abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157485838
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:34 schreef Deezertje het volgende:
Tinder update: nu staat je opleiding/werk automatisch in je profiel en is '.... geleden online' niet meer zichtbaar :)
ben meteen gaan checken want van mij hoeft dat niet maar ik zie het niet?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157485873
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ben meteen gaan checken want van mij hoeft dat niet maar ik zie het niet?
De app moet je updaten. Je kan het overigens ook weer uitzetten hoor :') Maar je kan nog wel gewoon de opleidingen van andere personen checken. Vind de '... online geweest' wel jammer dat ie geschrapt is. Ook als je met een match aan het praten bent zie je dat niet meer. Dus wanneer iemand je nu negeert is wel ff afwachten, maar waarschijnlijk gedaan vanwege de vele klachten van mensen die meteen antwoord willen en zien dat je net nog online was of met een andere match aan het chatten was.
pi_157485891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De app moet je updaten. Je kan het overigens ook weer uitzetten hoor :') Maar je kan nog wel gewoon de opleidingen van andere personen checken. Vind de '... online geweest' wel jammer dat ie geschrapt is. Ook als je met een match aan het praten bent zie je dat niet meer. Dus wanneer iemand je nu negeert is wel ff afwachten, maar waarschijnlijk gedaan vanwege de vele klachten van mensen die meteen antwoord willen en zien dat je net nog online was of met een andere match aan het chatten was.
normale mensen klagen daar niet over hoor :D
Ik denk eerder omdat ze zo kunnen doen alsof de database lekker vol zit terwijl steeds minder mensen echt actief zijn

Maar ff updaten dan. Als ik die gegevens er bij wilde stonden ze wel in het verhaaltje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157485905
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

normale mensen klagen daar niet over hoor :D
Ik denk eerder omdat ze zo kunnen doen alsof de database lekker vol zit terwijl steeds minder mensen echt actief zijn

Maar ff updaten dan. Als ik die gegevens er bij wilde stonden ze wel in het verhaaltje
Bij mij stond alleen mijn school, niet opleiding. En de school kan mensen misschien afschrikken, opleiding daarentegen weer niet :P Maar ik vind dat wel irritant hoor. Ben je met iemand aan het praten, blijft het stil, kan je ook niet zien wanneer ze voor het laatst online was.

Happn valt hier wel vies tegen. Iedere dag minimaal 10 nieuwe profielen tegengekomen en herken sommige dames ook wel van activiteiten/locaties :P Maar gewoon 0 matches in ruim 2 maanden tijd.
pi_157485999
Tinder is zo'n bitch!
Kon geen update vinden dus maar ff verwijderd en opnieuw. Staan er opeens kei veel superlikes te wachten terwijl ik die al kei lang niet meer echt kreeg!

(Opleiding etc staar nog steeds niet bij mij en ook niet bij anderen)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 12 november 2015 @ 09:25:40 #81
416020 K44S
The bearded man
pi_157486366
Vrouwen: hoe kijken jullie tegen daten met een man die tijdelijk werkloos is,aan?

Heren: zouden jullie daten als je momenteel werkloos bent?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157486418
Zolang er een soort van plan en wel een goede opleiding is heb ik er geen probleem mee

Een drop out zonder perspectief maar met diepe kuil in de bank en joggingbroek trekt me dan weer minder
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 12 november 2015 @ 09:33:11 #83
416020 K44S
The bearded man
pi_157486476
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
Zolang er een soort van plan en wel een goede opleiding is heb ik er geen probleem mee

Een drop out zonder perspectief maar met diepe kuil in de bank en joggingbroek trekt me dan weer minder
Dus een goede opleiding is voor jou relevant in opzicht van baan kans?
pi_157486502
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:33 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus een goede opleiding is voor jou relevant in opzicht van baan kans?
nee maar wel of we een match gaan zijn
Mijn interesses sluiten gewoon minder aan bij vmbo basis

Maar ook deels relevant voor je baankans ja. Als je geen diploma hebt word het al lastig lijkt me
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 12 november 2015 @ 09:41:03 #85
416020 K44S
The bearded man
pi_157486577
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee maar wel of we een match gaan zijn
Mijn interesses sluiten gewoon minder aan bij vmbo basis

Maar ook deels relevant voor je baankans ja. Als je geen diploma hebt word het al lastig lijkt me
Ah zo. Is ook zo
pi_157486710
Vanavond etentje met een mooie vrouw *O*
  donderdag 12 november 2015 @ 09:54:37 #87
416020 K44S
The bearded man
pi_157486766
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond etentje met een mooie vrouw *O*
Succes!
pi_157487849
Ik heb iig 2 matches sinds de laatste Tinder update :P En geen spammers! Hopelijk is Tinder minder verrot nu, ze schijnen betere matches te beloven..
  donderdag 12 november 2015 @ 10:59:18 #89
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157487993
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 03:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

geen reden (hoeft ook niet van mij hoor. Ik ga er vanuit dat mensen dat zelf wel in kunnen schatten en daarin enigszins serieus handelen dus ik zou ook niet doorvragen)
Ik ook, al zou ik het wel netjes vinden als het om een paar uur van tevoren afzeggen gaat.

Morgen met mijn date naar Glow in Eindhoven. Daarna ergens wat drinken :).
Alleen die zenuwen... pffff
pi_157488015
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:51 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb iig 2 matches sinds de laatste Tinder update :P En geen spammers! Hopelijk is Tinder minder verrot nu, ze schijnen betere matches te beloven..
Godsamme, al die spammers de laatste tijd ja :r
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 12 november 2015 @ 11:01:35 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157488039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:59 schreef Helsinki het volgende:

GLOW is wel de perfecte plek voor een date. Lekker buiten schuifelen langs prachtige lichtbeelden en -projecties.
Veel plezier!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157488071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:59 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ik ook, al zou ik het wel netjes vinden als het om een paar uur van tevoren afzeggen gaat.

Aaah wat cute O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157488945
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:25 schreef K44S het volgende:
Vrouwen: hoe kijken jullie tegen daten met een man die tijdelijk werkloos is,aan?

Als het tijdelijk is, zou ik wel daten. Als ik compleet afgekeurd zou zijn overigens ook. Een dame die afknapt op mijn financiele status of arbeidsverleden, is een dame waar ik op afknap.
pi_157489336
quote:
Ik heb het destijds niet gedaan, maar ik had wel meer niet op orde.
Nu zou ik het wel doen zolang alles op orde is zie ik het probleem niet. De vrouwen die daar op afknappen wil ik toch niks mee.
Blessed is the mind too small for doubt.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:57:01 #95
416020 K44S
The bearded man
pi_157491160
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Als het tijdelijk is, zou ik wel daten. Als ik compleet afgekeurd zou zijn overigens ook. Een dame die afknapt op mijn financiele status of arbeidsverleden, is een dame waar ik op afknap.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:10 schreef Moro het volgende:

[..]

Ik heb het destijds niet gedaan, maar ik had wel meer niet op orde.
Nu zou ik het wel doen zolang alles op orde is zie ik het probleem niet. De vrouwen die daar op afknappen wil ik toch niks mee.
Hmm oke, wie weet geef ik nog een zwaai aan tinder :)
  donderdag 12 november 2015 @ 17:47:41 #96
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157495398
quote:

Ligt eraan wat hij met zijn leven doet.

Als zijn leven alleen bestaat uit klagen, bankhangen en zuipen (generalisatie) dan hoeft het niet.

Is hij x maanden werkloos of afgekeurd, maar hij houdt zich wel bezig, of doet er alles aan om aan werk te komen, dan is dat helemaal geen probleem.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_157496761
Missen we niet iets?

Mannen: hoe kijken jullie tegen daten met een vrouw die tijdelijk werkloos is aan?

Vrouwen: zouden jullie daten als je momenteel werkloos bent?
  donderdag 12 november 2015 @ 18:53:48 #98
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_157496773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:53 schreef Doum het volgende:
Missen we niet iets?

Mannen: hoe kijken jullie tegen daten met een vrouw die tijdelijk werkloos is aan?

Kan me werkelijk waar geen reet schelen
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 12 november 2015 @ 19:02:55 #99
416020 K44S
The bearded man
pi_157496952
quote:
Missen we niet iets?

Zolang ze niet vrijwillig (of ze neemt ontslag omdat ze niet gelukkig wordt van haar werk) werkloos blijft en er natuurlijk wat aan wil doen, vind ik het prima :).

Dus, zoals er op mijn vraag werd geantwoord :).
pi_157497222
Leuk! een nieuw datingtopic. Met duidelijke instructies, mooi initiatief. Ik hoop dat het deze keer gaat lukken. Vind het nog steeds jammer dat er niemand van dit topic uitgesloten kan worden. Als je zo ontzettend hardleers bent, dan moeten er toch consequenties tegenover kunnen staan? Is irl ook zo.

Maar goed, afgelopen weekend met een eerste date naar museumnacht geweest. Met het fietsje van museum naar museum in de hoofdstad. Museumnacht heeft trouwens weinig met kunst (of iets dat op er lijkt) kijken te maken, maar is tegenwoordig meer een zuipfesteyn geworden. Anyway, mag iedereen zelf weten.

Wel een verrassend leuke date gehad. Ik zie alleen een nadeel: dit is iemand die een nog drukkere baan heeft dan ik }:| echt sick gewoon. Als ze er ook nog eens goed voor betaald werd...maar het tegendeel is waar. Dat zou nog wel eens problemen kunnen opleveren. Maar misschien juist ook wel weer fijn om elkaar niet te vaak te zien.
  donderdag 12 november 2015 @ 19:21:51 #101
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_157497450
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:47 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ligt eraan wat hij met zijn leven doet.

Als zijn leven alleen bestaat uit klagen, bankhangen en zuipen (generalisatie) dan hoeft het niet.

Is hij x maanden werkloos of afgekeurd, maar hij houdt zich wel bezig, of doet er alles aan om aan werk te komen, dan is dat helemaal geen probleem.
Helemaal eens :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_157497728
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:12 schreef Doum het volgende:
Leuk! een nieuw datingtopic. Met duidelijke instructies, mooi initiatief. Ik hoop dat het deze keer gaat lukken. Vind het nog steeds jammer dat er niemand van dit topic uitgesloten kan worden. Als je zo ontzettend hardleers bent, dan moeten er toch consequenties tegenover kunnen staan? Is irl ook zo.

Maar goed, afgelopen weekend met een eerste date naar museumnacht geweest. Met het fietsje van museum naar museum in de hoofdstad. Museumnacht heeft trouwens weinig met kunst (of iets dat op er lijkt) kijken te maken, maar is tegenwoordig meer een zuipfesteyn geworden. Anyway, mag iedereen zelf weten.

Wel een verrassend leuke date gehad. Ik zie alleen een nadeel: dit is iemand die een nog drukkere baan heeft dan ik }:| echt sick gewoon. Als ze er ook nog eens goed voor betaald werd...maar het tegendeel is waar. Dat zou nog wel eens problemen kunnen opleveren. Maar misschien juist ook wel weer fijn om elkaar niet te vaak te zien.
oooh dat lijkt me echt een heel leuke date!

Maar misschien word ze er heel gelukkig van?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157497787
quote:
Ja, waarom niet?

Ben ook nog nooit een vrouw tegen gekomen die daar een punt van heeft gemaakt. Zoals broccoli ook zegt, het is je houding, hoe je in het leven staat.
Als je werkloos bent en ook een luie mindset hebt dan zal ze zich aan dat eerste storen vanwege dat tweede.
Je kan prima werkloos zijn, zolang je maar niet overkomt als een pauper.

Dat is het eigenlijk grote voordeel van vrouwen in NL. Ze zijn bijzonder zelfstandig en kunnen prima hun eigen boontjes doppen. Daardoor minder afhankelijk van de man. En ja, als je in een werkzoekende situatie zit is het onvermijdelijk dat je vrouwen gaat daten die een hoger inkomen dan jij hebben. Maak er geen ego ding van. Zie het als een positief punt. Doe ik ook.

quote:
Eigenlijk hetzelfde. Het ligt aan haar houding. Is ze actief, wil ze iets aan haar situatie veranderen, hoe staat ze in het leven? Dat soort dingen.
  donderdag 12 november 2015 @ 19:44:33 #104
416020 K44S
The bearded man
pi_157498020
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:36 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja, waarom niet?

Ben ook nog nooit een vrouw tegen gekomen die daar een punt van heeft gemaakt. Zoals broccoli ook zegt, het is je houding, hoe je in het leven staat.
Als je werkloos bent en ook een luie mindset hebt dan zal ze zich aan dat eerste storen vanwege dat tweede.
Je kan prima werkloos zijn, zolang je maar niet overkomt als een pauper.

Dat is het eigenlijk grote voordeel van vrouwen in NL. Ze zijn bijzonder zelfstandig en kunnen prima hun eigen boontjes doppen. Daardoor minder afhankelijk van de man. En ja, als je in een werkzoekende situatie zit is het onvermijdelijk dat je vrouwen gaat daten die een hoger inkomen dan jij hebben. Maak er geen ego ding van. Zie het als een positief punt. Doe ik ook.

[..]

Eigenlijk hetzelfde. Het ligt aan haar houding. Is ze actief, wil ze iets aan haar situatie veranderen, hoe staat ze in het leven? Dat soort dingen.
pi_157500328
-ook off topic-

[ Bericht 56% gewijzigd door Copycat op 13-11-2015 08:46:56 ]
pi_157507038
Wat vinden jullie ervan dat je niet meer de 'online geweest' status ziet bij Tinder?
Ik had dus gistermorgen een leuk gesprek maar vervolgens de hele dag niets meer gehoord, dus 's avonds maar een bericht gestuurd. Vanmorgen antwoord :) Maar ik zie liever wanneer iemand wel/niet online is geweest. Nu is het maar afwachten van als je nog een match bent dan zou het wel goed zitten.. Ik heb ook matches die gewoon niks meer terugzeggen achteraf, maar dus wel steeds online kwamen. Dat zie je nu ook niet meer..
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:14:25 #107
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157507066
Boeiend. Op mijn whatsapp staat laatst gezien en die blauwe vinkjes ook uit. Stalkmentaliteit van tegenwoordig..
Sowieso ging dat laatst gezien volgens mij alleen over wanneer iemand voor t laatst geswiped had, en niet voor t laatst gewoon online. Dus boeit sowieso vrij weinig.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_157507107
Dat dat uit staat is het beste wat ze kunnen doen. Die 24/7 bereikbaarheid zooi is intens kut. Dat ik een berichtje even snel tussendoor open zegt niet dat ik tijd of zin heb om te antwoorden / een gesprek te beginnen. Als ik bezig ben en de telefoon gaat neem ik ook niet op tenzij het belangrijk lijkt, als mijn ouders bellen bijvoorbeeld, die bellen namelijk nooit.
Ja doei.
pi_157507116
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:14 schreef SiIk het volgende:
Boeiend. Op mijn whatsapp staat laatst gezien en die blauwe vinkjes ook uit. Stalkmentaliteit van tegenwoordig..
Sowieso ging dat laatst gezien volgens mij alleen over wanneer iemand voor t laatst geswiped had, en niet voor t laatst gewoon online. Dus boeit sowieso vrij weinig.
Nee was echt online status. Ik wil liever ook gewoon dat een gesprek vlot loopt, maar als je ziet dat bijna iedereen nonstop op zijn telefoon zit en wifi beschikbaar is, is bijna een dag niks horen al raar tegenwoordig, ondanks de vele redenen die er kunnen zijn uiteraard. Maar ik heb ook matches gehad die geen mobiel internet hadden/wilden en alleen 's avonds online waren bijvoorbeeld. Als je dat weet is er niks aan de hand :)
pi_157507142
-nee!-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 13-11-2015 09:27:37 ]
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:23:47 #111
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157507172
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee was echt online status. Ik wil liever ook gewoon dat een gesprek vlot loopt, maar als je ziet dat bijna iedereen nonstop op zijn telefoon zit en wifi beschikbaar is, is bijna een dag niks horen al raar tegenwoordig, ondanks de vele redenen die er kunnen zijn uiteraard. Maar ik heb ook matches gehad die geen mobiel internet hadden/wilden en alleen 's avonds online waren bijvoorbeeld. Als je dat weet is er niks aan de hand :)
Ik had anders hele gesprekken met mensen die uren geleden voor t laatst online waren.
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Laatst ook iemand die zat te stressen of ik em geblokkeerd had. Was alleen maar even naar t buitenland gegaan zonder het te zeggen ;(
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_157507244
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:23 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik had anders hele gesprekken met mensen die uren geleden voor t laatst online waren.
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Laatst ook iemand die zat te stressen of ik em geblokkeerd had. Was alleen maar even naar t buitenland gegaan zonder het te zeggen ;(
Maar da's weer de hele altijd beschikbaar mentaliteit: je had ook ff 1 seconde een berichtje kunnen tikken: ik ben ff naar buitenland komende dagen! Meteen alle onduidelijkheid weg. Of als je een bericht krijgt kan je ook reageren: hier kom ik vanavond op terug. Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar dankzij al deze apps heb je al snel het idee dat degene geen interesse meer heeft, door is naar de volgende etc. Gesprekken bloeden best vaak dood.
pi_157507268
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar da's weer de hele altijd beschikbaar mentaliteit: je had ook ff 1 seconde een berichtje kunnen tikken: ik ben ff naar buitenland komende dagen! Meteen alle onduidelijkheid weg. Of als je een bericht krijgt kan je ook reageren: hier kom ik vanavond op terug. Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar dankzij al deze apps heb je al snel het idee dat degene geen interesse meer heeft, door is naar de volgende etc. Gesprekken bloeden best vaak dood.
Mensen zijn niet verplicht om jouw onzekerheid en onduidelijkheid weg te nemen door een berichtje te sturen.

En dat gesprekken doodbloeden ligt vaak aan jou denk ik :)
pi_157507308
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mensen zijn niet verplicht om jouw onzekerheid en onduidelijkheid weg te nemen door een berichtje te sturen.

En dat gesprekken doodbloeden ligt vaak aan jou denk ik :)
Ik hoor van veel mensen dat ze altijd door blijven tinderen etc. als ze contact hebben met mensen. Meerde lijntjes juist omdat het best onvoorspelbaar is. En nee, niet verplicht. Maar zoals ik al zei: mensen turen de hele dag op hun scherm tegenwoordig dus kan je prima 1 luttele seconde tijd vinden om een berichtje te antwoorden. Zelfde als met klasgenoten die ala minute antwoord verwachten op hun mailtjes maar zelf zo laks zijn om dat zelf nooit te doen!
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:35:12 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157507328
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:33 schreef Deezertje het volgende:

Ik hoor van veel mensen dat ze altijd door blijven tinderen etc. als ze contact hebben met mensen. Meerde lijntjes juist omdat het best onvoorspelbaar is. En nee, niet verplicht. Maar zoals ik al zei: mensen turen de hele dag op hun scherm tegenwoordig dus kan je prima 1 luttele seconde tijd vinden om een berichtje te antwoorden. Zelfde als met klasgenoten die ala minute antwoord verwachten op hun mailtjes maar zelf zo laks zijn om dat zelf nooit te doen!
Het kan idd, maar het hoeft niet. Tis niet verplicht en mensen hebben er ook niet altijd zin in.
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:36:50 #116
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157507346
Als ik 3 vrienden op whatsapp had en 2 tindermatches, zou ik misschien overwegen ze te vertellen dat ik niet bereikbaar was. Het is echter eerder een 100voud daarvan, dus die mensen wachten maar lekker tot ik besluit tijd voor ze te hebben.
En ja, sommige mensen krijgen wel altijd binnen 5 minuten antwoord, terwijl anderen 5 uur mogen wachten. Verschil moet er zijn.

Ik zeg altijd 'als het belangrijk is, dan bel je maar'
pi_157507592
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

er is sowieso niks aan de hand. Dat jij van alles invult maakt het niet opeens waar of een feit dat voor iedereen geldt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157508257
Ik wacht juist vaak bewust met het beantwoorden van berichtjes van dating materiaal.

Ik heb vrij snel een "crush" op iemand, die net zo snel weer kan verdwijnen. Bovendien merk ik zelf dat ik mij wel heel erg ga focussen op iemand.

Ik doe dit voor de "leuk" niet omdat ik ambities heb om iemand te gaan stalken.

[ Bericht 59% gewijzigd door Moro op 13-11-2015 11:00:43 ]
Blessed is the mind too small for doubt.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:56:46 #119
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157509525
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat ligt echt aan jou deezer. Als iemand op tinder of app even niet meer reageert zal daar vast een reden voor zijn. Dat kan inderdaad zijn dat ze geen interesse meer heeft, dat is dan jammer maar haar verlies, niet het mijne. Ik word er in ieder geval niet onzeker van.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157509542
Zullen we het weer over daten in het algemeen hebben ipv de struggles van 1 user?

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2015 12:09:19 ]
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:06:35 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157509680
Ik krijg net een mailtje dat ik (weer) mee mag doen met een gratis speeddateavond aanstaande dinsdag :+
pi_157509755
Wat leuk Cue!

Heb je er een beetje zin in? En van wie krijg je dat mailtje?
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:11:33 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157509776
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:10 schreef Weissman het volgende:
Wat leuk Cue!

Heb je er een beetje zin in? En van wie krijg je dat mailtje?
Van de organisatie. Als ze een vrouwentekort hebben (of mannentekort) krijgen degene die eerder eens hebben meegedaan een mailtje voor een gratis avond.

Grotere kans dat ze dan niet de hele avond hoeven af te zeggen natuurlijk.

Effe bedenken of ik erheen ga...
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:11:48 #124
416020 K44S
The bearded man
pi_157509782
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat ik (weer) mee mag doen met een gratis speeddateavond aanstaande dinsdag :+
Ik ben vanplan om binnenkort ook eens een speeddate avond te gaan doen. Lijkt me wel eens leuk om mee te maken.
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:15:19 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157509870
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:11 schreef K44S het volgende:

Ik ben vanplan om binnenkort ook eens een speeddate avond te gaan doen. Lijkt me wel eens leuk om mee te maken.
Ach best leuk voor een keertje, ik heb er nu 2 gehad
pi_157510017
Zou echt niks voor mij zijn. Kijk altijd de kat uit de boom dus voor het gesprek loopt is de tijd weer om :+
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:24:27 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157510040
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:23 schreef Fripsel het volgende:
Zou echt niks voor mij zijn. Kijk altijd de kat uit de boom dus voor het gesprek loopt is de tijd weer om :+
Jij zit gemakkelijk 4 minuten stil tegenover een ander? :?
pi_157510059
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij zit gemakkelijk 4 minuten stil tegenover een ander? :?
Nee maar de eerste 4 minuten ben ik wel een stuk meer timide en minder leuk dan ik kan zijn denk ik.
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:46:27 #129
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157510528
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Van de organisatie. Als ze een vrouwentekort hebben (of mannentekort) krijgen degene die eerder eens hebben meegedaan een mailtje voor een gratis avond.

Grotere kans dat ze dan niet de hele avond hoeven af te zeggen natuurlijk.

Effe bedenken of ik erheen ga...
Bij mannen is het dan niet gratis maar goedkoper. Die mailtjes kreeg ik begin dit jaar ook een paar keer nadat ik eind vorig jaar een keer naar een speeddate avond geweest ben. Best leuk om eens zo'n avond mee te maken overigens.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:16:37 #130
416020 K44S
The bearded man
pi_157511277
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ach best leuk voor een keertje, ik heb er nu 2 gehad
Straks zitten wij voor mekaar :o.

Maar het lijkt me wel eens leuk ipv doelloos zuipen en vrouwen pas in een aangeschoten bui aanspreken.
pi_157511291
Speeddate lijkt me totale horror en awkward voor zo'n romantische ziel als ik
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:17:32 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157511293
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:16 schreef K44S het volgende:

Straks zitten wij voor mekaar :o.

Maar het lijkt me wel eens leuk ipv doelloos zuipen en vrouwen pas in een aangeschoten bui aanspreken.
Denk het niet :+

Tja, dat heb je zelf in de hand natuurlijk.
pi_157512550
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk het niet :+

Tja, dat heb je zelf in de hand natuurlijk.
Wat is de gemiddelde leeftijd op zo'n avond van mannen en vrouwen? Lijkt me ook best leuk maar volgens mij kan je onder de 35 beter daten via sites en apps..
pi_157512644
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat is de gemiddelde leeftijd op zo'n avond van mannen en vrouwen? Lijkt me ook best leuk maar volgens mij kan je onder de 35 beter daten via sites en apps..
Je stelt een vraag en voordat je een antwoord hebt trek je al een conclusie? 8)7
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:10:26 #135
416020 K44S
The bearded man
pi_157512671
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je stelt een vraag en voordat je een antwoord hebt trek je al een conclusie? 8)7
Gelukkig wel, anders zou Deezer, Deezer niet zijn.
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:14:38 #136
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157512781
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Speeddate lijkt me totale horror en awkward voor zo'n romantische ziel als ik
Ach, ik ben ook een romanticus. Aan de andere kant, je moet alles een keer proberen toch?
pi_157512864
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:10 schreef K44S het volgende:

[..]

Gelukkig wel, anders zou Deezer, Deezer niet zijn.
Dus eigenlijk doet het antwoord er niet toe, want je conclusie staat toch al vast?

Stel dan die vraag ook niet :')
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:18:18 #138
416020 K44S
The bearded man
pi_157512874
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:14 schreef yats het volgende:

[..]

Ach, ik ben ook een romanticus. Aan de andere kant, je moet alles een keer proberen toch?
Ik sta juist open voor een avontuur :).

Als ik het geld en de tijd zou hebben, zou ik prima op date gaan voor een weekend Londen :).
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:20:51 #139
416020 K44S
The bearded man
pi_157512926
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dus eigenlijk doet het antwoord er niet toe, want je conclusie staat toch al vast?

Stel dan die vraag ook niet :')
Je kent Deezer toch? Fok! Is niet anders dan een dagboek (wat nog eens reageert ook nog).
-stappen onderneemt hij niet.
-klaagt en analyseert alleen maar.
-Wil een kate-upton die hem uit zijn sociale akwardness helpt(onder het motte: Geef 1 vinger en neemt meteen je hand).

Maar goed, dit is behoorlijk off-topic en ik wil me liever niet bezig houden met dat soort zaken.

Enifn. Weissman, hoe gaat het met jouw dating?
pi_157512984
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:18 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik sta juist open voor een avontuur :).

Als ik het geld en de tijd zou hebben, zou ik prima op date gaan voor een weekend Londen :).
ja als ik meer geld en tijd had deed ik ook een boel dingen
En als ik knapper was had ik meer dates. En als ik sportiever was ging ik wandklimmen of zo etc.
Echt een beetje een zinloze opmerking :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:25:08 #141
416020 K44S
The bearded man
pi_157513021
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja als ik meer geld en tijd had deed ik ook een boel dingen
En als ik knapper was had ik meer dates. En als ik sportiever was ging ik wandklimmen of zo etc.
Echt een beetje een zinloze opmerking :D
Geld is bij mij echt een prioriteit. Ook bij het daten.
Ik heb geen zin om tussen neus en lippen door te gaan vragen:"zeg, betaal jij de eerste date? Ik ben namelijk werkloos zoals je weet en hebt dus bijna geen geld voor dit soort zaken" :').

Dus nee, ik vind mijn opmerking niet zinloos.
Maar als je bedoelt: Voor alles is een oplossing: mee eens.
Het is ook niet mijn intentie om alles met een ja-maar terug te kaatsen.

Waarom denk je dat ik momenteel niet date?(via tinder dus)
pi_157513181
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:20 schreef K44S het volgende:
Enifn. Weissman, hoe gaat het met jouw dating?
Eind volgende week een date staan. Zie post #10.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:25 schreef K44S het volgende:
Geld is bij mij echt een prioriteit. Ook bij het daten.
Ik heb geen zin om tussen neus en lippen door te gaan vragen:"zeg, betaal jij de eerste date? Ik ben namelijk werkloos zoals je weet en hebt dus bijna geen geld voor dit soort zaken" :').
Er zijn genoeg goedkope en gratis opties. Daten hoeft echt niks te kosten.

Als deze gast je niet kan overtuigen weet ik het ook niet meer;

vrijdag 13 november 2015 @ 14:34:21 #143
416020 K44S
The bearded man
pi_157513254
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

Eind volgende week een date staan. Zie post #10.

[..]

Er zijn genoeg goedkope en gratis opties. Daten hoeft echt niks te kosten.

Als deze gast je niet kan overtuigen weet ik het ook niet meer;

Te lui om alles terug te lezen :@

Regelmatig dit filmpje gezien ja, en ja er zit wat in :). Ik ben ook beetje bang om weer te gaan daten en dat het dan weer niks is.
En ja, ook daar van weet ik: Je kan dat niet weten, voor dat je het doet :)
pi_157513287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:34 schreef K44S het volgende:

[..]

Te lui om alles terug te lezen :@

Regelmatig dit filmpje gezien ja, en ja er zit wat in :). Ik ben ook beetje bang om weer te gaan daten en dat het dan weer niks is.
En ja, ook daar van weet ik: Je kan dat niet weten, voor dat je het doet :)
Wanneer was je laatste date?

Ik wil niet meteen een fittie starten of zo hoor, maar ik krijg het idee dat je ook bijna niet date en vast zit in je eigen cirkel. Dus misschien moet je wat minder kritisch doen op andere users
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:43:00 #145
416020 K44S
The bearded man
pi_157513473
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wanneer was je laatste date?

Ik wil niet meteen een fittie starten of zo hoor, maar ik krijg het idee dat je ook bijna niet date en vast zit in je eigen cirkel. Dus misschien moet je wat minder kritisch doen op andere users
Mijn laatste date: Dinsdag 18 Aug om heeeel precies te zijn.

Dat zou kunnen: Eerst werk vinden en op mezelf wonen. Dat zijn de hoogste prioriteiten.

Er zit een verschil tussen: janken dat het niet lukt. En dat je andere prioriteiten hebt.

Maar je hebt gelijk. Ik zal voortaan niet meer op ander users vitten voor dat ik zelf weer wat gehosseld heb :)
pi_157513597
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:43 schreef K44S het volgende:

[..]

Mijn laatste date: Dinsdag 18 Aug om heeeel precies te zijn.

Dat zou kunnen: Eerst werk vinden en op mezelf wonen. Dat zijn de hoogste prioriteiten.

Er zit een verschil tussen: janken dat het niet lukt. En dat je andere prioriteiten hebt.

Maar je hebt gelijk. Ik zal voortaan niet meer op ander users vitten voor dat ik zelf weer wat gehosseld heb :)
dat was niet helemaal wat ik bedoelde
Is het echt andere prioriteiten? Want je schakelt hier bijna dagelijks van tinder aan naar tinder uit etc en je geeft net zelf aan dat je bang bent
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:50:47 #147
416020 K44S
The bearded man
pi_157513648
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat was niet helemaal wat ik bedoelde
Is het echt andere prioriteiten? Want je schakelt hier bijna dagelijks van tinder aan naar tinder uit etc en je geeft net zelf aan dat je bang bent
Ik vind de aandacht prettig.
Ja, ik ben een ongeduldig persoon van mezelf, ik wil nu dat huis/appartement. Nu die ene baan.
Ik had mezelf een doelstelling gemaakt om binnen een jaar op mezelf te wonen met een baan waar ik gelukkig van word.

Het loopt iets anders dan verwacht en het duurt langer dan wat ik hoop en wil.

En op de een of andere manier is de vertrouwen die ik WIL uitstralen er niet.
pi_157519693
doe's niet

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 13-11-2015 21:10:00 ]
pi_157520074
Tinder update is binnen, wat vinden jullie ervan? Is een nieuw algoritme uit voor matchmaking, lijkt wel alsof ik in het lelijke eendjes pooltje ben gezet. :{ Maar zou ook kunnen dat de goo.gl-spammers hun spamtools nog niet hebben aangepast en dat dit gewoon is wat er over is op Tinder qua vrouwtjes... :P Dunno...
pi_157520130
Ik zou niet zo snel naar een speeddate evenement gaan, iets staat me daarvan tegen. Waarschijnlijk heb ik ongelijk en ligt het aan mij. Maar ik bedenk me ineens dat het wel een hele leuke date zou zijn om met z'n tweeen naar zo'n avond te gaan en na afloop je ervaringen met elkaar te delen. Wat zijn nog meer originele ideeen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')