Yayquote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Als jullie online iemand leren kennen, hoe lang gaat er dan meestal over heen voor je een date plant?
Wat is niet te lang/niet te kort?
Vaak stel ik binnen een week een date voor. Echter duurt het vaak wel 2/3 weken tot dat we allebei tijd hebben.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Als jullie online iemand leren kennen, hoe lang gaat er dan meestal over heen voor je een date plant?
Een maand?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Yay
Ligt er een beetje aan, zijn de gesprekken leuk? Heb ik tijd? Heeft aardig wat factoren.
Maar meestal probeer ik het binnen een maand in te plannen.
Een maand is echt achterlijk.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Een maand?
Vind ik echt te lang
Leer mensen liever sneller irl kennen dan online.
Probeer altijd wel 1 a 2 weken.
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Een maand?
Vind ik echt te lang
Leer mensen liever sneller irl kennen dan online.
Probeer altijd wel 1 a 2 weken.
Sorry, ik bedoel natuurlijk 2 wekenquote:
Paar dagen. Ik heb niet zo'n lange concentratiespanne dus als ik iemand niet gezien heb ben ik mn interesse snel kwijt.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Ik stel het meestal na een week voor. Dan kan het nog een week of twee duren voor er daadwerkelijk een date is. Als die er na een maand nog niet geweest is houd het voor mij op, dan is haar interesse in mij blijkbaar niet groot genoeg.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Eerste date bij haar thuis afspreken. Hoe heb je dat geregeld? De meeste dames willen meestal eerst op neutraal terrein afspreken.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:49 schreef Weissman het volgende:
Volgende week 3e date met het Nuon-meisje.. Ze woont aan de andere kant van het land.
1e date was bij haar thuis, 2e ergens in het midden van het land. Dit keer komt zij mijn kant op.
Maar wat als het een leuke meid is die gewoon erg voorzichtig is? Voor hetzelfde geld ben je een gestoorde gek ofzo hè. Ik kan me voorstellen dat sommigen veel langer online willen blijven om iemand beter te leren kennen?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik stel het meestal na een week voor. Dan kan het nog een week of twee duren voor er daadwerkelijk een date is. Als die er na een maand nog niet geweest is houd het voor mij op, dan is haar interesse in mij blijkbaar niet groot genoeg.
Jammer voor die ene paranoïde mens-schuwe vrouw die je zo niet te spreken krijgt - niet dat je daar überhaupt behoefte aan zou moeten hebben.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar wat als het een leuke meid is die gewoon erg voorzichtig is? Voor hetzelfde geld ben je een gestoorde gek ofzo hè. Ik kan me voorstellen dat sommigen veel langer online willen blijven om iemand beter te leren kennen?
Veel plezier in ieder geval.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Dan hangt het er heel erg vanaf hoe de gesprekken lopen. Als ik elke keer her initiatief moet nemen en er weinig antwoord uit komt na een tijdje weet ik genoeg. Ik denk overigens dat vrouwen snel genoeg door hebben dat ik wellicht een beetje gek/vreemd ben, maar zeker geen gestoorde gek ben...quote:Op woensdag 11 november 2015 19:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar wat als het een leuke meid is die gewoon erg voorzichtig is? Voor hetzelfde geld ben je een gestoorde gek ofzo hè. Ik kan me voorstellen dat sommigen veel langer online willen blijven om iemand beter te leren kennen?
Dit, echt zo dit.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:01 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Jammer voor die ene paranoïde mens-schuwe vrouw die je zo niet te spreken krijgt - niet dat je daar überhaupt behoefte aan zou moeten hebben.
Ook best wat vrouwen die op datingsites zitten puur voor de aandacht, de validatie.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef Moro het volgende:
[..]
Dit, echt zo dit.
Al een paar keer zo'n typetje gehad laatst nog na 2 dagen nagenoeg continue lopen lullen nog steeds haar echte voornaam niet durven geven. Zo dan gaan de alarmbellen in mijn hoofd toch wel redelijk tekeer.
Gelijk afgeknapt.
Groot gelijk, als zulke kleine dingen al problemen opleveren is dat gewoon een indicatie van een hoop drama wat je binnenhaalt.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef Moro het volgende:
[..]
Dit, echt zo dit.
Al een paar keer zo'n typetje gehad laatst nog na 2 dagen nagenoeg continue lopen lullen nog steeds haar echte voornaam niet durven geven. Zo dan gaan de alarmbellen in mijn hoofd toch wel redelijk tekeer.
Gelijk afgeknapt.
Weissman gaat toch een poging wagen om het uit te leggenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef syndroom het volgende:
Eerste date bij haar thuis afspreken. Hoe heb je dat geregeld? De meeste dames willen meestal eerst op neutraal terrein afspreken.
wtfquote:Op woensdag 11 november 2015 19:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
[sup]
Hierop vroeg ik of ze een bank had waar op ik kon crashen aangezien ik niet verwachtte dat ik dezelfde dag weer terug de trein zou pakken.
Ze vertelde me dat ik idd op de bank kon blijven slapen en mocht dat niet lekker liggen vanwege mijn postuur (1.90, 100kg) dat zij wel op de bank wou slapen en dan kon ik het bed overnemen.
Volgende keer gewoon zeggen dat ze bij jou in bed moet komen liggenquote:Op woensdag 11 november 2015 19:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kan je je post beter onderbouwen?
Want?quote:Op woensdag 11 november 2015 19:31 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon zeggen dat ze bij jou in bed moet komen liggen
Ik dacht dat ik slecht was in het oppakken van hints enzo... Je gaat haar toch niet in haar EIGEN HUIS op de fucking bank laten liggen?quote:
Zelfde hier.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vaak stel ik binnen een week een date voor. Echter duurt het vaak wel 2/3 weken tot dat we allebei tijd hebben.
Dat verwachtte ze ook gegarandeerd. Sommige vrouwen moeten een beetje overtuigd, gepusht worden.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wel slim gedaan, toch een stap dichtbij het kunnen hebben van seks.
Oh lolquote:Op woensdag 11 november 2015 19:37 schreef Weissman het volgende:
@syndroom @ teydelyk; Volgens mij zijn jullie de enige 2 die niet begrijpen dat we alsnog seks hebben gehad en er niemand op de bank heeft geslapen
Ik denk dat als de sfeer er voor is, deze vrouw ook wel zelf bij hem was (of is) komen liggen, dat hoeft hij haar niet op te dragen.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:35 schreef Teydelyk het volgende:
Ik dacht dat ik slecht was in het oppakken van hints enzo... Je gaat haar toch niet in haar EIGEN HUIS op de fucking bank laten liggen?
Denk ook niet dat zij dat in gedachten had. Welke man rijdt daar nou 400km voor?
Dat op de allereerste date?quote:Op woensdag 11 november 2015 19:37 schreef Weissman het volgende:
@syndroom @ teydelyk; Volgens mij zijn jullie de enige 2 die niet begrijpen dat we alsnog seks hebben gehad en er niemand op de bank heeft geslapen
Zoiets verwachtte ik al.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:37 schreef Weissman het volgende:
Ik heb dit laatst ook nog gehad. Niks raars gedaan, net wat Weissman zegt het ligt gewoon aan de vrouw in kwestie. In mijn geval was het ook zij die het voorstelde. Als je betrouwbaar overkomt en het is een vrouw die redelijk schijt heeft aan wat anderen vinden, kan het gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Eerste date bij haar thuis afspreken. Hoe heb je dat geregeld? De meeste dames willen meestal eerst op neutraal terrein afspreken.
We hebben dit onderwerp eerder gehad; namelijk HIER.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:38 schreef syndroom het volgende:
Dat op de allereerste date?
Dan moet je je als man wel gevleid voelen dat je een meisje op de eerste date tot seks over hebt weten te krijgen.![]()
Ik ging er niet heen met het idee haar over te halen om seks met mij te hebben.quote:Misschien klinkt dit wat vreemd maar vrouwen kunnen ook beslissingen maken over wat ze willen doen. Seks is daarin niet iets waarvan je ze hoeft te overtuigen. Als een vrouw/meisje dat wil, dan doet ze dat.
Echt hè?quote:Op woensdag 11 november 2015 19:37 schreef Weissman het volgende:
Waar kende je haar van eigenlijk? Verder volledig met je eens. Verdere intenties hebben toch geen nut en leggen alleen maar een onnodige druk op een date.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
We hebben dit onderwerp eerder gehad; namelijk HIER.
Dit is hoe ik er over denk;
[..]
Ik ging er niet heen met het idee haar over te halen om seks met mij te hebben.
Mijn intentie was lekker eten, interessante gesprekken voeren, een leuke dame ontmoeten en een gezellige tijd hebben. Alle 4 kan ik afvinken.
Dat herken ik wel. Vind t lastig om op meerdere mensen tegelijk te focussen, dus meestal zit ik dan met 1 iemand een beetje te kletsen, die ik dan vaak 2 dagen later alweer zat benquote:Op woensdag 11 november 2015 18:54 schreef Westerling het volgende:
[..]
Paar dagen. Ik heb niet zo'n lange concentratiespanne dus als ik iemand niet gezien heb ben ik mn interesse snel kwijt.
Ik wacht nogsteeds tot jij me uitnodigt..quote:Op woensdag 11 november 2015 19:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval.
Precies. Typend kom je er toch nooit achter of er een klik is.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Vind t lastig om op meerdere mensen tegelijk te focussen, dus meestal zit ik dan met 1 iemand een beetje te kletsen, die ik dan vaak 2 dagen later alweer zat ben
[..]
Ik wacht nogsteeds tot jij me uitnodigt..
Niks concreets op de planning op t moment.
Subtiliteit is ook iets wat je kunt leren.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:31 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon zeggen dat ze bij jou in bed moet komen liggen
Vrouwen houden ook van seks hoor...Het valt niet op maar soms als je goed oplet lijkt het net of het levende wezens zijn die ook zelfstandig beslissingen kunnen maken.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:38 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat op de allereerste date?
Dan moet je je als man wel gevleid voelen dat je een meisje op de eerste date tot seks over hebt weten te krijgen.![]()
Hehe.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wacht nogsteeds tot jij me uitnodigt..
Niks concreets op de planning op t moment.
Lekker de kat uit de boom kijken is beter wil je zeggen.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Subtiliteit is ook iets wat je kunt leren.
Kappen nu met je dom geneuzel.quote:
ja sorry maar je komt ook vreeeeeemde shit tegen.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef Moro het volgende:
[..]
Dit, echt zo dit.
Gelijk afgeknapt.
Zou ik ook doen. Heb shit gehoord waar ik als man nog angstig van word.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar je komt ook vreeeeeemde shit tegen.
Ik heb iemand die me echt elke zoveel weken aan komt spreken via verschillende social media ook al heb ik hem al afgewezen. Hij beweert dat ie me kent maar dat lijkt naar strikvragen niet zo te zijn en dan zegt ie dingen als 'jouw borsten zou ik nooit vergeten en overal herkennen'
Dus ja, ik ben voortaan ook wat terughoudend
Nee, maar sommige dingen zijn leuker als ze in het midden gelaten worden dan platvloers maar zeggen wat er in je geile hoofd opkomt.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:07 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Lekker de kat uit de boom kijken is beter wil je zeggen.
Laat haar joh, dat snapt die ouwe muts toch niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar sommige dingen zijn leuker als ze in het midden gelaten worden dan platvloers maar zeggen wat er in je geile hoofd opkomt.
Dat is ook haar goed recht, maar dan kap ik het wel een beetje af als een voornaam al teveel gevraagd is na 2 dagen vrij intensief berichten versturen. Ik zit namelijk ook niet te wachten op iemand die zoveel shit heeft meegemaakt dat dat al teveel is.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar je komt ook vreeeeeemde shit tegen.
Ik heb iemand die me echt elke zoveel weken aan komt spreken via verschillende social media ook al heb ik hem al afgewezen. Hij beweert dat ie me kent maar dat lijkt naar strikvragen niet zo te zijn en dan zegt ie dingen als 'jouw borsten zou ik nooit vergeten en overal herkennen'
Dus ja, ik ben voortaan ook wat terughoudend
Met drank en Hosti uiteraardquote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een date zaterdag en ik ben zenuwachtig. Hoe ga ik dit oplossen?
Alcohol/cocainequote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ff ruikken.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon mezelf zijn? Ben al jaren niet meer op date geweestquote:Op woensdag 11 november 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met drank en Hosti uiteraard
Hangt van de persoon af denk ik. Soms de zelfde avond, soms een week later en het is ook voor gekomen sat het pas een maand later was. Hangt natuurlijk ook van de agenda's af.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
In dat geval, eerst seks en daarna samen aan de drankquote:Op woensdag 11 november 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon mezelf zijn? Ben al jaren niet meer op date geweest
Met een schone Zeeuwse?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon doen joh! Het ergste dat kan gebeuren is dat je een lekker diner hebt gehad.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik kwam vanmiddag een hippe vergaderzaal binnenlopen en daar zat een mooi en bekakt Engels meisje naar de bobbel in mijn broek te staren, door mijn verbaasde blik schoten anderen in de zaal in de lach, beetje ongemakkelijke situatie wel, zeker voor haar maar goed het was een soort interactieve cursus over marktbekendheid en vertrouwen vergroten van een reeds overbekend merk. Kort gezegd, we mochten meelullen en degene met het beste idee mocht naar voren komen om gelauwerd te worden. Guess who het beste ideetje had, dus ik vroeg wat heb ik nu eigenlijk gewonnen aan haar. Hoor ik achter me, je hebt haar gewonnen uiteraard Uitstraling, vraag haar nummer, gevolgd door wat gelach dus ik vraag haar nummer voor de grap en groepsdruk, dus die kreeg ik.....nu zit ik te staren naar mijn telefoon of ik het kan maken om de marketingdeskundige van een van de grootste bedrijven ter wereld ga appen of ze morgenavond nog in Nederland is voor een etentje met me......ik baal nu een beetje omdat dit soort twijfel me normaal vreemd is
Waarom afgezegd?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
Oh Jezus ik lees zo bij...
Eerst zeiken
Die date waar ik niet zo'n zin in had is nu 2x door hem afgezegd
Die komt er dus niet meer
De laatste afzegging wad een paar uur er voor en ik weet niet of ik daar nu iets over moet zeggen of niet. Ik vind het niet netjes. Je houdt toch je avond vrij
geen reden (hoeft ook niet van mij hoor. Ik ga er vanuit dat mensen dat zelf wel in kunnen schatten en daarin enigszins serieus handelen dus ik zou ook niet doorvragen)quote:
En haar tot slot onderuit de zak gevenquote:Op woensdag 11 november 2015 23:54 schreef Deezertje het volgende:
Ben ook weer van de partij!Topic stond er nog niet in. Hopelijk meer datingsucces binnenkort, mag wel weer eens een keer! Feestdagen moeten maar eens écht feestelijk worden! Lekker warme chocolademelk drinken op dates, wegkruipen op de bank e.d.
ben meteen gaan checken want van mij hoeft dat niet maar ik zie het niet?quote:Op donderdag 12 november 2015 08:34 schreef Deezertje het volgende:
Tinder update: nu staat je opleiding/werk automatisch in je profiel en is '.... geleden online' niet meer zichtbaar
De app moet je updaten. Je kan het overigens ook weer uitzetten hoorquote:Op donderdag 12 november 2015 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben meteen gaan checken want van mij hoeft dat niet maar ik zie het niet?
normale mensen klagen daar niet over hoorquote:Op donderdag 12 november 2015 08:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De app moet je updaten. Je kan het overigens ook weer uitzetten hoorMaar je kan nog wel gewoon de opleidingen van andere personen checken. Vind de '... online geweest' wel jammer dat ie geschrapt is. Ook als je met een match aan het praten bent zie je dat niet meer. Dus wanneer iemand je nu negeert is wel ff afwachten, maar waarschijnlijk gedaan vanwege de vele klachten van mensen die meteen antwoord willen en zien dat je net nog online was of met een andere match aan het chatten was.
Bij mij stond alleen mijn school, niet opleiding. En de school kan mensen misschien afschrikken, opleiding daarentegen weer nietquote:Op donderdag 12 november 2015 08:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
normale mensen klagen daar niet over hoor
Ik denk eerder omdat ze zo kunnen doen alsof de database lekker vol zit terwijl steeds minder mensen echt actief zijn
Maar ff updaten dan. Als ik die gegevens er bij wilde stonden ze wel in het verhaaltje
Dus een goede opleiding is voor jou relevant in opzicht van baan kans?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
Zolang er een soort van plan en wel een goede opleiding is heb ik er geen probleem mee
Een drop out zonder perspectief maar met diepe kuil in de bank en joggingbroek trekt me dan weer minder
nee maar wel of we een match gaan zijnquote:Op donderdag 12 november 2015 09:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus een goede opleiding is voor jou relevant in opzicht van baan kans?
Ah zo. Is ook zoquote:Op donderdag 12 november 2015 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel of we een match gaan zijn
Mijn interesses sluiten gewoon minder aan bij vmbo basis
Maar ook deels relevant voor je baankans ja. Als je geen diploma hebt word het al lastig lijkt me
Succes!quote:Op donderdag 12 november 2015 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond etentje met een mooie vrouw
Ik ook, al zou ik het wel netjes vinden als het om een paar uur van tevoren afzeggen gaat.quote:Op donderdag 12 november 2015 03:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen reden (hoeft ook niet van mij hoor. Ik ga er vanuit dat mensen dat zelf wel in kunnen schatten en daarin enigszins serieus handelen dus ik zou ook niet doorvragen)
Godsamme, al die spammers de laatste tijd jaquote:Op donderdag 12 november 2015 10:51 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb iig 2 matches sinds de laatste Tinder updateEn geen spammers! Hopelijk is Tinder minder verrot nu, ze schijnen betere matches te beloven..
GLOW is wel de perfecte plek voor een date. Lekker buiten schuifelen langs prachtige lichtbeelden en -projecties.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:59 schreef Helsinki het volgende:
Morgen met mijn date naar Glow in Eindhoven. Daarna ergens wat drinken.
Alleen die zenuwen... pffff
Aaah wat cutequote:Op donderdag 12 november 2015 10:59 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik ook, al zou ik het wel netjes vinden als het om een paar uur van tevoren afzeggen gaat.
Morgen met mijn date naar Glow in Eindhoven. Daarna ergens wat drinken.
Alleen die zenuwen... pffff
Als het tijdelijk is, zou ik wel daten. Als ik compleet afgekeurd zou zijn overigens ook. Een dame die afknapt op mijn financiele status of arbeidsverleden, is een dame waar ik op afknap.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:25 schreef K44S het volgende:
Vrouwen: hoe kijken jullie tegen daten met een man die tijdelijk werkloos is,aan?
Heren: zouden jullie daten als je momenteel werkloos bent?
Ik heb het destijds niet gedaan, maar ik had wel meer niet op orde.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:25 schreef K44S het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2015 11:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Als het tijdelijk is, zou ik wel daten. Als ik compleet afgekeurd zou zijn overigens ook. Een dame die afknapt op mijn financiele status of arbeidsverleden, is een dame waar ik op afknap.
Hmm oke, wie weet geef ik nog een zwaai aan tinderquote:Op donderdag 12 november 2015 12:10 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik heb het destijds niet gedaan, maar ik had wel meer niet op orde.
Nu zou ik het wel doen zolang alles op orde is zie ik het probleem niet. De vrouwen die daar op afknappen wil ik toch niks mee.
Ligt eraan wat hij met zijn leven doet.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:25 schreef K44S het volgende:
Vrouwen: hoe kijken jullie tegen daten met een man die tijdelijk werkloos is,aan?
Kan me werkelijk waar geen reet schelenquote:Op donderdag 12 november 2015 18:53 schreef Doum het volgende:
Missen we niet iets?
Mannen: hoe kijken jullie tegen daten met een vrouw die tijdelijk werkloos is aan?
Vrouwen: zouden jullie daten als je momenteel werkloos bent?
Zolang ze niet vrijwillig (of ze neemt ontslag omdat ze niet gelukkig wordt van haar werk) werkloos blijft en er natuurlijk wat aan wil doen, vind ik het primaquote:Op donderdag 12 november 2015 18:53 schreef Doum het volgende:
Missen we niet iets?
Mannen: hoe kijken jullie tegen daten met een vrouw die tijdelijk werkloos is aan?
Vrouwen: zouden jullie daten als je momenteel werkloos bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |