Gaat meestal los toch?quote:Op maandag 16 november 2015 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
UiteraardNou ja, vast is een groot woord...
Nee, ben wel weer afgekicktquote:
Post je gesprekken eens?quote:Op maandag 16 november 2015 17:34 schreef Deezertje het volgende:
En 1 match is alweer weg. Bijna heel het weekend mee gekletst, vanmorgen ook nog en vanmiddag ineens verdwenen. Geef dan op zijn minst een reden..
quote:
Once upon a time..quote:Op maandag 16 november 2015 18:15 schreef Fripsel het volgende:
Is het geen idee om een date succesverhalen topic te openen?![]()
Heb in een paar weken tijd nu iets van 3 matches gehad.quote:Op maandag 16 november 2015 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nou...hier nog steeds 0 matches. Al moet ik wel zeggen dat ik ook maar 10 a 15% like.
Als ik het hier zo lees wordt er vrijwel alleen Tinder gebruikt, en een match wordt alleen gebruikt voor wat lege oneliners die men verward met een 'gesprek'...quote:Op maandag 16 november 2015 18:27 schreef Fripsel het volgende:
Een succesverhaal hoeft van mij geen relatie te zijn. Kan ook een leuk/gek/grappig/faal avontuur zijn.
Maar ik weet niet.. Ik merk dat ik echt begin af te haken als ik dat tinder geen matches bots etc. weer lees. Dus het sprong in m'n hoofd op.
SPOILER: Succes verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
Wow, dat is weinig. Zeker met jouw uiterlijk. Hoeveel like je gemiddeld?quote:Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb in een paar weken tijd nu iets van 3 matches gehad.
Dat wisselt. En mijn uiterlijk is niet zo bijzonder hoorquote:Op maandag 16 november 2015 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Wow, dat is weinig. Zeker met jouw uiterlijk. Hoeveel like je gemiddeld?
oh ik vind jou wel echt categorie knap of aantrekkelijkquote:Op maandag 16 november 2015 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat wisselt. En mijn uiterlijk is niet zo bijzonder hoor
Haha thanks.quote:Op maandag 16 november 2015 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind jou wel echt categorie knap of aantrekkelijk
De bescheidenheid siert je.quote:Op maandag 16 november 2015 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat wisselt. En mijn uiterlijk is niet zo bijzonder hoor
quote:Op maandag 16 november 2015 19:02 schreef Moro het volgende:
Ik trap wel af dan:Eerste date?SPOILER: Succes verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan like je zelf niemand of je bent heeeeeeeeel onaantrekkelijk of je woont ergens waar niet veel mensen zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb in een paar weken tijd nu iets van 3 matches gehad.
Ben ik ook.quote:Op maandag 16 november 2015 19:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha thanks.
Jammer dat ik zo'n faalhaas met daten ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |