Nee, trek gewoon aan wat ik altijd aantrek.quote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Hebben jullie trouwens een vaste date outfit?
Ik merk dat ik bijna altijd het zelfde aan trek. Ook al heb ik mijn halve kast geprobeerd en toch weer iets anders aan gedaan.
Bij een eerste date bedoel ik
Niet echt. Kans is groot dat ik iets met stipjes of streepjes aan heb (quote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik merk dat ik bijna altijd het zelfde aan trek. Ook al heb ik mijn halve kast geprobeerd en toch weer iets anders aan gedaan.
Neh, ligt er een beetje aan of ik uit werk kom of niet.quote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
oh ja dat doe ik dus ook, om dan bij het zelfde jurkje uit te komenquote:Op maandag 16 november 2015 11:06 schreef Fripsel het volgende:
Nee sinds ik weet dat ik dinsdag een date heb gaat mijn hoofd zo: hakken? Ja maar dan ben je misschien langer, komen je benen wel mooi in uit. Broekje, rokje, jurkje? En dan alle imperfecties per kleding stuk. Haar los, haar vast, lipstick etc.. idk
Ja meestal kom ik ook weer bij m'n eerste ingeving uit. Maar nu weet ik het echt niet. Of ik een jurkje aan wil of een zwarte skinny met bloesje en hakkenquote:Op maandag 16 november 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ja dat doe ik dus ook, om dan bij het zelfde jurkje uit te komen
+1, vind al m'n outfits leuk en comfortabel. Krijg alleen de leukste niet gekozenquote:Op maandag 16 november 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb sowieso niks waar ik me niet goed in voel? Waarom zou je dat hebben?
Waar ik me goed in voel is afhankelijk van mijn stemming die dag.quote:Op maandag 16 november 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb sowieso niks waar ik me niet goed in voel? Waarom zou je dat hebben?
Haar al wel aangesproken?quote:Op maandag 16 november 2015 11:35 schreef Deezertje het volgende:
Even kijken hoe lang ze mijn match blijft.
Nope, ik doe geen speciale kleding aan voor een date.quote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Daten draait om gezelligheid? Really?Het zou wel veel verklaren...quote:Op maandag 16 november 2015 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Gewoon aantrekken waar je je goed in voelt. Al zou ik niet zo snel een maatpak aantrekken, maar daar voel ik me dus ook niet lekker inEen date draait om gezelligheid, dus dat moet je ook uitstralen en niet ongemakkelijk in je hippe kleding voelen.
Hier niet echt een vaste date outfit. Maar wel een ritueel aan dingen die ik doe tijdens het klaarmaken, besteed dan atlijd wel veel meer aandacht aan wat ik aan doe, make-up en haar. Zodat dat mooi zit. Dan ben ik rustig een uur bezig met klaar maken, terwijl ik normaal max een kwartier nodig hebquote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Dank je, nu heb ik de neiging om het weer te installerenquote:Op maandag 16 november 2015 12:32 schreef Westerling het volgende:
Die tinder update heeft me geen windeieren gelegd.
Echt waanzinnig veel matches ineens.
quote:Op maandag 16 november 2015 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Daten draait om gezelligheid? Really?Het zou wel veel verklaren...
Hij zet ook niet meer alle matches stomweg aan het begin klaar nu. Kwam er na een hele tijd nog steeds tegen, mooie motivatie om door te gaanquote:Op maandag 16 november 2015 12:36 schreef SiIk het volgende:
Ik krijg nu ook de melding dat er superlikes op me staan te wachten, terwijl ze er helemaal niet zijn
Maar toen ik van de week update, kreeg ik ook niet die nieuwe versie, dus weet niet wat er is.
Ik heb best een poosje lopen swipen na die melding.quote:Op maandag 16 november 2015 12:43 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hij zet ook niet meer alle matches stomweg aan het begin klaar nu. Kwam er na een hele tijd nog steeds tegen, mooie motivatie om door te gaan.
Misschien dat die dus later nog voorbij komt
Nou...hier nog steeds 0 matches. Al moet ik wel zeggen dat ik ook maar 10 a 15% like.quote:Op maandag 16 november 2015 12:32 schreef Westerling het volgende:
Die tinder update heeft me geen windeieren gelegd.
Echt waanzinnig veel matches ineens.
Uiteraardquote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Gaat meestal los toch?quote:Op maandag 16 november 2015 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
UiteraardNou ja, vast is een groot woord...
Nee, ben wel weer afgekicktquote:
Post je gesprekken eens?quote:Op maandag 16 november 2015 17:34 schreef Deezertje het volgende:
En 1 match is alweer weg. Bijna heel het weekend mee gekletst, vanmorgen ook nog en vanmiddag ineens verdwenen. Geef dan op zijn minst een reden..
quote:
Once upon a time..quote:Op maandag 16 november 2015 18:15 schreef Fripsel het volgende:
Is het geen idee om een date succesverhalen topic te openen?![]()
Heb in een paar weken tijd nu iets van 3 matches gehad.quote:Op maandag 16 november 2015 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nou...hier nog steeds 0 matches. Al moet ik wel zeggen dat ik ook maar 10 a 15% like.
Als ik het hier zo lees wordt er vrijwel alleen Tinder gebruikt, en een match wordt alleen gebruikt voor wat lege oneliners die men verward met een 'gesprek'...quote:Op maandag 16 november 2015 18:27 schreef Fripsel het volgende:
Een succesverhaal hoeft van mij geen relatie te zijn. Kan ook een leuk/gek/grappig/faal avontuur zijn.
Maar ik weet niet.. Ik merk dat ik echt begin af te haken als ik dat tinder geen matches bots etc. weer lees. Dus het sprong in m'n hoofd op.
SPOILER: Succes verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
Wow, dat is weinig. Zeker met jouw uiterlijk. Hoeveel like je gemiddeld?quote:Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb in een paar weken tijd nu iets van 3 matches gehad.
Dat wisselt. En mijn uiterlijk is niet zo bijzonder hoorquote:Op maandag 16 november 2015 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Wow, dat is weinig. Zeker met jouw uiterlijk. Hoeveel like je gemiddeld?
oh ik vind jou wel echt categorie knap of aantrekkelijkquote:Op maandag 16 november 2015 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat wisselt. En mijn uiterlijk is niet zo bijzonder hoor
Haha thanks.quote:Op maandag 16 november 2015 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind jou wel echt categorie knap of aantrekkelijk
De bescheidenheid siert je.quote:Op maandag 16 november 2015 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat wisselt. En mijn uiterlijk is niet zo bijzonder hoor
quote:Op maandag 16 november 2015 19:02 schreef Moro het volgende:
Ik trap wel af dan:Eerste date?SPOILER: Succes verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan like je zelf niemand of je bent heeeeeeeeel onaantrekkelijk of je woont ergens waar niet veel mensen zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb in een paar weken tijd nu iets van 3 matches gehad.
Ben ik ook.quote:Op maandag 16 november 2015 19:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha thanks.
Jammer dat ik zo'n faalhaas met daten ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |