor mekaar.
Maar het lijkt me wel eens leuk ipv doelloos zuipen en vrouwen pas in een aangeschoten bui aanspreken.
Wat is de gemiddelde leeftijd op zo'n avond van mannen en vrouwen? Lijkt me ook best leuk maar volgens mij kan je onder de 35 beter daten via sites en apps..quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Tja, dat heb je zelf in de hand natuurlijk.
Je stelt een vraag en voordat je een antwoord hebt trek je al een conclusie?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd op zo'n avond van mannen en vrouwen? Lijkt me ook best leuk maar volgens mij kan je onder de 35 beter daten via sites en apps..
Gelukkig wel, anders zou Deezer, Deezer niet zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je stelt een vraag en voordat je een antwoord hebt trek je al een conclusie?
Ach, ik ben ook een romanticus. Aan de andere kant, je moet alles een keer proberen toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Speeddate lijkt me totale horror en awkward voor zo'n romantische ziel als ik
Dus eigenlijk doet het antwoord er niet toe, want je conclusie staat toch al vast?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders zou Deezer, Deezer niet zijn.
Ik sta juist open voor een avontuurquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook een romanticus. Aan de andere kant, je moet alles een keer proberen toch?
Je kent Deezer toch? Fok! Is niet anders dan een dagboek (wat nog eens reageert ook nog).quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doet het antwoord er niet toe, want je conclusie staat toch al vast?
Stel dan die vraag ook niet
ja als ik meer geld en tijd had deed ik ook een boel dingenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik sta juist open voor een avontuur.
Als ik het geld en de tijd zou hebben, zou ik prima op date gaan voor een weekend Londen.
Geld is bij mij echt een prioriteit. Ook bij het daten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja als ik meer geld en tijd had deed ik ook een boel dingen
En als ik knapper was had ik meer dates. En als ik sportiever was ging ik wandklimmen of zo etc.
Echt een beetje een zinloze opmerking
Eind volgende week een date staan. Zie post #10.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:20 schreef K44S het volgende:
Enifn. Weissman, hoe gaat het met jouw dating?
Er zijn genoeg goedkope en gratis opties. Daten hoeft echt niks te kosten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:25 schreef K44S het volgende:
Geld is bij mij echt een prioriteit. Ook bij het daten.
Ik heb geen zin om tussen neus en lippen door te gaan vragen:"zeg, betaal jij de eerste date? Ik ben namelijk werkloos zoals je weet en hebt dus bijna geen geld voor dit soort zaken".
Te lui om alles terug te lezenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eind volgende week een date staan. Zie post #10.
[..]
Er zijn genoeg goedkope en gratis opties. Daten hoeft echt niks te kosten.
Als deze gast je niet kan overtuigen weet ik het ook niet meer;
Wanneer was je laatste date?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Te lui om alles terug te lezen
Regelmatig dit filmpje gezien ja, en ja er zit wat in. Ik ben ook beetje bang om weer te gaan daten en dat het dan weer niks is.
En ja, ook daar van weet ik: Je kan dat niet weten, voor dat je het doet
Mijn laatste date: Dinsdag 18 Aug om heeeel precies te zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wanneer was je laatste date?
Ik wil niet meteen een fittie starten of zo hoor, maar ik krijg het idee dat je ook bijna niet date en vast zit in je eigen cirkel. Dus misschien moet je wat minder kritisch doen op andere users
dat was niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 13 november 2015 14:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Mijn laatste date: Dinsdag 18 Aug om heeeel precies te zijn.
Dat zou kunnen: Eerst werk vinden en op mezelf wonen. Dat zijn de hoogste prioriteiten.
Er zit een verschil tussen: janken dat het niet lukt. En dat je andere prioriteiten hebt.
Maar je hebt gelijk. Ik zal voortaan niet meer op ander users vitten voor dat ik zelf weer wat gehosseld heb
Ik vind de aandacht prettig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was niet helemaal wat ik bedoelde
Is het echt andere prioriteiten? Want je schakelt hier bijna dagelijks van tinder aan naar tinder uit etc en je geeft net zelf aan dat je bang bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |