ja sorry maar je komt ook vreeeeeemde shit tegen.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef Moro het volgende:
[..]
Dit, echt zo dit.
Al een paar keer zo'n typetje gehad laatst nog na 2 dagen nagenoeg continue lopen lullen nog steeds haar echte voornaam niet durven geven. Zo dan gaan de alarmbellen in mijn hoofd toch wel redelijk tekeer.
Gelijk afgeknapt.
Zou ik ook doen. Heb shit gehoord waar ik als man nog angstig van word.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar je komt ook vreeeeeemde shit tegen.
Ik heb iemand die me echt elke zoveel weken aan komt spreken via verschillende social media ook al heb ik hem al afgewezen. Hij beweert dat ie me kent maar dat lijkt naar strikvragen niet zo te zijn en dan zegt ie dingen als 'jouw borsten zou ik nooit vergeten en overal herkennen'
Dus ja, ik ben voortaan ook wat terughoudend
Nee, maar sommige dingen zijn leuker als ze in het midden gelaten worden dan platvloers maar zeggen wat er in je geile hoofd opkomt.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:07 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Lekker de kat uit de boom kijken is beter wil je zeggen.
Laat haar joh, dat snapt die ouwe muts toch niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar sommige dingen zijn leuker als ze in het midden gelaten worden dan platvloers maar zeggen wat er in je geile hoofd opkomt.
Dat is ook haar goed recht, maar dan kap ik het wel een beetje af als een voornaam al teveel gevraagd is na 2 dagen vrij intensief berichten versturen. Ik zit namelijk ook niet te wachten op iemand die zoveel shit heeft meegemaakt dat dat al teveel is.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar je komt ook vreeeeeemde shit tegen.
Ik heb iemand die me echt elke zoveel weken aan komt spreken via verschillende social media ook al heb ik hem al afgewezen. Hij beweert dat ie me kent maar dat lijkt naar strikvragen niet zo te zijn en dan zegt ie dingen als 'jouw borsten zou ik nooit vergeten en overal herkennen'
Dus ja, ik ben voortaan ook wat terughoudend
Met drank en Hosti uiteraardquote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een date zaterdag en ik ben zenuwachtig. Hoe ga ik dit oplossen?
Alcohol/cocainequote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Ff ruikken.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon mezelf zijn? Ben al jaren niet meer op date geweestquote:Op woensdag 11 november 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met drank en Hosti uiteraard
Hangt van de persoon af denk ik. Soms de zelfde avond, soms een week later en het is ook voor gekomen sat het pas een maand later was. Hangt natuurlijk ook van de agenda's af.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:39 schreef SiIk het volgende:
Fipo
Als jullie online iemand leren kennen, hoe lang gaat er dan meestal over heen voor je een date plant?
Wat is niet te lang/niet te kort?
In dat geval, eerst seks en daarna samen aan de drankquote:Op woensdag 11 november 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon mezelf zijn? Ben al jaren niet meer op date geweest
Met een schone Zeeuwse?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon doen joh! Het ergste dat kan gebeuren is dat je een lekker diner hebt gehad.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik kwam vanmiddag een hippe vergaderzaal binnenlopen en daar zat een mooi en bekakt Engels meisje naar de bobbel in mijn broek te staren, door mijn verbaasde blik schoten anderen in de zaal in de lach, beetje ongemakkelijke situatie wel, zeker voor haar maar goed het was een soort interactieve cursus over marktbekendheid en vertrouwen vergroten van een reeds overbekend merk. Kort gezegd, we mochten meelullen en degene met het beste idee mocht naar voren komen om gelauwerd te worden. Guess who het beste ideetje had, dus ik vroeg wat heb ik nu eigenlijk gewonnen aan haar. Hoor ik achter me, je hebt haar gewonnen uiteraard Uitstraling, vraag haar nummer, gevolgd door wat gelach dus ik vraag haar nummer voor de grap en groepsdruk, dus die kreeg ik.....nu zit ik te staren naar mijn telefoon of ik het kan maken om de marketingdeskundige van een van de grootste bedrijven ter wereld ga appen of ze morgenavond nog in Nederland is voor een etentje met me......ik baal nu een beetje omdat dit soort twijfel me normaal vreemd is
Waarom afgezegd?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
Oh Jezus ik lees zo bij...
Eerst zeiken
Die date waar ik niet zo'n zin in had is nu 2x door hem afgezegd
Die komt er dus niet meer
De laatste afzegging wad een paar uur er voor en ik weet niet of ik daar nu iets over moet zeggen of niet. Ik vind het niet netjes. Je houdt toch je avond vrij
geen reden (hoeft ook niet van mij hoor. Ik ga er vanuit dat mensen dat zelf wel in kunnen schatten en daarin enigszins serieus handelen dus ik zou ook niet doorvragen)quote:
En haar tot slot onderuit de zak gevenquote:Op woensdag 11 november 2015 23:54 schreef Deezertje het volgende:
Ben ook weer van de partij!Topic stond er nog niet in. Hopelijk meer datingsucces binnenkort, mag wel weer eens een keer! Feestdagen moeten maar eens écht feestelijk worden! Lekker warme chocolademelk drinken op dates, wegkruipen op de bank e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |