ben meteen gaan checken want van mij hoeft dat niet maar ik zie het niet?quote:Op donderdag 12 november 2015 08:34 schreef Deezertje het volgende:
Tinder update: nu staat je opleiding/werk automatisch in je profiel en is '.... geleden online' niet meer zichtbaar
De app moet je updaten. Je kan het overigens ook weer uitzetten hoorquote:Op donderdag 12 november 2015 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben meteen gaan checken want van mij hoeft dat niet maar ik zie het niet?
normale mensen klagen daar niet over hoorquote:Op donderdag 12 november 2015 08:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De app moet je updaten. Je kan het overigens ook weer uitzetten hoorMaar je kan nog wel gewoon de opleidingen van andere personen checken. Vind de '... online geweest' wel jammer dat ie geschrapt is. Ook als je met een match aan het praten bent zie je dat niet meer. Dus wanneer iemand je nu negeert is wel ff afwachten, maar waarschijnlijk gedaan vanwege de vele klachten van mensen die meteen antwoord willen en zien dat je net nog online was of met een andere match aan het chatten was.
Bij mij stond alleen mijn school, niet opleiding. En de school kan mensen misschien afschrikken, opleiding daarentegen weer nietquote:Op donderdag 12 november 2015 08:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
normale mensen klagen daar niet over hoor
Ik denk eerder omdat ze zo kunnen doen alsof de database lekker vol zit terwijl steeds minder mensen echt actief zijn
Maar ff updaten dan. Als ik die gegevens er bij wilde stonden ze wel in het verhaaltje
Dus een goede opleiding is voor jou relevant in opzicht van baan kans?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
Zolang er een soort van plan en wel een goede opleiding is heb ik er geen probleem mee
Een drop out zonder perspectief maar met diepe kuil in de bank en joggingbroek trekt me dan weer minder
nee maar wel of we een match gaan zijnquote:Op donderdag 12 november 2015 09:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus een goede opleiding is voor jou relevant in opzicht van baan kans?
Ah zo. Is ook zoquote:Op donderdag 12 november 2015 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel of we een match gaan zijn
Mijn interesses sluiten gewoon minder aan bij vmbo basis
Maar ook deels relevant voor je baankans ja. Als je geen diploma hebt word het al lastig lijkt me
Succes!quote:Op donderdag 12 november 2015 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond etentje met een mooie vrouw
Ik ook, al zou ik het wel netjes vinden als het om een paar uur van tevoren afzeggen gaat.quote:Op donderdag 12 november 2015 03:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen reden (hoeft ook niet van mij hoor. Ik ga er vanuit dat mensen dat zelf wel in kunnen schatten en daarin enigszins serieus handelen dus ik zou ook niet doorvragen)
Godsamme, al die spammers de laatste tijd jaquote:Op donderdag 12 november 2015 10:51 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb iig 2 matches sinds de laatste Tinder updateEn geen spammers! Hopelijk is Tinder minder verrot nu, ze schijnen betere matches te beloven..
GLOW is wel de perfecte plek voor een date. Lekker buiten schuifelen langs prachtige lichtbeelden en -projecties.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:59 schreef Helsinki het volgende:
Morgen met mijn date naar Glow in Eindhoven. Daarna ergens wat drinken.
Alleen die zenuwen... pffff
Aaah wat cutequote:Op donderdag 12 november 2015 10:59 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik ook, al zou ik het wel netjes vinden als het om een paar uur van tevoren afzeggen gaat.
Morgen met mijn date naar Glow in Eindhoven. Daarna ergens wat drinken.
Alleen die zenuwen... pffff
Als het tijdelijk is, zou ik wel daten. Als ik compleet afgekeurd zou zijn overigens ook. Een dame die afknapt op mijn financiele status of arbeidsverleden, is een dame waar ik op afknap.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:25 schreef K44S het volgende:
Vrouwen: hoe kijken jullie tegen daten met een man die tijdelijk werkloos is,aan?
Heren: zouden jullie daten als je momenteel werkloos bent?
Ik heb het destijds niet gedaan, maar ik had wel meer niet op orde.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:25 schreef K44S het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2015 11:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Als het tijdelijk is, zou ik wel daten. Als ik compleet afgekeurd zou zijn overigens ook. Een dame die afknapt op mijn financiele status of arbeidsverleden, is een dame waar ik op afknap.
Hmm oke, wie weet geef ik nog een zwaai aan tinderquote:Op donderdag 12 november 2015 12:10 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik heb het destijds niet gedaan, maar ik had wel meer niet op orde.
Nu zou ik het wel doen zolang alles op orde is zie ik het probleem niet. De vrouwen die daar op afknappen wil ik toch niks mee.
Ligt eraan wat hij met zijn leven doet.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:25 schreef K44S het volgende:
Vrouwen: hoe kijken jullie tegen daten met een man die tijdelijk werkloos is,aan?
Kan me werkelijk waar geen reet schelenquote:Op donderdag 12 november 2015 18:53 schreef Doum het volgende:
Missen we niet iets?
Mannen: hoe kijken jullie tegen daten met een vrouw die tijdelijk werkloos is aan?
Vrouwen: zouden jullie daten als je momenteel werkloos bent?
Zolang ze niet vrijwillig (of ze neemt ontslag omdat ze niet gelukkig wordt van haar werk) werkloos blijft en er natuurlijk wat aan wil doen, vind ik het primaquote:Op donderdag 12 november 2015 18:53 schreef Doum het volgende:
Missen we niet iets?
Mannen: hoe kijken jullie tegen daten met een vrouw die tijdelijk werkloos is aan?
Vrouwen: zouden jullie daten als je momenteel werkloos bent?
Helemaal eensquote:Op donderdag 12 november 2015 17:47 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij met zijn leven doet.
Als zijn leven alleen bestaat uit klagen, bankhangen en zuipen (generalisatie) dan hoeft het niet.
Is hij x maanden werkloos of afgekeurd, maar hij houdt zich wel bezig, of doet er alles aan om aan werk te komen, dan is dat helemaal geen probleem.
oooh dat lijkt me echt een heel leuke date!quote:Op donderdag 12 november 2015 19:12 schreef Doum het volgende:
Leuk! een nieuw datingtopic. Met duidelijke instructies, mooi initiatief. Ik hoop dat het deze keer gaat lukken. Vind het nog steeds jammer dat er niemand van dit topic uitgesloten kan worden. Als je zo ontzettend hardleers bent, dan moeten er toch consequenties tegenover kunnen staan? Is irl ook zo.
Maar goed, afgelopen weekend met een eerste date naar museumnacht geweest. Met het fietsje van museum naar museum in de hoofdstad. Museumnacht heeft trouwens weinig met kunst (of iets dat op er lijkt) kijken te maken, maar is tegenwoordig meer een zuipfesteyn geworden. Anyway, mag iedereen zelf weten.
Wel een verrassend leuke date gehad. Ik zie alleen een nadeel: dit is iemand die een nog drukkere baan heeft dan ikecht sick gewoon. Als ze er ook nog eens goed voor betaald werd...maar het tegendeel is waar. Dat zou nog wel eens problemen kunnen opleveren. Maar misschien juist ook wel weer fijn om elkaar niet te vaak te zien.
Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 12 november 2015 09:25 schreef K44S het volgende:
Eigenlijk hetzelfde. Het ligt aan haar houding. Is ze actief, wil ze iets aan haar situatie veranderen, hoe staat ze in het leven? Dat soort dingen.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:53 schreef Doum het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2015 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ben ook nog nooit een vrouw tegen gekomen die daar een punt van heeft gemaakt. Zoals broccoli ook zegt, het is je houding, hoe je in het leven staat.
Als je werkloos bent en ook een luie mindset hebt dan zal ze zich aan dat eerste storen vanwege dat tweede.
Je kan prima werkloos zijn, zolang je maar niet overkomt als een pauper.
Dat is het eigenlijk grote voordeel van vrouwen in NL. Ze zijn bijzonder zelfstandig en kunnen prima hun eigen boontjes doppen. Daardoor minder afhankelijk van de man. En ja, als je in een werkzoekende situatie zit is het onvermijdelijk dat je vrouwen gaat daten die een hoger inkomen dan jij hebben. Maak er geen ego ding van. Zie het als een positief punt. Doe ik ook.
[..]
Eigenlijk hetzelfde. Het ligt aan haar houding. Is ze actief, wil ze iets aan haar situatie veranderen, hoe staat ze in het leven? Dat soort dingen.
Nee was echt online status. Ik wil liever ook gewoon dat een gesprek vlot loopt, maar als je ziet dat bijna iedereen nonstop op zijn telefoon zit en wifi beschikbaar is, is bijna een dag niks horen al raar tegenwoordig, ondanks de vele redenen die er kunnen zijn uiteraard. Maar ik heb ook matches gehad die geen mobiel internet hadden/wilden en alleen 's avonds online waren bijvoorbeeld. Als je dat weet is er niks aan de handquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:14 schreef SiIk het volgende:
Boeiend. Op mijn whatsapp staat laatst gezien en die blauwe vinkjes ook uit. Stalkmentaliteit van tegenwoordig..
Sowieso ging dat laatst gezien volgens mij alleen over wanneer iemand voor t laatst geswiped had, en niet voor t laatst gewoon online. Dus boeit sowieso vrij weinig.
Ik had anders hele gesprekken met mensen die uren geleden voor t laatst online waren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee was echt online status. Ik wil liever ook gewoon dat een gesprek vlot loopt, maar als je ziet dat bijna iedereen nonstop op zijn telefoon zit en wifi beschikbaar is, is bijna een dag niks horen al raar tegenwoordig, ondanks de vele redenen die er kunnen zijn uiteraard. Maar ik heb ook matches gehad die geen mobiel internet hadden/wilden en alleen 's avonds online waren bijvoorbeeld. Als je dat weet is er niks aan de hand
Maar da's weer de hele altijd beschikbaar mentaliteit: je had ook ff 1 seconde een berichtje kunnen tikken: ik ben ff naar buitenland komende dagen! Meteen alle onduidelijkheid weg. Of als je een bericht krijgt kan je ook reageren: hier kom ik vanavond op terug. Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar dankzij al deze apps heb je al snel het idee dat degene geen interesse meer heeft, door is naar de volgende etc. Gesprekken bloeden best vaak dood.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had anders hele gesprekken met mensen die uren geleden voor t laatst online waren.
Mensen moeten zich niet zo druk maken. Laatst ook iemand die zat te stressen of ik em geblokkeerd had. Was alleen maar even naar t buitenland gegaan zonder het te zeggen
Mensen zijn niet verplicht om jouw onzekerheid en onduidelijkheid weg te nemen door een berichtje te sturen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar da's weer de hele altijd beschikbaar mentaliteit: je had ook ff 1 seconde een berichtje kunnen tikken: ik ben ff naar buitenland komende dagen! Meteen alle onduidelijkheid weg. Of als je een bericht krijgt kan je ook reageren: hier kom ik vanavond op terug. Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar dankzij al deze apps heb je al snel het idee dat degene geen interesse meer heeft, door is naar de volgende etc. Gesprekken bloeden best vaak dood.
Ik hoor van veel mensen dat ze altijd door blijven tinderen etc. als ze contact hebben met mensen. Meerde lijntjes juist omdat het best onvoorspelbaar is. En nee, niet verplicht. Maar zoals ik al zei: mensen turen de hele dag op hun scherm tegenwoordig dus kan je prima 1 luttele seconde tijd vinden om een berichtje te antwoorden. Zelfde als met klasgenoten die ala minute antwoord verwachten op hun mailtjes maar zelf zo laks zijn om dat zelf nooit te doen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen zijn niet verplicht om jouw onzekerheid en onduidelijkheid weg te nemen door een berichtje te sturen.
En dat gesprekken doodbloeden ligt vaak aan jou denk ik
Het kan idd, maar het hoeft niet. Tis niet verplicht en mensen hebben er ook niet altijd zin in.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat ze altijd door blijven tinderen etc. als ze contact hebben met mensen. Meerde lijntjes juist omdat het best onvoorspelbaar is. En nee, niet verplicht. Maar zoals ik al zei: mensen turen de hele dag op hun scherm tegenwoordig dus kan je prima 1 luttele seconde tijd vinden om een berichtje te antwoorden. Zelfde als met klasgenoten die ala minute antwoord verwachten op hun mailtjes maar zelf zo laks zijn om dat zelf nooit te doen!
er is sowieso niks aan de hand. Dat jij van alles invult maakt het niet opeens waar of een feit dat voor iedereen geldtquote:Op vrijdag 13 november 2015 09:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee was echt online status. Ik wil liever ook gewoon dat een gesprek vlot loopt, maar als je ziet dat bijna iedereen nonstop op zijn telefoon zit en wifi beschikbaar is, is bijna een dag niks horen al raar tegenwoordig, ondanks de vele redenen die er kunnen zijn uiteraard. Maar ik heb ook matches gehad die geen mobiel internet hadden/wilden en alleen 's avonds online waren bijvoorbeeld. Als je dat weet is er niks aan de hand
Dat ligt echt aan jou deezer. Als iemand op tinder of app even niet meer reageert zal daar vast een reden voor zijn. Dat kan inderdaad zijn dat ze geen interesse meer heeft, dat is dan jammer maar haar verlies, niet het mijne. Ik word er in ieder geval niet onzeker van.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar da's weer de hele altijd beschikbaar mentaliteit: je had ook ff 1 seconde een berichtje kunnen tikken: ik ben ff naar buitenland komende dagen! Meteen alle onduidelijkheid weg. Of als je een bericht krijgt kan je ook reageren: hier kom ik vanavond op terug. Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar dankzij al deze apps heb je al snel het idee dat degene geen interesse meer heeft, door is naar de volgende etc. Gesprekken bloeden best vaak dood.
Van de organisatie. Als ze een vrouwentekort hebben (of mannentekort) krijgen degene die eerder eens hebben meegedaan een mailtje voor een gratis avond.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:10 schreef Weissman het volgende:
Wat leuk Cue!
Heb je er een beetje zin in? En van wie krijg je dat mailtje?
Ik ben vanplan om binnenkort ook eens een speeddate avond te gaan doen. Lijkt me wel eens leuk om mee te maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat ik (weer) mee mag doen met een gratis speeddateavond aanstaande dinsdag
Ach best leuk voor een keertje, ik heb er nu 2 gehadquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:11 schreef K44S het volgende:
Ik ben vanplan om binnenkort ook eens een speeddate avond te gaan doen. Lijkt me wel eens leuk om mee te maken.
Jij zit gemakkelijk 4 minuten stil tegenover een ander?quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:23 schreef Fripsel het volgende:
Zou echt niks voor mij zijn. Kijk altijd de kat uit de boom dus voor het gesprek loopt is de tijd weer om
Nee maar de eerste 4 minuten ben ik wel een stuk meer timide en minder leuk dan ik kan zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zit gemakkelijk 4 minuten stil tegenover een ander?
Bij mannen is het dan niet gratis maar goedkoper. Die mailtjes kreeg ik begin dit jaar ook een paar keer nadat ik eind vorig jaar een keer naar een speeddate avond geweest ben. Best leuk om eens zo'n avond mee te maken overigens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van de organisatie. Als ze een vrouwentekort hebben (of mannentekort) krijgen degene die eerder eens hebben meegedaan een mailtje voor een gratis avond.
Grotere kans dat ze dan niet de hele avond hoeven af te zeggen natuurlijk.
Effe bedenken of ik erheen ga...
Straks zitten wij voor mekaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach best leuk voor een keertje, ik heb er nu 2 gehad
Denk het nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:16 schreef K44S het volgende:
Straks zitten wij voor mekaar.
Maar het lijkt me wel eens leuk ipv doelloos zuipen en vrouwen pas in een aangeschoten bui aanspreken.
Wat is de gemiddelde leeftijd op zo'n avond van mannen en vrouwen? Lijkt me ook best leuk maar volgens mij kan je onder de 35 beter daten via sites en apps..quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Tja, dat heb je zelf in de hand natuurlijk.
Je stelt een vraag en voordat je een antwoord hebt trek je al een conclusie?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd op zo'n avond van mannen en vrouwen? Lijkt me ook best leuk maar volgens mij kan je onder de 35 beter daten via sites en apps..
Gelukkig wel, anders zou Deezer, Deezer niet zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je stelt een vraag en voordat je een antwoord hebt trek je al een conclusie?
Ach, ik ben ook een romanticus. Aan de andere kant, je moet alles een keer proberen toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Speeddate lijkt me totale horror en awkward voor zo'n romantische ziel als ik
Dus eigenlijk doet het antwoord er niet toe, want je conclusie staat toch al vast?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders zou Deezer, Deezer niet zijn.
Ik sta juist open voor een avontuurquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook een romanticus. Aan de andere kant, je moet alles een keer proberen toch?
Je kent Deezer toch? Fok! Is niet anders dan een dagboek (wat nog eens reageert ook nog).quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doet het antwoord er niet toe, want je conclusie staat toch al vast?
Stel dan die vraag ook niet
ja als ik meer geld en tijd had deed ik ook een boel dingenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik sta juist open voor een avontuur.
Als ik het geld en de tijd zou hebben, zou ik prima op date gaan voor een weekend Londen.
Geld is bij mij echt een prioriteit. Ook bij het daten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja als ik meer geld en tijd had deed ik ook een boel dingen
En als ik knapper was had ik meer dates. En als ik sportiever was ging ik wandklimmen of zo etc.
Echt een beetje een zinloze opmerking
Eind volgende week een date staan. Zie post #10.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:20 schreef K44S het volgende:
Enifn. Weissman, hoe gaat het met jouw dating?
Er zijn genoeg goedkope en gratis opties. Daten hoeft echt niks te kosten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:25 schreef K44S het volgende:
Geld is bij mij echt een prioriteit. Ook bij het daten.
Ik heb geen zin om tussen neus en lippen door te gaan vragen:"zeg, betaal jij de eerste date? Ik ben namelijk werkloos zoals je weet en hebt dus bijna geen geld voor dit soort zaken".
Te lui om alles terug te lezenquote:Op vrijdag 13 november 2015 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eind volgende week een date staan. Zie post #10.
[..]
Er zijn genoeg goedkope en gratis opties. Daten hoeft echt niks te kosten.
Als deze gast je niet kan overtuigen weet ik het ook niet meer;
Wanneer was je laatste date?quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Te lui om alles terug te lezen
Regelmatig dit filmpje gezien ja, en ja er zit wat in. Ik ben ook beetje bang om weer te gaan daten en dat het dan weer niks is.
En ja, ook daar van weet ik: Je kan dat niet weten, voor dat je het doet
Mijn laatste date: Dinsdag 18 Aug om heeeel precies te zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wanneer was je laatste date?
Ik wil niet meteen een fittie starten of zo hoor, maar ik krijg het idee dat je ook bijna niet date en vast zit in je eigen cirkel. Dus misschien moet je wat minder kritisch doen op andere users
dat was niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 13 november 2015 14:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Mijn laatste date: Dinsdag 18 Aug om heeeel precies te zijn.
Dat zou kunnen: Eerst werk vinden en op mezelf wonen. Dat zijn de hoogste prioriteiten.
Er zit een verschil tussen: janken dat het niet lukt. En dat je andere prioriteiten hebt.
Maar je hebt gelijk. Ik zal voortaan niet meer op ander users vitten voor dat ik zelf weer wat gehosseld heb
Ik vind de aandacht prettig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was niet helemaal wat ik bedoelde
Is het echt andere prioriteiten? Want je schakelt hier bijna dagelijks van tinder aan naar tinder uit etc en je geeft net zelf aan dat je bang bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |