abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157477617
Oh Jezus ik lees zo bij...

Eerst zeiken :P
Die date waar ik niet zo'n zin in had is nu 2x door hem afgezegd :')
Die komt er dus niet meer
De laatste afzegging wad een paar uur er voor en ik weet niet of ik daar nu iets over moet zeggen of niet. Ik vind het niet netjes. Je houdt toch je avond vrij
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157477747
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef Moro het volgende:

[..]

Dit, echt zo dit.

Al een paar keer zo'n typetje gehad laatst nog na 2 dagen nagenoeg continue lopen lullen nog steeds haar echte voornaam niet durven geven. Zo dan gaan de alarmbellen in mijn hoofd toch wel redelijk tekeer.

Gelijk afgeknapt.
ja sorry maar je komt ook vreeeeeemde shit tegen.
Ik heb iemand die me echt elke zoveel weken aan komt spreken via verschillende social media ook al heb ik hem al afgewezen. Hij beweert dat ie me kent maar dat lijkt naar strikvragen niet zo te zijn en dan zegt ie dingen als 'jouw borsten zou ik nooit vergeten en overal herkennen'

Dus ja, ik ben voortaan ook wat terughoudend :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157477851
Ik zou alleen maar iemand bij mij thuis vragen als hij dan juist niet zegt 'dan kruip ik wel bij jou in bed'
Als iemand snapt wat ik bedoel

Zo, bij :D
(Via mobiel en dan gaat meerdere quotes in 1 post niet)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157478015
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb iemand die me echt elke zoveel weken aan komt spreken via verschillende social media ook al heb ik hem al afgewezen. Hij beweert dat ie me kent maar dat lijkt naar strikvragen niet zo te zijn en dan zegt ie dingen als 'jouw borsten zou ik nooit vergeten en overal herkennen'

Zou ik ook doen. Heb shit gehoord waar ik als man nog angstig van word.
pi_157478158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:07 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Lekker de kat uit de boom kijken is beter wil je zeggen.
Nee, maar sommige dingen zijn leuker als ze in het midden gelaten worden dan platvloers maar zeggen wat er in je geile hoofd opkomt.
pi_157479091
OT: Zou vorige week zaterdag een date hebben met een dame (chihuahua-meisje) maar ze zei vrijdag avond af omdat haar opa plots was overleden. Deed me wel denken aan het Oom-Meisje van ????. Even afwachten wat ze gaat doen en nog zelf terug komt met een voorstel enzo.

[ Bericht 7% gewijzigd door Re op 11-11-2015 22:27:12 ]
pi_157479529
Wtf heb nu een match op tinder met een echt geil uitziende milf van 48 :P

Wat moeten dat soort vrouwen met een gozer van 24 :') Zou te mooi zijn om waar te zijn als ik nu een cougar heb gescoord :D
  woensdag 11 november 2015 @ 21:41:59 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157479635
Nee.

En doorrrr.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157479671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, maar sommige dingen zijn leuker als ze in het midden gelaten worden dan platvloers maar zeggen wat er in je geile hoofd opkomt.
Laat haar joh, dat snapt die ouwe muts toch niet.
pi_157479744
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is ook haar goed recht, maar dan kap ik het wel een beetje af als een voornaam al teveel gevraagd is na 2 dagen vrij intensief berichten versturen. Ik zit namelijk ook niet te wachten op iemand die zoveel shit heeft meegemaakt dat dat al teveel is.

Er van uitgaande dat ze echt een vrij unieke voornaam had.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157480284
Ik kwam vanmiddag een hippe vergaderzaal binnenlopen en daar zat een mooi en bekakt Engels meisje naar de bobbel in mijn broek te staren, door mijn verbaasde blik schoten anderen in de zaal in de lach, beetje ongemakkelijke situatie wel, zeker voor haar maar goed het was een soort interactieve cursus over marktbekendheid en vertrouwen vergroten van een reeds overbekend merk. Kort gezegd, we mochten meelullen en degene met het beste idee mocht naar voren komen om gelauwerd te worden. Guess who het beste ideetje had, dus ik vroeg wat heb ik nu eigenlijk gewonnen aan haar. Hoor ik achter me, je hebt haar gewonnen uiteraard Uitstraling, vraag haar nummer, gevolgd door wat gelach dus ik vraag haar nummer voor de grap en groepsdruk, dus die kreeg ik.....nu zit ik te staren naar mijn telefoon of ik het kan maken om de marketingdeskundige van een van de grootste bedrijven ter wereld ga appen of ze morgenavond nog in Nederland is voor een etentje met me......ik baal nu een beetje omdat dit soort twijfel me normaal vreemd is :{
pi_157480395
Ik heb een date zaterdag en ik ben zenuwachtig. Hoe ga ik dit oplossen? :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_157480532
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Met drank en Hosti uiteraard _O_
  woensdag 11 november 2015 @ 22:11:07 #64
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_157480584
quote:
Alcohol/cocaine
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_157480634
quote:
Ff ruikken.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_157480640
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Met drank en Hosti uiteraard _O_
Gewoon mezelf zijn? Ben al jaren niet meer op date geweest :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 11 november 2015 @ 22:15:23 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157480717
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo :@

Als jullie online iemand leren kennen, hoe lang gaat er dan meestal over heen voor je een date plant?
Wat is niet te lang/niet te kort?
Hangt van de persoon af denk ik. Soms de zelfde avond, soms een week later en het is ook voor gekomen sat het pas een maand later was. Hangt natuurlijk ook van de agenda's af.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_157480798
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Gewoon mezelf zijn? Ben al jaren niet meer op date geweest :@
In dat geval, eerst seks en daarna samen aan de drank ;)
pi_157481394
quote:
Met een schone Zeeuwse? :@
pi_157482861
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik kwam vanmiddag een hippe vergaderzaal binnenlopen en daar zat een mooi en bekakt Engels meisje naar de bobbel in mijn broek te staren, door mijn verbaasde blik schoten anderen in de zaal in de lach, beetje ongemakkelijke situatie wel, zeker voor haar maar goed het was een soort interactieve cursus over marktbekendheid en vertrouwen vergroten van een reeds overbekend merk. Kort gezegd, we mochten meelullen en degene met het beste idee mocht naar voren komen om gelauwerd te worden. Guess who het beste ideetje had, dus ik vroeg wat heb ik nu eigenlijk gewonnen aan haar. Hoor ik achter me, je hebt haar gewonnen uiteraard Uitstraling, vraag haar nummer, gevolgd door wat gelach dus ik vraag haar nummer voor de grap en groepsdruk, dus die kreeg ik.....nu zit ik te staren naar mijn telefoon of ik het kan maken om de marketingdeskundige van een van de grootste bedrijven ter wereld ga appen of ze morgenavond nog in Nederland is voor een etentje met me......ik baal nu een beetje omdat dit soort twijfel me normaal vreemd is :{
Gewoon doen joh! Het ergste dat kan gebeuren is dat je een lekker diner hebt gehad. ;)
  woensdag 11 november 2015 @ 23:49:11 #71
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157483190
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
Oh Jezus ik lees zo bij...

Eerst zeiken :P
Die date waar ik niet zo'n zin in had is nu 2x door hem afgezegd :')
Die komt er dus niet meer
De laatste afzegging wad een paar uur er voor en ik weet niet of ik daar nu iets over moet zeggen of niet. Ik vind het niet netjes. Je houdt toch je avond vrij
Waarom afgezegd?
pi_157483366
Ben ook weer van de partij! :) Topic stond er nog niet in. Hopelijk meer datingsucces binnenkort, mag wel weer eens een keer! Feestdagen moeten maar eens écht feestelijk worden! Lekker warme chocolademelk drinken op dates, wegkruipen op de bank e.d.
pi_157484990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:49 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Waarom afgezegd?
geen reden (hoeft ook niet van mij hoor. Ik ga er vanuit dat mensen dat zelf wel in kunnen schatten en daarin enigszins serieus handelen dus ik zou ook niet doorvragen)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157485008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:54 schreef Deezertje het volgende:
Ben ook weer van de partij! :) Topic stond er nog niet in. Hopelijk meer datingsucces binnenkort, mag wel weer eens een keer! Feestdagen moeten maar eens écht feestelijk worden! Lekker warme chocolademelk drinken op dates, wegkruipen op de bank e.d.
En haar tot slot onderuit de zak geven ;)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157485695
Tinder update: nu staat je opleiding/werk automatisch in je profiel en is '.... geleden online' niet meer zichtbaar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')