Ik kijk naar Vitesse - AZ.quote:Op zondag 8 november 2015 13:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn en ik gaan de Klassieker, Arsenal en Real kijken.
PSV kampioen 2015/2016quote:Op zondag 8 november 2015 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is Drank de Boer weer aan het doen![]()
Beste spelers weghalen van zn positie. Zonder spits, terwijl die er wel is.
Een openbaring, bijna net zo als mijn ontdekking van Futbol24.quote:Op zondag 8 november 2015 13:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze bazensite kende ik nog niet. Thx!
Wie?quote:Op zondag 8 november 2015 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
Beste spelers weghalen van zn positie.
Dat was Fischer.quote:Op zondag 8 november 2015 13:28 schreef Brammess het volgende:
Klaassen in de spits voor zijn bewegelijkheid
dit werkte goed tegen PSV
Kramer speelt?quote:Op zondag 8 november 2015 13:28 schreef Slobeend het volgende:
Klaassen en Kazim in de spits. Dat wordt kut.
Kan iemand de grap uitleggen?twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 08-11-2015 om 13:24:44Narsingh, Locadia en Barazite hebben plaatsgemaakt voor Roodkapje en andere Efteling-figuren #psvutr https://t.co/g3yPPiRlsp reageer retweet
Misschien moet je het plaatje er bij zien.quote:Op zondag 8 november 2015 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan iemand de grap uitleggen?twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 08-11-2015 om 13:24:44Narsingh, Locadia en Barazite hebben plaatsgemaakt voor Roodkapje en andere Efteling-figuren #psvutr https://t.co/g3yPPiRlsp reageer retweet
Sprookjes komen uit.quote:Op zondag 8 november 2015 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat is Jeroen Kapteijns van de Telegraaf.quote:Op zondag 8 november 2015 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat vond ik al van ze eind augustus.quote:Op zondag 8 november 2015 13:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als AZ verliest hebben die ook een treurige start zeg
Net werd gemeld dat Kazim zou spelen, nu Kramer weer ja. Maar goed, dan wordt het net zo goed kut natuurlijkquote:
Willem 2 dan.quote:Op zondag 8 november 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vond ik al van ze eind augustus.
Jawel.quote:Op zondag 8 november 2015 13:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
ik denk niet dat de TT geheel serieus is
Speltechnisch verandert er vrij weinig.quote:Op zondag 8 november 2015 13:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net werd gemeld dat Kazim zou spelen, nu Kramer weer ja. Maar goed, dan wordt het net zo goed kut natuurlijk
quote:Op zondag 8 november 2015 13:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net werd gemeld dat Kazim zou spelen, nu Kramer weer ja. Maar goed, dan wordt het net zo goed kut natuurlijk
twitter:
Ik mag geen kritiek hebben op Zivkovic. Die Nemec kan er ook geen kut van behalve GROOT en STERK zjn.quote:Op zondag 8 november 2015 13:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willem 2 dan.Napo maakte mij wijs dat die huurlingen best goed waren.
Nee, Cocu faalt hard.quote:Op zondag 8 november 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
STAAN PEREIRO EN HENDRIX ER AL IN????
nopequote:Op zondag 8 november 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
Het is Cocuquote:Op zondag 8 november 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
Inaki godquote:Op zondag 8 november 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
Bizar man, dat kereltje is de laatste maand verantwoordelijk voor 100% van de productie van Athletic geloof ik.quote:
Hoe groot is jouw haat richting Feyenoord? #dtvquote:Op zondag 8 november 2015 13:32 schreef Buitendam het volgende:
Alsof het uitmaakt welke non-voetballer je opstelt in Rotterdam.
De Ziyech van Bilbaoquote:Op zondag 8 november 2015 13:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bizar man, dat kereltje is de laatste maand verantwoordelijk voor 100% van de productie van Athletic geloof ik.
Oké, en Raul Garcia nu.quote:Op zondag 8 november 2015 13:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bizar man, dat kereltje is de laatste maand verantwoordelijk voor 100% van de productie van Athletic geloof ik.
Niet. Ik vind het zelfs een leuke club.quote:Op zondag 8 november 2015 13:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw haat richting Feyenoord? #dtv
Ik verbaas me er niet meer over en het boeit me niet eens meer, tbh.quote:Op zondag 8 november 2015 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet stopt de bal vooruit.
Cavaliers vindt dit leuk.
Dan zijn we het toch nog eens.quote:Op zondag 8 november 2015 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet. Ik vind het zelfs een leuke club.
Maar ik kan wel vaststellen dat ik zowel Kramer als Kazim echt een schande vind voor het shirt. Net zoals Maher en Narsingh voor PSV en van de Hoorn bij Ajax
Heb je nog meer vragen in je dtv-momentje?
Ik heb punten voor Ramselaar.quote:Op zondag 8 november 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
Zoet ga ik wisselen in mijn manager, matige keeper.
Kritiek hebben op de machtige Mexicaan is niet toegestaan.quote:Op zondag 8 november 2015 13:37 schreef Brammess het volgende:
Guardado met al zijn ERVARING wordt daar afgetroefd waar het niet kan
hij speelt verder een prima potquote:Op zondag 8 november 2015 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kritiek hebben op de machtige Mexicaan is niet toegestaan.
Rustig brengen.quote:Op zondag 8 november 2015 13:39 schreef Tagliano het volgende:
Pereiro krijgt nu nog een halfuur instructies
quote:Op zondag 8 november 2015 13:40 schreef Cavaliers het volgende:
Wedden dat ze voor Pröpper en Locadia komen, of zo.
Leo heeft een sympathie voor Ajax.quote:Op zondag 8 november 2015 13:40 schreef Zorro het volgende:
Het is 1-1 en ineens vind Driessen het "een heerlijke wedstrijd zo"
hahaquote:Op zondag 8 november 2015 13:40 schreef Brammess het volgende:
Narsingh en Maher gaan er uit
Cocu is de Rafa Benitez van Nederland
Leo Driessen (Amsterdam, 22 juni 1955)quote:Op zondag 8 november 2015 13:40 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2015 12:59 schreef Paul het volgende:
Utrecht gaat vlammen en scoren straks ik voel het
Pasveergodquote:Op zondag 8 november 2015 13:41 schreef RijstNatie het volgende:
ook haten op maher, terwijl jeroen zoet elke keer fouten maakt en punten verspeelt
Iedereen is voor Ajax en tegen jouw club. Echt super vervelend.quote:Op zondag 8 november 2015 13:40 schreef Zorro het volgende:
Kritiek op Zoet zie je inderdaad nooit.quote:Op zondag 8 november 2015 13:41 schreef RijstNatie het volgende:
ook haten op maher, terwijl jeroen zoet elke keer fouten maakt en punten verspeelt
Iedereen is toch voor Feyenoordquote:Op zondag 8 november 2015 13:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Iedereen is voor Ajax en tegen jouw club. Echt super vervelend.
1.8 seconden zo te zien.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 13:44 schreef TheVulture het volgende:
PSV wint dit nog wel gewoon met 3-1 ofzo
quote:
Is het 2–1 en vindt Leo Driessen het nog steeds een heerlijke wedstrijdquote:Op zondag 8 november 2015 13:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen is toch voor Feyenoord
Altijd speler van de week en zo, sympathie van eenieder.
Zo kun je het ook bekijken ja. Aan de andere kant, als je wissels steevast beslissend zijn, dan klopt je basiself misschien wel steeds niet.quote:
Blijkt maar weer dat die man echt niet spoort.quote:Op zondag 8 november 2015 13:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is het 2–1 en vindt Leo Driessen het nog steeds een heerlijke wedstrijd
quote:Op zondag 8 november 2015 13:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
nee utreg doet alleen zijn best tegen ajax!!!!!!!!!!!
Nu al beter dan Bazoer en Suarez.quote:Op zondag 8 november 2015 13:48 schreef tja77 het volgende:
Hendrix en Pereiro laten in 5 minuten meer zien dat de 2 pipo's die ze vervangen.
Cocu, als je dit niet inziet, ga dan wat anders doen voor de kost.
Bruno Silvaquote:Op zondag 8 november 2015 13:47 schreef Brammess het volgende:
ik ben fan van Pereiro
Zuid Amerikaanse voetballers in de Eredivisie
Leandro do Bonfimquote:Op zondag 8 november 2015 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bruno Silva
Ivan Gabrich
Márcio Santos
Gastón Sangoy
Haha, Robert ja. De minste sambavoetballer doe Brazilië ooit afleverde.quote:Op zondag 8 november 2015 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leandro do Bonfim
Robert de Pinho de Souza
Diego Tardelli
Cassio Ramos
Fagner
Je verwacht het niet.quote:
Darley Ramon Torresquote:Op zondag 8 november 2015 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leandro do Bonfim
Robert de Pinho de Souza
Diego Tardelli
Cassio Ramos
Fagner
Hij is wel eens beter geweest jaquote:Op zondag 8 november 2015 13:51 schreef Intellectueel het volgende:
Serieus, die Kuipers is echt de weg kwijt dit seizoen.
Prima bruikbaar in de Eredivisie, buiten Nederland heeft hij weinig in te brengenquote:
Wie kiest er dan ook voor de Jong?quote:Op zondag 8 november 2015 13:52 schreef Zorro het volgende:
Missen ok, maar laat dat volgende keer iemand doen die niet in mijn manager staat
Beslissende pingel gemaakt tegen OL kwart finale CL. Dus die gast kan niet meer stuk.quote:Op zondag 8 november 2015 13:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haha, Robert ja. De minste sambavoetballer doe Brazilië ooit afleverde.
Wat een waardeloos blok hout was dat zeg.
Dat zagen we wel tegen Vfl idd.quote:Op zondag 8 november 2015 13:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima bruikbaar in de Eredivisie, buiten Nederland heeft hij weinig in te brengen
Goal en assist afgelopen dinsdag.quote:Op zondag 8 november 2015 13:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima bruikbaar in de Eredivisie, buiten Nederland heeft hij weinig in te brengen
inderdaadquote:Op zondag 8 november 2015 13:52 schreef Max23 het volgende:
Dat interview met Rinus Israël net in de Kuip
Heeft niemand gezien.quote:Op zondag 8 november 2015 13:52 schreef Max23 het volgende:
Dat interview met Rinus Israël net in de Kuip
quote:Op zondag 8 november 2015 13:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zagen we wel tegen Vfl idd.
Dat was in Nederlandquote:Op zondag 8 november 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goal en assist afgelopen dinsdag.
Dirk Kuijt.quote:Op zondag 8 november 2015 13:54 schreef Cavaliers het volgende:
Gaston Pereiro is de beste voetballer van Nederland.
Come at me.
In potentie wel ja.quote:Op zondag 8 november 2015 13:54 schreef Cavaliers het volgende:
Come at me.
Ik denk dat je doelt op de beste voetballer in Nederland.quote:Op zondag 8 november 2015 13:54 schreef Cavaliers het volgende:
Come at me.
Bergwijn speelde al 75 minuten bij Jong PSV.quote:Op zondag 8 november 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Bergwijn zit op de bank.
Ik zeg niets.
En?quote:Op zondag 8 november 2015 13:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bergwijn speelde al 75 minuten bij Jong PSV.
Heel goed, dat horen we hier toch niet.quote:Op zondag 8 november 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Bergwijn zit op de bank.
Ik zeg niets.
Nou, het lijkt me dat je suggereert dat hij minuten moet krijgen, of zo. Maar dat wordt wel erg veel voor een pikkie van 18.quote:
Sorryquote:Op zondag 8 november 2015 13:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me dat je suggereert dat hij minuten moet krijgen, of zo. Maar dat wordt wel erg veel voor een pikkie van 18.
Robben speelde op zijn 18de al bij Barcelona.quote:Op zondag 8 november 2015 13:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me dat je suggereert dat hij minuten moet krijgen, of zo. Maar dat wordt wel erg veel voor een pikkie van 18.
Robben speelde gisteren een slechte wedstrijd.quote:Op zondag 8 november 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Robben speelde op zijn 18de al bij Barcelona.
Nee, das zwaar imbeciel.quote:Op zondag 8 november 2015 13:56 schreef Tagliano het volgende:
7/11 missen, dat is wel bijzonder matig
Egoïstisch weer.quote:Op zondag 8 november 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robben speelde gisteren een slechte wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |