Wilfred gaat voor het kontje.quote:Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ze waren toch met zijn vijven? Gangbang zou ik zeggen.
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 09-11-2015 om 22:33:23De Derde Helft is alweer ten einde, we zetten hem zo snel mogelijk online! #voetbalinside https://t.co/VfNZlc9kG8 reageer retweet
Alsof ie dat niet allang is....quote:Op maandag 9 november 2015 22:37 schreef Zipportal het volgende:
Met een paar week zit Gijp gewoon weer depressief thuis.
Mede mogelijk gemaakt door: derde heflt
Ik blijf net zo lang zitten tot ik weer iets zie.quote:Op maandag 9 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, lees nog eens goed.twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 09-11-2015 om 22:33:23De Derde Helft is alweer ten einde, we zetten hem zo snel mogelijk online! #voetbalinside https://t.co/VfNZlc9kG8 reageer retweet
Die komt nooit meer , dan maar Aad300quote:Op maandag 9 november 2015 22:37 schreef Zipportal het volgende:
Met een paar week zit Gijp gewoon weer depressief thuis.
Mede mogelijk gemaakt door: derde heflt
AD block eroverheen.quote:Op maandag 9 november 2015 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die komt nooit meer , dan maar Aad300
En waarom zei die ongenaaide zandhaas dan dat we nog in de kleedkamer gingen kijken waar Johan bepaalde dingen ging eten, die eikelbijter Geneequote:Op maandag 9 november 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, lees nog eens goed.twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 09-11-2015 om 22:33:23De Derde Helft is alweer ten einde, we zetten hem zo snel mogelijk online! #voetbalinside https://t.co/VfNZlc9kG8 reageer retweet
tis gedaan preciesquote:Op maandag 9 november 2015 22:39 schreef Seam het volgende:
Is de derde helft afgelopen of even korte pauze?
quote:Op maandag 9 november 2015 22:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En waarom zei die ongenaaide zandhaas dan dat we nog in de kleedkamer gingen kijken waar Johan bepaalde dingen ging eten, die eikelbijter Genee
Hooooooooooo genotquote:Op maandag 9 november 2015 22:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Darten met MarcelMaijerGod nu.
Ik stoor me vooral aan zijn ondeskundigheid.quote:Op maandag 9 november 2015 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ik haat het toontje van Marcel Maijer.
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op maandag 9 november 2015 22:43 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat ze de Europa League studio misbruiken voor iets dat helemaal geen sport is.
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 09-11-2015 om 22:44:56Sorry we waren even overbelast, maar Sensi maakt het goed! #voetbalinside https://t.co/NHkv6BUav8 reageer retweet
Leuke derby man met goede sfeer op de tribune. Leuke voetbalmiddag.quote:Op maandag 9 november 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, hoe was het vorige week bij Heerenveen - SCC?
Tof hoor.quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuke derby man met goede sfeer op de tribune. Leuke voetbalmiddag.
quote:Op maandag 9 november 2015 22:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Lachwekkend hoe jij nu praat.
Laat Lex Immers het maar niet horen.
Niet eens naaktquote:Op maandag 9 november 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sensi heeft een boodschap.twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 09-11-2015 om 22:44:56Sorry we waren even overbelast, maar Sensi maakt het goed! #voetbalinside https://t.co/NHkv6BUav8 reageer retweet
Gaan ze de studio transformeren tot een palendansvereniging?quote:Op maandag 9 november 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sensi heeft een boodschap.twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 09-11-2015 om 22:44:56Sorry we waren even overbelast, maar Sensi maakt het goed! #voetbalinside https://t.co/NHkv6BUav8 reageer retweet
Die oude wijsneus krijgt het wel weer voor elkaar dat ze met veel passie en strijd spelen.quote:
Dan moet Barney wat gaan afvallen of Lex wat gaan bijkomen anders is het net Stan Laurel en Oliver Hardy.quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een baas
Hopelijk zien we hem over een aantal jaren tegen Barney spelen, beide met een ADO-sjaaltje het podium op.
Hoi Pascalus.quote:Op maandag 9 november 2015 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik als voorzitter van de van Beek fanclub vindt dit een goede keuze.
White wat?quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een baas
Hopelijk zien we hem over een aantal jaren tegen Barney spelen, beide met een ADO-sjaaltje het podium op.
Wat een geil ding is dat.quote:Op maandag 9 november 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zei Johan van tevoren al idd.quote:Op maandag 9 november 2015 22:52 schreef Regilio_ het volgende:
Ja leuk die Sensi, beetje seksistisch wellicht al is het vraag en aanbod en doet ze er vrijwillig aan mee..vind het toch een beetje aparte gewaarwording alles bij elkaar.
Dat is slechts één aspect van deze 'derde helft'. Krijg het idee dat de heren niet op deze uitmelkerij zitten te wachten en om nou als kijker met je smartphone naar zo'n wanhopige bedoeling te gaan zitten kijken....vond het nogal tenenkrommend maar goed.
het wordt allemaal wat een parodie.quote:Op maandag 9 november 2015 22:39 schreef anusmega het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat het helemaal niet leuk was wat ik zag.
Rene maakt een grap over de kleding van Wilfred met het woord: Kringloopwinkel.
En Johan lachte vet nep.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:00 schreef Zipportal het volgende:
In de 3e helft lacht Gijp nog harder om zijn eigen grappen. Komt dat zien mensen.
Halina Reijn -> René.
René die de RTL XL app loopt te promoten. Minachting van de kijker met dat geacteerde gedoe de hele tijd. Ook van Johan. Beetje klaar met dat commerciële gedoe. Poppenkast
Thanks ouwe ruggenkruiper.quote:Op maandag 9 november 2015 23:25 schreef Arn0 het volgende:
MP4 reguliere uitzending:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)bd5-97b0fe692aea.mp4
MP4 derde helft:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)995-5c3111f04cbc.mp4
Ik sla mezelf op de dijen van mijn leuke grap!quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:00 schreef Zipportal het volgende:
In de 3e helft lacht Gijp nog harder om zijn eigen grappen. Komt dat zien mensen.
Halina Reijn -> René.
René die de RTL XL app loopt te promoten. Minachting van de kijker met dat geacteerde gedoe de hele tijd. Ook van Johan. Beetje klaar met dat commerciële gedoe. Poppenkast
Als je het terug doet zou ik sowieso geen ads-inkomsten instellen op je videos, dat ze geen Youtube videos voor commercieel gebruik toelaten snap ik wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dames en Heren,
Zojuist heeft mijn Youtubekanaaltje 'VoetbalOliver' zijn derde copyrightclaim in een week tijd gekregen van RTL, waardoor het kanaaltje van Youtube is verwijderd.
Doorgaan op het vernieuwde kanaaltje VoetbalOliver 2.0 was een idee, alleen toen ik vanochtend op dat account keek, stonden er ook alweer twee copyright claims op mij te wachten waardoor het eigenlijk onmogelijk is om verder te gaan.
RTL heb ik al om een reactie gevraagd, maar of die er gaat komen? ... ... ...
quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:41 schreef Nober het volgende:
Ze had al geen ondergoed aan speciaal voor de app uitzending.
[ afbeelding ]
Boh!
Alle ads-inkomsten waren sws al voor RTLquote:Op dinsdag 10 november 2015 09:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als je het terug doet zou ik sowieso geen ads-inkomsten instellen op je videos, dat ze geen Youtube videos voor commercieel gebruik toelaten snap ik wel.
Ze beginnen er zelf wel in te geloven bij dat rtl he? Sterkte ouwe reus.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dames en Heren,
Zojuist heeft mijn Youtubekanaaltje 'VoetbalOliver' zijn derde copyrightclaim in een week tijd gekregen van RTL, waardoor het kanaaltje van Youtube is verwijderd.
Doorgaan op het vernieuwde kanaaltje VoetbalOliver 2.0 was een idee, alleen toen ik vanochtend op dat account keek, stonden er ook alweer twee copyright claims op mij te wachten waardoor het eigenlijk onmogelijk is om verder te gaan.
Of ik nog verder ga met SigaarSnor, ben ik nog niet over uit. Voor mij is de lol er een beetje af. Zat veel tijd en werk in dat kanaaltje, sinds begin 2011.
Ik ben helemaal niet van het wereldje in Hilversumquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:20 schreef KingRoland het volgende:
Allemaal naar hilvesum dus? Of we sturen allemaal tegelijk een bericht naar wilfred en co
Diep triestquote:Op dinsdag 10 november 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dames en Heren,
Of ik nog verder ga met SigaarSnor, ben ik nog niet over uit. Voor mij is de lol er een beetje af. Zat veel tijd en werk in dat kanaaltje, sinds begin 2011.
Dit gaat floppen, zit echt niemand op nog een tijdschrift over voetbal te wachten.quote:Johan Derksen, Wilfred Genee, Rene van der Gijp, Hans Kraay jr., Johan Boskamp en Wim Kieft krijgen hun eigen tijdschrift. Medio december ligt Voetbal Inside als blad in de winkels.
Pijper Media brengt het nieuwe voetbalblad uit in samenwerking met RTL.
Voetbal Inside bevat volgens een aankondiging van de uitgeverij interviews en fotoreportages met de zes hoofdpersonen, maar ook verhalen met de toppers uit de voetbalwereld. ''Waarbij de glimlach, net als op tv, uiteraard niet ontbreekt."
Het blad gaat de concurrentie aan met Voetbal International. Derksen was tussen 2000 en 2013 hoofdredacteur van het voetbalweekblad.
Derde helft
In september 2015 brak Derksen met WPG Uitgevers. Pijper Media kocht vorig jaar van Sanoma de mannenbladen Panorama, Nieuwe Revu en Playboy. Sanoma verkocht eerder al Wieler Revue en de restaurantgids Lekker 500 aan Pijper Media, uitgever van onder meer Lonely Planet en Surfmagazine.
Maandag begonnen de mannen van Voetbal Inside met de Derde Helft, een verlenging van hun eigen praatprogramma die online te volgen is op de website van het RTL-programma en via de nieuwe app.
Ik neem direct een abo.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit gaat floppen, zit echt niemand op nog een tijdschrift over voetbal te wachten.
Buiten dat, ik neem aan dat een hele rits aan VI redacteuren ook de overstap maken. Knipping en van Duren hadden grote doorbraken in de voetbalwereld met o.a. de belchinees. Die zijn nu onder het huidige management gedegradeerd tot vrouwenvoetbal en weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit gaat floppen, zit echt niemand op nog een tijdschrift over voetbal te wachten.
Denk dat ze de boel nu zelf willen gaan beheren. Eerst was het wel makkelijk, jij hebt ze laten zien dat er wel degelijk markt voor is. Dat pakken ze nu zelf op en sluiten jou af.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dames en Heren,
Mwoah, de FB pagina en de website zijn wel goed. Ze onderscheiden zich wel van Voetbalzone. Voetbalzone maakt zichzelf eigenlijk belachelijk door op FB de clown uit te hangen en op de website het serieuze medium te willen zijn. Beiden prima, maar je creëert verwarring bij je volgers.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Simon Zijlemansquote:Op dinsdag 10 november 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dames en Heren,
Beter die Vitesse clubwatcher.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:05 schreef DrDentz het volgende:
Zet die Sensi gewoon altijd aan tafel joh wat maakt t uit, goede toevoeging en beter dan Valentijn
Ze vind het gewoon geweldig om op tv te zijn, dat ze in ruil daarvoor de rol van blonde bimbo moet spelen heeft ze er maar wat graag voor over volgens mijquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:59 schreef RipCity het volgende:
Vooral grappig HOE dom ze is en het vooral zelf niet door heeft. Heb ze zelden zo gezien.
Plus, alsof het nog niet plat genoeg is. Nu moet er helemaal geforceerd plat gedaan worden, vermoeiend. Gijpie heeft ook z'n beste tijd weer gehad. Begint weer iets teveel in zichzelf te geloven. Voor we het weten staat hij weer met een viool in z'n hand André Rieu na te doen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Opvallend dat ze zo laat pas beginnen met uitmelken van het concept. Misschien willen ze ff het pensioen voor hun kinderen vaststellen nu ze doorhebben dat hun eigen pensioen wel helemaal safe is
Het was "wel grappig" die derde helft maar van mij hoeft het niet. Lijkt een beetje op een half uur nablijven op de middelbare school.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dames en Heren,
Zolang de mensjes het leuk vinden blijven zij doen wat ze doen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Plus, alsof het nog niet plat genoeg is. Nu moet er helemaal geforceerd plat gedaan worden, vermoeiend. Gijpie heeft ook z'n beste tijd weer gehad. Begint weer iets teveel in zichzelf te geloven. Voor we het weten staat hij weer met een viool in z'n hand André Rieu na te doen.
Heb het nu specifiek over het programma VI.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:02 schreef DrDentz het volgende:
Ze zijn ook een tijdje iedere dag op tv geweest met een dagelijks Boulevard-achtig programma. Toen had Johan nog zijn online rubriek Waarde hoofdredacteur, beste Johan.. nee je kunt niet zeggen dat ze nu pas beginnen met uitmelken.
Zal ook wel moeten, die man komt nergens meer aan de bak als presentatorquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Wimpie zegt overal ja op want die heeft nog wat vrienden uit Columbie die hij moet afbetalen. En bij Wilfred heb ik het idee dat die havik van een vrouw hem pusht om zoveel mogelijk knaken binnen te halen.
Ho ho, hij presenteert een vrijdagmiddagshow bij BNR.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal ook wel moeten, die man komt nergens meer aan de bak als presentator
Daar vergis je je denk ik in.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal ook wel moeten, die man komt nergens meer aan de bak als presentator
Met de juiste gasten is dat een prima show trouwens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, hij presenteert een vrijdagmiddagshow bij BNR.
Zou zomaar kunnen. Was ook meer bedoeld als grap, omdat ze zo'n beetje heel Nederland voor lul hebben gezet.quote:
dat was wel een pijnlijk dieptepunt hoorquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Plus, alsof het nog niet plat genoeg is. Nu moet er helemaal geforceerd plat gedaan worden, vermoeiend. Gijpie heeft ook z'n beste tijd weer gehad. Begint weer iets teveel in zichzelf te geloven. Voor we het weten staat hij weer met een viool in z'n hand André Rieu na te doen.
De kracht van VI was (en soms nog is, zoals de reguliere uitzending gisteren) analyseren met een lach en een knipoog. Nu is het vaak lachen en knipogen met een analyse.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tevens jammer dat die halve show tegenwoordig wordt gescript. Maar ja ze moeten natuurlijk aan flauwe grappenquotum komen natuurlijk, Gijp kan niet elke week op eigen kracht vol gas.
De tafel ligt straks weer vol met boeken en tijdschriften dus. Deze rotzooi wordt ook weer in onze strot geduwd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goede analysequote:Op dinsdag 10 november 2015 16:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De kracht van VI was (en soms nog is, zoals de reguliere uitzending gisteren) analyseren met een lach en een knipoog. Nu is het vaak lachen en knipogen met een analyse.
Goed bedacht hè.
DIEP respect voor al je werk en alle filmpjes waarmee je ons vermaakt hebtquote:Op dinsdag 10 november 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dames en Heren,
Eens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:27 schreef De_Kraam het volgende:
Begrijpelijk dat RTL het wil overnemen van Oliver maar erg netjes is het kapotmaken van zijn kanaal niet. VI zou nooit zo populair zijn geworden zonder Sigaarsnor, Superbeelden, de Gouden Koppel compilaties enzovoort. Door die filmpjes ben ik VI gaan kijken. Een paar weken terug zette RTL het scheldmailfilmpje op hun site. Die hadden ze van Oliver's kanaal geplukt. Gezien zij Oliver's kanaal gebruiken voor die oude filmpjes is het nogal dom dat RTL VoetbalOliver sloopt, want dan raken ze zelf beelden kwijt.
RTL had Oliver beter gewoon met rust kunnen laten. RTL kreeg al veel meer views dan Oliver op hun eigen VI kanaal. Dit is minachting van de kijker. Het is mensonterend. Effectbejag. Snelle vogels. Notoire domoren. Zo ga je niet om met pursenelleties.
Als de Gouden Koppel filmpjes offline gaan bestorm ik het RTL-gebouw.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:27 schreef De_Kraam het volgende:
Begrijpelijk dat RTL het wil overnemen van Oliver maar erg netjes is het kapotmaken van zijn kanaal niet. VI zou nooit zo populair zijn geworden zonder Sigaarsnor, Superbeelden, de Gouden Koppel compilaties enzovoort. Door die filmpjes ben ik VI gaan kijken. Een paar weken terug zette RTL het scheldmailfilmpje op hun site. Die hadden ze van Oliver's kanaal geplukt. Gezien zij Oliver's kanaal gebruiken voor die oude filmpjes is het nogal dom dat RTL VoetbalOliver sloopt, want dan raken ze zelf beelden kwijt.
RTL had Oliver beter gewoon met rust kunnen laten. RTL kreeg al veel meer views dan Oliver op hun eigen VI kanaal. Dit is minachting van de kijker. Het is mensonterend. Effectbejag. Snelle vogels. Notoire domoren. Zo ga je niet om met pursenelleties.
RTL Sport Inside/VI Vandaag. Man man manquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Jammer Oliver.
Ik vond het derde helftje ook tegenvallen. Ben benieuwd hoe lang ze hiermee doorgaan, lijkt een beetje een farce te worden zoals dat dagelijkse 'VI' een paar jaar terug op RTL7 (ben even de naam kwijt).
Wel een beetje geschrokken van Geneetje deze uitzending. Hoezo niet bijtekenen? En hoezo niet op de hoogte zijn van een Duitstalig deel van België? Viel me beiden tegen.
Hij heeft al een paar keer laten vallen dat hij na het EK het misschien wel een mooi moment vindt om te stoppen met VI. Ik denk ook dat hij (ondanks die beruchte overstap naar Talpa) de enige aan tafel is die er niet alleen voor het geld zit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Jammer Oliver.
Ik vond het derde helftje ook tegenvallen. Ben benieuwd hoe lang ze hiermee doorgaan, lijkt een beetje een farce te worden zoals dat dagelijkse 'VI' een paar jaar terug op RTL7 (ben even de naam kwijt).
Wel een beetje geschrokken van Geneetje deze uitzending. Hoezo niet bijtekenen? En hoezo niet op de hoogte zijn van een Duitstalig deel van België? Viel me beiden tegen.
Zou ik erg zonde vinden. Vind sowieso dat het niveau de laagste tijd flink omhoog gegaan is, al erg leuke showtjes gezien dit seizoen. Wanneer ze dit niveau vasthouden zullen de kijkcijfers goed blijven.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer laten vallen dat hij na het EK het misschien wel een mooi moment vindt om te stoppen met VI. Ik denk ook dat hij (ondanks die beruchte overstap naar Talpa) de enige aan tafel is die er niet alleen voor het geld zit.
Om kijkcijfers hoeven ze zich geen zorgen te maken, ze gaan al >5 jaar goed, dat zal wel zo blijven. Het succes kan voor eeuwig doorgaan nu, dus het is wachten totdat de eerste van de drie afhaakt, en dan is het ook wel gedaan met het showtje lijkt me.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zou ik erg zonde vinden. Vind sowieso dat het niveau de laagste tijd flink omhoog gegaan is, al erg leuke showtjes gezien dit seizoen. Wanneer ze dit niveau vasthouden zullen de kijkcijfers goed blijven.
Zou trouwens ook kunnen dat hij zich gewoon op de radio gaat storten, hij zei dat hij dat leuker vindt dan TV maken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:40 schreef DrDentz het volgende:
Voor Geneetje is het wel zijn 'vak' zeg maar. Als je dan je complete CV Voetbal Inside is sta je niet erg hoog in de ranking van het enge televisiewereldje. Johan was toch vooral hoofdredacteur en Hansie en Gijpie zijn spelers. Daarom was Wilfred ook het meest blij met de televizierring. Maar hij moet zichzelf niet overschatten.
Vond haar er trouwens niet mooier op met die make-up.quote:
En nu?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit heeft al in alle kranten gestaan.
Wat is het nut van nieuws van week oud posten?quote:
quote:
quote:
Zal wel weer overdadig gepromoot worden in het tv programma, zogenaamd op een grappige manier.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Volkomen nutteloos en overbodig dat nieuwe blad van Derksen
Kutinterlandvoetbal.quote:
Moet me hard inhouden om hier geen grappen over te makenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:31 schreef RipCity het volgende:
Pijper Media kocht vorig jaar van Sanoma de mannenbladen Panorama, Nieuwe Revu en Playboy.
heb jij nog een pijpertje voor mijquote:Op donderdag 12 november 2015 01:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Moet me hard inhouden om hier geen grappen over te maken
Jako moet daar ook gepromoot worden he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:27 schreef Evertjan het volgende:
Bossie zit ook overal tegenwoordig ik zie hem nu bij ziggo
Zonder Genee geen VI. De kracht van het programma was de samenwerking tussen Johan en Wilfred. En Renee kwam er nog bovenop.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer laten vallen dat hij na het EK het misschien wel een mooi moment vindt om te stoppen met VI. Ik denk ook dat hij (ondanks die beruchte overstap naar Talpa) de enige aan tafel is die er niet alleen voor het geld zit.
Dan is het maar goed dat Talpa geen succes is geworden, anders hadden we nog steeds met Barbara Barend gezeten.quote:Op zondag 15 november 2015 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zonder Genee geen VI. De kracht van het programma was de samenwerking tussen Johan en Wilfred. En Renee kwam er nog bovenop.
Zonder Wilfred heeft Johan totaal geen tegengas.
Nu overdrijf je de rol van de presentatorquote:Op zondag 15 november 2015 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zonder Genee geen VI. De kracht van het programma was de samenwerking tussen Johan en Wilfred. En Renee kwam er nog bovenop.
Je draait het om, Genee is helemaal afhankelijk van Derksen en in mindere mate vd Gijp. Presentator is inwisselbaar, mocht Derksen er mee stoppen dan heeft VI wel een groot probleem.quote:Op zondag 15 november 2015 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
"Affiniteit met videobewerking"quote:Op maandag 16 november 2015 11:40 schreef RipCity het volgende:
http://www.voetbalinside.(...)per-stagiair-gezocht
Welnee joh. Zijn er ook sympathieke Fransen eigenlijk? Johan's vrouw is Frans, en als die hele familie daar in huis zit is dat werkelijk een verschrikking. Benzema perst z'n teamgenoten af. Henry scoort met handsballen. Ribery doet het met minderjarige meisjes. Platini is Blatter in het klein en net zo corrupt. Eng volkje.quote:Op maandag 16 november 2015 07:18 schreef Evertjan het volgende:
Vanavond geen VI ivm de aanslagen in Parijs
350euro bruto lekker goedkoop weerquote:Op maandag 16 november 2015 11:40 schreef RipCity het volgende:
http://www.voetbalinside.(...)per-stagiair-gezocht
Wilfred weet wel precies hoe je de tafel moet bespelen enzo. Zie ook Barbara B. en het verschil met Sjek en Tom bij SV.quote:Op maandag 16 november 2015 06:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je draait het om, Genee is helemaal afhankelijk van Derksen en in mindere mate vd Gijp. Presentator is inwisselbaar, mocht Derksen er mee stoppen dan heeft VI wel een groot probleem.
De laatste tijd vind ik Wilfred niet zo geweldig. Te veel op zoek naar schijtlolligheden. Uiteindelijk zie ik hem meer vervangbaar dan Johan. Bijv. Etienne Verhoeff van Rijnmond zou het ook wel kunnen.quote:Op maandag 16 november 2015 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wilfred en Derksen zijn onvervangbaar. Ik zou wel minder Gijp willen zien zodat je eens de combinatie Hansie Boskamp of Hansie met Verbeek krijgt.
Bij IS krijg je 72 maagden. Tel uit je winst. Dan ben je sumboddie.quote:Op maandag 16 november 2015 12:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
350euro bruto lekker goedkoop weer
Helene ipv Geneequote:Op maandag 16 november 2015 15:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste tijd vind ik Wilfred niet zo geweldig. Te veel op zoek naar schijtlolligheden. Uiteindelijk zie ik hem meer vervangbaar dan Johan. Bijv. Etienne Verhoeff van Rijnmond zou het ook wel kunnen.
Toch wel een uitzending dus?quote:Op maandag 16 november 2015 17:07 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond met Hansie Hansie jongens
ISIS uit altijd lastigquote:Op maandag 16 november 2015 17:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gelukkig maar. Benieuwd wat de snor zal vertellen over de Plopbaarden.
En nog meer voor mannen.quote:Op maandag 16 november 2015 18:19 schreef Karina het volgende:
Goed avondje wel, eerst Sjek met Dirkie op Ziggosport en daarna VI.
Ben je een vrouw en kijk je naar Meer voor mannen? Moet jij weten!quote:Op maandag 16 november 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja. Betere tv dan er het hele weekend is geweest.
Dat moet ik zeker weten! Ik kijk geen wijvenshowsquote:Op maandag 16 november 2015 19:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben je een vrouw en kijk je naar Meer voor mannen? Moet jij weten!
Ja, vooral wat Johan Derksen er van vindt.quote:Op maandag 16 november 2015 19:12 schreef Kopsterk het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze vinden van de situatie bij Ajax.
Weekenden zonder voetbal.quote:Op maandag 16 november 2015 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kijk echt uit naar VI. Beetje afleiding na alle ellende van afgelopen weekend.
Erg he? Hoe kunnen ze het ons aandoenquote:Op maandag 16 november 2015 19:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Weekenden zonder voetbal.
Interlandvoetbal mogen ze van mij vandaag afschaffen.
Mijn manier van leven wordt bedreigd.quote:Op maandag 16 november 2015 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg he? Hoe kunnen ze het ons aandoen
Ja. VI is net een lekker warm bad waar je je langzaam in laat zakken. Vrijdag stonden we klappertandend op het badmatje maar het bad bleef koudquote:Op maandag 16 november 2015 19:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn manier van leven wordt bedreigd.
ik wil je wel opwarmen als er geen VI isquote:Op maandag 16 november 2015 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. VI is net een lekker warm bad waar je je langzaam in laat zakken. Vrijdag stonden we klappertandend op het badmatje maar het bad bleef koud
Ja want dat is niet te voorspellen met die Cruijff-adeptquote:Op maandag 16 november 2015 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vooral wat Johan Derksen er van vindt.
quote:Op maandag 16 november 2015 19:35 schreef luckass het volgende:
[..]
ik wil je wel opwarmen als er geen VI is
Dat wel natuurlijk maar altijd mooi om te zien hoe hij zich opwindt.quote:Op maandag 16 november 2015 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want dat is niet te voorspellen met die Cruijff-adept
En om 22:00 the Walking Dead op Foxquote:Op maandag 16 november 2015 18:19 schreef Karina het volgende:
Goed avondje wel, eerst Sjek met Dirkie op Ziggosport en daarna VI.
Dat kijk ik altijd pas op woensdag. Omdat ik niet alleen kijkquote:Op maandag 16 november 2015 19:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
En om 22:00 the Walking Dead op Fox
Jij gaat darten zeker en kijkt later?quote:Op maandag 16 november 2015 19:35 schreef luckass het volgende:
[..]
ik wil je wel opwarmen als er geen VI is
jullie moeten het zonder mijn aanwezigheid doenquote:Op maandag 16 november 2015 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij gaat darten zeker en kijkt later?
Dat gaat zomaar niet hoorquote:Op maandag 16 november 2015 19:50 schreef luckass het volgende:
[..]
jullie moeten het zonder mijn aanwezigheid doen
Benieuwd welke ongepaste grap Rene gaat makenquote:Op maandag 16 november 2015 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kijk echt uit naar VI. Beetje afleiding na alle ellende van afgelopen weekend.
quote:Op maandag 16 november 2015 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe laat begint de dolle duikavond van Hansie
wie heeft die ballonnen opgeblazen?quote:Op maandag 16 november 2015 20:13 schreef redcable het volgende:
Straks weer topshoow met hansie! Ook 3rde helft op maandag?
En:
Oranje is niet goed genoeg voor 4-3-3
*eens
[ afbeelding ]
DAAR MOET EEN...quote:Op maandag 16 november 2015 20:13 schreef redcable het volgende:
En:
*eens
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook ja toen ik het filmpje zagquote:Op maandag 16 november 2015 20:23 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, dit is toch die vriend van Sensi?
Goed gevoel voor humor![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)e_ook_tattoo_s_.html
"Sensi, kijk eens dom. Ja ho maar."quote:Op maandag 16 november 2015 20:13 schreef redcable het volgende:
En:
*eens
[ afbeelding ]
hij zal wel een grote pik of veel geld hebbenquote:Op maandag 16 november 2015 20:23 schreef Max23 het volgende:
maar dan wel enigszins aan te duwen hoewel ik meer van brunettes houquote:Op maandag 16 november 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Sensi is eigenlijk gewoon het zusje van Britt Dekker.
Brr, wat een gladnek.quote:Op maandag 16 november 2015 20:23 schreef Max23 het volgende:
Een open deur ja, maar het is wel nodig. Al dat #prayforparis gebeuren, eng eng eng.quote:Op maandag 16 november 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leven gaat door
- Johan Derksen, 2015
Het is wel vrij schrijnend natuurlijk als er straks geen grote evenementen meer gehouden kunnen worden omdat we bang zijn dat iemand wat bommen onder de boerka verstopt.quote:Op maandag 16 november 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een open deur ja, maar het is wel nodig. Al dat #prayforparis gebeuren, eng eng eng.
Dit verhaal ken ik al.quote:Op maandag 16 november 2015 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Binnenkort mogelijk een collega van mij.
Ga jij liedjes zingen in Drachten?quote:Op maandag 16 november 2015 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Binnenkort mogelijk een collega van mij.
Zeg dat wel. Er vallen elke dag aanslagen waar je niks van hoort.quote:Op maandag 16 november 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een open deur ja, maar het is wel nodig. Al dat #prayforparis gebeuren, eng eng eng.
Ga Utopia kijkenquote:Op maandag 16 november 2015 20:35 schreef Joezi het volgende:
Wij van de SCF zijn ook voor de IS, we staan achter een ieder die ajax haat. Nobody likes us, we dont give a shit!!
ISS is toch het ruimteschip van IS?quote:Op maandag 16 november 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer gaat IS fuseren met ISS?
Nog niet...quote:Op maandag 16 november 2015 20:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ISS is toch het ruimteschip van IS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |